Prachtig gebied is het. Maar goed, dat geldt eigenlijk voor het leeuwendeel van de provincie Overijssel.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb ook in een bootje gevaren op de Weerribben.
ik weet nog wel dat ik in het plaatje "Muggenbeet" een heerlijk biertje gedronken heb.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prachtig gebied is het. Maar goed, dat geldt eigenlijk voor het leeuwendeel van de provincie Overijssel.
Klopt. Je hebt er ook een gehucht in de buurt dat Dwarsgracht heet. En een eindje verderop ligt Nederland. Een klein plaatsje waarvan heel regelmatig het plaatsnaambord wordt gestolen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
ik weet nog wel dat ik in het plaatje "Muggenbeet" een heerlijk biertje gedronken heb.
Dan hebben wij dus precies hetzelfde gedaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb ook in een bootje gevaren op de Weerribben.
Het is niet soeps vanavond.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:01 schreef Mani89 het volgende:
De Elf en Webschip kijken vanavond overigens NIET.
Concurrentie van de CL, dus dat lijkt me verklaarbaar.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:51 schreef Elfletterig het volgende:
489.000 kijkers, marktaandeel 13,4. Op één na slechtste kijkcijfer tot dusver. De slechtst bekeken aflevering had 486.000 kijkers.
Nu pas?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:04 schreef Specularium het volgende:
Ik ben Boogerd nu wel weer zat eigenlijk.
Ze hebben daar anders behoorlijke drugsproblemen waar ze verrassend pragmatisch en liberaal mee omspringen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
In Iran weten ze wel raad met dit soort zaken.
Lijkt me veel te veel eerquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:10 schreef Heufd het volgende:
Dit is allemaal door Zonneveld in gang gezet?
Hoi Antoine.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
Ach nee zeg... - Ik schakel in en het eerste dat ik zie is die kop van Boogerd.
Wielrennen.
Daar zijn ze in het wielrennen soms wel eens incosequent in.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
neem aan dat de straf ingaat wanner die is uitgesproken
Dat kan allemaal bij NPO 1.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:12 schreef Specularium het volgende:
Lekker een beetje je benen scheren nohomo.
Qua imago passen ze nu wel weer mooi bij elkaarquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:16 schreef Marcoss het volgende:
1,1 miljard nettowinst
Dan is 10/15 miljoen voor een wielerploegje ook bijzonder weinig..
Woordgrapje is elflettering.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vond het zelf wél een leuk woordgrapje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |