fijn dat het toch ok isquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zei ik 10 posts terug al ... maar ok
Ik vind dat als ie bij je komt en gaat roken , Jij hoort te zeggen dat ie daar te jong voor isquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar heeft hij een moeder voor die zelf op haar 14-de begonnen is met roken.
niet zo serieus Chufi!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind dat als ie bij je komt en gaat roken , Jij hoort te zeggen dat ie daar te jong voor is
En dan zou ik tegen jou zeggen bemoei je er niet meequote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
En als ie bij jou zou komen op zn 14 e zou ik hetzelfde zeggen..
Maar rookt ie al ?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar heeft hij een moeder voor die zelf op haar 14-de begonnen is met roken.
Dat mag jij vinden.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind dat als ie bij je komt en gaat roken , Jij hoort te zeggen dat ie daar te jong voor is
Nee. Hij luistert slecht naar me.quote:
10 paar laarzen vind ik ook debielquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laarzen! Mijn schoenen weet ik niet, die moet ik ook eens tellen, maar ik ben niet zo'n Imelda als mijn dochter, die heeft meer dan 50 paar schoenen
Geen kaplaarzen? Van die mooie groene?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
2 paar heb ik, paardrijlaarzen en motorrijlaarzen.
Die ben ik ooit kwijtgeraakt onderweg.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen kaplaarzen? Van die mooie groene?
In de blub blijven steken...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die ben ik ooit kwijtgeraakt onderweg.
ik heb één paarquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
2 paar heb ik, paardrijlaarzen en motorrijlaarzen.
En je woont 4 hoog?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn tuintje heeft de krant nog gehaald.
Je gaat met de auto naar mooie plek langs een rivier, daar spit je flink wat peerdenstront door de grond. Wanneer dan de zon gaat schijnen kunnen de zaailingen de grond in.quote:
En dan wordt het september en tijd voor de oogst...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je gaat met de auto naar mooie plek langs een rivier, daar spit je flink wat peerdenstront door de grond. Wanneer dan de zon gaat schijnen kunnen de zaailingen de grond in.
Ja, bij de Lidl...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:26 schreef chufi het volgende:
Er is vast nog wel ergens een OktoberFest de komende weken
Sunday 05.10.14 12 p.m.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:26 schreef chufi het volgende:
Er is vast nog wel ergens een OktoberFest de komende weken
En dat ding staat ?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:29 schreef just me het volgende:
[..]
Sunday 05.10.14 12 p.m.
Traditional gun-salute on the steps of the Bavaria monument.
OK daar . laatste weekend volgens mijquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:32 schreef just me het volgende:
[..]
hier: http://www.oktoberfest.de(...)-Calender+2014/2698/
wat doe je bitter Chuf ?quote:
Oh dat verklaart allesquote:
Die klederdracht parade was trouwens erg leuk om weer eens live te zien.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:32 schreef just me het volgende:
[..]
hier: http://www.oktoberfest.de(...)-Calender+2014/2698/
O moest ik een recept bedenken? Weet niet meer waar ik dat gezegd zou hebben?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:57 schreef Kingstown het volgende:
Ben benieuwd wel recept drakin bedacht heeft!
[ afbeelding ]
Jij als imker zal toch wel een favoriet aardbijenrecept hebben?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:06 schreef drakin het volgende:
[..]
O moest ik een recept bedenken? Weet niet meer waar ik dat gezegd zou hebben?
Plukken en in de mond stoppenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij als imker zal toch wel een favoriet aardbijenrecept hebben?
Het is nu helemaal geen aardbeientijd trouwens, ik ben nu beter in komkommerrecepten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deel het met AH en je maakt kans op een krat vol groente en fruit.
Geeft niet. Ik mis ook weleens woordgrapjes.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is nu helemaal geen aardbeientijd trouwens, ik ben nu beter in komkommerrecepten.
Einde van de markt zijn ze ook gratis.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deel het met AH en je maakt kans op een krat vol groente en fruit.
Wat daar weggegooid wordt is soms ongelooflijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Einde van de markt zijn ze ook gratis.
Die doet aam zelfbescherming waarschijnlijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat daar weggegooid wordt is soms ongelooflijk.
Heb FANN trouwens gemist vandaag....retebenieuwd hoe haar eerste stopdag is gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |