Jij hebt er verstand van.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:43 schreef Mani89 het volgende:
Je zou zo niet zeggen dat Hans van der Togt homo is.
Frits Wester is niet bij RTL in dienst?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:42 schreef Zipportal het volgende:
RTL heeft alleen maar homo's in dienst.
Daarom moest Pauw weg.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:42 schreef Zipportal het volgende:
RTL heeft alleen maar homo's in dienst.
Ik ook. Geweldig spelquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:44 schreef tralalala het volgende:
Ik had rad van fortuin op diskette
Die kop is niet voor niets kaal.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Frits Wester is niet bij RTL in dienst?
Klinkt als een interessant concept voor een programma bij de commerciëlen. Sterren rammen een boom ofzo.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:42 schreef tralalala het volgende:
Ferry Doedels,Kwalbert Verlinde, Patty Brard en Bert van der Veer die zichzelf kapot rijden tegen een boom.
Zouden jullie enig moment aan de ouders/vrienden denken of gaan jullie juichen????
Ik heb hem nog nooit gezienquote:
Zoals deze hele tafel.quote:
Toen had je nog gewoon Nederland 1.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Toendertijd had je alleen NPO1 en RTL4 voor 2 gulden per maand.
Jaaaa, met die grote kom soep.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Straks nog de Honeymoon Quiz...toen had je echt nog bazenprogramma's
Tomatensoepquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jaaaa, met die grote kom soep.
Je had 3 zenders nl en de Belg. Maar in mijn geheugen was het ook vooravond mid jaren negentig dat het rad was. Dan vind ik zelfs voor die tijd nog veel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Toendertijd had je alleen NPO1 en RTL4 voor 2 gulden per maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |