quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:20 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Beter Turkije dan dat gare platgebombardeerde kk kutland van jou waar al die arabische debielen elkaar afmaken.
Geen enkele toerist gaat er heen naar zo'n ongecontroleerde barbaarse teringtyfuszooi wat een land moet voorstellen.
Veel collega's van mij zijn dit jaar naar Turkije op vakantie gegaan en hebben heeeeeeeerlijk genoten.
Ik vroeg voor de grap of ze niet naar Assadland wilden de volgende keer, zeiden ze voor de grap;'hahaha, ga nog liever naar Rwanda'.
Heb eigk nog geen mening over Assad. Twijfelende.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Assad dan weer wel?
Halabya is niet zielig ofzo? Alleen Alevitische Koerden specifiek zijn zielig?
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Goed plan, ik stem voor! En de rest mag mooi gedeporteerd worden naar noordelijk Irak waar ze gezellig hun Koerdenparadijs mogen stichten.
Precies, en daarna hetzelfde doen bij de Turken in Europa.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Goed plan, ik stem voor! En de rest mag mooi gedeporteerd worden naar noordelijk Irak waar ze gezellig hun Koerdenparadijs mogen stichten.
Ja heel erg hoor.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:46 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Je bent op je pik getrapt begrijp ik.![]()
![]()
![]()
Jij zegt elke dag wat negatiefs over Turkije en Turken, vanmiddag nog iets in de trant van 'kut Turken' en de afgelopen dagen ook continu dat gelul.
Sterker nog, ik reageer eindelijk door wat (terecht) over Syrië te roepen.
Klopt. Idc tho.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De leider van de CHP is toch een Zaza Aleviet.
Sommige mensen vinden Zaza's geen ekte Koerden.
Gaan we het nu over Saddam hebben?quote:
Ze juist niet negatief over de Koerdenquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:46 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Ja, laten we de Koerden even castreren en verbieden zelf te bepalen hoeveel kinderen ze krijgen, want ze zijn geen mensen.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:53 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Precies, en daarna hetzelfde doen bij de Turken in Europa.
Godver. Hoe heet die plek nou.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:53 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Gaan we het nu over Saddam hebben?
Dat betwijfel ik. De Turken hebben de afgelopen eeuwen wel aangetoond dat ze niet met zich latten sollen (1000 jaar over het Midden-Oosten geregeerd), dus ik twijfel er niet aan dat ze het voortbestaan van hun land en volk weer zullen preserveren.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Over enkele decennia rouleren de Koerden qua getal en zul jij wonen in Koerdistan.
quote:
Dersim?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:54 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Godver. Hoe heet die plek nou.
De pa van Assad.
Hama ja.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:54 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Godver. Hoe heet die plek nou.
De pa van Assad.
Ik bedoelde Hama.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:55 schreef SadPanda het volgende:
[..]Saddam en Assad hadden juist ruzie. Saddam had zelfs wat aanslagen gepleegd in Syrië.
1000 Jaar? Huh? 1453-19xxquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. De Turken hebben de afgelopen eeuwen wel aangetoond dat ze niet met zich latten sollen (1000 jaar over het Midden-Oosten geregeerd), dus ik twijfel er niet aan dat het voortbestaan van hun land en volk weer zullen preserveren.
Ik ben hier geboren hoor, maar als het goed is over een jaar of twee werkend in Istanbul.quote:
Tja, zo kan je Dersim ook een opstand neerslaan noemen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:56 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Old skool Moslimbroeders neerslaan.
Hafez heeft de kanker genaamd het Moslimbroederschap bestrijdt voordat het zich kon verspreiden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik bedoelde Hama.
Omdat ik niet specifiek wilde verwijzen naar de daden van Assad junior in de huidige oorlog. Omdat dat nu te recent en gepolitiseerd is.
Oh ja. Stel homoseksuelen die al kont neukend de troon in hun handen hielden. En wat is daar nu van over? Beetje trots en een land van pak em beet 2000 km.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. De Turken hebben de afgelopen eeuwen wel aangetoond dat ze niet met zich latten sollen (1000 jaar over het Midden-Oosten geregeerd), dus ik twijfel er niet aan dat het voortbestaan van hun land en volk weer zullen preserveren.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:56 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik ben hier geboren hoor, maar als het goed is over een jaar of twee werkend in Istanbul.![]()
Dan komt een mooie plaats vrij voor mij en 12 anderen.
Ik zal dan jullie niet meer lastig vallen op fok en geen slecht woord over Nederland. Ik heb me hier ook altijd thuis gevoeld.
Nederland was een fijn tussenstation, maar aan alles komt een eind.
(in before 'rot lekker op dan')
Nog meer wapens gevenquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:57 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Hoe denken jullie dat Turkije gaat reageren op IS de komende tijd?
Tja. Zo kun je alles goedpraten.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:57 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hafez heeft de kanker genaamd het Moslimbroederschap bestrijdt voordat het zich kon verspreiden.
Ik was in before.quote:
Het is nooit 1000 jaar geweest, laat je niet voor de gek houden. Het Ottomaanse Rijk bestond 600 jaar ongeveer, en ze hebben niet alle jaren het MO in handen gehad.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh ja. Stel homoseksuelen die al kont neukend de troon in hun handen hielden. En wat is daar nu van over? Beetje trots en een land van pak em beet 2000 km.
Waarom doe je zo homofoob.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh ja. Stel homoseksuelen die al kont neukend de troon in hun handen hielden. En wat is daar nu van over? Beetje trots en een land van pak em beet 2000 km.
Ze waren gewoon pro-Ottomaans.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:58 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Het is nooit 1000 jaar geweest, laat je niet voor de gek houden. Het Ottomaanse Rijk bestond 600 jaar ongeveer, en ze hebben niet alle jaren het MO in handen gehad.
Daarnaast was het Ottomaanse Rijk niet pro-Turks, maar pro-Islam. Als ze het Turks nationalisme hadden gebruikt, kwamen ze niet zo ver.
Je bent zelf een Turk.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:59 schreef Stimorol- het volgende:
Turkije wacht nog even af. Isid steunen is steun aan PKK denken die Toerkies.
Pkk is erger dan Isid denken die Turken.
Gisteren die Koerdies nog Turkse politieagenten aanvallen, terwijl hun BROEDERS in Irak schreeuwen om hulp. Beetje bang voor Isis ofzo?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:59 schreef Stimorol- het volgende:
Turkije wacht nog even af. Isid steunen is steun aan PKK denken die Toerkies.
Pkk is erger dan Isid denken die Turken.
Zij.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:01 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Nee, volgens die redenering is hij een NL'er. Net zoals jij.
Neuh. Ze laten zich alleen zo snel opfokkenquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:00 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je bent zelf een Turk.
Je gedraagt je als een Turk.
quote:
Haha klopt, je hoeft maar iets negatiefs over Turkije te zeggen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Neuh. Ze laten zich alleen zo snel opfokken
GA WEG HOOR GEKKERDquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:01 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Nee, volgens die redenering is hij een NL'er. Net zoals jij.
Hij kon ook gewoon te lief zijn waarna er in heel Syrië een oorlog zou komen..quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Tja. Zo kun je alles goedpraten.
Overigens, niet erg succesvol, achteraf gezien.
Alleen teenwolf, maar ze is een trollquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Haha klopt, je hoeft maar iets negatiefs over Turkije te zeggen.
Als je niet doorhebt dat ik alles aan dik n overdrijf ben je stom.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Haha klopt, je hoeft maar iets negatiefs over Turkije te zeggen.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:57 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hafez heeft de kanker genaamd het Moslimbroederschap bestrijdt voordat het zich kon verspreiden.
Het zijn eigenlijk vooral Zaza's die zichzelf apart zien van Koerden. Zaza's hebben een taal die zeer sterk verwant is aan een van de oudste Koerdische talen die tegenwoordig vooral in Iran (en in mindere mate irak) leven. De zogenaamde Gorani-Koerden die een lange geschiedenis van Koerdische literatuur en liederen hebben. Maar onder Zaza's is er een beweging opgekomen de afgelopen jaren dat ze een aparte etniciteit zijn en niet onder Koerden behoren. Het meerendeel denkt er nog wel anders over.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De leider van de CHP is toch een Zaza Aleviet.
Sommige mensen vinden Zaza's geen ekte Koerden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |