SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van oktober:
WO 1-10 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 5-10 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 6-10 Exit 1 genomineerde.
Poll: Welke genomineerde wil jij eruit?
• Colinda
• LauraB
• Mark
• Nicoline
• Ruud
Tussenstand:
Poll: Welke nieuwe mag er van jouw in?
• Arminé
• Elzewieke
• Marinus
Tussenstand:
Voor uitgebreide info: UTO / Welke nieuwe heeft jouw voorkeur?
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia AgendaCuriosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
zijn de nieuwe al daar ??quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:59 schreef Mirjam152 het volgende:
Ook met spraytan, zo te zien.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Volgens mij vertelde Vanessa ook eerder op vakantie te zijn geweest naar Egypte en dat ze enkel A-merken koopt want al het andere is goedkope meuk. Allemaal van de bijstand. Haar dochter merkte tijdens het bezoek op dat mams eenmaal thuis echt niet meer aan de bijstand zou komen.![]()
Klopt dat zei haar dochterquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:06 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij vertelde Vanessa ook eerder op vakantie te zijn geweest naar Egypte en dat ze enkel A-merken koopt want al het andere is goedkope meuk. Allemaal van de bijstand. Haar dochter merkte tijdens het bezoek op dat mams eenmaal thuis echt niet meer aan de bijstand zou komen.
Honesty is the best policy.![]()
Volgens mij zijn Ivan en Isa ook nog helemaal niet uitbetaald voor hun verdiensten. Je kan zeggen wat je wilt over deze twee, maar ze staan niet vooraan om te hengelen naar geld.![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:09 schreef renevanlaaren het volgende:
goedemorgen is dit de auto van lotje [ afbeelding ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Het is wel duidelijk dat ze een fikse onderhandse alimentatie kreeg van haar ex, de kamper.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:06 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij vertelde Vanessa ook eerder op vakantie te zijn geweest naar Egypte en dat ze enkel A-merken koopt want al het andere is goedkope meuk. Allemaal van de bijstand. Haar dochter merkte tijdens het bezoek op dat mams eenmaal thuis echt niet meer aan de bijstand zou komen.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
die verdienen geld en dat mag niet met een gratis kraamquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:12 schreef formule het volgende:
Waarom mag er geen poffertjeskraam op de markt ?![]()
Nee klopt , hoe anders zat gisteren Laura lees Laura die nooit iets doet naast Mark om op te noemen wat was verkocht van haar om vandaag haar centjes te krijgen . Hoe inhalig ben je dan . Ik zie er 4 die om geld zeiken steeds .....billy , Lot ,Vanessa en Lauraquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:09 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij zijn Ivan en Isa ook nog helemaal niet uitbetaald voor hun verdiensten. Je kan zeggen wat je wilt over deze twee, maar ze staan niet vooraan om te hengelen naar geld.![]()
Het is een Hollandse kraam die moet natuurlijk gewoon betalenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:12 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
die verdienen geld en dat mag niet met een gratis kraam![]()
![]()
Komt bezoek van die kamperslet vanmiddag binnen: "Hallo ik ben Jari, hallo ik ben Emily.."
"Ik ben Vanessa"
Jari en Emily in koor..Hey, zo heet mijn moeder ook."
"Ik ben jullie moeder!!!"![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:16 schreef Mylene het volgende:
LauraB weer jengelen op die kut gitaar. Flikker op mens.+1
SOONY![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:16 schreef Mylene het volgende:
LauraB weer jengelen op die kut gitaar. Flikker op mens.![]()
![]()
Niet nog 1tje meer?quote:![]()
GM allen
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Mark gaat vanaf vandaag een dagboek bijhouden. Nico: dat doe ik ook! En ze moet een nieuw boekje kopen, omdat ze er al eentje vol heeft.
Nico is echt overal beter in![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:20 schreef misssnapshot het volgende:
Mark gaat vanaf vandaag een dagboek bijhouden. Nico: dat doe ik ook! En ze moet een nieuw boekje kopen, omdat ze er al eentje vol heeft.
Nico is echt overal beter in![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: