Omdat Erdogan er ideologisch aan gelijk is en omdat hij zo meer invloed wil krijgen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:11 schreef mylamboisblack het volgende:
Waarom support Turkije de Moslimbroederschap eigenlijk?
Still better then Sisi?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:11 schreef mylamboisblack het volgende:
Waarom support Turkije de Moslimbroederschap eigenlijk?
Aint gonna work. Net als die hele Kurt acilimi met Berzani. Backfire etc.quote:
Ik zou Ataturk ook zo aanspreken maar hij is al dood.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:11 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Ataturk....
Gaat beetje lastig.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:11 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Ataturk....
Oké mevrouw het medium.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Aint gonna work. Net als die hele Kurt acilimi met Berzani. Backfire etc.
Ze gaan nog niets doen nu.
Zo groot is Obama's lul die net in mijn reet zat.quote:
Maar je kan toch ook een neutrale stand hebben mbt Egypte? Turkije en Egypte zijn geen buurlanden ofzo, ik snap niet waarom hij zo partijdig is.quote:
Paar honderd man neergeknald. Nog steeds vrouwen en christenen en journalisten onderdrukken. Land geen reet vooruit helpen.quote:
Gelukkig heeft Sisi geen last van futiliteiten als een grondwet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:13 schreef UpsideDown het volgende:
MB was een ramp in Egypte, hoe ze de grondwet naar hun hand zetten en het gehele vol bedrogen.
Duh. Erdogans acties ook zo.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:13 schreef UpsideDown het volgende:
MB was een ramp in Egypte, hoe ze de grondwet naar hun hand zetten en het gehele volk bedrogen.
Hij heeft in ieder geval geen halve shariagrondwet ingevoerd.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Sisi geen last van futiliteiten als een grondwet.
Er gingen minstens 10 miljoen mensen de straat op tegen Morsi (veel meer dan tegen Moebarak en al helemaal tegen Sisi). Hoe denk je dat dat had afgelopen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Paar honderd man neergeknald. Nog steeds vrouwen en christenen en journalisten onderdrukken. Land geen reet vooruit helpen.
Leuke vent die Sisi.
Ik hou van Aleviler, zitten vol levensvreugde en zijn barmhartige moderne mensen, alleen jij bent een vreemde eend in de bijt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben Alevi. Die kennen geen haram.
#Allahsizler
Sharia is wel het toverwoord he.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:15 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval geen halve shariagrondwet ingevoerd.
Je ontkent deze feiten?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:15 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Sharia is wel het toverwoord he.
Alevieten zijn vaak wel cool ja.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:15 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik hou van Aleviler, zitten vol levensvreugde en zijn barmhartige moderne mensen, alleen jij bent een vreemde eend in de bijt.
Hele warme mensen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Alevieten zijn vaak wel cool ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |