Was je daarbij?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:44 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Wat een reactie zegt, nationalistischer kan niet. Doet me denken aan '39-45
ze zeggen (wetenschappers) dat Turken mini penissen hebben en daarom zo stoer doen. Goedmaken voor een tekort dus.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:44 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Ja, laten we de Koerden even castreren en verbieden zelf te bepalen hoeveel kinderen ze krijgen, want ze zijn geen mensen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
. Denk dan aan de soennitische Koerden, die neuken en vermenigvuldigen als konijnen en over 50 jaar de baas zijn in TR. Daar wil Recepje wel even de stemmen van.
Je bent op je pik getrapt begrijp ik.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:39 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik zeg wat negatiefs over Turkije en meneer de Turkse nationalist wordt gelijk boos.Turken zijn makkelijk op de kast te jagen.
Wie wil/zegt dat?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:46 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Ja, laten we de Koerden even castreren en verbieden zelf te bepalen hoeveel kinderen ze krijgen, want ze zijn geen mensen.
Stimorol is zelf Koerdische he.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:46 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Ja, laten we de Koerden even castreren en verbieden zelf te bepalen hoeveel kinderen ze krijgen, want ze zijn geen mensen.
Ben jij Koerd? En dan praat je zo negatief over de soennitische Koerden? Lol.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kom uit Erzincan en ben dus Kurt/Anadolu alevisi. Ik woon en leef in NL, maar ben geen Nederlandse. Eh yani.
Mensen die beweren dat Ottomanen en Turkije goed waren voor hun minderhedenHallooooo: Koerden/Armenen/Alevieten?
Geldt voor het hele MO. Daar komt nooit vrede. Mensem accepteren elkaar niet.
Je generaliseert. Bovendien ben jij ook een Turk stiekem. Lekker geassimileerd en alles.quote:
jankbal zeg.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:44 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Op 1 punt zeker geassimileerd: qua taal. Ik werk eraan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je generaliseert. Bovendien ben jij ook een Turk stiekem. Lekker geassimileerd en alles.
En nog meer ben je een Kaas.
Naptim be?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:49 schreef De_Guidance het volgende:
Stimorol is verder een apart figuur hoor, niet te zwaar aan tillen.
Eigenlijk zijn we allemaal Nederlander, maar zowel de blanke Nederlander als de (van oorsprong) autochtoon wil/kan dat niet accepteren.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je generaliseert. Bovendien ben jij ook een Turk stiekem. Lekker geassimileerd en alles.
Je probeert weer Zaza te leren?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Op 1 punt zeker geassimileerd: qua taal. Ik werk eraan.
Een kameleon dus.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Goed plan, ik stem voor! En de rest mag mooi gedeporteerd worden naar noordelijk Irak waar ze gezellig hun Koerdenparadijs mogen stichten.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:46 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Dat is waar, daarom schuilen we in dit topic.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:50 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we allemaal Nederlander, maar zowel de blanke Nederlander als de (van oorsprong) autochtoon wil/kan dat niet accepteren.
Insallah.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je probeert weer Zaza te leren?
Assad dan weer wel?quote:
Over enkele decennia rouleren de Koerden qua getal en zul jij wonen in Koerdistan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Goed plan, ik stem voor! En de rest mag mooi gedeporteerd worden naar noordelijk Irak waar ze gezellig hun Koerdenparadijs mogen stichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |