Geloof er niets van.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:06 schreef De_Guidance het volgende:
In alle grote kranten en nieuwsmedia staat dat Turkije ISIS gaat aanvallen Sadpanda.
Daar kun je niet tegen opboksen met je Fok TT.
In de Turkse propaganda media ja.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:06 schreef De_Guidance het volgende:
In alle grote kranten en nieuwsmedia staat dat Turkije ISIS gaat aanvallen Sadpanda.
Daar kun je niet tegen opboksen met je Fok TT.
Volkskrant, NRC, Nu.nl, BBC, CNNquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:07 schreef SadPanda het volgende:
[..]
In de Turkse propaganda media ja.
Syrie heeft niet eens media.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:07 schreef SadPanda het volgende:
[..]
In de Turkse propaganda media ja.
Zeggen dat je meedoet aan de Amerikaanse anti-ISIS coalitie is wat anders dan daadwerkelijk ISIS aanvallen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Volkskrant, NRC, Nu.nl, BBC, CNN
http://www.volkskrant.nl/(...)-tegen-IS-voor.dhtmlquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:08 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Zeggen dat je meedoet aan de Amerikaanse anti-ISIS coalitie is wat anders dan daadwerkelijk ISIS aanvallen.
Racisme is haram.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
Turken
Erdogan en Assad
Koerden tho![]()
Omdat Erdogan er ideologisch aan gelijk is en omdat hij zo meer invloed wil krijgen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:11 schreef mylamboisblack het volgende:
Waarom support Turkije de Moslimbroederschap eigenlijk?
Still better then Sisi?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:11 schreef mylamboisblack het volgende:
Waarom support Turkije de Moslimbroederschap eigenlijk?
Aint gonna work. Net als die hele Kurt acilimi met Berzani. Backfire etc.quote:
Ik zou Ataturk ook zo aanspreken maar hij is al dood.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:11 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Ataturk....
Gaat beetje lastig.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:11 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Ataturk....
Oké mevrouw het medium.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Aint gonna work. Net als die hele Kurt acilimi met Berzani. Backfire etc.
Ze gaan nog niets doen nu.
Zo groot is Obama's lul die net in mijn reet zat.quote:
Maar je kan toch ook een neutrale stand hebben mbt Egypte? Turkije en Egypte zijn geen buurlanden ofzo, ik snap niet waarom hij zo partijdig is.quote:
Paar honderd man neergeknald. Nog steeds vrouwen en christenen en journalisten onderdrukken. Land geen reet vooruit helpen.quote:
Gelukkig heeft Sisi geen last van futiliteiten als een grondwet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:13 schreef UpsideDown het volgende:
MB was een ramp in Egypte, hoe ze de grondwet naar hun hand zetten en het gehele vol bedrogen.
Duh. Erdogans acties ook zo.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:13 schreef UpsideDown het volgende:
MB was een ramp in Egypte, hoe ze de grondwet naar hun hand zetten en het gehele volk bedrogen.
Hij heeft in ieder geval geen halve shariagrondwet ingevoerd.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Sisi geen last van futiliteiten als een grondwet.
Er gingen minstens 10 miljoen mensen de straat op tegen Morsi (veel meer dan tegen Moebarak en al helemaal tegen Sisi). Hoe denk je dat dat had afgelopen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Paar honderd man neergeknald. Nog steeds vrouwen en christenen en journalisten onderdrukken. Land geen reet vooruit helpen.
Leuke vent die Sisi.
Ik hou van Aleviler, zitten vol levensvreugde en zijn barmhartige moderne mensen, alleen jij bent een vreemde eend in de bijt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben Alevi. Die kennen geen haram.
#Allahsizler
Sharia is wel het toverwoord he.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:15 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval geen halve shariagrondwet ingevoerd.
Je ontkent deze feiten?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:15 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Sharia is wel het toverwoord he.
Alevieten zijn vaak wel cool ja.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:15 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik hou van Aleviler, zitten vol levensvreugde en zijn barmhartige moderne mensen, alleen jij bent een vreemde eend in de bijt.
Hele warme mensen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Alevieten zijn vaak wel cool ja.
Kalbimi kirma ama.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:15 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik hou van Aleviler, zitten vol levensvreugde en zijn barmhartige moderne mensen, alleen jij bent een vreemde eend in de bijt.
sen basladin....quote:
Zijn homeboy Morsi is er keihard uitgetrapt en nu is hij boos.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:12 schreef mylamboisblack het volgende:
Maar je kan toch ook een neutrale stand hebben mbt Egypte? Turkije en Egypte zijn geen buurlanden ofzo, ik snap niet waarom hij zo partijdig is.
Basically is dat het wel ja.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:21 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Zijn homeboy Morsi is er keihard uitgetrapt en nu is hij boos.
Blijkbaar niet hea, anders zouden ze niet succes boeken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:20 schreef De_Guidance het volgende:
Is het Syrische leger niet inmiddels uitgeput?
Al die jaren vechten..
Het houdt niet op.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:20 schreef De_Guidance het volgende:
Al die jaren vechten..
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:20 schreef De_Guidance het volgende:
Al die jaren vechten..
Je laat je wel weer kennen. Feit blijft dat de Turken, maar ook de Iraniërs, in het Midden-Oosten de enigen zijn met een serieuze staatstraditie. Hoe slecht het ook moge gaan, ze weten zich iedere keer weer te herpakken en weten wanneer nodig weer hun voortbestaan te garanderen, omdat een krijgsgeschiedenis en staatsbestuur bij ze zit ingebakken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh ja. Stel homoseksuelen die al kont neukend de troon in hun handen hielden. En wat is daar nu van over? Beetje trots en een land van pak em beet 2000 km.
Okquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je laat je wel weer kennen. Feit blijft dat de Turken, maar ook de Iraniërs, in het Midden-Oosten de enigen zijn met serieuze staatstraditie. Hoe slecht het ook moge gaan, ze weten zich iedere keer weer te herpakken en weten wanneer nodig weer hun voortbestaan te garanderen, omdat een krijgsgeschiedenis en staatsbestuur bij ze zit ingebakken.
Jij bent ook Turk, je etniciteit maakt toch niet uit. Als je woont in Turkije ben je een Turk of je nou Koerdisch, Laz, Arabier of Tatar bentquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Beetje fokken toch..
Turken fokken is zo easy ama ya..
Ik hou van Turkije![]()
alleen die Erdogan.
Hoe kan je halve familie alevi zijn?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:26 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Jij bent ook Turk, je etniciteit maakt toch niet uit. Als je woont in Turkije ben je een Turk of je nou Koerdisch, Laz, Arabier of Tatar bent
Mijn halve familie is alevi en heb ook een Koerdische zwager, ik heb ook wat gemixed bloed. We zijn allemaal MENSEN en dat is belangrijk.
Ach Erdogan heeft ook zo zijn fouten, net als alle andere premiers die Turkije hebben bestuurd. Van mij mag CHP ook 4 jaartjes regeren, kijken wat zij in petto hebben.
Zouden ze aan Swingen doen? Ik zou dan medelijden hebben aan Assadquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:29 schreef Aloulou het volgende:
Assad en Erdo in betere tijden, vrouwen erbij, alles:
[ afbeelding ]
Effe wat fatoes breken met de dames erbij:
[ afbeelding ]
Vredesduiven:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd wie er langer aanblijft, Erdo of Assad. Ik zet me geld op Assad inmiddels.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:29 schreef Aloulou het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vredesduiven:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd wie er langer aanblijft, Erdo of Assad. Ik zet me geld op Assad inmiddels.
De Ottomanen waren niet de enige Turkse dynastieën die een rijk bestuurden in het Midden-Oosten. Je hebt ook de Ghaznaviden, Khwarazmiden, Ak Koyunlu, Kara Koyunlu, Seltsjoeken, Mamelukken, Safawiden, Afshariden...quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:58 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Het is nooit 1000 jaar geweest, laat je niet voor de gek houden. Het Ottomaanse Rijk bestond 600 jaar ongeveer, en ze hebben niet alle jaren het MO in handen gehad.
Daarnaast was het Ottomaanse Rijk niet pro-Turks, maar pro-Islam. Als ze het Turks nationalisme hadden gebruikt, kwamen ze niet zo ver.
Ik wil ook n soenniet maar die k ken zijn weer vaak net ff tequote:Op dinsdag 30 september 2014 22:32 schreef TeenWolf het volgende:
De broer van mijn vader is getrouwd met een Alevitische vrouw. Ze hebben 4 kinderen gekregen en allemaal Alevitisch opgevoed vandaar. Heb niet zo'n grote familie trouwens.
Toen was alles koek en ei.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:29 schreef Aloulou het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vredesduiven:
[ afbeelding ]
Soennieten, Alevieten 1 pot nat.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil ook n soenniet maar die k ken zijn weer vaak net ff te
Wil ook gemengde kindertjes op de wereld zetten. Is bevorderlijk voor de wereldvrede.
Ik zal je post printen en gaan flyeren in Syrie en Iraq. Misschien snappen ze t dan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:38 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Soennieten, Alevieten 1 pot nat.We geloven allemaal in Allah, Mohammed en Ali.
Genieten van je leven en goed zijn voor je medemens is de essentie van het geloof.
Die onderontwikkelden hebben een jarenlange opleiding nodig vrees ik.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zal je post printen en gaan flyeren in Syrie en Iraq. Misschien snappen ze t dan.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zal je post printen en gaan flyeren in Syrie en Iraq. Misschien snappen ze t dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |