abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145072778

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 0% gewijzigd door Gogo83 op 01-10-2014 09:47:26 ]
  dinsdag 30 september 2014 @ 22:04:43 #2
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145072795
Hehe :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 30 september 2014 @ 22:06:55 #3
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145072919
Nou, kom d'r maar in Guard :)
pi_145073193
Hee! Ik zal de komende tijd wat vaker in deze reeks te vinden zijn. Na de Mud Masters 12 km van afgelopen zondag wil ik me een jaar gaan storten op iets anders en mijn inziens erg uitdagend, namelijk de halve marathon..

Ik heb het in 1,5 jaar voor elkaar gekregen om van 0 naar 13,5 km interval (1300/200) te komen. Zal echter nog wel heel veel moeten gaan trainen om mijn doel te halen. Daarvoor ga ik wel eens wat vragen hier stellen vermoed ik ;) (Lopen in de winter etc..)

Voor de rest, hallo!
pi_145073207
Van mij hoeft het niet meer Guard, in het vorige topic had het prima gepast, maar nu niet meer.
  dinsdag 30 september 2014 @ 22:11:48 #6
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145073223
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:11 schreef DavetheNL het volgende:
Hee! Ik zal de komende tijd wat vaker in deze reeks te vinden zijn. Na de Mud Masters 12 km van afgelopen zondag wil ik me een jaar gaan storten op iets anders en mijn inziens erg uitdagend, namelijk de halve marathon..

Ik heb het in 1,5 jaar voor elkaar gekregen om van 0 naar 13,5 km interval (1300/200) te komen. Zal echter nog wel heel veel moeten gaan trainen om mijn doel te halen. Daarvoor ga ik wel eens wat vragen hier stellen vermoed ik ;) (Lopen in de winter etc..)

Voor de rest, hallo!
Hallo!
F means you're fucked
pi_145073500
Gelijk maar een eerste vraag, Welke HM's zijn mooi om te lopen deze tijd van het jaar? Met een tastbaar doel is het voor mij allemaal wat makkelijker :)
pi_145073553
Nou komt ie dan he?
SPOILER
TL;DR: Je leest het hele stuk maar gewoon, weet je hoeveel ik gelopen heb voor dat stuk? :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 30-09-2014 22:24:33 ]
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_145073591
Welke tijd van het jaar bedoel je precies?
Egmond is in januari, dat is qua aantal maanden om te trainen misschien wel een goede, maar ook wel een zware voor de eerste keer :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_145073605
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:11 schreef Zwabberhark het volgende:
Van mij hoeft het niet meer Guard, in het vorige topic had het prima gepast, maar nu niet meer.
Dan lees je het niet :6
Mis je wel een masterclass over het lopen van je eerste marathon...
  dinsdag 30 september 2014 @ 22:18:24 #11
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145073688
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:15 schreef DavetheNL het volgende:
Gelijk maar een eerste vraag, Welke HM's zijn mooi om te lopen deze tijd van het jaar? Met een tastbaar doel is het voor mij allemaal wat makkelijker :)
*O* Eindhoven *O*
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_145073768
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:11 schreef Zwabberhark het volgende:
Dan ga jij toch gewoon een topicje lang lopen.
  dinsdag 30 september 2014 @ 22:19:49 #13
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145073779
Guard *O* _O_
pi_145073813
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:18 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

*O* Eindhoven *O*
Of Cranendonck ^O^
  dinsdag 30 september 2014 @ 22:20:57 #15
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_145073854
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:17 schreef Guard het volgende:

[..]

goeie waarschuwing... omdat ik mijn eerste marathon al achter de rug heb is er helemaal geen reden meer om te wog'gen en je verslag te lezen ;)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  dinsdag 30 september 2014 @ 22:21:33 #16
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145073896
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:20 schreef Guard het volgende:

[..]

Of Cranendonck ^O^
Of Francorchamps _O_ Wel bikkelen op de Eau Rouge :D
pi_145074053
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:16 schreef Guard het volgende:
Nou komt ie dan he?
SPOILER
TL;DR: Je leest het hele stuk maar gewoon, weet je hoeveel ik gelopen heb voor dat stuk? :P
Wow, kippenvel verslag en nu heb ik nog meer zin in mijn eigen marathon!
Klinkt alsof je heel verstandig gelopen hebt en daardoor zoveel hebt kunnen genieten in de tweede helft..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_145074154
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:17 schreef La_Tramposa het volgende:
Welke tijd van het jaar bedoel je precies?
Egmond is in januari, dat is qua aantal maanden om te trainen misschien wel een goede, maar ook wel een zware voor de eerste keer :o
januari is nog wel erg vroeg vrees ik. Vond na de zomer een meer realistischer doel voor mij. Ben van nature namelijk een echte intervaller (16 jaar judo gedaan in het verleden)

Eindhoven.. Dat is in oktober toch? Zie ik die stad eens in het licht :P
Cranendonk en Francoschamps zeggen me niet veel, even inlezen :)
pi_145074221
Even miepen met een vraag aan de vrouwen hier; ik wil mijn haar iets korter. Nee, geen kort, pittig kapsel, maar een boblijn oid. En dan zouden de voorste plukken niet meer zonder hulp van haarbandjes of speldjes in een staart kunnen. Hoe irritant is dat? Of wen je daar echt heel snel aan?
  dinsdag 30 september 2014 @ 22:26:42 #20
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145074242
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:25 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

januari is nog wel erg vroeg vrees ik. Vond na de zomer een meer realistischer doel voor mij. Ben van nature namelijk een echte intervaller (16 jaar judo gedaan in het verleden)

Eindhoven.. Dat is in oktober toch? Zie ik die stad eens in het licht :P
Cranendonk en Francoschamps zeggen me niet veel, even inlezen :)
http://www.spa-francorchampsrun.eu/
pi_145074254
Gaaf verslag Guard! En wat een voorbereiding en raceplan! Netjes hoor! Heb zelf wel ongeveer een raceplan, maar lang niet zoals jij. En mijn hartslag is hoe dan ook hoger. Knap dat je het zo kunt!

Nogmaals dikke kudo's!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  dinsdag 30 september 2014 @ 22:28:15 #22
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_145074323
oke,oke....ik kon de verleiding niet weerstaan....
Guard _O_
pi_145074378
Oh, en Guard, echt een tof verslag! Echt supergoed gedaan!!!
pi_145074437
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:20 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

goeie waarschuwing... omdat ik mijn eerste marathon al achter de rug heb is er helemaal geen reden meer om te wog'gen en je verslag te lezen ;)
Ik verwacht natuurlijk nog wel een zelfverzonnen keurmerk van de associatie der Fok!ende Expats in NZ
SPOILER
Edit: oh te laat :P
pi_145074477
Super verslag Guard, erg leuk om te lezen Guard ^O^
  dinsdag 30 september 2014 @ 22:32:49 #26
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_145074599
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:30 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik verwacht natuurlijk nog wel een zelfverzonnen keurmerk van de associatie der Fok!ende Expats in NZ
SPOILER
Edit: oh te laat :P
geen expat.... emigrant ;)
pi_145074670
Guard _O_
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 30 september 2014 @ 22:34:26 #28
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_145074734
en nu het herfst wordt bij jullie even een waarschuwing die ik net op FB tegenkwam voor alle lopers maar vooral voor de helden die zich van het verharde durven te begeven....

SPOILER
pi_145074756
quote:
Wow! Dat is wel een mooi idee! Eens even in overweging nemen. Misschien de 14, om het gevoel van een duurloop te ondervinden.

Oh ja, Guard: Mooi verslag! Goede tijd ook!
pi_145074777
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
en nu het herfst wordt bij jullie even een waarschuwing die ik net op FB tegenkwam voor alle lopers maar vooral voor de helden die zich van het verharde durven te begeven....

SPOILER
Ook op het verharde is het een bende. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_145074868
Top Guard ^O^ leuk verslag!
pi_145074969
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:17 schreef Guard het volgende:

[..]

Dan lees je het niet :6
Ik heb het toch gelezen en het was inderdaad een masterclass! Met plezier gelezen!

Wat wordt je volgende marathon?
pi_145075221
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:37 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik heb het toch gelezen en het was inderdaad een masterclass! Met plezier gelezen!

Wat wordt je volgende marathon?
Las Vegas 2015 :s)
pi_145075284
Guard, mooi verslag, goed gedaan ^O^

Nu even echt belangrijke zaken ;) :

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:26 schreef Gogo83 het volgende:
Even miepen met een vraag aan de vrouwen hier; ik wil mijn haar iets korter. Nee, geen kort, pittig kapsel, maar een boblijn oid. En dan zouden de voorste plukken niet meer zonder hulp van haarbandjes of speldjes in een staart kunnen. Hoe irritant is dat? Of wen je daar echt heel snel aan?
Dat is irritant en daarom loop ik in de zomer met spelletjes en in de winter met een buf.
  dinsdag 30 september 2014 @ 22:43:29 #35
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145075293
Guard O+ Nogmaals: een prestatie om trots op te zijn!

Jouw pa was dus jouw trouwe supporter :) Waar heeft hij gestaan?

Herkenbare figuren ja, zoals die Jezus met het kruis :X En hier was het ook 2 km in- en uitwandelen :Y
  dinsdag 30 september 2014 @ 22:44:09 #36
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145075327
Gogo, zenner haarbandjes! :Y
pi_145075331
quote:
Nou komt ie dan he?
SPOILER
Je verslag is bijna net zo goed als je prestatie! Een volgende keer duik je echt wel onder die 4 uur!
pi_145075464
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:34 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Wow! Dat is wel een mooi idee! Eens even in overweging nemen. Misschien de 14, om het gevoel van een duurloop te ondervinden.

Oh ja, Guard: Mooi verslag! Goede tijd ook!
Eh zowel Semtex als ik hebben hem vorig jaar gelopen en hij is best pittig te noemen. Zit aardige leuke klimmetjes in.
pi_145075494
quote:
Van die Zenner sporthaarbandjes (met anti-slip) werken idd best goed! Andere haarbandjes zakken bij mij uit. Met een pittig kort kapsel heb je dat probleem trouwens niet ;)
  dinsdag 30 september 2014 @ 22:50:03 #40
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145075647
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:46 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Eh zowel Semtex als ik hebben hem vorig jaar gelopen en hij is best pittig te noemen. Zit aardige leuke klimmetjes in.
En na de klimmetjes weer met een rotgang naar beneden rennen :D
pi_145075740
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:43 schreef Quoi het volgende:
Guard O+ Nogmaals: een prestatie om trots op te zijn!

Jouw pa was dus jouw trouwe supporter :) Waar heeft hij gestaan?

Herkenbare figuren ja, zoals die Jezus met het kruis :X En hier was het ook 2 km in- en uitwandelen :Y
Hij heeft bij de siegessaule gestaan, maar daar hebben we elkaar gemist. Toen heeft hij daar gestaan tot de laatsten voorbij waren en heeft hij mijn passage op de 5 gemist.
Vervolgens dus wel net na halfweg, en net voor potzdammer platz, en na de finish voor de Reichstag.
Half Berlijn doorgefietst _O_ O+
pi_145075775
Guard! Goed verslag en zeker een mooie prestatie! _O_
  dinsdag 30 september 2014 @ 22:54:54 #43
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_145075876
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:44 schreef Quoi het volgende:
Gogo, zenner haarbandjes! :Y
niet te snel Quoi...ik ben blij dat ik eindelijk weet wat Loom bandjes zijn, begin jij alweer over Zenner bandjes
pi_145075910
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:46 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Ken het terrein van een classics-race. Zeer pittig terrein ja, daarom is de HM echt nog een stap te ver dan.
  dinsdag 30 september 2014 @ 22:58:04 #45
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145075989
@Guard: superdad, op de fiets!

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:54 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

niet te snel Quoi...ik ben blij dat ik eindelijk weet wat Loom bandjes zijn, begin jij alweer over Zenner bandjes
Zenner is a good old brand, echt! Maarja, wel echt een meisjesding.
  dinsdag 30 september 2014 @ 23:02:40 #46
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145076179
Guard O+ _O_ Héél erg tof! En prachtig gelopen!
pi_145076210
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:55 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Ken het terrein van een classics-race. Zeer pittig terrein ja, daarom is de HM echt nog een stap te ver dan.
Je kunt hier http://www.hardloopkalender.nl of hier http://www.dutchrunners.nl/Hardlopen-site/dutch-runners-guide ook kijken naar welke HM's je qua tijd en locatie geschikt lijken.

In de zomer heb je de stoomtramloop: heen met de stoomtram van Hoorn naar Enkhuizen, en terug lopen. Ik vond het een erg leuke en goed verzorgde loop, maar voor een eerste is ie misschien wat te klein en kneuterig, en is de kans vrij groot dat je nogal allenig komt te lopen.
pi_145076398
Gaaf verslag, Guard! En prestatie om trots op te zijn. ^O^
Jack does it in real time...
pi_145076757
Mooi verslag guard!

@gogo, ik heb m'n haar in een Bob laten knippen maar de voor en zijkanten iets langer zodat ik het nog wel makkelijk vast kan zetten, met speldjes of klemmetjes.
(En toch mis ik m'n makkelijke vlecht )
  dinsdag 30 september 2014 @ 23:31:39 #50
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_145077322
Topverslag Guard _O_
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_145077770
Nou zelf dan ook maar een kort verslagje.

de voorbereiding voor Berlijn was niet optimaal. Twee keer twee weken bijna stil moeten zitten vanwege een pijnlijke achillespees. De slechtste Marathon voorbereiding tot nu toe. Goed gaan niet voor de ultieme tijd dan maar en lekker uitlopen.

Busreisje naar Berlijn is niet echt goed bevallen. De rest van de organisatie wel, hoefde je daar tenminste niet druk om te maken.

Zelf had ik een eindtijd van 4:00 opgegeven en mocht zo in G starten. Het weertje was goed. Iets te goed naar mijn zin. Warmte en zon trek ik slecht. Met camelbak op mijn rug en de zak voor mijn kleding daar weer aan vast geknoopt wou ik het hardlopersgedeelte inlopen. Dit mocht echter niet zomaar van de controleur of je wel een deelnemer was. Ik moest mijn camelbak in die tas doen. 8)7

Kleding afgeleverd en met camelbak met 3l vocht en 8 gels het startvak opgezocht. Wachtend op de start een beetje rondkijken wat er nog meer voor mensen meelopen. Blote voeten weer gespot en vifevingers, ook iemand in branweeruitrusting met zuurstoffles op zijn rug. En ik begon steeds nodiger naar de wc te moeten, maar wou de start ook niet missen. Uiteindelijk werd Guard weggeschoten en mijn vak dus ook. Toen het vak vak al in beweging kwam nog even snel het vak uitgegaan om wat vocht te verliezen. het vak weer in en de start over.

hoewel er erg veel mensen lopen kan je snel je eigen tempo lopen. het doel was uitlopen met een kleine kanttekening. Voor de 60 van Texel wordt geadviseerd om een Marathon in maximaal 4:15 te kunnen doen. Dat was dus het subdoel. Het liep lekker in het begin en zag al snel een pacer voor 6:15 en ging daarachter lopen. Ik begon mijn blessure licht voelen. Fuck dat gaat pijn doen vandaag. De pacer in de gaten houdend liep ik met hem op. Tot km 10 ongeveer waar ik mijn supporter spotte die mij probeerde te spotten. Al zwaaiend lukte het om de aandacht te trekken.

Mijn plan was eerst om tot de HM bij de pacer in de buurt te blijven om dan eventueel te versnellen. Bij 10 was ik het al zat en ben langzaam bij hem weg gaan lopen. Elke 5 km. Een gelletje nemend. Die van 35 1 km eerder om aan het eind een wat logischere verdeling te hebben. Die van 40 heb ik ook niet meer genomen. Hoewel ik zat drinken bij mij had bij elke waterpost een heerlijk bekertje water over mezelf heen gegooid en soms wel twee.

Het ging lekker en de kilometers tikten weg in een vlotter tempo dan nodig was. Behalve bij km punt 28 dacht ik waar ze gelletjes uitdeelden. Hier werd massaal gebruik van gemaakt, wat resulteerde in een enorm plakkerige weg. Boven de 30 begon mijn rechter bovenbeen aan te geven dat hij het minder leuk begon te krijgen. Tempo iets moeten laten zakken. Boven de 35 begon begon ook mijn Linkerbovenbeen mee te zeuren. Lekker laten zeuren en doorlopen.

3 km voor de finish kwam ik weer een pacer tegen, dat bleek er weer eentje te zijn voor 6:15. Mooi nieuwe submissie erbij die gaat achter mij finishen. Bij Km 40 schoot er kramp door mijn benen. Ik vloekte waar een mededeelnemer van schrok en zag mijn sub 4:15 al verdwijnen. Zo plots als hij kwam was hij ook meteen weg en kon gewoon door blijven gaan. Nog even doorbikkelen en dan zijn we er. En dan kom je de bocht om en zie je de Brandenburgertor liggen en pijn verdwijnt en krijg je vleugels om het laatste stukje je nog iets aan te kunnen zetten. Mijn suporter nog kunnen spotten voor de finish en met een tevreden gevoel over de finish.

Guard was ik onderweg niet tegengekomen. Dat kon twee dingen betekenen of hij is uitgestapt, dat leek mij niet, of hij heeft het niet verkloot en goed gelopen. Teruglopend naar het hotel kwam ik erachter dat ik die hoerchip niet had ingeleverd. Met de stijfheid die al in het intreden was is het nog een hele kunst om je schoenen aan en uit te doen. En net op dat moment komt Guard langs met supporter. Mijn supporter bracht met de hoerfiets de chip terug en wij vertrokken al lopend weer op weg naar hotel.
pi_145077897
Toffe verslagen Guard en TWC *O*
pi_145077976
Aparte chip en fietsen hebben ze daar TWC 8-)

Tof verslag!
  woensdag 1 oktober 2014 @ 00:38:54 #54
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145079339
Wacht, zei jij niet in het vorige topic tegen iemand dat je vooral moest genieten, TWC?
pi_145079624
quote:
10s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 00:38 schreef SEMTEX het volgende:
Wacht, zei jij niet in het vorige topic tegen iemand dat je vooral moest genieten, TWC?
Dat zou zo maar kunnen. Staat er ergens dat ik dat niet heb gedaan dan?
pi_145079683
Mooie verslagen! O+ Wat krijg ik toch veel zin om ook eens Darth Vader in te mogen halen. :9~

Gogo83, ik vind het zelf al vervelend als er één haar voor mijn gezicht hangt (die dan ook nog eens in mijn oog prikt), dus ik zou zo'n klikklakspeldje gebruiken voor de losse plukjes.
Overigens heb ik, net zoals Shravani, een bob waarbij de voorkant langer is. ^O^
pi_145080957
Vet! Nog een onverwacht bonusverslag van TWC! Leuk!
pi_145081154
quote:
Goed geschreven en leuk om te lezen!!
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 23:43 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
^O^
Hoeveel M heb jij nu inmiddels gelopen?
pi_145081333
quote:
Nou komt ie dan he?
SPOILER
Gewoon SUPER!!!
Nu klinkt een marathon als een eitje... :P
ALS ik er ooit een loop dan het liefste net zoals jij.
Echt knap!
pi_145081447
Guard en TWC _O_
pi_145081458
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 23:03 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Je kunt hier http://www.hardloopkalender.nl of hier http://www.dutchrunners.nl/Hardlopen-site/dutch-runners-guide ook kijken naar welke HM's je qua tijd en locatie geschikt lijken.

In de zomer heb je de stoomtramloop: heen met de stoomtram van Hoorn naar Enkhuizen, en terug lopen. Ik vond het een erg leuke en goed verzorgde loop, maar voor een eerste is ie misschien wat te klein en kneuterig, en is de kans vrij groot dat je nogal allenig komt te lopen.
Wist niet dat er zoveel lopen waren in Nederland! In principe loop ik nu altijd alleen, alleen wel met muziek op dan.

Net even een rondje gelopen om de laatste stijfheid er uit te halen.. Werd iets meer dan de bedoeling.. 9 km in 5.40 min/km (5000-200-3800)
pi_145081563
Lekker TWC! Leuk verslag ook en even zo goede prestatie! *O*
  woensdag 1 oktober 2014 @ 08:32:54 #63
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_145081594
Mooie verslagen hoor mannen! Topprestatie!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_145081692
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:15 schreef DavetheNL het volgende:
Linschoten eind december is leuk om te lopen als je van polderlandschap houdt.
pi_145081791
Speaking of which;

Gogo, wil je mij svp toevoegen in de OP;

1
2
[b] 20 december - [url=http://www.linschotenloop.com/Default.aspx] Linschotenloop (Linschoten)[/url][/b]
[*] Arquero - HM

En ook bij de Dijkloop op 25 oktober; 10 km.
^O^
pi_145081809
Eens kijken of ik vanmiddag (na een neckcheck) een klein rondje kan hobbelen :)
pi_145081837
Ha, nog een verslag van topprestatie ^O^
Zo te lezen hebben jullie allebei verstandig en daardoor goed gelopen. Jaloersmakend.
Door jullie verslagen heb ik echt zin gekregen om ook weer een marathon te lopen.
En dat gaat ook wel gebeuren. In 2015.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 08:40 schreef Arquero het volgende:

[..]

De Linschotenloop is inderdaad erg leuk. Kleinschalig, mooi landschap en ik heb er mijn PR gelopen. Dus ook nog eens een supersnel parcours ;)
  woensdag 1 oktober 2014 @ 08:59:52 #68
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145082021
Gave verslagen guard en twc! Wat had jr nu voor tijd teeweeceetje?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 1 oktober 2014 @ 09:07:20 #69
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_145082132
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 07:51 schreef streamnl het volgende:

[..]

[..]

^O^
Klein gokje: 42.195 meter?

:+
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_145082160
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 07:51 schreef streamnl het volgende:

[..]

[..]

^O^
109 met garmin gelogd in totaal. :P
Tot nu toe 5. 2 zonder te wandelen uit gelopen. 2 waar ik niet echt veel plezier aan heb beleefd.
pi_145082185
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 08:59 schreef Murmeli het volgende:
Gave verslagen guard en twc! Wat had jr nu voor tijd teeweeceetje?
Ik heb geen Junior. Hoe kom je daar nu weer bij. 8)7 Zelf liep ik 4:12:30.. ;)
pi_145082195
quote:
Kan bij mij ook niet en ik heb er weinig last van eigenlijk. Als de zon schijnt loop ik met een petje: problem solved. En anders veeg ik het een paar keer aan de kant. Moet nog steeds een haarbandje kopen. Van die speldjes kunnen ook, hoe je haar eruit ziet is toch ondergeschikt aan lekker lopen ;)

quote:
Nou komt ie dan he?

^O^ Volgens mij echt goed ingedeeld! Tof dat het zo leuk was :D

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 23:43 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

^O^ Is Texel je volgende geplande lange afstand?

Linschoten lijkt me ook wel leuk trouwens. Van onze loopgroep gaan er daar een boel lopen. Ik ga tzt wel kijken of ik daar ga lopen (en mits nog plek, volgens mij is die loop altijd vol?)
pi_145082223
quote:
7s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 09:12 schreef Serinde het volgende:
Linschoten lijkt me ook wel leuk trouwens. Van onze loopgroep gaan er daar een boel lopen. Ik ga tzt wel kijken of ik daar ga lopen (en mits nog plek, volgens mij is die loop altijd vol?)
Meestal gaat het wel vlot met inschrijvingen geloof ik.
En van mijn vereniging gaan er ook altijd veel. De groep waar ik in zit heeft dat ook als soort doelstelling om naar toe te trainen.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 09:17:20 #74
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145082282
Hoerchip :D :D

Ik heb die er ook af moeten peuteren. TWC, leuk verslag!

@Arquero: zie ik daar een HM? :o Gaat weer lekker zo dus ^O^
pi_145082428
quote:

[..]

Hmm.. Goed te bereiken vanuit de Betuwe, heeft ook zijn voordelen!
pi_145082447
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:04 schreef Gogo83 het volgende:
Gogo, mag ik in de OP?

1
2
3
[b]9 november 2014 - [url=http://www.avweert.nl/agenda/09-11-2014/trailrun]Trailrun Weert (Weert)[/url][/b]
[*] Runninglinda - 15 km
[*] Guard - 15 km

Thanks!
^O^
pi_145082500
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 09:13 schreef Arquero het volgende:
De groep waar ik in zit heeft dat ook als soort doelstelling om naar toe te trainen.
Volgens mij bij ons ook. Wij hebben donderdag testloop gehad dus a.s. donderdag begint de nieuwe 'cyclus'. Dan horen we er vast meer over :)
pi_145082504
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 09:17 schreef Quoi het volgende:
@Arquero: zie ik daar een HM? :o Gaat weer lekker zo dus ^O^
Ja, zeker :9
Afgelopen zondag sinds hele lange tijd weer meegelopen met de groep en 14 km gelopen. Daarna geen last gehad, dus gaat inderdaad weer lekker zo :Y
pi_145082523
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 09:28 schreef Arquero het volgende:

[..]

Afgelopen zondag sinds hele lange tijd weer meegelopen met de groep en 14 km gelopen. Daarna geen last gehad, dus gaat inderdaad weer lekker zo :Y
Dat is wel een *O* waard! Lekker man!
  woensdag 1 oktober 2014 @ 09:32:42 #80
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145082573
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 09:11 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Ik heb geen Junior. Hoe kom je daar nu weer bij. 8)7 Zelf liep ik 4:12:30.. ;)
:P
En ^O^ goeie tijd!
pi_145082635
@TWC,thumbsup.gifthumbsup.gif
  woensdag 1 oktober 2014 @ 09:36:16 #82
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145082672
@gogo mbt haar: mijn haar zwabbert ook gewoon los. Het went wel. En ik zweet genoeg waardoor ik het soort van naar achteren kan plakken. En een paardenstaart vond ik vervelend trekken op mijn hoofd. Mijn haar is tot net onder mijn oor. T groeit te hard, denk dat de schaar er weer in moet :@ kan alweer een soort ministaartje
  woensdag 1 oktober 2014 @ 09:38:19 #83
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145082720
Toffe verslagen!
♥ || Baby catcher in training || ♥
  woensdag 1 oktober 2014 @ 09:39:13 #84
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145082739
Hee yuks hoe is t met de zenuwen?
pi_145082820
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 09:28 schreef Arquero het volgende:

[..]

Super *O*
pi_145082833
quote:
7s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 09:12 schreef Serinde het volgende:
[..]

^O^ Is Texel je volgende geplande lange afstand?

14 December nog de Marathon van Spijkenisse. heerlijk contrast met Berlijn. Nog ergens in Maart een Marathon zou mooi zijn.
pi_145082864
Thanks voor de tips, kan ik wat mee! Ga iig die haarbandjes eens uitproberen!

En Guard, ik voeg je zo toe!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 oktober 2014 @ 10:06:20 #88
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145083331
Mooie verslagen :Y
  woensdag 1 oktober 2014 @ 10:07:22 #89
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145083356
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 09:39 schreef Murmeli het volgende:
Hee yuks hoe is t met de zenuwen?
Nu een klein beetje naar de achtergrond ivm inpakstress :D
Vanavond vliegen *O*
pi_145083362
Mag ik ook in de OP?

Mud Masters 8 maart in de Haarlemmermeer, 18 km.
pi_145083373
Guard en TWC wat een heerlijke verslagen! Leuk geschreven, kan mij er helemaal een voorstelling bij maken zo!

De dames vraag, ik heb altijd mijn haar in een staart/knot boven op mijn hoofd.. ziet er niet uit maar de meeste kleine plukjes blijven dan binnen boord (lang haar maar met veel korte laagjes) en er "zwiept"dan ook niks in mijn nek. Voor de rest gebruik ik dan een klein stoffen haarbandje, en in de winter een dikkere.. ook een zweetband houd je haren overigens prima uit je gezicht!

I
  woensdag 1 oktober 2014 @ 10:09:00 #92
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145083390
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:07 schreef Yuki het volgende:

[..]

Vanavond vliegen *O*
O, vlieg je vanavond al? Wowie, time flies. Daar gaat de volgende alweer, naar het buitenland. Stelletje freaks dat we zijn :P Geniet er vooral van, je mag een stukje hobbelen door een prachtige stad!
pi_145083433
Tof om te lezen Guard en TWC! :) ^O^
Ja doei.
pi_145083470
quote:

[..]

Vanavond vliegen *O*
*O* Lekker!
pi_145083471
Mijn vriend zei zondag na de Singelloop toen ik vertelde dat TWC in Berlijn gelopen had het volgende: misschien kun je ook een keer in het buitenland lopen, dat is wel leuk (ik: :o ). Dan gaan we gezellig samen en make we er een weekendje weg van ( 8)7 ik: *; )
Nog geen concrete plannen :P

quote:

[..]

Vanavond vliegen *O*
Leuk, spannend, leuk!!!
  woensdag 1 oktober 2014 @ 10:21:39 #96
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145083652
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 00:52 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Dat zou zo maar kunnen. Staat er ergens dat ik dat niet heb gedaan dan?
Ik weet niet, ik lees vooral de negatieve zaken :P
  woensdag 1 oktober 2014 @ 10:42:08 #97
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145084153
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:09 schreef Quoi het volgende:

[..]

O, vlieg je vanavond al? Wowie, time flies. Daar gaat de volgende alweer, naar het buitenland. Stelletje freaks dat we zijn :P Geniet er vooral van, je mag een stukje hobbelen door een prachtige stad!
Jep! Gek idee idd, het voelt sinds m'n inschrijving niet meer als vakantie-met-HM maar als HM-met-vakantie :+
Eerst lekker acclimatiseren (WARM!) en voor ik 't weet is het zondag.

Aaaahhhh 8)7
  woensdag 1 oktober 2014 @ 10:52:05 #99
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_145084400
Mooie verslage Guard en TWC! ^O^ _O_
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_145084566
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 08:20 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Wist niet dat er zoveel lopen waren in Nederland! In principe loop ik nu altijd alleen, alleen wel met muziek op dan.

Net even een rondje gelopen om de laatste stijfheid er uit te halen.. Werd iets meer dan de bedoeling.. 9 km in 5.40 min/km (5000-200-3800)
Van 13km naar een HM moet je toch wel in 3 maanden kunnen trainen?
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_145084690
quote:

[..]
Vanavond vliegen *O*
Nee. *Zondag* vliegen *O*
pi_145084764
Mooi verhaal en mooi gelopen TWC!

BTW, DRC heeft de recensie van de Ambit 3 online.
pi_145084779
quote:
99s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:58 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Van 13km naar een HM moet je toch wel in 3 maanden kunnen trainen?
Oh, heb in mijn hoofd zitten dat je voor duurlopen een andere manier van ademhaling nodig had. Spiertechnisch ben ik er niet bang voor nee.
pi_145084854
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 11:06 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Oh, heb in mijn hoofd zitten dat je voor duurlopen een andere manier van ademhaling nodig had. Spiertechnisch ben ik er niet bang voor nee.
Als je een schema uitzoekt (die gaan er meestal vanuit dat je een uur of 10km achter elkaar hard kan lopen) dan zal je zien dat er elke week een paar minuten meer bij komen voor de lange afstand en dat je tussendoor aan je snelheid werkt met intervallen. Beetje naar je lichaam luisteren, dan moet het niet veel problemen opleveren.
pi_145084862
Ow en verslagen :9~ O+ ^O^
  woensdag 1 oktober 2014 @ 11:16:10 #106
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145085037
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:42 schreef Yuki het volgende:

[..]

Jep! Gek idee idd, het voelt sinds m'n inschrijving niet meer als vakantie-met-HM maar als HM-met-vakantie :+

Aaaahhhh 8)7
Hihi!
Succes met inpakken :*
pi_145085108
quote:

[..]

Loop zelf al een tijdje 'voor de lol', lees om hond uit te laten, conditie op niveau te houden voor zaalvoetbal en om lekker buiten te zijn.
Ik ga zelf de HM van Eindhoven lopen en heb hier een schema gemaakt
SPOILER
in het begin redelijk aangehouden en nu op het eind door drukte iets aangepast maar wel de duurloop erin gehouden. Denk dat als je sportief genoeg bent je in een maand of 3 wel een HM kan uitlopen. Misschien niet in een 'top'tijd maarja daar is het mij ook niet om te doen, weet niet of een eindtijd je veel interesseerd....

owh vwat stom vergeten :o ..... @TWC en Guard *O* w/ @Yuki succes!!
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 oktober 2014 @ 11:23:02 #108
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145085204
quote:

[..]

Spiertechnisch is juist de grootste uitdaging
pi_145085471
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:42 schreef Yuki het volgende:

[..]

Aaaahhhh 8)7
Komt goed!
  woensdag 1 oktober 2014 @ 11:35:15 #110
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_145085570
Zwabber, er zit me iets dwars:

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 15:49 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik moet even iets kwijt...

SPOILER
Heb je nou twee keer lekker gelopen dit jaar? Je weet dat je nu je lekkere loopje voor 2015 al verbruikt hebt, toch? :N
pi_145085823
quote:
2s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:21 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik weet niet, ik lees vooral de negatieve zaken :P
Dat kan. Dit was toch nu toe de meest plezierigste Marathon. Tuurlijk doet het een beetje pijn, dat hoort erbij. Als je gewoon je doelen kan halen zonder half dood te gaan dan heb ik er al lol in. Als je teveel lol hebt tijdens je Marathon loop je naar mijn idee weer te langzaam. Zelf kan ik gewoon genieten als het plan klopt en het verloopt zoals plan.
pi_145085928
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 11:18 schreef ser het volgende:

[..]

Loop zelf al een tijdje 'voor de lol', lees om hond uit te laten, conditie op niveau te houden voor zaalvoetbal en om lekker buiten te zijn.
Ik ga zelf de HM van Eindhoven lopen en heb hier een schema gemaakt
SPOILER
in het begin redelijk aangehouden en nu op het eind door drukte iets aangepast maar wel de duurloop erin gehouden. Denk dat als je sportief genoeg bent je in een maand of 3 wel een HM kan uitlopen. Misschien niet in een 'top'tijd maarja daar is het mij ook niet om te doen, weet niet of een eindtijd je veel interesseerd....

owh vwat stom vergeten :o ..... @TWC en Guard *O* w/ @Yuki succes!!
quote:
4s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 11:23 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Spiertechnisch is juist de grootste uitdaging
Hmm.. Heb het blijkbaar niet helemaal goed gezien.. Even kijken hoe ik dit in ga vullen dan qua doelen en het inpassen van een schema in mijn overige bezigheden. Die site zal zeker van pas komen :)
pi_145086012
quote:

[..]

Een hm is geen duurloop, duurlopen doe je als training om je conditie te verbeteren, maar op de wedstrijd ben je gewoon intensief bezig. Ik denk juist dat je spieren eerder het 'probleem' kunnen zijn, of je nou 1 of 2 uur loopt maakt qua conditie weinig uit maar voor je spieren en gewrichten is het wel veel extra belasting.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 11:49:37 #114
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_145086057
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 11:45 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

[..]

Hmm.. Heb het blijkbaar niet helemaal goed gezien.. Even kijken hoe ik dit in ga vullen dan qua doelen en het inpassen van een schema in mijn overige bezigheden. Die site zal zeker van pas komen :)
Ik heb afgelopen zondag ervaren dat een HM wel te doen is als je comfortabel 12,5km kan lopen. Op mijn 12,5km tempo raak ik simpelweg niet buiten adem en heb ik het idee dat ik op dat tempo wel uren door kan lopen.

Maar het zijn inderdaad de spieren en gewrichten die de beperkende factor lijken te zijn. Benen worden zwaar en je moet even doorzetten. En de dag erna stevige spierpijn gehad... Verstandig was het dus niet. Maar ik vind het wel interessant om te kijken wat er mogelijk is. :)
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 oktober 2014 @ 11:52:30 #115
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145086151
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 11:49 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Ik heb afgelopen zondag ervaren dat een HM wel te doen is als je comfortabel 12,5km kan lopen. Op mijn 12,5km tempo raak ik simpelweg niet buiten adem en heb ik het idee dat ik op dat tempo wel uren door kan lopen.

Maar het zijn inderdaad de spieren en gewrichten die de beperkende factor lijken te zijn. Benen worden zwaar en je moet even doorzetten. En de dag erna stevige spierpijn gehad... Verstandig was het dus niet. Maar ik vind het wel interessant om te kijken wat er mogelijk is. :)
De specificatie van je pace maakt niet uit. Als je maar een pace kiest wat je uren kan volhouden. Of dan nu 6m/km of 5m/km is maakt geen verschil. De belastbaarheid van pezen, spieren en gewrichten moet je opbouwen. Daarvoor is de training :)
pi_145086181
quote:
Mooi. Heel mooi.

Waar blijven jullie foto's?
  woensdag 1 oktober 2014 @ 11:54:06 #117
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_145086198
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 11:52 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

De specificatie van je pace maakt niet uit. Als je maar een pace kiest wat je uren kan volhouden. Of dan nu 6m/km of 5m/km is maakt geen verschil. De belastbaarheid van pezen, spieren en gewrichten moet je opbouwen. Daarvoor is de training :)
Dat heb ik zeker gemerkt :')
Damn wat een spierpijn had ik maandag.

HM afstand is zeker niet iets wat ik binnenkort weer ga doen. Eerst maar wat meer de spieren en gewrichten trainen op lange belasting. :)
pi_145086517
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 11:52 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Oh, dan kan ik dus mooi de Mud Masters 18 km in mijn programma verwerken! De 12 ging me namelijk opvallend makkelijk af.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 12:04:44 #119
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_145086524
quote:
Nou komt ie dan he?
SPOILER
Held _O_
Dit soort verslagen maken mij toch wel nieuwsgierig naar hoe het nu is om een marathon te lopen _O_
pi_145086669
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 11:35 schreef Wolve000 het volgende:
Zwabber, er zit me iets dwars:

[..]

Heb je nou twee keer lekker gelopen dit jaar? Je weet dat je nu je lekkere loopje voor 2015 al verbruikt hebt, toch? :N
Je hebt gelijk. Mijn oprechte en welgemeende excuses. Dat loopje was zo fijn omdat er een einde aan kwam. Vanochtend ging het overigens ook moeizaam. Hoge dauwpunten. Aerosolen. :r

En zondag a.s. zal het ook wel weer hopeloos gaan. Het gaat keihard waaien en regenen. Gelukkig is dat beter dan warm en zonnig, maar dan zou ik te positief afsluiten. Dat is niet de bedoeling.

Hopende je gerustgesteld hebbende,
Yours zwabfully.
pi_145086891
Ook maar even een verslagje met een shitload aan foto's. Want foto's zeggen hier meer dan woorden.

SPOILER
Ja doei.
pi_145086923
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 11:53 schreef streamnl het volgende:

[..]

Mooi. Heel mooi.

Waar blijven jullie foto's?
Zie post hierboven :+
Ja doei.
pi_145086946
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:08 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Mijn oprechte en welgemeende excuses. Dat loopje was zo fijn omdat er een einde aan kwam. Vanochtend ging het overigens ook moeizaam. Hoge dauwpunten. Aerosolen. :r

En zondag a.s. zal het ook wel weer hopeloos gaan. Het gaat keihard waaien en regenen. Gelukkig is dat beter dan warm en zonnig, maar dan zou ik te positief afsluiten. Dat is niet de bedoeling.

Yours zwabfully.
Volgens weeronline en knmi.nl vallen er zondag maar een paar drupjes regen en staat er een briesje van windkracht 3. Of houden ze me gewoon graag voor de gek en wordt het zondag hel op aarde?
pi_145087015
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:17 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Volgens weeronline en knmi.nl vallen er zondag maar een paar drupjes regen en staat er een briesje van windkracht 3. Of houden ze me gewoon graag voor de gek en wordt het zondag hel op aarde?
Ze houden jou graag voor de gek, ook als het zondag meevalt.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 12:21:46 #125
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_145087086
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:08 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Yours zwabfully.
Gelukkig, ik begon me al zorgen te maken!
  woensdag 1 oktober 2014 @ 12:24:46 #126
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145087183
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 11:02 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Nee. *Zondag* vliegen *O*
Ha! Dat zou mooi zijn O+

quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 11:16 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Hihi!
Succes met inpakken :*
Best vervelend als nog niet al je wasgoed droog is :(
  woensdag 1 oktober 2014 @ 12:29:10 #127
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_145087337
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:04 schreef Pandaplint het volgende:

Dit soort verslagen maken mij toch wel nieuwsgierig naar hoe het nu is om een marathon te lopen _O_
Naast je nieuwsgierigheid hoe anderen hun kont afvegen, jij wil graag echt álles weten he? :P

TWC: Mooi verslag ook :Y
MoBlo: Mooi (foto)verslag! Als je flink doorbloedde pleisters/tape had van je teen, zou ik die aan de medaille plakken _O_
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_145087345
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:19 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ze houden jou graag voor de gek, ook als het zondag meevalt.
Het valt hoe dan ook tegen, want volgens mij zijn dit soort vreselijke dingen opgenomen in de 5k:

woensdag 1 oktober 2014 @ 12:29:22 #129
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145087346
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
Ook maar even een verslagje met een shitload aan foto's. Want foto's zeggen hier meer dan woorden.

SPOILER
O+
Klaagslachtoffer hebben tijdens een pijnlijke HM O+
Die foto's :9~

Mooi verslag weer :)
pi_145087357
quote:

SPOILER
Overweldigend verslag _O_ Lijkt me echt geweldig om daar te lopen O+

SPOILER
  woensdag 1 oktober 2014 @ 12:30:43 #131
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145087389
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:29 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Het valt hoe dan ook tegen, want volgens mij zijn dit soort vreselijke dingen opgenomen in de 5k:

[ afbeelding ]
:9~
  woensdag 1 oktober 2014 @ 12:32:31 #132
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_145087448
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:29 schreef flipsen het volgende:

[..]

Naast je nieuwsgierigheid hoe anderen hun kont afvegen, jij wil graag echt álles weten he? :P

TWC: Mooi verslag ook :Y
MoBlo: Mooi (foto)verslag! Als je flink doorbloedde pleisters/tape had van je teen, zou ik die aan de medaille plakken _O_
Kwaliteitstopic :7
Ja, ik ben nogal nieuwsgierig :P
pi_145087485
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:29 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hebben ze daar nou gras over het asfalt gelegd? :r
pi_145087536
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:33 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Hebben ze daar nou gras over het asfalt gelegd? :r
En zand :r
pi_145087715
quote:

SPOILER
:9~ :9~

Like!
  woensdag 1 oktober 2014 @ 12:41:38 #136
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145087757
Asfalt :r
Ok, ik lieg...

Zand, heuvels, gras, paadjes met boomwortels, mtb paadjes :9~ *O*
  woensdag 1 oktober 2014 @ 12:59:25 #137
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_145088360
Ik kan voorlopig niet lopen.
Sinds donderdag weer enorme pijn in de knie, gisteren naar een specialist gegaan. Die heeft een echo gemaakt en de knie onderzocht. Er kwam uit dat deze vol vocht zat, ontstoken is en ik nu officieel een jumpers knee heb. Gisteren gelijk shockwave therapie gehad (vreselijk pijnlijk) en de knie medisch getaped. Nu nog steeds heel veel pijn, ik kom amper de trap op.
De harbourrun gaat het over 11 dagen ook niet worden.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 13:02:06 #138
236410 MaleDuck
pi_145088458
Mooi verslag moblo, plus respect voor je doorzettingsvermogen _O_
Balen yvette, succes met het herstel! En ik zal extra mijn best doen bij de harbourrun!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  woensdag 1 oktober 2014 @ 13:13:00 #139
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145088876
quote:
9s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:59 schreef yvette1982 het volgende:
Ik kan voorlopig niet lopen.
Sinds donderdag weer enorme pijn in de knie, gisteren naar een specialist gegaan. Die heeft een echo gemaakt en de knie onderzocht. Er kwam uit dat deze vol vocht zat, ontstoken is en ik nu officieel een jumpers knee heb. Gisteren gelijk shockwave therapie gehad (vreselijk pijnlijk) en de knie medisch getaped. Nu nog steeds heel veel pijn, ik kom amper de trap op.
De harbourrun gaat het over 11 dagen ook niet worden.
:(
Is dat ineens komen opzetten?
  woensdag 1 oktober 2014 @ 13:13:03 #140
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145088881
Mo en Wolve O+ ^O^ Prachtige omgeving :)

Ik ging een verslagje tikken van mijn toeschouwer-avonturen, maar ga het bij nader inzien maar in boekvorm uitbrengen :{ Beetje uit te hand gelopen verhaal :P
pi_145089169
quote:

SPOILER
_O_ _O_ _O_
  woensdag 1 oktober 2014 @ 13:54:34 #142
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145090170
OK, voor wie tijd over heeft of het leuk vindt om te lezen, klik hier voor mijn (foto-)verslag als toeschouwer in Berlijn O+
pi_145090221
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 13:54 schreef Quoi het volgende:
OK, voor wie tijd over heeft of het leuk vindt om te lezen, klik hier voor mijn (foto-)verslag als toeschouwer in Berlijn O+
typo: "24,195 meters lang"
;)
  woensdag 1 oktober 2014 @ 13:57:43 #144
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145090249
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 13:56 schreef Arquero het volgende:

[..]

typo: "24,195 meters lang"
;)
Waar? :@ Ssssst!
pi_145090280
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 13:57 schreef Quoi het volgende:

[..]

Waar? :@ Ssssst!
Eerste alinea.
Erg leuk stuk! _O_
pi_145090324
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 13:58 schreef Arquero het volgende:

[..]

Eerste alinea.
Erg leuk stuk! _O_
O nee, het staat er toch goed, heb ik me vergist O-)
  woensdag 1 oktober 2014 @ 14:33:49 #147
236410 MaleDuck
pi_145091439
quote:
Leuk stuk! Leuk marathon avontuur...
pi_145091545
quote:
leuk stukje en Berlijn is idd een prachtige stad.
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
pi_145092318
_O_ Wat een verslag Moblo _O_

Jaloersmakende foto's *O*
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:03:13 #150
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145092361
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 11:42 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Dat kan. Dit was toch nu toe de meest plezierigste Marathon. Tuurlijk doet het een beetje pijn, dat hoort erbij. Als je gewoon je doelen kan halen zonder half dood te gaan dan heb ik er al lol in. Als je teveel lol hebt tijdens je Marathon loop je naar mijn idee weer te langzaam. Zelf kan ik gewoon genieten als het plan klopt en het verloopt zoals plan.
Ok mooi :) Ik kreeg het idee dat je er geen lol in had gehad, gelukkig is dat wel zo :)
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:06:15 #151
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_145092451
quote:
Prachtig _O_
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:07:11 #152
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145092476
Mijn laatste LDL voor de marathon net ging GOED (32km). Geeft superveel vertrouwen voor de marathon. Ik ben er klaar voor!!
pi_145092541
quote:
Mooi! _O_
pi_145092547
quote:
17s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:07 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn laatste LDL voor de marathon net ging GOED (32km). Geeft superveel vertrouwen voor de marathon. Ik ben er klaar voor!!
Fijn! Zeker na die domper van vorige week is dit goed voor het zelfvertrouwen!

gaat helemaal goedkomen *O*
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:11:56 #155
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145092637
quote:
Vind ik leuk!
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:14:10 #156
349633 SiIk
Echt zijde
pi_145092703
TWC en Guard _O_
Goeie verslagen en geweldig gelopen!
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_145092733
quote:
^O^
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:16:18 #158
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145092768
quote:
quote:
"Daar is het Lee Towers effect. "
:D O+

quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:15 schreef Arquero het volgende:

[..]

^O^
[ afbeelding ]
Dat ja :D :7
pi_145092781
quote:
*O*
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:20:48 #160
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145092904
Semtex, je training zit erop! w/
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:21:06 #161
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145092920
Wat een tof stukje Quoi (nu pas klaar met lezen). Ik hou van de herhaling van de opsomming van de mensen die in de buurt van je man lopen :D En sowieso een mooie blog O+
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:21:47 #162
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145092952
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:20 schreef Quoi het volgende:
Semtex, je training zit erop! w/
Ja, echt een vreemd idee. Taperen :X (en zaterdag nog een verrassingloopje met de marathongroep)
pi_145093068
Guard en TWC, geweldig gelopen en mooie verslagen! *O*

Mo, goed doorgezet en natuurlijk Wolve voor de ondersteuning *O*

Quoi, jouw verhaal moet ik nog even lezen...

Ik heb hetzelfde gedaan als Guard, maar dan zonder die verschrikkelijke 42.195 meter afzien voor de tijd (en in München).... Oktoberfest! 8)7
Wat een happening is dat... mooi om eens meegemaakt te hebben. In lederhosen en dirndl's met de hele groep, super.
Alleen is de combinatie alcohol en slaapgebrek wel een aanslag op je conditie geloof ik. Ik zal het vanavond tijdens de training wel merken. Rustig aan als het nog niet denderend gaat. En vanaf vandaag begint mijn alcoholvrije periode. :Y
pi_145093240
Wat schrijven jullie toch heerlijk MoBlo en Quoi. O+ En ook Guard en TWC bedankt voor jullie verslagen. Het blijft toch leuk om mee te genieten van de loop ervaringen van anderen.

Ik ben gisteren weer met les 1 van Evy begonnen. Als interval om over te gaan op voorvoetlanding. De vorige keer was ik ergens midden in begonnen en had ik echt mega spierpijn de volgende dag (en nog 2 dagen daarna :( ) Vandaag heb ik nergens last van. Bij 1 beginnen is dus toch ergens goed voor.

Mijn andere 2 loopjes per week ga ik gebruiken om langzaam maar zeker mijn km's uit te bouwen en dan hoop ik over een week of 30 ook een HM verslag te kunnen posten. *O*
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_145093242
Wauw Quoi! Ook een prachtig verslag. En dat terwijl je niet eens zelf gelopen hebt. Ontroerend zelfs ;)
pi_145093282
quote:
2s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:21 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ja, echt een vreemd idee. Taperen :X (en zaterdag nog een verrassingloopje met de marathongroep)
Taperen *O*
Dan komt ie dichterbij.

Beetje vervelend is het wel, wachten tot de dag zelf, maar ook weer erg spannend :)
pi_145093306
quote:

SPOILER
Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan zo te zien aan de foto's :Y
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:34:07 #168
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145093395
In de trein, bijna op Schiphol. Brooks aan m'n voeten (stel je voor dat m'n koffer kwijt is!) en m'n beoogde finishliedje in m'n oren.

Ja, ik heb er zin in! O+
En gut, wat een kriebels in m'n buik... :')
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:40:26 #169
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145093641
quote:
17s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:34 schreef Yuki het volgende:
In de trein, bijna op Schiphol. Brooks aan m'n voeten (stel je voor dat m'n koffer kwijt is!) en m'n beoogde finishliedje in m'n oren.

Ja, ik heb er zin in! O+
Veel voorpret en plezier gewenst *O*
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 oktober 2014 @ 15:57:08 #170
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145094202
quote:
Wat een mooi verslag.
pi_145094282
Tof Quoi! O+
Ja doei.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 oktober 2014 @ 16:00:50 #172
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145094325
wow, geweldige foto's uit UK ook.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 16:05:53 #173
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145094536
Prachtig verslag quoi!
Klein brokje in keel hier
  woensdag 1 oktober 2014 @ 16:06:12 #174
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145094546
En kriebel ze yuki!
pi_145095398
quote:

Ja, ik heb er zin in! O+
Have fun!
pi_145095432
Veel succes en plezier Yuki! O+ :*
Ja doei.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 16:46:22 #177
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_145095835
Suerte Yuki *O*
pi_145096503
Superverslagen gelezen hier _O_ Wauw!!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_145097867
quote:

Ja, ik heb er zin in! O+
Veel plezier!
pi_145098366
quote:
Als ik je verslag zo lees moet ik je meneer onderweg zijn tegengekomen en hadden wij elkaar 7 keer kunnen ontmoeten. Alle 6:15 hazen heb ik gedurende de loop langzaam maar zeker. De laatste haas niet gek veel voor de Finish.

Even gecheckt en ben hem op zeker niet tegen gekomen. Ik ben 13 minuten eerder dan hem gestart.

[ Bericht 5% gewijzigd door TheWhiteCowboy op 01-10-2014 18:08:47 ]
  woensdag 1 oktober 2014 @ 18:06:44 #181
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_145098779
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 17:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Als ik je verslag zo lees moet ik je meneer onderweg zijn tegengekomen en hadden wij elkaar 7 keer kunnen ontmoeten. Alle 6:15 hazen heb ik gedurende de loop langzaam maar zeker. De laatste haas niet gek veel voor de Finish.
Waarom blijf je eigenlijk alsmaar 6:15 zeggen? Het zijn toch 4:15 hazen? Wat heb ik gemist?
  woensdag 1 oktober 2014 @ 18:09:18 #182
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_145098866
Mag ik de OP erbij bij de Mescherbergloop? Ook 15km!

O en zondag loop ik de Wijckloop 16 km, maar dat is zo kort dag, dat hoeft niet per se in de OP.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_145098950
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 18:06 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Waarom blijf je eigenlijk alsmaar 6:15 zeggen? Het zijn toch 4:15 hazen? Wat heb ik gemist?
Dat is een hele goeie van jou. Eigenlijk geen idee. Was mij er ook niet van bewust. Het enige wat ik kan bedenken dat de pace van 6:02 die je dan moet lopen er mee vermengd wordt.
pi_145099314
quote:
Nou komt ie dan he?
SPOILER
_O_ _O_ _O_
  woensdag 1 oktober 2014 @ 19:07:53 #185
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145100832
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 17:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Even gecheckt en ben hem op zeker niet tegen gekomen. Ik ben 13 minuten eerder dan hem gestart.
Klopt! Hij starte in H (=eerste marathon). Er waren ook flink wat 6:15 :+ hazen trouwens.

Thanks peeps, voor de leuke reacties! :)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 oktober 2014 @ 19:19:48 #186
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145101329
Nou... ik ga maar gewoon voor een weinig glorieus rondje intervallen naar buiten zo.
pi_145102065
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 18:09 schreef Frsh het volgende:
Mag ik de OP erbij bij de Mescherbergloop? Ook 15km!

Gezellig!
Loopt je maat ook weer mee?
  woensdag 1 oktober 2014 @ 19:44:23 #188
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145102331
  FOK!fotograaf woensdag 1 oktober 2014 @ 19:45:16 #189
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_145102374
quote:
2s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 19:44 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Die selfie moet ik nog even in mijn ritueel toevoegen :P verder erg accuraat :+
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_145102448
Geen music, geen runnig app, geen selfies (tenzij naast Semmie in het startvak :P ), en ik post ook geen loopjes naar facebook.
GPS wel... bron van frustratie doorgaans :)
  woensdag 1 oktober 2014 @ 19:48:47 #191
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_145102510
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 13:13 schreef Murmeli het volgende:

[..]

:(
Is dat ineens komen opzetten?
Al tien maanden last maar nu de beslissing genomen om er naar te laten kijken.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_145102590
Zo. Morgen alleen nog 's ochtends een beetje thuis werken. Vanavond met de benen in de lucht voor de buis en morgenmiddag ook niks. Het wordt vrijdag druk zat namelijk.
pi_145102695
quote:
2s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 19:44 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist wel dat ik 20 jaar achter loop, hier is het bewijs.
  FOK!fotograaf woensdag 1 oktober 2014 @ 19:54:32 #194
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_145102771
Leuk om de verslagen terug te lezen!

quote:

[..]

Goede tip deze!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  woensdag 1 oktober 2014 @ 19:56:18 #195
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_145102838
quote:
prachtig verslag!
pi_145102956
Eerste 9-urige werkdag met 2 uur reistijd achter de rug. Energieniveau is goed :P Alleen morgen moet ik wel even uitkienen dat ik om 6 uur nog wat ontbijtkoekrepen naar binnen douw als ik ook nog wil rennen.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 20:11:17 #197
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_145103462
Quoi wat een herkenbaar en vooral leuk stuk! Al je emoties zijn zó herkenbaar.. en ik zie mezelf weer Rotterdam doorcrossen in april :)

co.uk weer mooi plekje geweest om te lopen O+ en anderen ook mooie verslagen!

Ik heb gisteravond 'gespijbeld' van de club (iets met een pijnlijke tandartservaring eerder die dag) en ik zag vandaag dat er een test-loop was.. Spijt natuurlijk dat ik niet gegaan ben. Had wel willen weten waar ik sta..
Iemand trouwens iets zinnigs te zeggen over hoeveel seconden er tussen 5km-wedstrijdtempo en 10km-wedstrijdtempo bij zichzelf zit? Ik ben op zoek naar een richtlijn om a.s. zondag op dood te gaan ;) (is 5kmpace + 15sec erg optimistisch bijv?)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_145103586
quote:
6s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 20:11 schreef E.T. het volgende:
Quoi wat een herkenbaar en vooral leuk stuk! Al je emoties zijn zó herkenbaar.. en ik zie mezelf weer Rotterdam doorcrossen in april :)

Ik heb gisteravond 'gespijbeld' van de club (iets met een pijnlijke tandartservaring eerder die dag) en ik zag vandaag dat er een test-loop was.. Spijt natuurlijk dat ik niet gegaan ben. Had wel willen weten waar ik sta..
Iemand trouwens iets zinnigs te zeggen over hoeveel seconden er tussen 5km-wedstrijdtempo en 10km-wedstrijdtempo bij zichzelf zit? Ik ben op zoek naar een richtlijn om a.s. zondag op dood te gaan ;) (is 5kmpace + 15sec erg optimistisch bijv?)
5km 4.31 10km 4.47 (tijdens een 15km gelopen dus denk dat 4.42-4.45 er ook in zou zitten).
Maar 15 seconden op een 4 minuten pace is natuurlijk relatief meer dan op een 6 minuten pace. Ik denk dat je met 20 seconden sowieso veilig zit. In een 10km kun je ook prima in het tweede deel nog versnellen.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 20:15:06 #199
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_145103623
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:30 schreef Nanook24 het volgende:
Mijn andere 2 loopjes per week ga ik gebruiken om langzaam maar zeker mijn km's uit te bouwen en dan hoop ik over een week of 30 ook een HM verslag te kunnen posten. *O*
als het idee eenmaal in je hoofd zit is het moeilijk om er afstand van te nemen!!
^O^
pi_145103697
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 20:15 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

als het idee eenmaal in je hoofd zit is het moeilijk om er afstand van te nemen!!
^O^
Het zal vooral even wennen zijn om weer volgens een schema te lopen. Ik ben al zo lang aan het freewheelen dat mijn laatste schema inmiddels alweer erg lang geleden is.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  FOK!fotograaf woensdag 1 oktober 2014 @ 20:20:08 #201
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_145103805
Verdomme, met al die mooie loopjes hier gaat het allemaal (positief) kriebelen....
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 oktober 2014 @ 20:37:14 #202
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145104483
Man man man, weet niet hoe het met Zwabber zijn dauwpunt zit, maar mijn dauw knalde er al uit met veters strikken. Verder heb ik 6KM spruitjes lopen herkauwen :{
pi_145104599
quote:
^O^ Met zo een verslag krijg ik mijn wederhelft vast ook enthousiast!

quote:
Ik moet er wel een beetje aan wennen, een LDL op woensdag. Taperze!

Hier beginnen de kriebels te komen. Ik had dit weekend toch weer wat irritatie aan mijn linkerenkel, dus besloten om alles te zetten op heel blijven en dus ook helemaal niet meer te lopen vóór de M. Dat komt neer op ongeveer 19km bij elkaar in de laatste twee weken. Klinkt als weinig, maar ik denk dat het niet veel uit gaat maken.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2014 20:42:49 ]
pi_145105014
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 20:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:

Hier beginnen de kriebels te komen. Ik had dit weekend toch weer wat irritatie aan mijn linkerenkel, dus besloten om alles te zetten op heel blijven en dus ook helemaal niet meer te lopen vóór de M. Dat komt neer op ongeveer 19km bij elkaar in de laatste twee weken. Klinkt als weinig, maar ik denk dat het niet veel uit gaat maken.
Heel blijven is belangrijker dan nog een km of 20-40 extra eruit persen lijkt me.
pi_145105112
quote:
6s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 20:11 schreef E.T. het volgende:

15 seconden is wel netjes denk ik ^O^ Bij mij zit er 9 seconden tussen op het moment. Desnoods kan je nog Corniels Crystal Ball bekijken en even kijken wat die aangeeft met je 5km PR. ;)
http://www.corniel.nl/runs/#/crystalball
  woensdag 1 oktober 2014 @ 20:54:06 #206
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_145105213
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 20:51 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

15 seconden is wel netjes denk ik ^O^ Bij mij zit er 9 seconden tussen op het moment. Desnoods kan je nog Corniels Crystal Ball bekijken en even kijken wat die aangeeft met je 5km PR. ;)
goeie! ^O^ had niet meer aan de crystall ball gedacht :@
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_145105245
Lekker SEMTEX! Mooi dat je duurloop zo lekker ging! Nog anderhalf weekje en dan ook lekker knallen! *O*

En Stipstreep, komt goed! Zie het maar gewoon als een taperfase ;) Training zit er toch wel in. Bij mij was het ook bijna zo, had donderdag en vrijdag ineens vet last van mijn achillespees. Donderdag kon ik niet eens meer normaal erop lopen, heel apart. Maar zaterdag was het ineens al bijna weg en zondag met de MudMasters heb ik het helemaal niet meer gevoeld. Dus geen idee waar het nou vandaan kwam. Gister ook nog een vlot rondje gelopen, maar ook niets gevoeld nog. Dus dat scheelt.
Bietensap is alweer ingeslagen en mijn Born gelletjes met caffeine zijn vanmiddag ook bezorgd! Dat gaat helemaal goedkomen dus. Nu alleen nog even bedenken welke schoenen ik wil lopen, de Salomon Sense Ultra of de VFF Spyridon. :D
  woensdag 1 oktober 2014 @ 20:56:11 #208
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145105304
Elk pijntje wordt een megablessure in je hoofd :P Irritant is dat..
pi_145105382
Haha, ja dat zou kunnen inderdaad, zeer vervelend }:|

Ohja, kwam deze nog tegen. Over pezen enzo, handig voor de mensen die net beginnen ;) en de rest ook eigenlijk.

http://www.prorun.nl/trai(...)n-je-er-klaar-voor-2
pi_145105812
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 20:57 schreef Jero_nimo het volgende:

Ohja, kwam deze nog tegen. Over pezen enzo, handig voor de mensen die net beginnen ;) en de rest ook eigenlijk.

Interessant, alleen de titel slaat niet echt op het stukje :P
pi_145105880
Hoe "betrouwbaar" is die crystal ball eigenlijk?
als ik mijn 5 km erin duw komt er een 10 km tijd uit die langzamer is dan mijn huidige beste 10km.
Maar de marathontijd die eruit komt lijkt mij vrij onhaalbaar (ter info: dat is bijna BQ :o )
pi_145106105
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:10 schreef Guard het volgende:
Hoe "betrouwbaar" is die crystal ball eigenlijk?
als ik mijn 5 km erin duw komt er een 10 km tijd uit die langzamer is dan mijn huidige beste 10km.
Maar de marathontijd die eruit komt lijkt mij vrij onhaalbaar (ter info: dat is bijna BQ :o )
Mijn 5 en 10 kloppen aardig (8 seconden op de 10k) , maar heb al heel lang geen HM meer gelopen en M natuurlijk helemaal nog niet, dus daar kan ik niets over zeggen. Maar dat schijnt vaker wat te optimistisch te zijn. Houdt ook geen rekening met kramp en met 'man met hamer ' enzo, alleen je VO2max. HM zou op 1.17 kunnen zegt ie :D _O-
pi_145106150
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 20:51 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Bedankt voor de reminder!
Obv mijn huidige 10 km tijd zou ik de 7^^ in 1:51 moeten kunnen doen, dat is ook zo'n beetje de tijd waarop mijn trainingsschema gebaseerd is.
Maarrrrrr obv van de testloop donderdag, zou ik zes minuten van mijn PR op de 10 af moeten kunnen lopen. Goed doel voor vanaf eind november!
pi_145106262
Marathon in 3:35, peanuts :7
  woensdag 1 oktober 2014 @ 21:25:55 #215
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145106594
Potverdikkie, ik loop zondag een HM :o Ik was 'm gewoon vergeten. Dit zijn wel errrrrg rustige taperweken. Tegen alle logica in ga ik vrijdagavond een relax duurloopje lopen en zie dan wel.
pi_145106623
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:16 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Mijn 5 en 10 kloppen aardig (8 seconden op de 10k) , maar heb al heel lang geen HM meer gelopen en M natuurlijk helemaal nog niet, dus daar kan ik niets over zeggen. Maar dat schijnt vaker wat te optimistisch te zijn. Houdt ook geen rekening met kramp en met 'man met hamer ' enzo, alleen je VO2max. HM zou op 1.17 kunnen zegt ie :D _O-
Ik denk ook wel dat jij dat kan :o (HM op 1.17).
pi_145106780
Gelukkig ging na zaterdag de teen aardig in remissie, uiteraard erna inderdaad, en vandaag lekker een parlauf sessie gedaan met de club: de winter speed sessions op woensdagavond zijn weer begonnen!

Samen met Wolve gepartnerd, die weer een nieuweling met zich mee bleek te slepen. 7 reps gedaan. De GPS vond het niet zo leuk geloof ik daar in de stad, maar toch: http://app.endomondo.com/workouts/417306622/881511

Lekker gelopen op m'n nieuwe schoenen met wat veiligheidstape op (mogelijke/oude) pijnlijke plekken en het ging heerlijk O+

O+ hardlopen O+
Ja doei.
pi_145106851
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:26 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik denk ook wel dat jij dat kan :o (HM op 1.17).
Pfff, eerst de 1.20 maar eens proberen te doorbreken ;)
pi_145107071
Voor de trailers onder ons die ook eens wat anders willen... 8)7 :7

Trailbiking... ofzo.

pi_145107081
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:31 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Liep je niet 1:22 als tussentijd op de Sallandtrail? Dat moet echt een flink stuk sneller kunnen als je bijv. In Eindhoven loopt.
pi_145107152
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Liep je niet 1:22 als tussentijd op de Sallandtrail? Dat moet echt een flink stuk sneller kunnen als je bijv. In Eindhoven loopt.
Ja klopt, maar Sallandtrail is een behoorlijk snel parkoers hoor. Bijna geen hoogtemeters enzo :) Redelijk mooie bospaden ook, soms wat wortels enzo, maar dat is geen probleem. Maar ik moet het eigenlijk wel weer een keer gaan proberen ja. Net als die wegmarathon. Nou ja, we zullen wel zien.
pi_145107169
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:25 schreef Quoi het volgende:
Potverdikkie, ik loop zondag een HM :o Ik was 'm gewoon vergeten. Dit zijn wel errrrrg rustige taperweken. Tegen alle logica in ga ik vrijdagavond een relax duurloopje lopen en zie dan wel.
Als je zin hebt kun je een paar blokken/blokjes op HM-pace doen, gewoon om 't tempogevoel in de benen te krijgen.
pi_145107257
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:35 schreef Jero_nimo het volgende:
Voor de trailers onder ons die ook eens wat anders willen... 8)7 :7

Trailbiking... ofzo.

Dat zie ik mezelf nog niet doen..... een fiets de berg opdragen :D
pi_145107671
Vanavond laatste survivaltraining gehad voor de eerste wedstrijd van het seizoen komende zondag.
Ging volkomen ruk, dus dat geeft vertrouwen...
Toch teveel gelopen de laatste tijd?
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_145107898
Lol krijg zojuist een whatsappje...
Of ik meega naar Hamburg in April.

Tempting :P
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 oktober 2014 @ 21:55:21 #226
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145108016
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:37 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Als je zin hebt kun je een paar blokken/blokjes op HM-pace doen, gewoon om 't tempogevoel in de benen te krijgen.
Hossel jij nou gewoon ff een job bij funda?
  woensdag 1 oktober 2014 @ 21:56:06 #227
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145108057
Wij hebben vandaag op de terugweg van Fort William de route van de marathon van afgelopen weekend nog eens gereden, en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik qua tijd best tevreden mag zijn
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 oktober 2014 @ 21:56:52 #228
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145108098
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:56 schreef YUR het volgende:
Wij hebben vandaag op de terugweg van Fort William de route van de marathon van afgelopen weekend nog eens gereden, en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik qua tijd best tevreden mag zijn
Tuurlijk! Jij loopt altijd te miepen over je Marathon tijden, terwijl je eigenlijk gewoon prima gelopen hebt. Streber :{w
pi_145108537
En de nummers voor de HM van zondag zijn ook binnen *O*

#niettestoppen

#hekjegenieten

:)
Ja doei.
pi_145108794
quote:
10s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:55 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Hossel jij nou gewoon ff een job bij funda?
Wie weet :P
pi_145109050
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:53 schreef Guard het volgende:
Lol krijg zojuist een whatsappje...
Of ik meega naar Hamburg in April.

Tempting :P
Beetje weinig hoogtemeters. ;) :P
pi_145109123
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:56 schreef YUR het volgende:
_O- Dat hadden wij toen ook nog gedaan. Dat hoogteprofielkaartje is erg vertekenend.
pi_145109178
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:14 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Beetje weinig hoogtemeters. ;) :P
Die komen in 2016 wel :P
pi_145109225
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:17 schreef Guard het volgende:

[..]

Die komen in 2016 wel :P
Je gaat New York lopen. *O* ^O^ :+
pi_145109367
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:18 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Je gaat New York lopen. *O* ^O^ :+
Die is wel heel zwaar hoor :D
  woensdag 1 oktober 2014 @ 22:20:57 #236
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145109389
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:16 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

_O- Dat hadden wij toen ook nog gedaan. Dat hoogteprofielkaartje is erg vertekenend.
Ja inderdaad...het zijn de vele korte steile klimmetjes en afdalinkjes die je benen doen vollopen.

Mooie verslagen trouwens Guard, TWC en co.uk ^O^
F means you're fucked
  woensdag 1 oktober 2014 @ 22:25:20 #237
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145109660
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:37 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Uhu. Moet ik eens diep in mijn eigen glazen bol gaan kijken wat dat tempo is :P

@Yur & co: Fort William O+ Drankje bij The Grog & Gruel gedaan? Love the pub!
  woensdag 1 oktober 2014 @ 22:27:12 #238
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145109761
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:25 schreef Quoi het volgende:

[..]

Nee, we hebben een paar kilometer verderop op een golfbaan gestaan met de schitterende naam Dragons Tooth O+
F means you're fucked
  woensdag 1 oktober 2014 @ 22:28:52 #239
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145109854
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:27 schreef YUR het volgende:

[..]

Nee, we hebben een paar kilometer verderop op een golfbaan gestaan met de schitterende naam Dragons Tooth O+
Wat een arremoe :+
  woensdag 1 oktober 2014 @ 22:31:19 #240
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145110010
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:28 schreef Quoi het volgende:

[..]

Wat een arremoe :+
Ja nou he? Wij willen hier naartoe verhuizen :Y O+

En wat anders:
http://www.dcrainmaker.com/2014/10/fr920xt-triathlon-details.html
:9
F means you're fucked
pi_145110059
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:25 schreef Quoi het volgende:

[..]

Nou, ja, gewoon een tempo waarop je lekker loopt en waarmee je met een tevreden gevoel je HM uit kunt lopen. Als het goed is ietsje sneller dan je duurlooptempo. Of niet, maar dan zou ik je duurloop misschien voor de zekerheid niet te lang maken. Nouja, vooral gewoon lekker doen wat goed voelt.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 22:43:21 #242
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_145110722
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:08 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Interessant, alleen de titel slaat niet echt op het stukje :P
Maar bij het lezen van die titel (wanneer klaar voor een marathon) moest ik weer aan die knakker denken die door een heel team specialisten en camera´s gevolgd werd om een M in enkele weken (toch?) te gaan lopen. Hoe staat het daarmee eigenlijk? Of is dat allemaal gebeurd tijdens mijn (werk)vakantie?
  woensdag 1 oktober 2014 @ 22:49:49 #243
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145111069
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:32 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Nou, ja, gewoon een tempo waarop je lekker loopt en waarmee je met een tevreden gevoel je HM uit kunt lopen. Als het goed is ietsje sneller dan je duurlooptempo. Of niet, maar dan zou ik je duurloop misschien voor de zekerheid niet te lang maken. Nouja, vooral gewoon lekker doen wat goed voelt.
Ik snap helemaal wat je bedoelt en ga dit ook zeker even doen, goede tip ^O^
pi_145111082
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:43 schreef flipsen het volgende:

[..]

Maar bij het lezen van die titel (wanneer klaar voor een marathon) moest ik weer aan die knakker denken die door een heel team specialisten en camera´s gevolgd werd om een M in enkele weken (toch?) te gaan lopen. Hoe staat het daarmee eigenlijk? Of is dat allemaal gebeurd tijdens mijn (werk)vakantie?
Denk dat je dit bedoelt: http://www.npowetenschap.(...)dlopen-marathon.html

Zie dat hij gisteren zijn verste afstand (21km) heeft gelopen. Denk dat hij de marathon van Amsterdam niet gaat halen. 18 dagen van 21 naar marathonafstand lijkt me net iets te weinig.
pi_145111176
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:50 schreef Voccar het volgende:

[..]

Zie dat hij gisteren zijn verste afstand (21km) heeft gelopen. Denk dat hij de marathon van Amsterdam niet gaat halen. 18 dagen van 21 naar marathonafstand lijkt me net iets te weinig.
ach het kan wel, maar ik denk niet de camera's erbij zijn als hij nog weken last heeft van zijn marathon...
  woensdag 1 oktober 2014 @ 22:53:37 #246
258885 Solique
I Kill You !
pi_145111272
Net weer eens gelopen na wat lange dagen gemaakt te hebben op werk dus weekje niet gelopen. 3.8km weten te lopen met een gem. van 7.6km/h. Geen idee hoe dat qua snelheid zit maar nu vasthouden.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_145111384
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 20:57 schreef Jero_nimo het volgende:

interessant stuk. Zie dat er nog meer goede stukken voor mij als beginnend loper op staan. Komende tijd maar eens meer in duiken.
pi_145111624
Ik vind het vreemd dat ik nog helemaal niet het idee heb dat ik over 4 dagen een marathon ga lopen. Alsof het al zo vanzelfsprekend is dat ik dat ga doen ofzo. Heb er ook niet echt naar toe getraind ofzo, het is meer een extra'tje na de Trail des Fantomes. Dat terwijl het toch wel gewoon meer dan 40! km is. Maar het is dan ook een trail, telt voor mij toch niet helemaal als marathon ook. Echte marathon komt pas als ik er een op asfalt ga lopen denk ik, dan zal ik ook wel veel meer gespannen zijn.

Nou ja, die spanning komt zaterdag vanzelf wel en zondag natuurlijk. Wel heel veel zin in, dat dan weer wel! *O*
  woensdag 1 oktober 2014 @ 23:02:29 #249
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145111681
quote:

[..]

Diederik Jekel :Y
Hij liep de DtD en werd erna geinterviewd (samen met die astronaut). Hij traint nog steeds, maar heeft een laaaaaaang schema omdat hij als noob startte. Wat zijn wedstrijddoel is weet ik zo even niet.
pi_145112394
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:31 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Jij loopt zo onder de 1:20. Makkelijk zelfs. Gewoon een keer doen :Y
Eindhoven komt zeker te snel voor je (over anderhalve week)? Je kunt nl mijn startbewijs overnemen :P

Of iemand anders zin in een HM op 12 oktober?
pi_145112787
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 23:16 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Jij loopt zo onder de 1:20. Makkelijk zelfs. Gewoon een keer doen :Y
Eindhoven komt zeker te snel voor je (over anderhalve week)? Je kunt nl mijn startbewijs overnemen :P

Of iemand anders zin in een HM op 12 oktober?
Mja, lol! Dat lijkt me iets te vroeg aangezien ik zondag een 43km loop :D . Maar even rust daarna. Maar komt volgend jaar wel een keer. Waarom kan jij hem niet lopen dan?
pi_145112820
Ontsteking in mijn schouder ;( elke beweging doet zeer. Dus dat wordt voorlopig maar even rustig aan
pi_145112996
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 23:25 schreef CaLeX het volgende:
Ontsteking in mijn schouder ;( elke beweging doet zeer. Dus dat wordt voorlopig maar even rustig aan
Dat is wel erg lelijk ja... hoe is dat gekomen? Beterschap in ieder geval!
pi_145113109
Liep ik daarnet een LDL, 18.5km, sluit Runkeeper geforceerd af net voor ik het kon opslaan. }:|

Ging lekker, had eigenlijk wel meer dan een HM-afstand kunnen lopen, maar leek me niet verstandig.
Met negatieve split gelopen omdat ik bij een te laag tempo allerlei kwaaltjes begon te ontwikkelen. :')
Die M volgend jaar moet wel lukken.
pi_145113205
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 23:28 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Dat is wel erg lelijk ja... hoe is dat gekomen? Beterschap in ieder geval!
geen idee, niets gekker gedaan dan normaal. Hooguit op een matje geslapen, maar dat lijkt me wat niet voldoende.

En jij rent die hm echt wel in 1:20 ;)
  woensdag 1 oktober 2014 @ 23:34:29 #256
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145113259
Calex dat is minder. Slijmbeurs?
pi_145113681
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 23:34 schreef Quoi het volgende:
Calex dat is minder. Slijmbeurs?
geen idee, ik mag 2 weken aan de paracetamol. Bij koorts of erger worden dan mag ik terug komen bij de huisarts.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 23:52:46 #258
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145114030
Maareh, van mij mag het weer nu wel dimmen :') . Komend weekend weer 22 graden.

Hmmm, als ik knmi.nl check, gaat het downhill na dit weekend *O*
pi_145114287
quote:
2s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 23:52 schreef SEMTEX het volgende:
Maareh, van mij mag het weer nu wel dimmen :') . Komend weekend weer 22 graden.

Hmmm, als ik knmi.nl check, gaat het downhill na dit weekend *O*
-O- ik hoef niet zo nodig keihard het winterweer in...
pi_145114342
Herfst- en winterweer >>>>>>>>> lente- en zomerweer wmb qua hardlopen O+

En met die gedachte lekker planken nu. Nagenieten van een fijne snelle training :9
Ja doei.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 00:06:04 #261
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145114431
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 00:01 schreef Guard het volgende:

[..]

-O- ik hoef niet zo nodig keihard het winterweer in...
Nee, ik ook niet, maar ik wil ook niet bij meer dan 16 graden de Marathon lopen 8-)
  donderdag 2 oktober 2014 @ 00:06:30 #262
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_145114443
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 23:02 schreef Quoi het volgende:

[..]

Diederik Jekel :Y
Hij liep de DtD en werd erna geinterviewd (samen met die astronaut). Hij traint nog steeds, maar heeft een laaaaaaang schema omdat hij als noob startte. Wat zijn wedstrijddoel is weet ik zo even niet.
Die ja. Zijn doel was om de marathon (van Amsterdam) binnen 4 maanden te lopen... Ik moet het nog zien, hij heeft nog iets meer dan 2 weken :)
pi_145114496
quote:
2s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 00:06 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Nee, ik ook niet, maar ik wil ook niet bij meer dan 16 graden de Marathon lopen 8-)
Hoe laat is de start in E'hoven eigenlijk?
  donderdag 2 oktober 2014 @ 00:08:59 #264
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145114501
Diederik Jekel had advies kunnen vragen aan DJMO.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 00:09:10 #265
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145114505
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 00:08 schreef Guard het volgende:

[..]

Hoe laat is de start in E'hoven eigenlijk?
10:00
  donderdag 2 oktober 2014 @ 00:10:12 #266
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145114540
Nog een leuk loopje voor de Brabo's, ik denk niet dat ik 't red: http://www.warandeloop.nl/
pi_145114682
quote:
14s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 00:09 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

10:00
Mooie tijd wel, niet te vroeg dat het nog ijskoud is.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 00:15:04 #268
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145114704
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 00:14 schreef Guard het volgende:

[..]

Mooie tijd wel, niet te vroeg dat het nog ijskoud is.
Liever ijskoud dan zweten :P
pi_145114718
quote:
2s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 00:10 schreef SEMTEX het volgende:
Nog een leuk loopje voor de Brabo's, ik denk niet dat ik 't red: http://www.warandeloop.nl/
Gelukkig red ik dat ook niet, zit ik in warmere oorden 8-)
  donderdag 2 oktober 2014 @ 00:16:33 #270
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145114745
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 00:15 schreef Guard het volgende:

[..]

Gelukkig red ik dat ook niet, zit ik in warmere oorden 8-)
Het is je gegund :)
pi_145114771
quote:
2s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 00:15 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Liever ijskoud dan zweten :P
Jij zweet niet tijdens een marathon? :P
En het kan best koud zijn op een oktober ochtend als het een heldere nacht is geweest.
Dat je denkt dat je in lang lang moet, om er na het eerste rondje achter te komen dat dat niet zo'n goed idee was...
pi_145114898
Hoe is het HM parcours van Eindhoven?
Beetje prettig om te lopen en genoeg ruimte? Heuvels en bruggen?
  donderdag 2 oktober 2014 @ 00:23:04 #273
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145114933
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 00:17 schreef Guard het volgende:

[..]

Jij zweet niet tijdens een marathon? :P
En het kan best koud zijn op een oktober ochtend als het een heldere nacht is geweest.
Dat je denkt dat je in lang lang moet, om er na het eerste rondje achter te komen dat dat niet zo'n goed idee was...
Ik ben niet zo scheutig met lang-lang, tenzij het echt vriest of er koude regen is.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 00:23:23 #274
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145114944
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 00:21 schreef wyccie het volgende:
Hoe is het HM parcours van Eindhoven?
Beetje prettig om te lopen en genoeg ruimte? Heuvels en bruggen?
Weinig. Behoorlijk vlak, op 1 viaduct na. Ik vind het prettig lopen, heb twee keer de HM gelopen. Je loopt voortdurend op de openbare weg waar er voldoende ruimte is. Genoeg ruimte om in te halen iig. De start is alleen behoorlijk druk en bottleneck-erig. Ook het stuk over het Stratums eind is een beetje krapjes (maar wel gezellig... plus je bent er bijna..)
pi_145115118
quote:
2s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 00:23 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik ben niet zo scheutig met lang-lang, tenzij het echt vriest of er koude regen is.
Daar gaan we maar even niet vanuit, van dat soort weer. Al is het alleen maar omdat ik die week erna een rondje van 22 km op mijn elfendertigst door de duinen hier mag stiefelen :P
  donderdag 2 oktober 2014 @ 02:11:11 #276
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145116219
Dit soort dagen zijn niet ideaal voor je rust :+

Na een lange (want enigszins vertraagde) reis aangekomen in een hotel dat niet rekende op onze komst :')
Dus zitten we nu in een vervangend hotel... Complete suite :D Zitkamer, keukentje, twee slaapkamers met ieder een eigen badkamer...
Helaas maar voor 1 nachtje; ik had hier wel aan kunnen wennen :9

Om 23.00 uur plaatselijke tijd (volgens mijn biologische klok dus middernacht) zaten we aan de warme maaltijd en nu eindelijk slapen... :z
pi_145116432
DE BAAN IS KLAAR! *O* O+ *O* Vanavond dan eindelijk, voor het eerst sinds mei, weer op de baan trainen O+
pi_145116435
quote:
2s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 00:10 schreef SEMTEX het volgende:
Check!

Gave foto's van de Brabantse Parel trouwens, he? Ik sta er zelf helaas alleen een keer vaag in de achtergrond op, maar ja, had ik ook maar podium moeten lopen ;)
pi_145116519
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 00:06 schreef flipsen het volgende:

[..]

[..]

Die ja. Zijn doel was om de marathon (van Amsterdam) binnen 4 maanden te lopen... Ik moet het nog zien, hij heeft nog iets meer dan 2 weken :)
Gaat hem echt wel lukken. Gaat als je een HM kan lopen echt niet meer om conditie maar om doorzetting. Dat kan hij vast. Maar zoals gezegd. Je wil zijn benen niet hebben de weken erna, waar Guard er nu al over denkt weer een eindje te gaan lopen.
pi_145116564
Vandaag ook even inschrijven voor www.downunderrun.nl
Geen idee wat ik me daar van voor moet stellen, maar het is in de buurt, dus we gaan maar even :D
pi_145116634
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 07:51 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Gaat hem echt wel lukken. Gaat als je een HM kan lopen echt niet meer om conditie maar om doorzetting. Dat kan hij vast. Maar zoals gezegd. Je wil zijn benen niet hebben de weken erna, waar Guard er nu al over denkt weer een eindje te gaan lopen.
Op doorzetting kan je op zich vrij veel, ik heb destijds een marathon gelopen zonder een kilometer voorbereiding, zelfs weinig sporten op dat moment behalve 1 wedstrijdje voetballen per week, paar maanden latero ok nog de dubbele, maar dat weten wat oudere fokkertjes misschien nog wel ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_145116673
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 08:07 schreef raptorix het volgende:

[..]

Op doorzetting kan je op zich vrij veel, ik heb destijds een marathon gelopen zonder een kilometer voorbereiding, zelfs weinig sporten op dat moment behalve 1 wedstrijdje voetballen per week, paar maanden latero ok nog de dubbele, maar dat weten wat oudere fokkertjes misschien nog wel ;)
Dat kan niet iedereen. Een marathon lopen is niet alleen maar een mentale kwestie.
pi_145116684
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 08:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dat kan niet iedereen. Een marathon lopen is niet alleen maar een mentale kwestie.
Dat wilde ik ook niet zeggen, maar het is dus niet onmogelijk, overigens denk ik dat het verschil tussen een halve marathon en een marathon nogal onderschat word, met name mentaal is het een stuk zwaarder, en fysiek heb je het ook over een compleet ander iets, iedereen met een aardige basisconditie kan zich binnen 4 a 6 weken klaar stomen voor een halve marathon, maar voor een volledige marathon krijg je toch met andere zaken te maken.
pi_145116696
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 08:14 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dat wilde ik ook niet zeggen, maar het is dus niet onmogelijk, overigens denk ik dat het verschil tussen een halve marathon en een marathon nogal onderschat word, met name mentaal is het een stuk zwaarder, en fysiek heb je het ook over een compleet ander iets, iedereen met een aardige basisconditie kan zich binnen 4 a 6 weken klaar stomen voor een halve marathon, maar voor een volledige marathon krijg je toch met andere zaken te maken.
En dan komen al die mensen die denken zich binnen 4 a 6 weken klaar te kunnen stomen in dit topic huilie huilie doen over shin splints en andere ongemakken en hoe dat nou toch komt: ze hadden toch al een goede conditie door zwemmen/fietsen/voetbal/whatever.
pi_145116727
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 08:16 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

En dan komen al die mensen die denken zich binnen 4 a 6 weken klaar te kunnen stomen in dit topic huilie huilie doen over shin splints en andere ongemakken en hoe dat nou toch komt: ze hadden toch al een goede conditie door zwemmen/fietsen/voetbal/whatever.
Hardlopen is ongezond :)
pi_145116736
quote:

[..]

:D
Hoe ben je daar uitgekomen? Nog last gehad van blessures enzo, hoe lang spierpijn? Gekkenhuis!

Ik heb 2 maanden nadat ik begon een HM gelopen, ging ook gewoon goed. Nog 2 maanden later stond ik wel stil met shinsplints. Heb er wel van geleerd, een beetje :P
pi_145116777
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 08:21 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

:D
Hoe ben je daar uitgekomen? Nog last gehad van blessures enzo, hoe lang spierpijn? Gekkenhuis!

Ik heb 2 maanden nadat ik begon een HM gelopen, ging ook gewoon goed. Nog 2 maanden later stond ik wel stil met shinsplints. Heb er wel van geleerd, een beetje :P
Geen blessures, wel een week kreupel gelopen ;)
Ik heb wel enorme fout gemaakt, ik hou er niet van om te eten tijdens het hardlopen, tijdens de 10 mijl trok ik dat altijd prima, echter tijdens de marathon kreeg ik op 22 KM een hongerklop waardoor ik eigenlijk op uitvallen stond, bizarre was dat niemand me wat eten wilde geven, ik heb me toen met mijn laatste krachten naar een snackbar kunnen slepen maar was toen uit me ritme :(

Op zich had ik met 2:04 op de helft een aardige split time, echter viel eindtijd tegen (nog wel onder 5 uur ;) )
pi_145116822
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 08:26 schreef raptorix het volgende:

[..]

Geen blessures, wel een week kreupel gelopen ;)
Ik heb wel enorme fout gemaakt, ik hou er niet van om te eten tijdens het hardlopen, tijdens de 10 mijl trok ik dat altijd prima, echter tijdens de marathon kreeg ik op 22 KM een hongerklop waardoor ik eigenlijk op uitvallen stond, bizarre was dat niemand me wat eten wilde geven, ik heb me toen met mijn laatste krachten naar een snackbar kunnen slepen maar was toen uit me ritme :(

Op zich had ik met 2:04 op de helft een aardige split time, echter viel eindtijd tegen (nog wel onder 5 uur ;) )
Lol! Dat is wel even andere koek dan een 10M ja. Nu nog steeds aan het hardlopen ook, of gewoon af en toe een marathon? ;)
pi_145116836
quote:
14s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 07:56 schreef S15 het volgende:
Vandaag ook even inschrijven voor www.downunderrun.nl
Geen idee wat ik me daar van voor moet stellen, maar het is in de buurt, dus we gaan maar even :D
Ziet er ook wel leuk uit ja! Alleen jammer dat de 12km 2 rondjes is. MudMasters in maart doe jij op zondag trouwens?
pi_145116845
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 08:32 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ziet er ook wel leuk uit ja! Alleen jammer dat de 12km 2 rondjes is. MudMasters in maart doe jij op zondag trouwens?
Daarom doe ik ook maar 6. Twee keer hetzelfde rondje zie ik niet zo zitten en dag er na moet ik weer voetballen ;)

Klopt, 18 km op zondag.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 08:34:34 #291
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145116854
quote:

[..]

Wat bedoel je hier met dubbele? Een dubbele marathon? Het moet niet gekker worden :o

Overigens gaf meneer Jekel tijdens dat interview aan op schema te lopen qua training, dus ik vermoed dat zijn trainingsdoel niet de Adam marathon is, maar verder in de toekomst ligt.

Edit: ik lees nu op zijn site dat dit wel zo is. Gekkerd.

[ Bericht 2% gewijzigd door Quoi op 02-10-2014 08:54:19 ]
pi_145116917
quote:
7s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 08:33 schreef S15 het volgende:

[..]

Daarom doe ik ook maar 6. Twee keer hetzelfde rondje zie ik niet zo zitten en dag er na moet ik weer voetballen ;)

Klopt, 18 km op zondag.
Wel jammer ja, al moet ik niet teveel zeggen. In april loop ik ook een rondje van 6km, alleen dan 5 uur lang :D
Ik loop in maart op zaterdag, geen fokmeet nog dus :P
pi_145116943
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 08:39 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Wel jammer ja, al moet ik niet teveel zeggen. In april loop ik ook een rondje van 6km, alleen dan 5 uur lang :D
Ik loop in maart op zaterdag, geen fokmeet nog dus :P
Ah jammer man. Afgelopen keer liep ik ook op zaterdag. Maar mijn maatje is de 7e jarig dus die wil liever op zondag. Ook prima ;)

Wat is dat in april dan? :)
pi_145116995
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 08:31 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Lol! Dat is wel even andere koek dan een 10M ja. Nu nog steeds aan het hardlopen ook, of gewoon af en toe een marathon? ;)
Vorige week de 4 mijl avond dam tot dam, heb daar meer plezier aan, gewoon lekker op het gemak zonder kapot te gaan :)
pi_145117116
Ik heb mijn startnummer binnen via de mail! Nu wordt het wel echt :o
Startvak groen, voor 4-4.30u, dus dan sta ik hopelijk tussen andere mensen die ook lekker rustig starten :P
pi_145117210
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 08:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb mijn startnummer binnen via de mail! Nu wordt het wel echt :o
Startvak groen, voor 4-4.30u, dus dan sta ik hopelijk tussen andere mensen die ook lekker rustig starten :P
Ik denk dat je vooral die ouwe pezige knarren in de gaten moet houden. Die hebben ervaring.
pi_145117265
quote:
99s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 08:57 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik denk dat je vooral die ouwe pezige knarren in de gaten moet houden. Die hebben ervaring.
Die zijn fijn ja. Kunnen vaak zo lekker stabiel lopen.

Tijdens de 7^^ heb ik de eerste 10km achter zo'n ouwe pezige knar gelopen, tot ie bij me weg liep.
pi_145117267
Wow. Ik zie nu pas de medailles. Nu wil ik zaterdag zeker finishen.

pi_145117332
Heb het al eerder gezegd maar Quoi _O_ _O_ wat schrijf jij fijn. Heerlijk om te lezen.

quote:
99s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 09:01 schreef mosselmossel het volgende:
Wow. Ik zie nu pas de medailles. Nu wil ik zaterdag zeker finishen.

[ afbeelding ]
Nu pas ja?? ;)
pi_145117426
en
pi_145117434
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')