SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van oktober:
WO 1-10 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 5-10 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 6-10 Exit 1 genomineerde.
Poll: Welke genomineerde wil jij eruit?
• Colinda
• LauraB
• Mark
• Nicoline
• Ruud
Tussenstand:
Poll: Welke nieuwe mag er van jouw in?
• Arminé
• Elzewieke
• Marinus
Tussenstand:
Voor uitgebreide info: UTO / Welke nieuwe heeft jouw voorkeur?
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda.![]()
Ivan wilde een voorbeeld zijn,misluktquote:![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 01:06 schreef formule het volgende:
Nog even en Ivan gaat Isa een H**R noemenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 01:06 schreef formule het volgende:
Nog even en Ivan gaat Isa een H**R noemen![]()
![]()
Nico gaat slapen denk ik. Ik volg de stream niet meer, maar ontvang de nieuwsbrief.
http://us8.campaign-archi(...)84bd988&e=8fbb98084e
Knap hoor dat ze dat weer in een aantal dagen bij elkaar getikt heeft met telkens de lamballen tussendoor die ook de computer nodig hebben een mailtje te lezen of verzenden.
ikNico
[ Bericht 4% gewijzigd door ledn81 op 01-10-2014 01:20:57 ]![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 01:15 schreef ledn81 het volgende:
Nico gaat slapen denk ik. Ik volg de stream niet meer, maar ontvang de nieuwsbrief.
http://us8.campaign-archi(...)84bd988&e=8fbb98084e
Knap hoor dat ze dat weer in een aantal dagen bij elkaar getikt heeft met telkens de lamballen tussendoor die ook de computer nodig hebben een mailtje te lezen of verzenden.
ikNico
Nico houdt vooralsnog woord, ze waakt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Heerlijk, ik kan zoooo genieten van Ruud en Billy als er op hun gestemd is, zo verschrikkelijk hypocriet reageren die twee.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 01:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Ruudje kan slecht tegen zijn verlies ......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trouwens vreemd dat Joey geen stemmen krijgt, want wat doet hij? Ruud krijgt stemmen omdat ie nooit wat doet, maar ik zie Joey, sinds hij met de webshop is gestopt, ook helemaal niets meer doen.![]()
Ik mag hopen van niet Hahaquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:52 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Denk je dat Vanes blijft? Het zal mij niet verbazen.
Ik kan me al niet voorstellen dat als je kinderen thuis hebt, dat je dan een jaar mee gaat doen aan zo'n programma, laat staan nog langer.
Maar ik heb het gevoel dat Vannas zelf helemaaal niet naar huis wil
nu ze weet dat het na 31 december doorgaat:)
Wel morgen nog haar familie overtuigen dat het goed is dat Jari nog een tijdje bij hun moet blijven![]()
Ze heeft zowat "alles" opgegeven om met Utopia mee te kunnen doen (zoiets)
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik hoop ook dat ze weg gaat. En zeker weten dat ze wil blijven. Toen ze hoorden dat het programma door zou gaan, zei ze dat ze wel naar huis moest want ze had twee kinderen. Daarna hoorden ze van de goede voorwaarden, en begon ze al weer een beetje terug te krabbelen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 01:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet Haha
Maar ik heb het gevoel dat Vannas zelf helemaaal niet naar huis wil
nu ze weet dat het na 31 december doorgaat:)
Wel morgen nog haar familie overtuigen dat het goed is dat Jari nog een tijdje bij hun moet blijven![]()
Ze heeft zowat "alles" opgegeven om met Utopia mee te kunnen doen (zoiets)![]()
Dat is Joey zijn 'strategie', zie je LauraA wat doen? Beide hebben evenveel gepresteerd misschien. Joey nog wel iets meer omdat ie de webshop in de lucht heeft geholpen en dat is echt veel werk geweest. Ivan is er na 1 maand al klaar mee, daarvoor heeft Joey het aldoor gedaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 01:36 schreef AnneLo het volgende:
Trouwens vreemd dat Joey geen stemmen krijgt, want wat doet hij? Ruud krijgt stemmen omdat ie nooit wat doet, maar ik zie Joey, sinds hij met de webshop is gestopt, ook helemaal niets meer doen.
En wat andere projecten en hij heeft gewoon zijn mening klaar. Ik ben en was altijd fan, maar dat wordt het wel steeds lastiger, want zoveel boeiends doet hij idd niet meer en wat ie doet is niet zo geweldig..![]()
Jammer dat er geen filmpje is van Ivan die kwaad is op Isa, omdat ze hem twee stemmen heeft gegeven.
Ik snap nl niet waarom hij daar zo boos om was.![]()
Van mij mogen Ruud en Billy blijven, zoveel domheid, smerigheid en valsheid moet toch gehonoreerd worden? Een afspiegeling ? Ik lig elke keer weer krom, als ze het hebben over hun voorbeeldfunctie en hun innerlijke groei. Er moet wel wat kolder in Utopia blijven, anders wordt het erg saai. En het leukste is, ze zijn het zich niet bewust hoe gek ze zijn.
Van Nico geniet ik, vanwege haar zg 'psychologische' benadering, onverstoorbaar..
Colinda is net zo raar, ze waande zich een zakenvrouwtje. Blijkt gewoon een soort gokverslaafde charlatan, net zo een karikatuur, blijven dus.
Valse LauraB, met haar impulsieve, maffe ideeën en hunkering naar een man, kostelijk
Mark, tja die is niks, wordt niks en voegt niks toe
Jammer dat Vanessa niet genomineerd is, zij drukt evenals Happie destijds een te grote stempel en lijdt aan grootheidswaanzin, het zou schelen als zij de plaat poetst. Lekker rustiger, de groep zou enorm ten goede veranderen.
[ Bericht 25% gewijzigd door vuurvliegje5258 op 01-10-2014 02:21:09 ]![]()
ik vond hem leuk! Misschien zelfs een nieuw topic waard.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 02:07 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Van mij mogen Ruud en Billy blijven, zoveel domheid, smerigheid en valsheid moet toch gehonoreerd worden? Een afspiegeling ? Ik lig elke keer weer krom, als ze het hebben over hun voorbeeldfunctie en hun innerlijke groei. Er moet wel wat kolder in Utopia blijven, anders wordt het erg saai. En het leukste is, ze zijn het zich niet bewust hoe gek ze zijn.
Van Nico geniet ik, vanwege haar zg 'psychologische' benadering, onverstoorbaar..
Colinda is net zo raar, ze waande zich een zakenvrouwtje. Blijkt gewoon een soort gokverslaafde charlatan, net zo een karikatuur, blijven dus.
Valse LauraB, met haar impulsieve, maffe ideeën en hunkering naar een man, kostelijk
Mark, tja die is niks, wordt niks en voegt niks toe
Jammer dat Vanessa niet genomineerd is, zij drukt evenals Happie destijds een te grote stempel en lijdt aan grootheidswaanzin, het zou schelen als zij de plaat poetst. Lekker rustiger, de groep zou enorm ten goede veranderen.![]()
UTO / Wie van de genomineerden mag er volgens joublijven en wie moet er gaan![]()
Of ze kan niet slapen, of ze moet zich aanpassen aan de tijden van Ruud
Ze zingt
[ Bericht 22% gewijzigd door Hunter op 01-10-2014 06:03:23 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Vreemd, Mark zit al op het kantoor. Hebben ze zich in de tijd vergist? Heeft Ruud de wekker verzet?
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Dat is inderdaad ook ongewoon.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 06:05 schreef Hunter het volgende:
Vreemd, Mark zit al op het kantoor. Hebben ze zich in de tijd vergist? Heeft Ruud de wekker verzet?![]()
Bella pist over de luzerne van haar moeder heen. De opperhaan of T-Rex is aan het kraaien. Bief is gemolken, nu is Stuk aan de beurt. Intussen heeft Isa de stal flink uitgemest. Bella loopt constant in de weg.
[ Bericht 26% gewijzigd door Hunter op 01-10-2014 06:20:36 ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
![]()
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Koetjes los. Klaar
Even kletsen met Mark
Ja de wekker stond gisteren verkeerd. Ze dacht hem gisteren goed gezet te hebben maar heeft zich toch nog een uur vergist.
Mark zit zich te irriteren aan de cijfers Isa wenst hem succes en raadt hem aan nog even naar bed te gaan.
Ze gaat terug naar de loods, wast haar handen, snuit haar neus, kruipt in bed.I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Hij moest geloof ik de betalingen nog afronden en zal nog wel niet helemaal klaar zijn geweestquote:Op woensdag 1 oktober 2014 06:05 schreef Hunter het volgende:
Vreemd, Mark zit al op het kantoor. Hebben ze zich in de tijd vergist? Heeft Ruud de wekker verzet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Edit: Ah ik zie nu je post
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Zelfs die wekkers hebben het tegenwoordig op Isa voorzien
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
's Nachts sluipt de regie naar binnen om ze te verzetten.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 06:50 schreef pullup het volgende:
Zelfs die wekkers hebben het tegenwoordig op Isa voorzien![]()
Oh ja, dat is net wat logischerquote:Op woensdag 1 oktober 2014 06:52 schreef Disana het volgende:
[..]
's Nachts sluipt de regie naar binnen om ze te verzetten.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
En als het dat niet is kunnen we het nog altijd op gekloot van Ruud of Nico gooien.quote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Goed van Mark dat hij al aan de slag is. Hij ligt er dan ook al om 9 uur in maar dan nog...
Natuur op stream 4 voor formuleBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Heeft ze dat al gezegd?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:16 schreef DKUp het volgende:
Goede morgen, het is hier ook weer rustig zo te zien
Vanfles blijft opzekerBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Phew, het is nog niet zeker dusquote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze zegt telkens dat ze hier nog veel dingen nog kan doen.........Vandaag komt Jari om er een stokje voor te steken hoop ik
Filmpjes van gisteren zijn handig. Meestal kijk ik niks terug maar die stemming en zo wilde ik toch even terug zienBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Team Jariquote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Phew, het is nog niet zeker dusVandaag komt Jari om er een stokje voor te steken hoop ik
Maar even serieus; Hoe durft zij te zeggen dat ze een goede moeder is
SOONY![]()
Ze heeft zo haar normes en waardesquote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Team Jari
Maar even serieus; Hoe durft zij te zeggen dat ze een goede moeder isBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Jari heeft het jaar van zijn leven
Goede morgenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Team Jari
Maar even serieus; Hoe durft zij te zeggen dat ze een goede moeder is![]()
Misschien omdat daar de realiteitszin vervaagt
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Dat vond ze thuis ook al, toen ze die meisjes van 12 Flugel gafquote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Goede morgen![]()
Misschien omdat daar de realiteitszin vervaagt
SOONY![]()
Ze kunnen beter die wolman nemen, misschien kan die wel een kachel breienquote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:25 schreef DKUp het volgende:
Ik verwacht dat Arminé en Elzewieke de Loods betreden
Wat een slechte kandidaten trouwens
En anders voor allemaal een wollen catsuit.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:27 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ze kunnen beter die wolman nemen, misschien kan die wel een kachel breien
Lekker warm
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath![]()
goedemorgen, ben benieuwd hoe de familie van vanessa tegen lot en laura gaat doen want die hebben het een tijdje geleden er steeds over gehad dat ze het raar vonden dat vanes maar sigaretten kon kopen enz.![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:37 schreef Rica het volgende:
[..]
En anders voor allemaal een wollen catsuit.
[ afbeelding ]
Lekker warm![]()
wat een ding. Maar idd koud zul je het niet hebben.
![]()
zou het??quote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:25 schreef DKUp het volgende:
Ik verwacht dat Arminé en Elzewieke de Loods betreden
Wat een slechte kandidaten trouwens![]()
![]()
Lijkt me wel jeuken zo'n pak!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:37 schreef Rica het volgende:
[..]
En anders voor allemaal een wollen catsuit.
[ afbeelding ]
Lekker warm
Ja die vrouw had even iets anders aan moeten doen!quote:Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Dat heb ik me wel eerder afgevraagd, er is vaker wat tussen de bewoners, maar de familie zegt er eigenlijk nooit wat van. Reken maar op een kus en een 'oh wat leuk en gezellig'.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:40 schreef miertje36 het volgende:
goedemorgen, ben benieuwd hoe de familie van vanessa tegen lot en laura gaat doen want die hebben het een tijdje geleden er steeds over gehad dat ze het raar vonden dat vanes maar sigaretten kon kopen enz.![]()
![]()
veel geschaard?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:47 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
GM![]()
Wat is er met haar broek gebeurt ?![]()
Waarschijnlijk doet ze wel eens vaker haar been zo hoog in de luchtquote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:56 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Het lijkt wel uitgebeten van het zout
SOONY![]()
accuzuurquote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:56 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Het lijkt wel uitgebeten van het zout
Ze hebben trouwens nog steeds erg veel geluk met het weer. Een stuk kouder, regen en harde wind had ook heel goed gekund. Zaten ze in een gure loods zonder kachel.Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath![]()
Hoe durven mensen te zeggen dat ze dat niet is dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Team Jari
Maar even serieus; Hoe durft zij te zeggen dat ze een goede moeder isFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
deed ze dat dagelijks? aub zeg overdrijven is ook een vakquote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat vond ze thuis ook al, toen ze die meisjes van 12 Flugel gafFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
febo instructies gok ikquote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:47 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Dat heb ik me wel eerder afgevraagd, er is vaker wat tussen de bewoners, maar de familie zegt er eigenlijk nooit wat van. Reken maar op een kus en een 'oh wat leuk en gezellig'.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:00 schreef danilel het volgende:
Misschien is het wel een azijnpisser.....![]()
![]()
![]()
![]()
Er waren wat mensen die twijfelden over die blessure van Colinda maar als je haar net zag lopen moet dat toch echt gewoon pijn doen.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ivan is gewoon een man die niet tegen bepaalde dingen kan en terecht.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 01:06 schreef formule het volgende:
Nog even en Ivan gaat Isa een H**R noemen
Hij doorziet Isa de schijnheiligheid ziet hij. neem nu gister over billy ze geeft billy gelijk. Zegt zelfs dat ze met haar mee praat maaar mompelt wat anders.
Waarom niet dan rechtstreeks.
en dit is Isabelle ten voeten uit. zelden in iemands gezicht vaak achter de rug om.
neem nu die pillen gate
ze gaat eerst iedereen af dat Colinda te veel pillen slik en besteld heb iedereen was al op de hoogte en een dag later pas aan Colinda vragen en de manier waarop ze t gesprek aan ging
Zachte heelmeesters.....
Ivan is vrouwonvriendelijk lees ik hier. Nou vind dat echt mee vallen ja hij is daar niet tegen elke vrouw aardig en terecht die vrouwen zelf zijn vriendelijk maar niet heus
Sommigen daar zijn gewoon gevaarlijk met hun geroddel gestook en moet Ivan dan perse aardig doen
Nou van mij hoeft dat dus niet
Heeft met Ivan zijn principes te maken karakter enzo niet met afkomstFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
dat denk ik ook anders was er al genoeg gezegd. al waarschuwde die vriendinnen van isa haar wel voor bepaalde mensenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
febo instructies gok ik![]()
laura weer bij lot gaan liggen zie ik. waarom niet gewoon die bedden tegen elkaar aan zetten want ´savonds liggen ze bij elkaar en smorgens duiken ze ook bij elkaar het nut ervan om ze uit elkaar te zetten snap ik niet echt.![]()
Ja precies mogen er niets over zeggen gewoon en terechtquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:16 schreef miertje36 het volgende:
[..]
dat denk ik ook anders was er al genoeg gezegd. al waarschuwde die vriendinnen van isa haar wel voor bepaalde mensenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat doen ze allemaal daar in die trollen loodsquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ivan is gewoon een man die niet tegen bepaalde dingen kan en terecht.
Hij doorziet Isa de schijnheiligheid ziet hij. neem nu gister over billy ze geeft billy gelijk. Zegt zelfs dat ze met haar mee praat maaar mompelt wat anders.
Waarom niet dan rechtstreeks.
en dit is Isabelle ten voeten uit. zelden in iemands gezicht vaak achter de rug om.
neem nu die pillen gate
ze gaat eerst iedereen af dat Colinda te veel pillen slik en besteld heb iedereen was al op de hoogte en een dag later pas aan Colinda vragen en de manier waarop ze t gesprek aan ging
Zachte heelmeesters.....
Ivan is vrouwonvriendelijk lees ik hier. Nou vind dat echt mee vallen ja hij is daar niet tegen elke vrouw aardig en terecht die vrouwen zelf zijn vriendelijk maar niet heus
Sommigen daar zijn gewoon gevaarlijk met hun geroddel gestook en moet Ivan dan perse aardig doen
Nou van mij hoeft dat dus niet
Heeft met Ivan zijn principes te maken karakter enzo niet met afkomst![]()
even off topic
Gister opsporing gekeken
is vreselijk dat linda de mol enzo gechanteerd bedreigd worden,
Maar jeetje zeg die zaak kreeg te veel aandacht .... en ik bedoel daarmee dat de andere zaken net zo belangrijk zijn, maar werd overschaduwt door het gedoe met de mol....
dan bedenk ik mij hoe zullen de familie leden vd andere zaken zich voelen. want omdat de mol bekend is van tv werd er extra aandacht aan besteed de oproep werd nl meermaals herhaaldFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Die kans is wel groot ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
febo instructies gok ik![]()
Klopt al ben ik geen lot fan of billy fan verre van dat Maar die gaan wel de confrontatie aanquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:23 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaal daar in die trollen loodsFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Weet iemand hoe laat de wezen van de fles komen?Het leven is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen!![]()
Nadat ze eerst bij tien anderen geweest zijn om hun beklag te doenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Klopt al ben ik geen lot fan of billy fan verre van dat Maar die gaan wel de confrontatie aan![]()
![]()
Tomorrow Tomorrow !quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:27 schreef brabomiep het volgende:
Weet iemand hoe laat de wezen van de fles komen?![]()
kan zijn maar lopen ert niet voor weg gaan dan wel vol de confrontatie aan . Isa gaat sorry zeggen danquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:28 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Nadat ze eerst bij tien anderen geweest zijn om hun beklag te doenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik vind een minuut of tien op iets wat al een jaar aan de gang is niet echt veel. Er worden ook kinderen bedreigd, is toch wel heel ernstig. Even los van het feit dat het om fam. de Mol gaat.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
even off topic
Gister opsporing gekeken
is vreselijk dat linda de mol enzo gechanteerd bedreigd worden,
Maar jeetje zeg die zaak kreeg te veel aandacht .... en ik bedoel daarmee dat de andere zaken net zo belangrijk zijn, maar werd overschaduwt door het gedoe met de mol....
dan bedenk ik mij hoe zullen de familie leden vd andere zaken zich voelen. want omdat de mol bekend is van tv werd er extra aandacht aan besteed de oproep werd nl meermaals herhaald![]()
Je spreekt je in de 1e zin aardig zelf tegen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ivan is vrouwonvriendelijk lees ik hier. Nou vind dat echt mee vallen ja hij is daar niet tegen elke vrouw aardig en terecht die vrouwen zelf zijn vriendelijk maar niet heusSommigen daar zijn gewoon gevaarlijk met hun geroddel gestook en moet Ivan dan perse aardig doen
En sommige daar zijn gewoon gevaarlijk?![]()
![]()
![]()
Isa pakt het niet goed aan inderdaad. Maar om nou te zeggen dat Lot en Billy het beter aanpakken gaat ook wel veel te ver. Lot en Bil zijn niks beter en net zo schijnheilig als Isa kan zijnquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kan zijn maar lopen ert niet voor weg gaan dan wel vol de confrontatie aan . Isa gaat sorry zeggen dan![]()
![]()
Ik maak geen wezengrapquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:30 schreef Michiro het volgende:
[..]
Dus je maakt zelf eerst een wezengrap en dan snap je de link naar Annie niet ?
![]()
![]()
onaardig zijn tegen vrouwen die erom vragen is vrouwonvriendelijk haha ..quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:31 schreef gereed het volgende:
[..]
Je spreekt je in de 1e zin aardig zelf tegen.
En sommige daar zijn gewoon gevaarlijk?![]()
Nou dat is onzin natuurlijk zou anders betekenen dat ene lot tegen hem los mag gaan bijvb en hij zegt wordt je er blij van lot?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Wat een kwatsquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
onaardig zijn tegen vrouwen die erom vragen is vrouwonvriendelijk haha ..
Nou dat is onzin natuurlijk zou anders betekenen dat ene lot tegen hem los mag gaan bijvb en hij zegt wordt je er blij van lot?![]()
ik zeg nergens beter dacht ik zo .. wel anders en de confrontatie aan gaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:33 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Isa pakt het niet goed aan inderdaad. Maar om nou te zeggen dat Lot en Billy het beter aanpakken gaat ook wel veel te ver. Lot en Bil zijn niks beter en net zo schijnheilig als Isa kan zijn
Dat zou Isa ook eens moeten doen . Dan komt ze voor haar zelf op..Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Wat jij wilquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Het stel dat niet om geld geeft maar wel graag meer geld wil, slaapt nog. Hoe vaak gaat Billy vandaag weer zeggen: IK GA OP 31 DECEMBER NAAR HUIS. HALLO ZK, HOORT U MIJ! IK GA OP 31 DECEMBER NAAR HUIS. Tenzij wij meer geld krijgen, natuurlijk.![]()
![]()
Enig idee wat de maandelijkse vergoeding ongeveer is ? Ik ben wel benieuwd wat zoiets oplevert.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:35 schreef Mirjam152 het volgende:
Het stel dat niet om geld geeft maar wel graag meer geld wil, slaapt nog. Hoe vaak gaat Billy vandaag weer zeggen: IK GA OP 31 DECEMBER NAAR HUIS. HALLO ZK, HOORT U MIJ! IK GA OP 31 DECEMBER NAAR HUIS. Tenzij wij meer geld krijgen, natuurlijk.
[ afbeelding ]![]()
Isa gaat de confrontatie wel aan, maar niet voordat ze eerst bij anderen haar beklag heeft gedaan. Precies net zoals Bil en Lot.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik zeg nergens beter dacht ik zo .. wel anders en de confrontatie aan gaan.
Dat zou Isa ook eens moeten doen . Dan komt ze voor haar zelf op..![]()
50 centquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:37 schreef Michiro het volgende:
[..]
Enig idee wat de maandelijkse vergoeding ongeveer is ? Ik ben wel benieuwd wat zoiets oplevert.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Rond de 2000 euro bruto. Dat kregen ze in DGK ook namelijk, zal nu niet zoveel anders zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:37 schreef Michiro het volgende:
[..]
Enig idee wat de maandelijkse vergoeding ongeveer is ? Ik ben wel benieuwd wat zoiets oplevert.![]()
Ik denk ook zoiets, iig zal de huur van thuis en de rest van de rekeningen allemaal betaald moeten worden.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:38 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Rond de 2000 euro bruto. Dat kregen ze in DGK ook namelijk, zal nu niet zoveel anders zijn.![]()
was een geintje meer is ruud nl niet waardquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
En voor die 50 cent krijg je Bil er gratis bijquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
was een geintje meer is ruud nl niet waard![]()
![]()
pfoe dat vind ik niet veel om jezelf dag en nacht voor lul te zetten.
Maarja als je geen werk hebt dan is het wel een upgrade natuurlijk![]()
Als 'achter iemand z'n rug lullen' het criterium is en Ivan om die reden op iemand los zou mogen gaan, dan mag hij wel eens snelstens heel agressief gaan doen tegen bijvoorbeeld LauraB. En als het om nare karakters gaat, dan raad ik Ivan Lot aan. Of De Fles.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:37 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Isa gaat de confrontatie wel aan, maar niet voordat ze eerst bij anderen haar beklag heeft gedaan. Precies net zoals Bil en Lot.![]()
Dat dusquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:40 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Als 'achter iemand z'n rug lullen' het criterium is en Ivan om die reden op iemand los zou mogen gaan, dan mag hij wel eens snelstens heel agressief gaan doen tegen bijvoorbeeld LauraB. En als het om nare karakters gaat, dan raad ik Ivan Lot aan. Of De Fles.![]()
Hmzzz ook niet altijd hoor soms zeggen ze veel tegen een ander en draaien weer als ze bij de persoon zelf zijnquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Klopt al ben ik geen lot fan of billy fan verre van dat Maar die gaan wel de confrontatie aan![]()
![]()
Ach ja dat is ook weer zo maar goed de dames daar allemaal vreemd en achtertbaksquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:42 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Hmzzz ook niet altijd hoor soms zeggen ze veel tegen een ander en draaien weer als ze bij de persoon zelf zijnFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ivan heeft gisteren weer eens laten zien wat een hypocriet hij is. Kwaad op Isa omdat zij hem stemmen gaf om wat eerder deze maand tussen hen is gebeurd en wat in zijn ogen tot het verleden behoorde, maar wel zelf Mark twee stemmen geven, omdat hij dit nu eenmaal had beloofd.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:40 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Als 'achter iemand z'n rug lullen' het criterium is en Ivan om die reden op iemand los zou mogen gaan, dan mag hij wel eens snelstens heel agressief gaan doen tegen bijvoorbeeld LauraB. En als het om nare karakters gaat, dan raad ik Ivan Lot aan. Of De Fles.![]()
Bygones gelden voor hem kennelijk zeer selectiefTo be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
de een wat meer als een ander had alleen isa wat meer assertiever gezien voor haarzelfquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ach ja dat is ook weer zo maar goed de dames daar allemaal vreemd en achtertbaksFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ik denk dat Isa en Ivan elkaar niet goed liggen... en daarom harder aankomtquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ivan heeft gisteren weer eens laten zien wat een hypocriet hij is. Kwaad op Isa omdat zij hem stemmen gaf om wat eerder deze maand tussen hen is gebeurd en wat in zijn ogen tot het verleden behoorde, maar wel zelf Mark twee stemmen geven, omdat hij dit nu eenmaal had beloofd.![]()
Bygones gelden voor hem kennelijk zeer selectiefFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
en als ze blijven krijgen ze 1000 per maand extraquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:38 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Rond de 2000 euro bruto. Dat kregen ze in DGK ook namelijk, zal nu niet zoveel anders zijn.![]()
ow kunnen ze sparen. lau schulden af betalenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:46 schreef miertje36 het volgende:
[..]
en als ze blijven krijgen ze 1000 per maand extra
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
billy helemaal los over nico en dan " maar we zijn toch wel dinnetjes? Wat heb je suuuuuuperrrr gekookt nicoooo"quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja waar zou je schulden van kunnen hebben op die leeftijd vraag ik me af het is geen studieschuldquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ow kunnen ze sparen. lau schulden af betalen![]()
Billy en Lot gaan de confrontatie aan? Tja, ze schreeuwen en gillen tegen anderen over dingen die hun eigenbelang betreffen. "Loop niet door mijn atelier", "Ik wil nú centjes", "De Chablyshirts moeten ook verkocht worden." etc. etc. De confrontatie aan gaan over dingen die niet deugen in de loods? Bijvoorbeeld de verduistering/fraude door De Fles? No way dat ze dat doen. Sterker: ze flessen de boel zelf. En zeker Billy heeft voldoende munitie gehad om De Fles aan te spreken op haar creatieve boekhouding, waar ze in haar brief info over heeft gehad. Maar de Fles aanspreken? Dat durft mevrouw Duurzaam dan weer niet.
Ik zie sec de confrontatie aangaan over totaal onbelangrijke dingen en tegen mensen die niet tegen jouw geschreeuw opgewassen zijn, niet als een pluspunt. Sterker: Lot, Billy en De Fles verzieken in mijn ogen dat hele programma.![]()
15 pakjes peuk per dag in je volkswagen Polo met 3 mutsen op je bakkesquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:48 schreef miertje36 het volgende:
[..]
ja waar zou je schulden van kunnen hebben op die leeftijd vraag ik me af het is geen studieschuld![]()
Mee eens, maar Isa kan er soms zelf ook wat van. Waar ik me alleen aan stoorde is dat deze user het erop neer deed komen dat Bil en Lot tenminste wel eerlijk waren en Isa niet. En dat is dus niet zo in mijn ogen, want Isa zegt het wel ook tegen de persoon zelf. Prinses en Blondie zijn echt niet beter dan Isaquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:40 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
![]()
![]()
G"morgen
kreeft nerveus dr fam komt
corry druk met de laptop , wat doet ze tja
koeien zijn vroeg gedaan vanmorgen![]()
omdat zij hem op zijn plaats zet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik denk dat Isa en Ivan elkaar niet goed liggen... en daarom harder aankomt
zelfs nico probeerde dit ivan gisteren uit te leggen dat hij zelf ook schuld is aan hoe hij overkomt.
Nico was er van overtuigd dat de hele loods er zo over dacht, joey bevestigde dit zelfs.![]()
heb nergens gezegd dat ze beter deden?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:49 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Mee eens, maar Isa kan er soms zelf ook wat van. Waar ik me alleen aan stoorde is dat deze user het erop neer deed komen dat Bil en Lot tenminste wel eerlijk waren en Isa niet. En dat is dus niet zo in mijn ogen, want Isa zegt het wel ook tegen de persoon zelf. Prinses en Blondie zijn echt niet beter dan IsaFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Vreselijk irritant. Hetzelfde geldt voor Ruud en Bill. Zij mogen Colinda wel stemmen geven, maar andersom zijn ze kwaad als Ruudje stemmen krijgt van Colinda. Ook zoiets idioots. Zeker gezien het feit dat Ruud Colinda wekenlang heeft geziekt.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ivan heeft gisteren weer eens laten zien wat een hypocriet hij is. Kwaad op Isa omdat zij hem stemmen gaf om wat eerder deze maand tussen hen is gebeurd en wat in zijn ogen tot het verleden behoorde, maar wel zelf Mark twee stemmen geven, omdat hij dit nu eenmaal had beloofd.![]()
Bygones gelden voor hem kennelijk zeer selectief
Benieuwd trouwens hoe het afloopt met de multiculti-markt van Ivan. Zo idioot dat die man altijd vanuit zijn emotie reageert en het niet gewoon zakelijk kan bekijken.![]()
tattoos autoquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:48 schreef miertje36 het volgende:
[..]
ja waar zou je schulden van kunnen hebben op die leeftijd vraag ik me af het is geen studieschuld![]()
Ik mag hopen dat nu eindelijk Ruud eruit wordt gegooidFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Billy en Lot en dan eerlijkheid in één zin ... dat is ver bezijden de waarheid. Ik zou wel willen dat Isa eens wat effectiever was in haar communicatie. Maar oneerlijk is ze niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:49 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Mee eens, maar Isa kan er soms zelf ook wat van. Waar ik me alleen aan stoorde is dat deze user het erop neer deed komen dat Bil en Lot tenminste wel eerlijk waren en Isa niet. En dat is dus niet zo in mijn ogen, want Isa zegt het wel ook tegen de persoon zelf. Prinses en Blondie zijn echt niet beter dan Isa![]()
Maar wat zie ik nu ???? gisteren zegt ze glashard nu zijn we elke ochtend om 9.00 uur op is het nog niet goed !quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:35 schreef Mirjam152 het volgende:
Het stel dat niet om geld geeft maar wel graag meer geld wil, slaapt nog. Hoe vaak gaat Billy vandaag weer zeggen: IK GA OP 31 DECEMBER NAAR HUIS. HALLO ZK, HOORT U MIJ! IK GA OP 31 DECEMBER NAAR HUIS. Tenzij wij meer geld krijgen, natuurlijk.
[ afbeelding ]![]()
Ik zie toch elke ochtend iets anders.
![]()
Dan had ik liever niets.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:39 schreef doodmoe het volgende:
[..]
En voor die 50 cent krijg je Bil er gratis bij![]()
En ik zei niet dat jij dat gezegd hebt ;-)quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb nergens gezegd dat ze beter deden?![]()
Billy heeft nog nooit leren klokkijken.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:53 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Maar wat zie ik nu ???? gisteren zegt ze glashard nu zijn we elke ochtend om 9.00 uur op is het nog niet goed !![]()
Ik zie toch elke ochtend iets anders.
![]()
GM
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Dan zijn we het eensquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:53 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Billy en Lot en dan eerlijkheid in één zin ... dat is ver bezijden de waarheid. Ik zou wel willen dat Isa eens wat effectiever was in haar communicatie. Maar oneerlijk is ze niet.![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:41 schreef Mirjam152 het volgende:
Mister potentie. Het knalt er van af.
[ afbeelding ]vreselijk ......is bij jullie bekend wanneer zijn moeder komt?
![]()
ik hoop met je mee: )quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik mag hopen dat nu eindelijk Ruud eruit wordt gegooid![]()
Klopt en de heren ook hoor net zoquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ach ja dat is ook weer zo maar goed de dames daar allemaal vreemd en achtertbaks![]()
Dacht even dat ik in de war was maar mijn eigen posten terug gelezen, staat nergens in mijn post eerlijkheid dus maak er niet meer van dat er staat . Dank uquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:53 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Billy en Lot en dan eerlijkheid in één zin ... dat is ver bezijden de waarheid. Ik zou wel willen dat Isa eens wat effectiever was in haar communicatie. Maar oneerlijk is ze niet.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Bruto ja maar zwaanie had hogere eisen , en dat ging niet door en geloof bij nog een paar weet niet wie zo 123quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:46 schreef miertje36 het volgende:
[..]
en als ze blijven krijgen ze 1000 per maand extra![]()
Ja ik vond emil een toffe peer vd mannenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Als je afstudeert en slaagt heb je geen schuld want wordt je stuffi een giftquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:48 schreef miertje36 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:58 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Als je afstudeert en slaagt heb je geen schuld want wordt je stuffi een gift
Ik hoop met je meequote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik mag hopen dat nu eindelijk Ruud eruit wordt gegooid![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:55 schreef notturna het volgende:
[..]
Billy heeft nog nooit leren klokkijken.![]()
GM![]()
![]()
![]()
ja daarna billy erna lot en zo gaan we verderquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
GMquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:54 schreef Mirjam152 het volgende:
Isa, Nico en B. Het lege bed is het ex-bed van Markie Mark.
[ afbeelding ]Begrijp ik uit deze foto dat Mark weg is ?
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Gisteren gehoord dat Collie niet weg gaatquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:57 schreef Mirjam152 het volgende:
De laatste dagen van Collie zijn ingegaan. Hoewel ik hoop dat Ruudje naar huis gaat.
[ afbeelding ]![]()
Ik hoop het ook. Ruud verpest mijn beeld van Utopia.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:57 schreef Mirjam152 het volgende:
De laatste dagen van Collie zijn ingegaan. Hoewel ik hoop dat Ruudje naar huis gaat.
[ afbeelding ]Werewolf![]()
billy , Laub ,Vanessa en dan Lau en dan Lotquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja daarna billy erna lot en zo gaan we verder![]()
Ja, in Lalaland wel, hi hi hiquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:58 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Als je afstudeert en slaagt heb je geen schuld want wordt je stuffi een gift![]()
![]()
Nou meen ik toch echt dat ik zat mensen ken die gewoon moesten aflossen hoor na een succesvol afgeronde studie. Maar wellicht bedoel je het andersquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
g 'morgen allen.
en ze heeft geen vader waar ze steeds extra geld van krijgt."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
neee colinda, ruud, billy dan isa laub en de rest maakt me niet uitquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:02 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
billy , Laub ,Vanessa en dan Lau en dan Lot![]()
Wat ben ik toch vriendelijk op de vroege ochtendquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou meen ik toch echt dat ik zat mensen ken die gewoon moesten aflossen hoor na een succesvol afgeronde studie. Maar wellicht bedoel je het anders
Van wie?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:00 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Gisteren gehoord dat Collie niet weg gaat![]()
Pullup, heb je koorts?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat ben ik toch vriendelijk op de vroege ochtend![]()
Grapje hoor, goedemorgen![]()
![]()
Zwaai:quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:06 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Pullup, heb je koorts?![]()
Grapje hoor, goedemorgenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Die stukken stront van een B en R liggen er nog steeds in
Ja Pullup is weer wakker hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:07 schreef pullup het volgende:
Die stukken stront van een B en R liggen er nog steeds in![]()
![]()
Gmorgenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:04 schreef heks29 het volgende:
g 'morgen allen.
en ze heeft geen vader waar ze steeds extra geld van krijgt.
ze had toch gewoon een baan, en net een eigen huisje
ouders zullen wel af en toe wat geven ,lijkt me![]()
Campingsmoking aan en gaan met Bil
ik vraag mij af waarom ouders moeten geven? als ze op zich willen en gaan moeten ze groot worden. ik heb ook voor mijzelf moeten zorgen toen ik huis uit ging. en daar heb ik van geleerd leren omgaan met geldquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:08 schreef Cir het volgende:
[..]
Gmorgen
ze had toch gewoon een baan, en net een eigen huisje
ouders zullen wel af en toe wat geven ,lijkt meFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik mag hopen dat nu eindelijk Ruud eruit wordt gegooid
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Waar staat MOETEN geven?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik vraag mij af waarom ouders moeten geven? als ze op zich willen en gaan moeten ze groot worden. ik heb ook voor mijzelf moeten zorgen toen ik huis uit ging. en daar heb ik van geleerd leren omgaan met geld
Veel ouders geven uit liefde, als ze het kunnen missen why not?![]()
Dat ze mag hopenquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
dat vind ik dus ook. je leert van je eigen fouten.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik vraag mij af waarom ouders moeten geven? als ze op zich willen en gaan moeten ze groot worden. ik heb ook voor mijzelf moeten zorgen toen ik huis uit ging. en daar heb ik van geleerd leren omgaan met geld"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik vraag mij af waarom ouders moeten geven? als ze op zich willen en gaan moeten ze groot worden. ik heb ook voor mijzelf moeten zorgen toen ik huis uit ging. en daar heb ik van geleerd leren omgaan met geld![]()
ik zeg nergens dat het moet,..
gebeurd gewoon heel vaak , begreep dat ze al in de schuld zit auto ,huisje ,.geen idee
7 van de 10 jonge mensen zitten tot over hun oren in de drek als ze opstarten helaas![]()
ligt eraan vind ik ze moeten leren met geld om te gaan . dit bedoel ik in het algemeen. Sommigen kunnen juist niet met geld omgaan omdat ze altijd maar alles hebben gekregen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:11 schreef danilel het volgende:
[..]
Waar staat MOETEN geven?
Veel ouders geven uit liefde, als ze het kunnen missen why not?
voorbeeld ervan is denk ik een lot hebben hebben hebbenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
het is vandaag internationale dag van de ouderen.
daarom zijn kreeft en corretje zo vroeg uit de veren![]()
Basisbeurs én aanvullende beurs worden omgezet in een gift als je op tijd afstudeert. Heb je daarnaast nog een aanvullende lening? Dan moet je die wel terug betalen. Ik meen dat je de OV-kaart ook terug moet betalen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou meen ik toch echt dat ik zat mensen ken die gewoon moesten aflossen hoor na een succesvol afgeronde studie. Maar wellicht bedoel je het anders![]()
Een kale meneer voor Ivan in da houseBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ja die hebben waarschijnlijk ook een lening erbij gehad maar je studie wordt een gift de lening naast je stuffi moet je terug betalen dat kloptquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou meen ik toch echt dat ik zat mensen ken die gewoon moesten aflossen hoor na een succesvol afgeronde studie. Maar wellicht bedoel je het anders![]()
De OV kaart moet terug betaald worden als je het niet haalt .quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:15 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Basisbeurs én aanvullende beurs worden omgezet in een gift als je op tijd afstudeert. Heb je daarnaast nog een aanvullende lening? Dan moet je die wel terug betalen. Ik meen dat je de OV-kaart ook terug moet betalen.Honesty is the best policy.![]()
Waar ?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:07 schreef pullup het volgende:
Die stukken stront van een B en R liggen er nog steeds in![]()
![]()
![]()
![]()
Er zullen vandaag waarschijnlijk een hoop tv-momentjes komen. Zelfs Nicoline heeft make-up gebruikt.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
dat ben ik met je eens, geld schenken zou ook niet struktureel en probleem oplossend moeten zijn. Dat kan giga veel problemen opleveren ( heb ik in mijn zeer naaste omgeving gezien) maar soms een xtratje daar zie ik geen probleem.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ligt eraan vind ik ze moeten leren met geld om te gaan . dit bedoel ik in het algemeen. Sommigen kunnen juist niet met geld omgaan omdat ze altijd maar alles hebben gekregen.
voorbeeld ervan is denk ik een lot hebben hebben hebben![]()
Hun warme bedjequote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:11 schreef danilel het volgende:
[..]
Waar staat MOETEN geven?
Veel ouders geven uit liefde, als ze het kunnen missen why not?![]()
![]()
![]()
Mogen ze? Jij weet kennelijk niet hoe hard ze werkenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:07 schreef pullup het volgende:
Die stukken stront van een B en R liggen er nog steeds in
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Is al bekend welke 2 kandidaten er vandaag in worden gegooid?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
klopt te beginnen met hun gsm rekening !!!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:14 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
gebeurd gewoon heel vaak , begreep dat ze al in de schuld zit auto ,huisje ,.geen idee
7 van de 10 jonge mensen zitten tot over hun oren in de drek als ze opstarten helaas![]()
Wat loopt die fles nu weer dom te lullen tegen Nico
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:15 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Basisbeurs én aanvullende beurs worden omgezet in een gift als je op tijd afstudeert. Heb je daarnaast nog een aanvullende lening? Dan moet je die wel terug betalen. Ik meen dat je de OV-kaart ook terug moet betalen.![]()
![]()
![]()
Meestal is dat duidelijk zodra ze binnen komen wandelen en niet eerderquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:18 schreef puzziepie het volgende:
Is al bekend welke 2 kandidaten er vandaag in worden gegooid?
ja dat hebben ze net via een persbericht openbaar gemaakt. Anders zou het te spannend zijn voor de streamersquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:18 schreef puzziepie het volgende:
Is al bekend welke 2 kandidaten er vandaag in worden gegooid?![]()
![]()
het enige dat ik weet is dat hij in een groot overleg groepje zit die het grote lijnen team ondersteund en een loop organiseert voor de brandwondenstichting. Voor zichzelf is hij bezig een modellencarriere te starten en een afvalgroep/tijdschrift op te starten .quote:Op woensdag 1 oktober 2014 01:36 schreef AnneLo het volgende:
Trouwens vreemd dat Joey geen stemmen krijgt, want wat doet hij? Ruud krijgt stemmen omdat ie nooit wat doet, maar ik zie Joey, sinds hij met de webshop is gestopt, ook helemaal niets meer doen.![]()
ik heb het gelezen. te erg.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:14 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
7 van de 10 jonge mensen zitten tot over hun oren in de drek als ze opstarten helaas"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Die leedvermaker zit er op zeker bij.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:18 schreef puzziepie het volgende:
Is al bekend welke 2 kandidaten er vandaag in worden gegooid?To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Top, dat is een verschil jaquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:15 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Basisbeurs én aanvullende beurs worden omgezet in een gift als je op tijd afstudeert. Heb je daarnaast nog een aanvullende lening? Dan moet je die wel terug betalen. Ik meen dat je de OV-kaart ook terug moet betalen.
Oeps Colly wrijft het er even in bij Nicolien dat ze alleen hulp van Vanes en Lautje heeft gehad
Honesty is the best policy.![]()
daar doelde ik op toe ik het neerzette. lot krijgt salaris en extraatjes van pappie. is niet goed.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ligt eraan vind ik ze moeten leren met geld om te gaan . dit bedoel ik in het algemeen. Sommigen kunnen juist niet met geld omgaan omdat ze altijd maar alles hebben gekregen.
voorbeeld ervan is denk ik een lot hebben hebben hebben"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Leedvermaker ?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die leedvermaker zit er op zeker bij.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:21 schreef Oekaboe het volgende:
[..]maar daar ligt toch geen poep of heb je een cap ervan ?
Wil je echt een cap van B en R?
Eens. Wij zelf doen het hier niet met geld. Maar betalen de studie nog voor haar . had al een diploma wilde er nog een bij. Die kans geven we haar dan ook.. ziekenfonds enzo betalen wijquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:18 schreef danilel het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens, geld schenken zou ook niet struktureel en probleem oplossend moeten zijn. Dat kan giga veel problemen opleveren ( heb ik in mijn zeer naaste omgeving gezien) maar soms een xtratje daar zie ik geen probleem.
De huur en eten betaal ze zelf kleding ook. werkt nl ook ernaast enzo.
Soms geven wij ook wat kleding maar geld nee....
Omdat wij van mening zijn dat wij haar hiermee helpen..
Toen ze uit huis ging kreeg ze de vloerbedekking en laminaat en wasmachine van onsFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
zoutkruis en Airmee ofzoietsquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:18 schreef puzziepie het volgende:
Is al bekend welke 2 kandidaten er vandaag in worden gegooid?![]()
![]()
En Ivan is in zijn eentje bezig de multi culti markt nog wat duurder te maken...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Top! Geld zat daarquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:22 schreef Scherzo het volgende:
En Ivan is in zijn eentje bezig de multi culti markt nog wat duurder te maken...Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Joey is in 1 week een grote eikel geworden en mag ook volgende maand een stem krijgen samen met steukneuspukkelquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:20 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
het enige dat ik weet is dat hij in een groot overleg groepje zit die het grote lijnen team ondersteund en een loop organiseert voor de brandwondenstichting. Voor zichzelf is hij bezig een modellencarriere te starten en een afvalgroep/tijdschrift op te starten .![]()
Colinda zit heel terecht te klagen dat er beroerd en hypocriet gestemd werd gisteren.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
joh ben jij een jongere versie van mij?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Eens. Wij zelf doen het hier niet met geld. Maar betalen de studie nog voor haar . had al een diploma wilde er nog een bij. Die kans geven we haar dan ook.. ziekenfonds enzo betalen wij
Toen ze uit huis ging kreeg ze de vloerbedekking en laminaat en wasmachine van ons
hier idem. en nu we ouder worden af en toe een extraatje, maar verder niks hoor."Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Nee Lau B. Je vraagt niet "Wil je wat drinken?", je zet ongevraagd een glas water voor iemands neus. Zo werkt dat volgens de Fles.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Die markt loopt toch al op subsidie volgens mij dus als ze een podium willen voor multiculti kan er gewoon nog best wat bijquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Wat een nare eigenschap van Vanessaquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Nee Lau B. Je vraagt niet "Wil je wat drinken?", je zet ongevraagd een glas water voor iemands neus. Zo werkt dat volgens de Fles.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Nee Lau B. Je vraagt niet "Wil je wat drinken?", je zet ongevraagd een glas water voor iemands neus. Zo werkt dat volgens de Fles.
behalve als je hebt bijgeleendquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:58 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Als je afstudeert en slaagt heb je geen schuld want wordt je stuffi een gift
en dat doen 9 van de 10 studenten![]()
De onverwachte dingen zo als een ontbijtje zonder vragenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Nee Lau B. Je vraagt niet "Wil je wat drinken?", je zet ongevraagd een glas water voor iemands neus. Zo werkt dat volgens de Fles.![]()
dan moeten ze het ook zelf oplossenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:26 schreef utopinee het volgende:
[..]
behalve als je hebt bijgeleend
en dat doen 9 van de 10 studentenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Gekkie, ze zijn zelf de stukken stront, daar is niets extra's voor nodigquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:25 schreef Oekaboe het volgende:
[..]Als jij zegt dat er poep in hun bed ligt wil ik daar een cap van zien
quote:Op pagina 2 staat ze met een uitgebeten van het zout groot kruis kijk maar even .....maar graag zonder koffie erbij
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Eens. Wij zelf doen het hier niet met geld. Maar betalen de studie nog voor haar . had al een diploma wilde er nog een bij. Die kans geven we haar dan ook.. ziekenfonds enzo betalen wij
Toen ze uit huis ging kreeg ze de vloerbedekking en laminaat en wasmachine van onsZo ben ik het met mijn kids ook van plan later ( de oudste is pas 12
)
![]()
Klopt dat was ik vergeten erbij te zetten omdat onze dochter dat niet doet .quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:26 schreef utopinee het volgende:
[..]
behalve als je hebt bijgeleend
en dat doen 9 van de 10 studenten![]()
De rituele slacht van de Utopia markt is bijna voltooid ...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Gekkie, ze zijn zelf de stukken stront, daar is niets extra's voor nodig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan doe je het top. en ze leren dat ze moeten sparen om iets te kunnen kopen. geen geld genoeg is wachten.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:28 schreef danilel het volgende:
[..]Zo ben ik het met mijn kids ook van plan later ( de oudste is pas 12
)
"Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald!"![]()
Colinda begon wel met een goed verhaal maar lult me nu weer wat teveelBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Om 5 uur pas komen de kleine flesjesBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:![]()
Morguh all, er is al vroeg bezoek in Utopia.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Huh gaat dat echt gebeuren ?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:28 schreef Scherzo het volgende:
De rituele slacht van de Utopia markt is bijna voltooid ...Honesty is the best policy.![]()
Mee eens ze is geslachtofferdquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:23 schreef pullup het volgende:
Colinda zit heel terecht te klagen dat er beroerd en hypocriet gestemd werd gisteren.![]()
Nico wil voor de mannen shirts laten maken met een panda er op omdat ze al 9 maanden geen sex hebben.
Ow? Ik dacht dat dat de avond ervoor in shownieuws bekend werd gemaaktquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Meestal is dat duidelijk zodra ze binnen komen wandelen en niet eerder
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Vanessa hoopt op twee bouwers
leedvermaker?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die leedvermaker zit er op zeker bij.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja dat vroeg ik ook alquote:
Nou ja, de inkomsten van deze markt gaan nu voor een groot deel op aan kosten voor Ivan. 's egotrip...quote:Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Ruud had gisteren de hele dag zin om iemand in elkaar te slaan
Gewoon willekeurig weet je welBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:24 schreef Pearlbitch het volgende:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Het zonnetje in huis is ook wakker.![]()
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Volgende week is ze wegquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:28 schreef miertje36 het volgende:
wat is colinda aan het zeiken zeg kan ze niet nu al vertrekken
SOONY![]()
laat hij dan beginnen bij billy , maar even eerlijk dat is ook geen normale reactie hij kan heel slecht incasseren maar uitdelen is hij de beste in !!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:36 schreef pullup het volgende:
Gewoon willekeurig weet je wel![]()
Is zijn afkomst.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:36 schreef pullup het volgende:
Gewoon willekeurig weet je welCuriosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Maar hij heeft verder geen last van een elitestem/nominatie hoor.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:36 schreef pullup het volgende:
Gewoon willekeurig weet je wel![]()
Dat het maar heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel mag kostenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:35 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Nou ja, de inkomsten van deze markt gaan nu voor een groot deel op aan kosten voor Ivan. 's egotrip...![]()
Nico en Isa zijn ook niet echt dikke mik meer of wel? Volgens mij irriteert Nico zich behoorlijk aan Isa (en terecht).![]()
Een soort van Ronnetje, ze verdienen het!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:39 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Dat het maar heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel mag kosten![]()
Billy zit al weer kleertjes te kijken.
Maar met de 'buy nothing new' maand zat ze toch heftig te 'vinkoken'?![]()
zo aan tafel zittenquote:![]()
![]()
En dat het eind saldo 0 is op 31 decemberquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:39 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Dat het maar heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel mag kosten
Dat ze maar dik de min in gaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:40 schreef selam het volgende:
[..]
En dat het eind saldo 0 is op 31 december
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Die Ex van Vanessa kan nu dagelijks een feestje vieren als hij ziet waar hij vanaf is
Ik hoop dat het lekker veel gaat kosten. En dat tijdens de markt al blijkt dat de vrijwillige multiculti-standhouders daar gewoon dikke pegels staan te kebabben in hun gratis stand. Waardoor de reguliere standhouders natuurlijk ook minder verdienen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:35 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Nou ja, de inkomsten van deze markt gaan nu voor een groot deel op aan kosten voor Ivan. 's egotrip...
Waaorm komt Ivan nou niet gewoon met een lijst van standhouders. Zodat ze kunnen zien wat voor stands het zijn. Eet- en sieradenstandjes etc. betalen dan (desnoods) de inkoopprijs voor een stand, alleen de standhouders die niets verkopen, krijgen een stand gratis. Zoiets. De reguliere standhouders zouden in dat geval overigens ook niet het volle pond moeten betalen.![]()
Ja zeker vanuit de bijstand zeker , dat mens is zo dom straks staat de gemeente Helmond op de stoep als ze eruit is.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:43 schreef Jian het volgende:
Vanfles vertelt over het luxe ski-oord in Frankrijk waar ze normaliter gaat skiën. Hoe kent het hè![]()
ja vreemde zaak of ze liegt het of heeft verduisterdquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:43 schreef Jian het volgende:
Vanfles vertelt over het luxe ski-oord in Frankrijk waar ze normaliter gaat skiën. Hoe kent het hèFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
dat is de zender in zijn holquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:39 schreef selam het volgende:
Mark Loopt of hij een luier tussen ze benen heeft![]()
Ik denk eerder dat er voor haar een groot slot op de deur van de bijstand komt.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:44 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Ja zeker vanuit de bijstand zeker , dat mens is zo dom straks staat de gemeente Helmond op de stoep als ze eruit is.
"Verboden voor onbevoegden"...![]()
We hebben vorige week - in een column van Annemarie van Gaal - kunnen lezen dat de bijstand voor een alleenstaande moeder helemaal niet zo laag is hm. Rond de 2.000 euro netto. En De Fles heeft er op zeker zwart bijgewerkt. Ze zei een tijdje geleden: "Waar ik werkte, daar deelden we altijd alle fooi." Horecabaantje?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:44 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Ja zeker vanuit de bijstand zeker , dat mens is zo dom straks staat de gemeente Helmond op de stoep als ze eruit is.![]()
Ze liegt niet hoor, ze beschrijft mij te makkelijk, hoe, waar, etc. Hier; "het is wel duur op de pistes daar, een colaatje 8 euro"quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja vreemde zaak of ze liegt het of heeft verduisterd![]()
![]()
En in een filmpje, hier onlangs, vertelde ze dat ze nooit had gewerkt.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:46 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
We hebben vorige week - in een column van Annemarie van Gaal - kunnen lezen dat de bijstand voor een alleenstaande moeder helemaal niet zo laag is hm. Rond de 2.000 euro netto. En De Fles heeft er op zeker zwart bijgewerkt. Ze zei een tijdje geleden: "Waar ik werkte, daar deelden we altijd alle fooi." Horecabaantje?![]()
Zo streng en doorpakkerig is onze overheid helaas niet. In eerste instantie krijgt ze nog een tijdje WW, want haar deelname aan Utopia geldt als gewoon arbeidscontract (zie de rechtzaak van Natasia Blank).quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat er voor haar een groot slot op de deur van de bijstand komt.
"Verboden voor onbevoegden"...![]()
valt volgens mij wel mee, gisteren nam nico het tegen ivan nog op voor isaquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:40 schreef Starlie het volgende:
Nico en Isa zijn ook niet echt dikke mik meer of wel? Volgens mij irriteert Nico zich behoorlijk aan Isa (en terecht).![]()
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En in een filmpje, hier onlangs, vertelde ze dat ze nooit had gewerkt.![]()
Dus ze liegt gewoonquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En in een filmpje, hier onlangs, vertelde ze dat ze nooit had gewerkt.
Vanfles is ook een paar keer naar Winterberg geweest om te skiën, maar dat is niks hoor Winterberg. Neuh, maer natuurlijk niet .......![]()
![]()
O, die ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:47 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Zo streng en doorpakkerig is onze overheid helaas niet. In eerste instantie krijgt ze nog een tijdje WW, want haar deelname aan Utopia geldt als gewoon arbeidscontract (zie de rechtzaak van Natasia Blank).
Vandaar dat ze haar zgn dienstverband zo lang mogelijk probeert te rekken om zo lang mogelijk WW te krijgen.![]()
Goedemorgen, zo, ik hoor dat ons bijstandsmoedertje vaak ging skieeen? Waar haalde ze die centen vandaan?![]()
![]()
Dit is wat ze zei alleen Laura helpt haar dusquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:49 schreef Mirjam152 het volgende:
Ouderenzorg in Utopia.
[ afbeelding ]
En dit allemaal van de bijstandquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:49 schreef Jian het volgende:
Vanfles is ook een paar keer naar Winterberg geweest om te skiën, maar dat is niks hoor Winterberg. Neuh, maer natuurlijk niet .......
Die Fles,op ski vakantie, auto voor de deurquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:46 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
We hebben vorige week - in een column van Annemarie van Gaal - kunnen lezen dat de bijstand voor een alleenstaande moeder helemaal niet zo laag is hm. Rond de 2.000 euro netto. En De Fles heeft er op zeker zwart bijgewerkt. Ze zei een tijdje geleden: "Waar ik werkte, daar deelden we altijd alle fooi." Horecabaantje?
Die kan vast goed sparen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ze heeft heeft scheurtje in haar schouderquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:54 schreef Mirjam152 het volgende:
Blijkbaar kan Collie helemaal niets met één arm.
[ afbeelding ]
Gisterenmorgen deed ze alles zelf, ik kan me voorstellen dat een bh verwisselen lastig wordt. Volgens mij red ze zich aardig.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:54 schreef Mirjam152 het volgende:
Blijkbaar kan Collie helemaal niets met één arm.
[ afbeelding ]![]()
Multiculti voor de ondergemiddelde Nederlander ... Kebab. En vooral doof blijven voor wat al tig keer verteld is, want de onderbuik weet beter.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:44 schreef Mirjam152 het volgende:
Ik hoop dat het lekker veel gaat kosten. En dat tijdens de markt al blijkt dat de vrijwillige multiculti-standhouders daar gewoon dikke pegels staan te kebabben in hun gratis stand. Waardoor de reguliere standhouders natuurlijk ook minder verdienen.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |