Gewogen en te licht bevonden. Froger en Bassie spugen op hem.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:52 schreef tralalala het volgende:
Reinout bij JensenJohannes en Mani hebben geen idee.
De Huh?-Echt?!-Serieus?!-Meen je dat nou?!-Hou eens op!-zelfmoordweken!quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:52 schreef Mani89 het volgende:
Met Antonie is het niet goed afgelopen toch?
Bassie > Reinout > Frogerquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewogen en te licht bevonden. Froger en Bassie spugen op hem.
Bef Bobnaldo.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Robbiee Ronallddsss de oven in
In dat fragment vond ik Kamerling minder slecht.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
Best wel tragisch, eigenlijk. Toen nog twee gelijkwaardige jonge acteurs, nu is de één een succesvol zakenman en schatrijk, terwijl de ander zelfmoord heeft gepleegd.
Of die talkshow van Catherinequote:Op dinsdag 30 september 2014 23:54 schreef OProg het volgende:
Geen Vijf uur show beelden net Viola Holt en Catherine Keijl.
Oerlemans was ook niet gecast vanwege zijn acteerprestatie bij de audities hoorde ik laatst bij andere tijden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
In dat fragment vond ik Kamerling minder slecht.
Zouden daar nog joden op zolder zitten?quote:
Bij Rad van Fortuin waren er ook verliezers.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
Best wel tragisch, eigenlijk. Toen nog twee gelijkwaardige jonge acteurs, nu is de één een succesvol zakenman en schatrijk, terwijl de ander zelfmoord heeft gepleegd.
Waarom dan wel?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oerlemans was ook niet gecast vanwege zijn acteerprestatie bij de audities hoorde ik laatst bij andere tijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |