En voor die 50 cent krijg je Bil er gratis bijquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
was een geintje meer is ruud nl niet waard
Als 'achter iemand z'n rug lullen' het criterium is en Ivan om die reden op iemand los zou mogen gaan, dan mag hij wel eens snelstens heel agressief gaan doen tegen bijvoorbeeld LauraB. En als het om nare karakters gaat, dan raad ik Ivan Lot aan. Of De Fles.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:37 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Isa gaat de confrontatie wel aan, maar niet voordat ze eerst bij anderen haar beklag heeft gedaan. Precies net zoals Bil en Lot.
Dat dusquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:40 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Als 'achter iemand z'n rug lullen' het criterium is en Ivan om die reden op iemand los zou mogen gaan, dan mag hij wel eens snelstens heel agressief gaan doen tegen bijvoorbeeld LauraB. En als het om nare karakters gaat, dan raad ik Ivan Lot aan. Of De Fles.
Hmzzz ook niet altijd hoor soms zeggen ze veel tegen een ander en draaien weer als ze bij de persoon zelf zijnquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Klopt al ben ik geen lot fan of billy fan verre van dat Maar die gaan wel de confrontatie aan
Ach ja dat is ook weer zo maar goed de dames daar allemaal vreemd en achtertbaksquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:42 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Hmzzz ook niet altijd hoor soms zeggen ze veel tegen een ander en draaien weer als ze bij de persoon zelf zijn
Ivan heeft gisteren weer eens laten zien wat een hypocriet hij is. Kwaad op Isa omdat zij hem stemmen gaf om wat eerder deze maand tussen hen is gebeurd en wat in zijn ogen tot het verleden behoorde, maar wel zelf Mark twee stemmen geven, omdat hij dit nu eenmaal had beloofd.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:40 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Als 'achter iemand z'n rug lullen' het criterium is en Ivan om die reden op iemand los zou mogen gaan, dan mag hij wel eens snelstens heel agressief gaan doen tegen bijvoorbeeld LauraB. En als het om nare karakters gaat, dan raad ik Ivan Lot aan. Of De Fles.
de een wat meer als een ander had alleen isa wat meer assertiever gezien voor haarzelfquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ach ja dat is ook weer zo maar goed de dames daar allemaal vreemd en achtertbaks
ik denk dat Isa en Ivan elkaar niet goed liggen... en daarom harder aankomtquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ivan heeft gisteren weer eens laten zien wat een hypocriet hij is. Kwaad op Isa omdat zij hem stemmen gaf om wat eerder deze maand tussen hen is gebeurd en wat in zijn ogen tot het verleden behoorde, maar wel zelf Mark twee stemmen geven, omdat hij dit nu eenmaal had beloofd.![]()
Bygones gelden voor hem kennelijk zeer selectief
en als ze blijven krijgen ze 1000 per maand extraquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:38 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Rond de 2000 euro bruto. Dat kregen ze in DGK ook namelijk, zal nu niet zoveel anders zijn.
ow kunnen ze sparen. lau schulden af betalenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:46 schreef miertje36 het volgende:
[..]
en als ze blijven krijgen ze 1000 per maand extra
billy helemaal los over nico en dan " maar we zijn toch wel dinnetjes? Wat heb je suuuuuuperrrr gekookt nicoooo"quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Klopt al ben ik geen lot fan of billy fan verre van dat Maar die gaan wel de confrontatie aan
ja waar zou je schulden van kunnen hebben op die leeftijd vraag ik me af het is geen studieschuldquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ow kunnen ze sparen. lau schulden af betalen
15 pakjes peuk per dag in je volkswagen Polo met 3 mutsen op je bakkesquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:48 schreef miertje36 het volgende:
[..]
ja waar zou je schulden van kunnen hebben op die leeftijd vraag ik me af het is geen studieschuld
Mee eens, maar Isa kan er soms zelf ook wat van. Waar ik me alleen aan stoorde is dat deze user het erop neer deed komen dat Bil en Lot tenminste wel eerlijk waren en Isa niet. En dat is dus niet zo in mijn ogen, want Isa zegt het wel ook tegen de persoon zelf. Prinses en Blondie zijn echt niet beter dan Isaquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:40 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
omdat zij hem op zijn plaats zet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik denk dat Isa en Ivan elkaar niet goed liggen... en daarom harder aankomt
heb nergens gezegd dat ze beter deden?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:49 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Mee eens, maar Isa kan er soms zelf ook wat van. Waar ik me alleen aan stoorde is dat deze user het erop neer deed komen dat Bil en Lot tenminste wel eerlijk waren en Isa niet. En dat is dus niet zo in mijn ogen, want Isa zegt het wel ook tegen de persoon zelf. Prinses en Blondie zijn echt niet beter dan Isa
Vreselijk irritant. Hetzelfde geldt voor Ruud en Bill. Zij mogen Colinda wel stemmen geven, maar andersom zijn ze kwaad als Ruudje stemmen krijgt van Colinda. Ook zoiets idioots. Zeker gezien het feit dat Ruud Colinda wekenlang heeft geziekt.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ivan heeft gisteren weer eens laten zien wat een hypocriet hij is. Kwaad op Isa omdat zij hem stemmen gaf om wat eerder deze maand tussen hen is gebeurd en wat in zijn ogen tot het verleden behoorde, maar wel zelf Mark twee stemmen geven, omdat hij dit nu eenmaal had beloofd.![]()
Bygones gelden voor hem kennelijk zeer selectief
tattoos autoquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:48 schreef miertje36 het volgende:
[..]
ja waar zou je schulden van kunnen hebben op die leeftijd vraag ik me af het is geen studieschuld
Billy en Lot en dan eerlijkheid in één zin ... dat is ver bezijden de waarheid. Ik zou wel willen dat Isa eens wat effectiever was in haar communicatie. Maar oneerlijk is ze niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:49 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Mee eens, maar Isa kan er soms zelf ook wat van. Waar ik me alleen aan stoorde is dat deze user het erop neer deed komen dat Bil en Lot tenminste wel eerlijk waren en Isa niet. En dat is dus niet zo in mijn ogen, want Isa zegt het wel ook tegen de persoon zelf. Prinses en Blondie zijn echt niet beter dan Isa
Maar wat zie ik nu ???? gisteren zegt ze glashard nu zijn we elke ochtend om 9.00 uur op is het nog niet goed !quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:35 schreef Mirjam152 het volgende:
Het stel dat niet om geld geeft maar wel graag meer geld wil, slaapt nog. Hoe vaak gaat Billy vandaag weer zeggen: IK GA OP 31 DECEMBER NAAR HUIS. HALLO ZK, HOORT U MIJ! IK GA OP 31 DECEMBER NAAR HUIS. Tenzij wij meer geld krijgen, natuurlijk.
[ afbeelding ]
Dan had ik liever niets.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:39 schreef doodmoe het volgende:
[..]
En voor die 50 cent krijg je Bil er gratis bij
En ik zei niet dat jij dat gezegd hebt ;-)quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb nergens gezegd dat ze beter deden?
Billy heeft nog nooit leren klokkijken.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:53 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Maar wat zie ik nu ???? gisteren zegt ze glashard nu zijn we elke ochtend om 9.00 uur op is het nog niet goed !![]()
Ik zie toch elke ochtend iets anders.
Dan zijn we het eensquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:53 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Billy en Lot en dan eerlijkheid in één zin ... dat is ver bezijden de waarheid. Ik zou wel willen dat Isa eens wat effectiever was in haar communicatie. Maar oneerlijk is ze niet.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:41 schreef Mirjam152 het volgende:
Mister potentie. Het knalt er van af.
[ afbeelding ]
ik hoop met je mee: )quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik mag hopen dat nu eindelijk Ruud eruit wordt gegooid
Klopt en de heren ook hoor net zoquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ach ja dat is ook weer zo maar goed de dames daar allemaal vreemd en achtertbaks
Dacht even dat ik in de war was maar mijn eigen posten terug gelezen, staat nergens in mijn post eerlijkheid dus maak er niet meer van dat er staat . Dank uquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:53 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Billy en Lot en dan eerlijkheid in één zin ... dat is ver bezijden de waarheid. Ik zou wel willen dat Isa eens wat effectiever was in haar communicatie. Maar oneerlijk is ze niet.
Bruto ja maar zwaanie had hogere eisen , en dat ging niet door en geloof bij nog een paar weet niet wie zo 123quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:46 schreef miertje36 het volgende:
[..]
en als ze blijven krijgen ze 1000 per maand extra
Ja ik vond emil een toffe peer vd mannenquote:
Als je afstudeert en slaagt heb je geen schuld want wordt je stuffi een giftquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:48 schreef miertje36 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:58 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Als je afstudeert en slaagt heb je geen schuld want wordt je stuffi een gift
Ik hoop met je meequote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik mag hopen dat nu eindelijk Ruud eruit wordt gegooid
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:55 schreef notturna het volgende:
[..]
Billy heeft nog nooit leren klokkijken.![]()
GM
ja daarna billy erna lot en zo gaan we verderquote:
GMquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:54 schreef Mirjam152 het volgende:
Isa, Nico en B. Het lege bed is het ex-bed van Markie Mark.
[ afbeelding ]
Gisteren gehoord dat Collie niet weg gaatquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:57 schreef Mirjam152 het volgende:
De laatste dagen van Collie zijn ingegaan. Hoewel ik hoop dat Ruudje naar huis gaat.
[ afbeelding ]
Ik hoop het ook. Ruud verpest mijn beeld van Utopia.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:57 schreef Mirjam152 het volgende:
De laatste dagen van Collie zijn ingegaan. Hoewel ik hoop dat Ruudje naar huis gaat.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |