Ja, bij de Lidl...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:26 schreef chufi het volgende:
Er is vast nog wel ergens een OktoberFest de komende weken
Sunday 05.10.14 12 p.m.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:26 schreef chufi het volgende:
Er is vast nog wel ergens een OktoberFest de komende weken
En dat ding staat ?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:29 schreef just me het volgende:
[..]
Sunday 05.10.14 12 p.m.
Traditional gun-salute on the steps of the Bavaria monument.
OK daar . laatste weekend volgens mijquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:32 schreef just me het volgende:
[..]
hier: http://www.oktoberfest.de(...)-Calender+2014/2698/
wat doe je bitter Chuf ?quote:
Oh dat verklaart allesquote:
Die klederdracht parade was trouwens erg leuk om weer eens live te zien.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:32 schreef just me het volgende:
[..]
hier: http://www.oktoberfest.de(...)-Calender+2014/2698/
O moest ik een recept bedenken? Weet niet meer waar ik dat gezegd zou hebben?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:57 schreef Kingstown het volgende:
Ben benieuwd wel recept drakin bedacht heeft!
[ afbeelding ]
Jij als imker zal toch wel een favoriet aardbijenrecept hebben?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:06 schreef drakin het volgende:
[..]
O moest ik een recept bedenken? Weet niet meer waar ik dat gezegd zou hebben?
Plukken en in de mond stoppenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij als imker zal toch wel een favoriet aardbijenrecept hebben?
Het is nu helemaal geen aardbeientijd trouwens, ik ben nu beter in komkommerrecepten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deel het met AH en je maakt kans op een krat vol groente en fruit.
Geeft niet. Ik mis ook weleens woordgrapjes.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is nu helemaal geen aardbeientijd trouwens, ik ben nu beter in komkommerrecepten.
Einde van de markt zijn ze ook gratis.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deel het met AH en je maakt kans op een krat vol groente en fruit.
Wat daar weggegooid wordt is soms ongelooflijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Einde van de markt zijn ze ook gratis.
Die doet aam zelfbescherming waarschijnlijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat daar weggegooid wordt is soms ongelooflijk.
Heb FANN trouwens gemist vandaag....retebenieuwd hoe haar eerste stopdag is gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |