Jij hebt er verstand van.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:43 schreef Mani89 het volgende:
Je zou zo niet zeggen dat Hans van der Togt homo is.
Frits Wester is niet bij RTL in dienst?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:42 schreef Zipportal het volgende:
RTL heeft alleen maar homo's in dienst.
Daarom moest Pauw weg.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:42 schreef Zipportal het volgende:
RTL heeft alleen maar homo's in dienst.
Ik ook. Geweldig spelquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:44 schreef tralalala het volgende:
Ik had rad van fortuin op diskette
Die kop is niet voor niets kaal.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Frits Wester is niet bij RTL in dienst?
Klinkt als een interessant concept voor een programma bij de commerciëlen. Sterren rammen een boom ofzo.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:42 schreef tralalala het volgende:
Ferry Doedels,Kwalbert Verlinde, Patty Brard en Bert van der Veer die zichzelf kapot rijden tegen een boom.
Zouden jullie enig moment aan de ouders/vrienden denken of gaan jullie juichen????
Ik heb hem nog nooit gezienquote:
Zoals deze hele tafel.quote:
Toen had je nog gewoon Nederland 1.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Toendertijd had je alleen NPO1 en RTL4 voor 2 gulden per maand.
Jaaaa, met die grote kom soep.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Straks nog de Honeymoon Quiz...toen had je echt nog bazenprogramma's
Tomatensoepquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jaaaa, met die grote kom soep.
Je had 3 zenders nl en de Belg. Maar in mijn geheugen was het ook vooravond mid jaren negentig dat het rad was. Dan vind ik zelfs voor die tijd nog veel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Toendertijd had je alleen NPO1 en RTL4 voor 2 gulden per maand.
Gewogen en te licht bevonden. Froger en Bassie spugen op hem.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:52 schreef tralalala het volgende:
Reinout bij JensenJohannes en Mani hebben geen idee.
De Huh?-Echt?!-Serieus?!-Meen je dat nou?!-Hou eens op!-zelfmoordweken!quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:52 schreef Mani89 het volgende:
Met Antonie is het niet goed afgelopen toch?
Bassie > Reinout > Frogerquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewogen en te licht bevonden. Froger en Bassie spugen op hem.
Bef Bobnaldo.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Robbiee Ronallddsss de oven in
In dat fragment vond ik Kamerling minder slecht.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
Best wel tragisch, eigenlijk. Toen nog twee gelijkwaardige jonge acteurs, nu is de één een succesvol zakenman en schatrijk, terwijl de ander zelfmoord heeft gepleegd.
Of die talkshow van Catherinequote:Op dinsdag 30 september 2014 23:54 schreef OProg het volgende:
Geen Vijf uur show beelden net Viola Holt en Catherine Keijl.
Oerlemans was ook niet gecast vanwege zijn acteerprestatie bij de audities hoorde ik laatst bij andere tijden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
In dat fragment vond ik Kamerling minder slecht.
Zouden daar nog joden op zolder zitten?quote:
Bij Rad van Fortuin waren er ook verliezers.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
Best wel tragisch, eigenlijk. Toen nog twee gelijkwaardige jonge acteurs, nu is de één een succesvol zakenman en schatrijk, terwijl de ander zelfmoord heeft gepleegd.
Waarom dan wel?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oerlemans was ook niet gecast vanwege zijn acteerprestatie bij de audities hoorde ik laatst bij andere tijden.
Zoiets heet een dorp, geen gemeente. Friesland heeft zo veel gemeentelijke herindelingen gehad dat Hans' woonplaats echt geen zelfstandige gemeente is.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:55 schreef Mani89 het volgende:
Hans woont in een uitstervende gemeente.
1999 2002 2003 2004 2008 2009 2012
652 674 664 666 652 635 535
Een stad dan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zoiets heet een dorp, geen gemeente. Friesland heeft zo veel gemeentelijke herindelingen gehad dat Hans' woonplaats echt geen zelfstandige gemeente is.
Na de 666 werd het alleen maar minder.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:55 schreef Mani89 het volgende:
Hans woont in een uitstervende gemeente.
1999 2002 2003 2004 2008 2009 2012
652 674 664 666 652 635 535
Mylene Delahaye > Holt, Keijlquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:54 schreef OProg het volgende:
Geen Vijf uur show beelden net Viola Holt en Catherine Keijl.
Heb je ook opgezocht.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Giethoorn ligt tegenwoordig in de gemeente Steenwijkerland.
Nee, dat weet ik gewoon. Ik wil je via PM desnoods wel vertellen hoe dat komt, niet hier op het forum.quote:
Heb je er een moord gepleegd?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik gewoon. Ik wil je via PM desnoods wel vertellen hoe dat komt, niet hier op het forum.
Nee, maar ik hecht aan mijn privacy, dus ik deel niet zomaar informatie op basis waarvan mensen mij zouden kunnen herkennen.quote:
Denk je dat ik je ga stalken?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, maar ik hecht aan mijn privacy, dus ik deel niet zomaar informatie op basis waarvan mensen mij zouden kunnen herkennen.
Misschien gaat KoosVogels wel een aanslag plegen op je huis.quote:
Lekker met een bootje varen daar, niks mis meequote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Stukje verderop de Weerribben, mooiste plek waar ik ooit geweest ben ik Nederland
Heeft je naam elf letters?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, maar ik hecht aan mijn privacy, dus ik deel niet zomaar informatie op basis waarvan mensen mij zouden kunnen herkennen.
Henk Lettering uit Giethoorn.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft je naam elf letters?
Nee, in het echt nietquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft je naam elf letters?
Prachtig gebied is het. Maar goed, dat geldt eigenlijk voor het leeuwendeel van de provincie Overijssel.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb ook in een bootje gevaren op de Weerribben.
ik weet nog wel dat ik in het plaatje "Muggenbeet" een heerlijk biertje gedronken heb.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prachtig gebied is het. Maar goed, dat geldt eigenlijk voor het leeuwendeel van de provincie Overijssel.
Klopt. Je hebt er ook een gehucht in de buurt dat Dwarsgracht heet. En een eindje verderop ligt Nederland. Een klein plaatsje waarvan heel regelmatig het plaatsnaambord wordt gestolen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
ik weet nog wel dat ik in het plaatje "Muggenbeet" een heerlijk biertje gedronken heb.
Dan hebben wij dus precies hetzelfde gedaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb ook in een bootje gevaren op de Weerribben.
Het is niet soeps vanavond.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:01 schreef Mani89 het volgende:
De Elf en Webschip kijken vanavond overigens NIET.
Concurrentie van de CL, dus dat lijkt me verklaarbaar.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:51 schreef Elfletterig het volgende:
489.000 kijkers, marktaandeel 13,4. Op één na slechtste kijkcijfer tot dusver. De slechtst bekeken aflevering had 486.000 kijkers.
Nu pas?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:04 schreef Specularium het volgende:
Ik ben Boogerd nu wel weer zat eigenlijk.
Ze hebben daar anders behoorlijke drugsproblemen waar ze verrassend pragmatisch en liberaal mee omspringen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
In Iran weten ze wel raad met dit soort zaken.
Lijkt me veel te veel eerquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:10 schreef Heufd het volgende:
Dit is allemaal door Zonneveld in gang gezet?
Hoi Antoine.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
Ach nee zeg... - Ik schakel in en het eerste dat ik zie is die kop van Boogerd.
Wielrennen.
Daar zijn ze in het wielrennen soms wel eens incosequent in.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
neem aan dat de straf ingaat wanner die is uitgesproken
Dat kan allemaal bij NPO 1.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:12 schreef Specularium het volgende:
Lekker een beetje je benen scheren nohomo.
Qua imago passen ze nu wel weer mooi bij elkaarquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:16 schreef Marcoss het volgende:
1,1 miljard nettowinst
Dan is 10/15 miljoen voor een wielerploegje ook bijzonder weinig..
Woordgrapje is elflettering.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vond het zelf wél een leuk woordgrapje...
Hangt van het land af waar je bentquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Hij weet hopelijk wel dat billion hetzelfde is als een miljard ?
Biljard Zimbabwaanse dollar.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:18 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Hangt van het land af waar je bent
Hij wist het al.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:19 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
"En de instanties zelf."
Ja vandaar mijn opmerking, Spong praat over biljoenen waar hij miljarden bedoeltquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:18 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Hangt van het land af waar je bent
Klopt, al heb ik wel het idee dat het imago van Rabobank (de bank zelf dan, niet de ouwe wielerploeg) eigenlijk niet kapot kan, ook niet na zo'n enorm schandaal als deze..quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:17 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Qua imago passen ze nu wel weer mooi bij elkaar
Dat mag je niet zeggen. Hij is homoseksueel.quote:
Hij is ook nog eens vader van een zoon. Schijnt trouwens een vrij getalenteerd tennisser te zijn. Behoorde op een bepaald moment tot de Top 20 van Nederland.quote:
Kan je net zo goed zeggen dat het een Surinamer is.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen. Hij is homoseksueel.
de vader van een zoon, bedankt hansquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is ook nog eens vader van een zoon. Schijnt trouwens een vrij getalenteerd tennisser te zijn. Behoorde op een bepaald moment tot de Top 20 van Nederland.
Is wel een toepasselijke naam, het is echt rotzooi wat ze verkoopt, ziet er luxe uit, maar valt binnen een week uit elkaar.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:27 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat je wel aardig de weg kwijt bent als je je kledingmerk Supertrash noemt..
Jij en Webschip met een protestbord op de achtergrond.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
Eigenlijk was het wel leuk geweest als Danny vandaag bij Pauw gezeten. Praten over 15 jaar FOK!.
En dan met Yvonne, tong80 en Specularium ( [ afbeelding ] ) aan tafel.
Ja, hartstikke leuk.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
Eigenlijk was het wel leuk geweest als Danny vandaag bij Pauw gezeten. Praten over 15 jaar FOK!.
Alleen bij items over wielrennen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij en Webschip met een protestbord op de achtergrond.
quote:Spong kwam in 2003 zelf voor de rechter te staan nadat hij in juli 2002 betrapt was op naaktloperij op het Almeerderstrand bij Almere. Hij kreeg van de kantonrechter een boete van 68 euro, maar ging in beroep omdat hij niet wist dat naakt recreëren ter plekke verboden was (het nabijgelegen Zilverstrand is een naakt- en ontmoetingsstrand) en hij de zaak als een principekwestie beschouwde. In hoger beroep werd hij in september 2004 vrijgesproken.[4][5]
Loden Loekie in mijn broekje inderdaad.quote:
Doe nou maar niet alsof jij niet aan tafel willen zitten.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had liever gezien dat Danny het hierover ging hebben:quote:
twitter:DannyMekic twitterde op woensdag 01-10-2014 om 13:18:10Lijk je op een crimineel maar ben je het niet? Dan houdt de overheid je straks in de gaten: http://t.co/wOdnvj3YNr
reageer retweet
Een themauitzending?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou pleiten voor Ambrosius en tong80 aan tafel.
Dat wordt gezellig.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Golfer en tong is ook leuk.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tong drinkt zich in voor de uitzending.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze elkaar aanvliegen.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee joh, zo is Ambro niet. Die geeft cynische antwoordjes van 3 woorden. Die maken ze de pis niet lauw.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik pleit voor Lambiekje en Synthercell.quote:
Mooie tijden waren dat.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vroeger was dit trouwens het lievelingstopic van Golfer.
Is voor niemand te volgen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik pleit voor Lambiekje en Synthercell.
Tong80 pist dan over de tafel heen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
[..]
Nee joh, zo is Ambro niet. Die geeft cynische antwoordjes van 3 woorden. Die maken ze de pis niet lauw.
Jammer dat hij het niveau niet meer aankon en is afgehaakt.quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:34 schreef marcodej het volgende:
Zes jaar geleden zag Marianne er zo uit±
[ afbeelding ]
Ik ben niet eens een Top 500-user.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe nou maar niet alsof jij niet aan tafel willen zitten.
Zowel Yvonne als Danny aan tafel lijkt me trouwens totaal overbodig.
Danny ook.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:34 schreef marcodej het volgende:
Zes jaar geleden zag Marianne er zo uit:
[ afbeelding ]
Die overbeet doet em dat ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:34 schreef Ronaldsen het volgende:
Deze vrouw doet me denken aan Agnes Kant
klassieke hugo bossquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:35 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk heeft Zalando nog een voorraadje?
Als dat het criterium is mag ik ook aan tafel zitten.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben niet eens een Top 500-user.![]()
Zelfs niet als ik de posts van al mijn kloons optel.
Ga moar bie Thyssen-Krupp vroagenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:35 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk heeft Zalando nog een voorraadje?
ze laten alleen nog wel eens wat vallenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:36 schreef luxerobots het volgende:
Exporteren met drones, wordt ook veel getest in Syrië.
Tegenover PietVerdriet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:36 schreef Webschip het volgende:
KlopKoek aan de tafel lijkt me wel leuk.
Ze hadden gerust een pot thee op tafel kunnen zetten.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
Hoog keuvelgehalte, deze uitzending...
Nee in Aken.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:38 schreef marcodej het volgende:
Michael kocht zijn vitamines toch online?
Ambrosiusbingo spelen tijdens de uitzending.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tong80 pist dan over de tafel heen.
Deze man is een trauma geval wat niet verholpen is. Nee defensie vindt zo'n geweldverheerlijker wel best.quote:
Rinus vond zichzelf wel een toptrainerquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voetbal is Oorlog. Inderdaad die Rinus was een walgelijke man.
Tja dat is alsof je de trainer van Barca vergelijkt met die van Cambuur.quote:
Laat die man in de waan, je moet een manier verzinnen om ermee om te kunnen gaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar waarom zaten we daar nu echt, mijnheer van Uhm?
olie en geld, duhquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
om democratie te brengenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |