SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van oktober:
WO 1-10 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 5-10 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 6-10 Exit 1 genomineerde.
Poll: Welke genomineerde wil jij eruit?
• Colinda
• LauraB
• Mark
• Nicoline
• Ruud
Tussenstand:
Poll: Welke nieuwe mag er van jouw in?
• Arminé
• Elzewieke
• Marinus
Tussenstand:
Voor uitgebreide info: UTO / Welke nieuwe heeft jouw voorkeur?
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia AgendaCuriosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
zijn de nieuwe al daar ??quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:59 schreef Mirjam152 het volgende:
Ook met spraytan, zo te zien.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Volgens mij vertelde Vanessa ook eerder op vakantie te zijn geweest naar Egypte en dat ze enkel A-merken koopt want al het andere is goedkope meuk. Allemaal van de bijstand. Haar dochter merkte tijdens het bezoek op dat mams eenmaal thuis echt niet meer aan de bijstand zou komen.![]()
Klopt dat zei haar dochterquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:06 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij vertelde Vanessa ook eerder op vakantie te zijn geweest naar Egypte en dat ze enkel A-merken koopt want al het andere is goedkope meuk. Allemaal van de bijstand. Haar dochter merkte tijdens het bezoek op dat mams eenmaal thuis echt niet meer aan de bijstand zou komen.
Honesty is the best policy.![]()
Volgens mij zijn Ivan en Isa ook nog helemaal niet uitbetaald voor hun verdiensten. Je kan zeggen wat je wilt over deze twee, maar ze staan niet vooraan om te hengelen naar geld.![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:09 schreef renevanlaaren het volgende:
goedemorgen is dit de auto van lotje [ afbeelding ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Het is wel duidelijk dat ze een fikse onderhandse alimentatie kreeg van haar ex, de kamper.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:06 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij vertelde Vanessa ook eerder op vakantie te zijn geweest naar Egypte en dat ze enkel A-merken koopt want al het andere is goedkope meuk. Allemaal van de bijstand. Haar dochter merkte tijdens het bezoek op dat mams eenmaal thuis echt niet meer aan de bijstand zou komen.Curiosity cultured the cat
die verdienen geld en dat mag niet met een gratis kraamquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:12 schreef formule het volgende:
Waarom mag er geen poffertjeskraam op de markt ?![]()
Nee klopt , hoe anders zat gisteren Laura lees Laura die nooit iets doet naast Mark om op te noemen wat was verkocht van haar om vandaag haar centjes te krijgen . Hoe inhalig ben je dan . Ik zie er 4 die om geld zeiken steeds .....billy , Lot ,Vanessa en Lauraquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:09 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij zijn Ivan en Isa ook nog helemaal niet uitbetaald voor hun verdiensten. Je kan zeggen wat je wilt over deze twee, maar ze staan niet vooraan om te hengelen naar geld.![]()
Het is een Hollandse kraam die moet natuurlijk gewoon betalenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:12 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
die verdienen geld en dat mag niet met een gratis kraam![]()
![]()
Komt bezoek van die kamperslet vanmiddag binnen: "Hallo ik ben Jari, hallo ik ben Emily.."
"Ik ben Vanessa"
Jari en Emily in koor..Hey, zo heet mijn moeder ook."
"Ik ben jullie moeder!!!"![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:16 schreef Mylene het volgende:
LauraB weer jengelen op die kut gitaar. Flikker op mens.+1
SOONY![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:16 schreef Mylene het volgende:
LauraB weer jengelen op die kut gitaar. Flikker op mens.![]()
![]()
Niet nog 1tje meer?quote:![]()
GM allen
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Mark gaat vanaf vandaag een dagboek bijhouden. Nico: dat doe ik ook! En ze moet een nieuw boekje kopen, omdat ze er al eentje vol heeft.
Nico is echt overal beter in![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:20 schreef misssnapshot het volgende:
Mark gaat vanaf vandaag een dagboek bijhouden. Nico: dat doe ik ook! En ze moet een nieuw boekje kopen, omdat ze er al eentje vol heeft.
Nico is echt overal beter in![]()
![]()
-1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
rot eens op met die plusjes joh![]()
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Nee, dat is Billy.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:22 schreef miertje36 het volgende:
isa is toch 32 jaar of niet? ik vind haar altijd zo kinderlijk doen![]()
![]()
ja 32, eerder de helft qua gedragquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:22 schreef miertje36 het volgende:
isa is toch 32 jaar of niet? ik vind haar altijd zo kinderlijk doenThere's a virus in my system
-784!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:21 schreef PeZu het volgende:
-1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Curiosity cultured the cat
wat was z'n antwoord ? GM btwquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:21 schreef Raskolnikow het volgende:
Nico is leuk bezig tegen Mark: "Hey maar waarom wil je me eigenlijk weg hebben?"![]()
![]()
Ja, ik kan er nooit lang naar luisteren, stel je niet zo aan mens denk ik dan.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:22 schreef miertje36 het volgende:
isa is toch 32 jaar of niet? ik vind haar altijd zo kinderlijk doen
Het piepstemmetje dat ze de laatste tijd opzet tegen Gio, walgelijk, de homewrecker.![]()
Nog 1tje erafquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:21 schreef PeZu het volgende:
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
ook zo overdreven doet ze als ze bij gio is dat doen tienermeisjes ook vaak. ik vind haar echt niet overkomen als een vrouw van 32quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:25 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, ik kan er nooit lang naar luisteren, stel je niet zo aan mens denk ik dan.
Het piepstemmetje dat ze de laatste tijd opzet tegen Gio, walgelijk, de homewrecker.![]()
Antwoord: "Ik wil je niet weg hebben, ik wilde je alleen laten weten hoe ik er in stond." Dit terwijl hij Nico's blik ontweek.quote:
Markey is gewoon een laffe lul. Punt.![]()
En vrij veel gehinnik tussendoor. Zo praat je toch niet? Ik kan er niet lang naar luisteren.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:27 schreef miertje36 het volgende:
[..]
ook zo overdreven doet ze als ze bij gio is dat doen tienermeisjes ook vaak. ik vind haar echt niet overkomen als een vrouw van 32...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
apart weer... nico brengt 'moeilijk'veel geld binnen.. bil en amper... maar dat zijn z'n vrienden..quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:27 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Antwoord: "Ik wil je niet weg hebben, ik wilde je alleen laten weten hoe ik er in stond." Dit terwijl hij Nico's blik ontweek.
Markey is gewoon een laffe lul. Punt.die hem alleen maar uitlachen
![]()
Zolang er over Isa gepost wordt, is ze belangrijk voor jullie
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Zal het niet meer doenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:21 schreef PeZu het volgende:
.
SOONY![]()
ik ook niet schakel vrij snel over naar een andere stream. maar goed dat heb ik bij meerdere bewonersquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
En vrij veel gehinnik tussendoor. Zo praat je toch niet? Ik kan er niet lang naar luisteren.![]()
LauraB kan geen aansluiting meer vinden bij Billy en Ruud en zoekt het om die reden bij Nico. Hetzelfde met Isa, Nico is enkel goed voor steun en om haar hart te luchten. Nu zie je Isa helemaal in haar nopjes zijn omdat ze vriendjes mag zijn met Billy en Ruud. En Nico gerust een mes in haar rug steekt.![]()
Dat zie je heel vaak met mensen, Isa is daar een voorbeeld vanquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:30 schreef Mylene het volgende:
LauraB kan geen aansluiting meer vinden bij Billy en Ruud en zoekt het om die reden bij Nico. Hetzelfde met Isa, Nico is enkel goed voor steun en je hart te luchten. Nu zie je Isa helemaal in haar nopjes zijn omdat ze vriendjes mag zijn met Billy en Ruud. En Nico gerust een mes in haar rug steekt.
SOONY![]()
Vanas wil dat LauB een vest op haar kosten gaat uitzoeken.
Nico: "Vanas is heel blij want ze weet niet wat ze met haar geld aan moet"...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
5 uurquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:30 schreef sjampoeh het volgende:
Moet vanas niet haar cocktaildress niet aan ? hoog bezoek dadelijk![]()
hoe laat komen de kids ?![]()
LauB mag een vest uitzoeken op kosten van Vanas. Die heeft zoveel geld, ze weet niet wat ze er mee moet doen.![]()
![]()
Doet zo ook,quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:22 schreef miertje36 het volgende:
isa is toch 32 jaar of niet? ik vind haar altijd zo kinderlijk doen
en het wordt ook steeds zieliger met dat gejengel en gezeur om aandacht van Gio
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Bedoel je dat zilveren ding, dat was echt heel erg. Die lange zwarte jurk is daar nog prima bijquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:30 schreef sjampoeh het volgende:
Moet vanas niet haar cocktaildress niet aan ? hoog bezoek dadelijk![]()
hoe laat komen de kids ?![]()
![]()
Nico: 'Ik houd echt van de douche schoonmaken"...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Fraude-oma doet weer barmhartig en geeft B. een vest van het door haar achterover gedrukte geld. Wat een mooi en warm mens is De Fles toch.![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:35 schreef Voxs het volgende:
Nico: 'Ik houd echt van de douche schoonmaken"![]()
![]()
Pijnlijk om te zien, dat gedraai om Gio.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Doet zo ook,
en het wordt ook steeds zieliger met dat gejengel en gezeur om aandacht van Gio![]()
ooh echt is isa na gister echt helemaal over op b&r?There's a virus in my system
genant, plaatsvervangende schaamtequote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:36 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Pijnlijk om te zien, dat gedraai om Gio.![]()
Het is genant hoe die twee om elkaar heen draaien.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:37 schreef utopinee het volgende:
[..]
genant, plaatsvervangende schaamte
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Ze blijft hun bipsen maar kussen nadat die scheetjes hebben gelaten.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:37 schreef PeZu het volgende:
ooh echt is isa na gister echt helemaal over op b&r?![]()
Nou Ivan, trek dat shirt eens uit!...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Toch heb ik het idee dat Isa er veel meer moeite heeft dan Gio.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:38 schreef notturna het volgende:
[..]
Het is genant hoe die twee om elkaar heen draaien.![]()
ik vond het gister al bizar om te zienquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:38 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ze blijft hun bipsen maar kussen nadat die scheetjes hebben gelaten.
ben benieuwd hoe dat zich reflecteert in de polls, heulen met de grootste vijand van je fans...There's a virus in my system
Ach kom op, Nico doet precies hetzelfde bij Isa. Wat dat betreft verschillen ze niet zoveel van elkaar.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:30 schreef Mylene het volgende:
LauraB kan geen aansluiting meer vinden bij Billy en Ruud en zoekt het om die reden bij Nico. Hetzelfde met Isa, Nico is enkel goed voor steun en om haar hart te luchten. Nu zie je Isa helemaal in haar nopjes zijn omdat ze vriendjes mag zijn met Billy en Ruud. En Nico gerust een mes in haar rug steekt.![]()
Echt onzin, Nico is niet zo geniepig als Isa. Het is Nico haar aard niet om te roddelen. Nico is te lief en laat teveel over zich heen lopen. Ze is te goed voor Utopia.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:41 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ach kom op, Nico doet precies hetzelfde bij Isa. Wat dat betreft verschillen ze niet zoveel van elkaar.![]()
Je bedoelt meer moeite om Gio heen draaien of dat zij juist hem aanspoort. Ze zijn allebei dom bezig, mijn inziensquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:40 schreef Mylene het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat Isa er veel meer moeite heeft dan Gio.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Dat inderdaadquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vond het gister al bizar om te zien
ben benieuwd hoe dat zich reflecteert in de polls, heulen met de grootste vijand van je fans...!
![]()
Volgens mij ookquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:40 schreef Mylene het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat Isa er veel meer moeite heeft dan Gio.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Adoratie maakt blind.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:41 schreef PeZu het volgende:
ben benieuwd hoe dat zich reflecteert in de polls, heulen met de grootste vijand van je fans...Curiosity cultured the cat
dat zei emiel ook een keer tegen ruud, dat ie altijd verkeerd getraind heeft waardoor hij nu zo uit verhouding is. Alleen bovenlichaam en de rest nooit.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:45 schreef Mylene het volgende:
Ivan's lichaam is mooier dan dat van Ruud. Het is meer in verhouding.![]()
Ruud vervolgens helemaal beledigd.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:48 schreef UtoStreamer het volgende:
dat zei emiel ook een keer tegen ruud, dat ie altijd verkeerd getraind heeft waardoor hij nu zo uit verhouding is. Alleen bovenlichaam en de rest nooit.Curiosity cultured the cat
Ivan alleen aan het trainen,
Ruud is vast nog boos om die stem
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ruud vertelde hem gister niet meer samen te willen trainenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:50 schreef puzziepie het volgende:
Ruud is vast nog boos om die stem
ècht?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ruud vertelde hem gister niet meer samen te willen trainen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zo blij dat ze één keer geen stemmen van dat vee kreeg....quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:37 schreef PeZu het volgende:
ooh echt is isa na gister echt helemaal over op b&r?Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
nou ja die stem van ivan sloeg ook nergens op. Niet dat hij anders niet genomineerd was maar tochquote:There's a virus in my system
Billy en Ruud gisteren ook weer dreigen naar de Febo dat ze onmisbaar zijn voor het programma, dat ze meer poen willen hebben bij een langer verblijf dan een jaar.![]()
Ja dat is natuurlijk ook weer waar.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou ja die stem van ivan sloeg ook nergens op. Niet dat hij anders niet genomineerd was maar toch...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Dat maakt niets uit, het is juist enorm slim van Isa om die twee dichtbij te houden. Iets met vijanden en zo...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe dat zich reflecteert in de polls, heulen met de grootste vijand van je fans...
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
John de Mol afpersen ? Hmmm ik zou zeggen... Daaaaag Ruudje...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:55 schreef Mylene het volgende:
Billy en Ruud gisteren ook weer dreigen naar de Febo dat ze onmisbaar zijn voor het programma, dat ze meer poen willen hebben bij een langer verblijf dan een jaar.Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar zo blind?quote:There's a virus in my system
iedere stem van wie dan ook op die rans is gerechtvaardigdquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou ja die stem van ivan sloeg ook nergens op. Niet dat hij anders niet genomineerd was maar toch
alleen positieve stemmen op hem zijn debielIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
ja, die heeft ook gezegd dat hij niet meer met hem wil spelen ( om wil gaan,) vanwege die stemquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:50 schreef puzziepie het volgende:
Ruud is vast nog boos om die stemJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Haha dan kan jij Nicolien nog nietquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
Echt onzin, Nico is niet zo geniepig als Isa. Het is Nico haar aard niet om te roddelen. Nico is te lief en laat teveel over zich heen lopen. Ze is te goed voor Utopia.![]()
Ja, wat een strateeg is het ook hè, daar had Sun Tzu nog wat van kunnen leren. En ondertussen zich gewoon voordoen als een dom, kwakend, kuiken ......quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat maakt niets uit, het is juist enorm slim van Isa om die twee dichtbij te houden. Iets met vijanden en zo...![]()
ooh ja ik was even vergeten dat ia het inzicht had van een romeinse keizerquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat maakt niets uit, het is juist enorm slim van Isa om die twee dichtbij te houden. Iets met vijanden en zo...There's a virus in my system
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, wat een strateeg is het ook hè, daar had Sun Tzu nog wat van kunnen leren. En ondertussen zich gewoon voordoen als een dom, kwakend, kuiken ......quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja ik was even vergeten dat ia het inzicht had van een romeinse keizer
keep your enemy closer than your friendsquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat maakt niets uit, het is juist enorm slim van Isa om die twee dichtbij te houden. Iets met vijanden en zo...![]()
quote:
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
En ondertussen sluipen Laura en Joey geruisloos door de stemmingen heen...
Toch knap...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
damn, ik had Machiavelli er in moeten gooienquote:
op een seconde ook echtquote:
Fantasierijke sl...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Jah, daar komt ie ook vandaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
damn, ik had Machiavelli er in moeten gooien![]()
![]()
zoiets jaquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat maakt niets uit, het is juist enorm slim van Isa om die twee dichtbij te houden. Iets met vijanden en zo...
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
en das een hele goede redenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:59 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ja, die heeft ook gezegd dat hij niet meer met hem wil spelen ( om wil gaan,) vanwege die stem
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Heel snugger zeker dan, die twee stemmen op Ivan?Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Jah duh, ik weet!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:07 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Jah, daar komt ie ook vandaan.
duh is een lelijk woord, excuus...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jah duh, ik weet!
duh is een lelijk woord, excuus![]()
![]()
dat weet men niet echt, er waren daarvoor al variaties, etc etcquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:07 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Jah, daar komt ie ook vandaan.There's a virus in my system
It's a long way to tipperary...quote:Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Bron?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat weet men niet echt, er waren daarvoor al variaties, etc etc![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat weet men niet echt, er waren daarvoor al variaties, etc etcja. Eigenlijk wel. De quote is van een vrij slechte Engelse vertaling van Machiavelli.
Maar er is wat discussie over de echte origine....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ze heeft ook flink uit zitten halen met dat oogpotlood.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:15 schreef miertje36 het volgende:
colinda kan de stemmen echt slecht handelen![]()
Ach, Emil bleef ook met 19 stemmen...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:15 schreef miertje36 het volgende:
colinda kan de stemmen echt slecht handelen
Andrea ook met was het 27?Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
hier een bronquote:
maar even serieus, een bron is in zo zaak altijd lastig, ook als je wilt claimen dat Machiavelli de eerste was, daarvoor waren er diverse krijgsheren die gelijkend of gelijk betekende uitspraken deden.There's a virus in my system
Dank je voor de bron.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
hier een bron
[ afbeelding ]
maar even serieus, een bron is in zo zaak altijd lastig, ook al sje wilt claimen dat Machiavelli de eerste was, daarvoor waren er diverse krijgsheren die gelijkend of gelijk betekende uitspraken deden.![]()
![]()
Col heeft wel gelijkquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:15 schreef miertje36 het volgende:
colinda kan de stemmen echt slecht handelen![]()
Machiavelli The Princequote:
Sun Tzu's The art of war
Homer's "Oddysey"
Allemaal variaties.maar niet te echte quote. Meestal wordt het echter toegeschreven aan Sun én Machiavelli....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Bull, de identieke uitspraak komt uit The Godfather. Sun Tzu en Machiavelli, deden uitspraken in dezelfde en/of vergelijkbare context. Aangezien Sun Tzu zijn uitspraken een stuk vroeger deed dan Machiavelli zou je kunnen concluderen dat het originele idee achter de uitspraak van Sun Tzu komt.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:07 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Jah, daar komt ie ook vandaan.![]()
ik hoop echt dat colinda niet blijft ik vind haar namelijk zwaar irritantquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:17 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Ach, Emil bleef ook met 19 stemmen...
Andrea ook met was het 27?![]()
Jeetje, die Nicoline. Blijkbaar kan ze wel mensen aanspreken op ergernissen die ze heeft, dingen die haar opvallen etc. Maar bij Billy ho maar, dan steekt ze compleet haar hand in eigen boezem. Ik begrijp die strategie, maar het heeft wel een grens, zou je denken. Billy kan werkelijk alles maken bij Nicoline. Ook met Ruud is helemáál niets mis en dat zei ze nota bene nadat hij gisteren zo flipte na de stemming.![]()
Kijk, weer iets geleerdquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Bull, de identieke uitspraak komt uit The Godfather. Sun Tzu en Machiavelli, deden uitspraken in dezelfde en/of vergelijkbare context. Aangezien Sun Tzu zijn uitspraken een stuk vroeger deed dan Machiavelli zou je kunnen concluderen dat het originele idee achter de uitspraak van Sun Tzu komt.maw weer een andere uitleg
Het valt me ook vaak op dat Nicoline tegen iemand anders zegt dat zij nu aan het praten is en dat ze even stil moeten zijn maar dat ze dat bij Isa nóóit doet. Dit terwijl Isa altijd door haar heen praat.![]()
die van sun was meer dat je je vijanden en jezelf goed moest kennen om niet vaak te hoeven vechten maar die strekking is hetzelfde jaquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Machiavelli The Prince
Sun Tzu's The art of war
Homer's "Oddysey"
Allemaal variaties.maar niet te echte quote. Meestal wordt het echter toegeschreven aan Sun én Machiavelli.
en dan nog waar haal je een bron vandaan die je kan vertrouwen met zulke oude uitspraken, blijven allemaal loze claimsThere's a virus in my system
Ze is gewoon doodsbang dat ze die twee tegen zich krijgt. Ook Lot en Vanessa zullen geen tegengas krijgen van haar.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:20 schreef Grunge. het volgende:
Jeetje, die Nicoline. Blijkbaar kan ze wel mensen aanspreken op ergernissen die ze heeft, dingen die haar opvallen etc. Maar bij Billy ho maar, dan steekt ze compleet haar hand in eigen boezem. Ik begrijp die strategie, maar het heeft wel een grens, zou je denken. Billy kan werkelijk alles maken bij Nicoline. Ook met Ruud is helemáál niets mis en dat zei ze nota bene nadat hij gisteren zo flipte na de stemming.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Heel vrij interpreteren is echt wel jouw ding.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Bull, de identieke uitspraak komt uit The Godfather. Sun Tzu en Machiavelli, deden uitspraken in dezelfde en/of vergelijkbare context. Aangezien Sun Tzu zijn uitspraken een stuk vroeger deed dan Machiavelli zou je kunnen concluderen dat het originele idee achter de uitspraak van Sun Tzu komt.![]()
![]()
Bron is dus ook niet zo belangrijk. Het gaat om de essentie van de uitspraak.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
die van sun was meer dat je je vijanden en jezelf goed moest kennen om niet vaak te hoeven vechten maar die strekking is hetzelfde ja
en dan nog waar haal je een bron vandaan die je kan vertrouwen met zulke oude uitspraken, blijven allemaal loze claims...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
juist en wat jian zegt klopt, die exacte quote is uit de godfatherquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Bron is dus ook niet zo belangrijk. Het gaat om de essentie van de uitspraak.
Toch denk ik dat het meer zo is dat ze het een onnodig vindt omdat het toch niet werkt. Deze mensen zijn al verloren, je kan lullen als brugman maar het komt toch niet aan.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze is gewoon doodsbang dat ze die twee tegen zich krijgt. Ook Lot en Vanessa zullen geen tegengas krijgen van haar.![]()
Ik ben bang dat ze die mensen ook echt het leukste vindt. Vooral Charlotte. Het is haar alleen niet gelukt om zulke dikke vriendinnen met haar te worden als met Isa.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze is gewoon doodsbang dat ze die twee tegen zich krijgt. Ook Lot en Vanessa zullen geen tegengas krijgen van haar.![]()
Mooi. Zijn we daar ook weer mee klaarquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
juist en wat jian zegt klopt, die exacte quote is uit de godfather
Ik hoop het maar. Zo blind kan ze toch niet zijn? Nogmaals: ik begrijp haar strategie, maar als ik dan hoor hoe duidelijk en onomwonden ze tegen Colinda is over haar 'uitbarstingen' en al haar andere minpunten lijkt ze toch minder bang en blind dan ik voorheen zou denken.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:23 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Toch denk ik dat het meer zo is dat ze het een onnodig vindt omdat het toch niet werkt. Deze mensen zijn al verloren, je kan lullen als brugman maar het komt toch niet aan.![]()
Keep your enemies closedquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor Nicolien vooral een kwestie van gebrek aan beter is.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:23 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze die mensen ook echt het leukste vindt. Vooral Charlotte. Het is haar alleen niet gelukt om zulke dikke vriendinnen met haar te worden als met Isa....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:59 schreef bull1966 het volgende:
[..]
iedere stem van wie dan ook op die rans is gerechtvaardigd
alleen positieve stemmen op hem zijn debiel![]()
![]()
Oh, zekerquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor Nicolien vooral een kwestie van gebrek aan beter is.. Die was anders echt geen vriendinnen met Isa geworden, hoor. En terecht
.
![]()
Ik zou willen dat Nico tegen veel meer mensen eens uit zou pakken. Ze kan zich namelijk heel goed verwoorden, ik denk dat ze iedereen onder de tafel kan lullenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:24 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik hoop het maar. Zo blind kan ze toch niet zijn? Nogmaals: ik begrijp haar strategie, maar als ik dan hoor hoe duidelijk en onomwonden ze tegen Colinda is over haar 'uitbarstingen' en al haar andere minpunten lijkt ze toch minder bang en blind dan ik voorheen zou denken.![]()
![]()
Colinda: "Ik denk dat hij denkt dat als hij hier uitkomt hij denkt te worden onthaalt als een held"
Joey denkt dat het allemaal wel goed komt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ja, ze kan heel snedig zijn, maar helaas nog niet bij de juiste mensenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:26 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik zou willen dat Nico tegen veel meer mensen eens uit zou pakken. Ze kan zich namelijk heel goed verwoorden, ik denk dat ze iedereen onder de tafel kan lullen. Trouwens, dat atelier is toch van iedereen?
![]()
Joey hoopt dat Ruud aankomende maand zich gaat inzetten óf de poort uitloopt zodat de groep verder kan....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:17 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Ach, Emil bleef ook met 19 stemmen...
Andrea ook met was het 27?![]()
![]()
quote:Dat is ook een mooie
Goedemorgen, hebben we er allemaal nog aan gedacht; vanavond de superrrr gezellige topi-verkiezing.Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg!![]()
De Westminster Big Ben is een kleuter in vergelijk..quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:26 schreef Raskolnikow het volgende:
Tjee wat heeft Joey een raar horloge.Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:26 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik zou willen dat Nico tegen veel meer mensen eens uit zou pakken. Ze kan zich namelijk heel goed verwoorden, ik denk dat ze iedereen onder de tafel kan lullenplus ze kan van die heerlijk verontwaardigde gezichten erbij trekken. Leuk om naar te kijken en te luisteren.
![]()
Mag ik bij dezen mijn voorkeur voor de tweede optie uitspreken?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:28 schreef Voxs het volgende:
Joey hoopt dat Ruud aankomende maand zich gaat inzetten óf de poort uitloopt zodat de groep verder kan.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Nee, mijn statement is verifieerbaar, speel de film maar af. De jouwe is slechts bla bla omdat de exact, identieke uitspraak niet terug te vinden is bij zowel Machiavelli als Sun Tzu, was dat wel zo dat zou die hele discussie niet bestaan. Bij een keuze tussen die twee is mijn conclusie slechts een logische, omdat Sun Tzu nu eenmaal zo'n 2000 jaar eerder rondhuppelde dan Machiavelli.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:22 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Heel vrij interpreteren is echt wel jouw ding.![]()
Dat is precies wat ik ook denk en ook heel verstandig van Nico en Isa vind.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:23 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Toch denk ik dat het meer zo is dat ze het een onnodig vindt omdat het toch niet werkt. Deze mensen zijn al verloren, je kan lullen als brugman maar het komt toch niet aan.![]()
Ik zou Nicoline's mémoires wel eens willen lezen (Dagboek)...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Ze snapt er niets vanquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:30 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Die donkere make-up doet haar ook echt geen goed.
Joey vind alleen zichzelf boeiend.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:31 schreef IsitHeaven het volgende:
Joey vind het gesprek met colinda niet zo boeiend geloof ik
En zijn lichaam.![]()
Och kom op zeg, die twee kunnen het hartstikke goed met elkaar vinden en voelen zich goed met elkaar.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:26 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oh, zeker. Die was anders echt geen vriendinnen met Isa geworden, hoor. En terecht
.
![]()
Laat maar lullen is toch wat anders dan veren in hun reed stoppen vind ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:30 schreef gereed het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik ook denk en ook heel verstandig van Nico en Isa vind.![]()
Ja het is van iedereen, als Andrea er nog was dan had zij ook gebruik ervan gemaakt. Maar ja... Billy he?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:27 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, ze kan heel snedig zijn, maar helaas nog niet bij de juiste mensen. Trouwens, dat atelier is toch van iedereen?
![]()
Ik denk dat Billy vanavond gaat winnen, ze heeft het zo zwaar gehad met Nico om zich heenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:28 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:
Goedemorgen, hebben we er allemaal nog aan gedacht; vanavond de superrrr gezellige topi-verkiezing.![]()
![]()
Mag ik het dan helemaal met je eens zijn?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mag ik bij dezen mijn voorkeur voor de tweede optie uitspreken?![]()
![]()
Ja, Nico is super okéquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:30 schreef Zelus het volgende:
Nico is een wereldwijf, mogen er meer van gemaakt worden![]()
![]()
![]()
mwah beide verlopen stukken verdrietquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:33 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ze ziet er jonger uit dan onze NesjeThere's a virus in my system
Bij gebrek aan beter ja. En ze zullen elkaar ongetwijfeld nog zien hierna, ze hebben immers dit samen meegemaakt. Maar je zou je roze bril eens af moeten zeggen en objectief naar Isa in een gesprek moeten kijken en je zult zien dat zij altijd door anderen heen praat of amper reageert op wat een ander zegt. Dat ze het altijd meteen over zichzelf heeft bij het verhaal van een ander. Ze kan niet communiceren. Dat is geen mening maar een feit.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:32 schreef gereed het volgende:
[..]
Och kom op zeg, die twee kunnen het hartstikke goed met elkaar vinden en voelen zich goed met elkaar.![]()
Ik denk dat dat ook de reden is dat Isa aardig tegen ze doet, het haalt toch niets uit. Ze zei van de week ook dat ze er ook niet op ging stemmen want dat waren verloren stemmen want Bil en Ruud gaan er toch niet uit.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:30 schreef gereed het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik ook denk en ook heel verstandig van Nico en Isa vind.![]()
Het is ook wat je ervoor terugkrijgt. Intimiderend is misschien een groot woord (nou ja... ik vind Ruud wel intimiderend, ik zou me echter niet laten intimiderenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:32 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ja het is van iedereen, als Andrea er nog was dan had zij ook gebruik ervan gemaakt. Maar ja... Billy he?). Gisteren na de nominaties. En je krijgt er altijd Billy of Ruud bij als je ruzie met één van de twee hebt.
![]()
Zeer zuigende vriendinnen zijn dat.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:34 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter ja. En ze zullen elkaar ongetwijfeld nog zien hierna, ze hebben immers dit samen meegemaakt. Maar je zou je roze bril eens af moeten zeggen en objectief naar Isa in een gesprek moeten kijken en je zult zien dat zij altijd door anderen heen praat of amper reageert op wat een ander zegt. Dat ze het altijd meteen over zichzelf heeft bij het verhaal van een ander. Ze kan niet communiceren. Dat is geen mening maar een feit....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ik heb geen roze bril op, maar dit gekwak nergens op gebaseerd slaat nergens op. Je antwoord ook niet. Het ging erom, dat de vriendschap echt wel van beidde kanten gemeend is.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:34 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter ja. En ze zullen elkaar ongetwijfeld nog zien hierna, ze hebben immers dit samen meegemaakt. Maar je zou je roze bril eens af moeten zeggen en objectief naar Isa in een gesprek moeten kijken en je zult zien dat zij altijd door anderen heen praat of amper reageert op wat een ander zegt. Dat ze het altijd meteen over zichzelf heeft bij het verhaal van een ander. Ze kan niet communiceren. Dat is geen mening maar een feit.![]()
Joey is raarquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:26 schreef Raskolnikow het volgende:
Tjee wat heeft Joey een raar horloge.![]()
Preciesquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:34 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook de reden is dat Isa aardig tegen ze doet, het haalt toch niets uit. Ze zei van de week ook dat ze er ook niet op ging stemmen want dat waren verloren stemmen want Bil en Ruud gaan er toch niet uit.![]()
Dan is Joey nog dommer als ik dacht maar ja hij weet ook niet hoe ruud wordt uitgekotst hierbuitenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:27 schreef Voxs het volgende:
Colinda: "Ik denk dat hij denkt dat als hij hier uitkomt hij denkt te worden onthaalt als een held"
Joey denkt dat het allemaal wel goed komt.![]()
He schakel de stream is, wat is er met Ruud aan de hand?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het is gebaseerd op feiten. Let er maar eens op. En ja, de vriendschap is hier echt, weet ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:36 schreef gereed het volgende:
[..]
Ik heb geen roze bril op, maar dit gekwak nergens op gebaseerd slaat nergens op. Je antwoord ook niet. Het ging erom, dat de vriendschap echt wel van beidde kanten gemeend is.![]()
Wat een achterlijke! Hij staat te janken omdat hij Ivan niet kan slaanIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nico ligt in een deuk
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:30 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Die donkere make-up doet haar ook echt geen goed.![]()
![]()
Oh help en dan heb je Billy om je heen
Nou danquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:37 schreef Grunge. het volgende:
En ja, de vriendschap is hier echt, weet ik.![]()
word een beetje moe van dat gezeik de hele tijd. en ze zet er dan ook vaak nog van die enge grote ogen bij opquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:34 schreef misssnapshot het volgende:
Pffff, Colinda neemt zichzelf veel te serieus.![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:37 schreef Laysa het volgende:
Tja Ruud ze mogen je niet...en daar kan je niet mee omgaan...Kindje![]()
![]()
Wat is er gebeurd dat hij zo huilt?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:37 schreef Cir het volgende:
ruuhuuud wil Ivan slaan
Ruud; vieze vuile verader teringlijers veraden me elke keer weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het is zielig.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:37 schreef Grunge. het volgende:
Dit programma is echt niet goed voor Ruud, het is bijna zielig....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
ook mijn vraagquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:37 schreef Dotteke het volgende:
He schakel de stream is, wat is er met Ruud aan de hand?![]()
![]()
Mimimimi, inderdaad
Ik word elke keer weer verraden door die teringlijersBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
"Ik word elke keer verraden, door mijn eigen kameraden"quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dat hij zo huilt?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
het is ook zielig al sje zo op je trainingsmaatje stemt zonder redenThere's a virus in my system
Tsja wat moet je hier nog aan toevoegen .....quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:34 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter ja. En ze zullen elkaar ongetwijfeld nog zien hierna, ze hebben immers dit samen meegemaakt. Maar je zou je roze bril eens af moeten zeggen en objectief naar Isa in een gesprek moeten kijken en je zult zien dat zij altijd door anderen heen praat of amper reageert op wat een ander zegt. Dat ze het altijd meteen over zichzelf heeft bij het verhaal van een ander. Ze kan niet communiceren. Dat is geen mening maar een feit.![]()
Ze volgen bijna dezelfde strategie. En bij dezelfde personen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:30 schreef gereed het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik ook denk en ook heel verstandig van Nico en Isa vind.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath![]()
"Wat een vieze vuile teringlijer jonge, echt man"...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Billy is niet goed voor Ruud... Net wat Ivan zei ... hij moet zelf eens beslissen en zich niet laten bemoederen door Billy..quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:37 schreef Grunge. het volgende:
Dit programma is echt niet goed voor Ruud, het is bijna zielig.Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Ruud is een creep...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:37 schreef mazaru het volgende:
Wat een achterlijke! Hij staat te janken omdat hij Ivan niet kan slaanTegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Eens, dat was niet leuk.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:38 schreef PeZu het volgende:
het is ook zielig al sje zo op je trainingsmaatje stemt zonder reden...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
mie mie mie
Ruud; elke keer weer mie tjonge jonge jonge hij moet echt serieus uitkijken
Billy; het is gewoon een schuld gevoel
Ruud; wat een vieze vuile tering lijers is dat
Billy; neem het van me aan negeer hem
Ruud; normaal had ik hem aangevlogen![]()
Ineens hadden Ruud en Ivan woorden/ruzie en kindje Ruud staat te trillen op zijn benen...Dat is Ruud die had er buiten allang opgeslagen omdat hij met woorden nooit zal winnen![]()
Ivan heeft hem genaaid in plaats van Billyquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dat hij zo huilt?
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Kan Ivan niet even met zijn Ali Osram-stemmetje tegen Ruud zeggen: "Iek ben niet genomineerd HIHI..."?![]()
Ruud is in zijn ontwikkeling nog een kleine jongen. Dit is echte teleurstelling....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
at last payback time to ruutdruut... tja jonge.... das de tol van 9 maanden nixnutten... en huiver mee![]()
Ja Billy, je zou eens naar jezelf kijken.
Billy is echt slecht voor Ruud en verre van zielig en onzeker. Althans niet zoals ik dat zag, maandenlang.![]()
daarnaast claimen we beide dat het niet zeker te stellen is, wat ,met zo'n oude uitspraak een stuk aannemelijker is dan te stellen dan dat het voor het eersr uit het boek de prins komt, dat zeg ook niksquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, mijn statement is verifieerbaar, speel de film maar af. De jouwe is slechts bla bla omdat de exact, identieke uitspraak niet terug te vinden is bij zowel Machiavelli als Sun Tzu, was dat wel zo dat zou die hele discussie niet bestaan. Bij een keuze tussen die twee is mijn conclusie slechts een logische, omdat Sun Tzu nu eenmaal zo'n 2000 jaar eerder rondhuppelde dan Machiavelli.There's a virus in my system
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:39 schreef snetje het volgende:
[..]
Billy is niet goed voor Ruud... Net wat Ivan zei ... hij moet zelf eens beslissen en zich niet laten bemoederen door Billy..![]()
Billy is ook geen goede voor Ruud in dit programma.
![]()
Billy; kennelijk zijn wij de enige 2 die anders denken negeer het
Ruud ; ik wrd foking genaaid dan is het joey dan is het ivan wtf moeten de mensen wel niet denken dan![]()
Stemmen is niet boeiend hoor...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Ruud kon zich niet uiten zoals ie normaal gesproken doet: met kopstoten, schoppen en slaan, en dus gaat ie huilen.
Ivan agressief? hahahaha
Rúud is pas eng met die onderdrukte agressie![]()
![]()
Maar het is niet zo dat hij baalt van de elitestem hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:39 schreef Laysa het volgende:
Ineens hadden Ruud en Ivan woorden/ruzie en kindje Ruud staat te trillen op zijn benen...Dat is Ruud die had er buiten allang opgeslagen omdat hij met woorden nooit zal winnen![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:39 schreef snetje het volgende:
[..]
Ivan heeft hem genaaid in plaats van Billy![]()
![]()
![]()
![]()
ivar hoeft dit maar 4 dagen vol te houden
elke dag ff ruud uitlokkenIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
En Billy ruit hem nog even lekker verder op....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ik nietquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:40 schreef miertje36 het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk ook wel zielig![]()
![]()
![]()
Ja... en Ruud is te dom om zelf na te denken. Hij heeft alleen Billy, dus hij neemt alles aan wat zij zegt. Treurig beeld. Ik hoop echt maar dat hij gaat, is beter.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:41 schreef Voxs het volgende:
En Billy ruit hem nog even lekker verder op.![]()
dat ging over publieksstemmen, niet van een 'maatje'quote:There's a virus in my system
Grappig, Billy zorgt dat het escaleert door zich ermee te bemoeien. Nu zeg ze Ruud dat hij erboven moet staan en niet moet reageren. En natuurlijk komt het nooit meer goed, zegt ze tegen Mark.![]()
"The new Prince must strive to hold close his allies, but it is of more importance to hold close his enemies." The Prince (unabridged edition).quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, mijn statement is verifieerbaar, speel de film maar af. De jouwe is slechts bla bla omdat de exact, identieke uitspraak niet terug te vinden is bij zowel Machiavelli als Sun Tzu, was dat wel zo dat zou die hele discussie niet bestaan. Bij een keuze tussen die twee is mijn conclusie slechts een logische, omdat Sun Tzu nu eenmaal zo'n 2000 jaar eerder rondhuppelde dan Machiavelli.![]()
Mark ; het komt wel goed toch tussen jullie ?
ruud : nee tuurlijk niet
Billy; nee het is een naaistreek wat denk je zelf![]()
Marjet maakt die gozer helemaal lijp! Die loopt hem op te fokken bij het leven. Wat een gifmonster!Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik voel wel een beetje compassie hoor. Arm joch.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Billy zegt nu dus dat het nooit meer goed komt. Ruud zegt haar na. Ze indoctrineert hem nog even verder.![]()
Ow wat jammer heb ik net gemistquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dat hij zo huilt?
Honesty is the best policy.![]()
ivan heeft zonder reden op rudu gestemd, dat voelt ruud als verraden dat trekt hij slecht, en bill jut hem op en ivan roept laat je niet leiden door billquote:There's a virus in my system
Billy: Nico verdient veel hè?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Dat snap ik ... dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:43 schreef marjan64 het volgende:
kan bill niks anders zeggen
iets verstandigs ofzoIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
ik zou me uitkleden en me helemaal doodvechtenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ivan heeft zonder reden op rudu gestemd, dat voelt ruud als verraden dat trekt hij slecht, en bill jut hem op en ivan roept laat je niet leiden door billI don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
ik ook, je kan zijn grappen en streken niet leuk vinden maar dit is ook voor hem gewoon treurigquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik voel wel een beetje compassie hoor. Arm joch.There's a virus in my system
yep, ze verdienen elkaarquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:43 schreef mazaru het volgende:
Marjet maakt die gozer helemaal lijp! Die loopt hem op te fokken bij het leven. Wat een gifmonster!
Leiden zal schudden![]()
![]()
Fijn dat Ruud zich nooit ergens druk om maakt![]()
En dat gelul over matenaaier, was het niet Ruud die zei dat ie daar geen echte vriendschappen had en met méer dan de helft ná utopia nooit meer contact wilde hebben? Zelfs Emil was geen vriend van hem.
Goes around, comes around![]()
![]()
Ja echt héquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:43 schreef mazaru het volgende:
Marjet maakt die gozer helemaal lijp! Die loopt hem op te fokken bij het leven. Wat een gifmonster!![]()
![]()
![]()
Hij is meteen weer naar de zenderkamer geweest?
Billy: Goed gedaan?
Billy: het is een vieze vuile verrader.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Voor mij mogen ze beide op de vuist gaan en dan het hek over wegens fysiek geweld.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath![]()
ik ben dat filmpje aan het zoeken van een tijd geleden
waar ruud en z'n braakbal het erover hebben dat ze in okt. weg zijnIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
In die quote lees je toch nergens "Keep your friends close and your enemies closer"quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:43 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
"The new Prince must strive to hold close his allies, but it is of more importance to hold close his enemies." The Prince (unabridged edition).
Daarnaast was de vertaling ook niet echt geweldig..
Conclusie: We kunnen aannemen dat variaties van de frase zowel in Machiavelli's book als in Sun Tzu's book voorkomen. De exacte origine is niet duidelijk....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ga je mond spoelen!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik voel wel een beetje compassie hoor. Arm joch.![]()
![]()
Ja verder komt ze niet én dat meen ik oprechtquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat snap ik ... dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...dat snap ik ... dat snap ik...![]()
Billy: Ik zit op het randje Ruud, ik zit echt op het randje. Gekkenhuis, poppenkast.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Oh, nou zit zij zogenaamd op het randje. Tv momentje ja?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nee!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook, je kan zijn grappen en streken niet leuk vinden maar dit is ook voor hem gewoon treurig![]()
![]()
Slok koffie genomen en het smaakte heerlijkquote:
Heeft ze hem weer helemaal voor zichzelf....quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:43 schreef Grunge. het volgende:
Billy zegt nu dus dat het nooit meer goed komt. Ruud zegt haar na. Ze indoctrineert hem nog even verder.![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:45 schreef Flow3r het volgende:
Fijn dat Ruud zich nooit ergens druk om maakt![]()
En dat gelul over matenaaier, was het niet Ruud die zei dat ie daar geen echte vriendschappen had en met méer dan de helft ná utopia nooit meer contact wilde hebben? Zelfs Emil was geen vriend van hem.
Goes around, comes around![]()
![]()
![]()
![]()
komt gewoon uit the Godfatherquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
In die quote lees je toch nergens "Keep your friends close and your enemies closer"
Conclusie: We kunnen aannemen dat variaties van de frase zowel in Machiavelli's book als in Sun Tzu's book voorkomen. De exacte origine is niet duidelijk.I don't trust anything that bleeds for 4 days and doesn't die![]()
Wie oh wie geeft haar het laatste zetje?quote:
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Ik vind het prima.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
In die quote lees je toch nergens "Keep your friends close and your enemies closer"
Conclusie: We kunnen aannemen dat variaties van de frase zowel in Machiavelli's book als in Sun Tzu's book voorkomen. De exacte origine is niet duidelijk.![]()
![]()
dank jequote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ivan heeft zonder reden op rudu gestemd, dat voelt ruud als verraden dat trekt hij slecht, en bill jut hem op en ivan roept laat je niet leiden door bill![]()
![]()
Ja van mij ookquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:45 schreef Rica het volgende:
Voor mij mogen ze beide op de vuist gaan en dan het hek over wegens fysiek geweld.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: