SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Gogo83 op 01-10-2014 09:47:26 ]![]()
Hee! Ik zal de komende tijd wat vaker in deze reeks te vinden zijn. Na de Mud Masters 12 km van afgelopen zondag wil ik me een jaar gaan storten op iets anders en mijn inziens erg uitdagend, namelijk de halve marathon..
Ik heb het in 1,5 jaar voor elkaar gekregen om van 0 naar 13,5 km interval (1300/200) te komen. Zal echter nog wel heel veel moeten gaan trainen om mijn doel te halen. Daarvoor ga ik wel eens wat vragen hier stellen vermoed ik(Lopen in de winter etc..)
Voor de rest, hallo!![]()
Hallo!quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:11 schreef DavetheNL het volgende:
Hee! Ik zal de komende tijd wat vaker in deze reeks te vinden zijn. Na de Mud Masters 12 km van afgelopen zondag wil ik me een jaar gaan storten op iets anders en mijn inziens erg uitdagend, namelijk de halve marathon..
Ik heb het in 1,5 jaar voor elkaar gekregen om van 0 naar 13,5 km interval (1300/200) te komen. Zal echter nog wel heel veel moeten gaan trainen om mijn doel te halen. Daarvoor ga ik wel eens wat vragen hier stellen vermoed ik(Lopen in de winter etc..)
Voor de rest, hallo!F means you're fucked![]()
Gelijk maar een eerste vraag, Welke HM's zijn mooi om te lopen deze tijd van het jaar? Met een tastbaar doel is het voor mij allemaal wat makkelijker![]()
![]()
Nou komt ie dan he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: Je leest het hele stuk maar gewoon, weet je hoeveel ik gelopen heb voor dat stuk?
[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 30-09-2014 22:24:33 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Welke tijd van het jaar bedoel je precies?
Egmond is in januari, dat is qua aantal maanden om te trainen misschien wel een goede, maar ook wel een zware voor de eerste keer
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dan lees je het nietquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:11 schreef Zwabberhark het volgende:
Van mij hoeft het niet meer Guard, in het vorige topic had het prima gepast, maar nu niet meer.![]()
Mis je wel een masterclass over het lopen van je eerste marathon...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:15 schreef DavetheNL het volgende:
Gelijk maar een eerste vraag, Welke HM's zijn mooi om te lopen deze tijd van het jaar? Met een tastbaar doel is het voor mij allemaal wat makkelijkerEindhoven
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dan ga jij toch gewoon een topicje lang lopen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:11 schreef Zwabberhark het volgende:
Van mij hoeft het niet meer Guard, in het vorige topic had het prima gepast, maar nu niet meer.![]()
goeie waarschuwing... omdat ik mijn eerste marathon al achter de rug heb is er helemaal geen reden meer om te wog'gen en je verslag te lezenquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Mis je wel een masterclass over het lopen van je eerste marathon...
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Of Francorchampsquote:Wel bikkelen op de Eau Rouge
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:16 schreef Guard het volgende:
Nou komt ie dan he?Wow, kippenvel verslag en nu heb ik nog meer zin in mijn eigen marathon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: Je leest het hele stuk maar gewoon, weet je hoeveel ik gelopen heb voor dat stuk?
Klinkt alsof je heel verstandig gelopen hebt en daardoor zoveel hebt kunnen genieten in de tweede helft..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
januari is nog wel erg vroeg vrees ik. Vond na de zomer een meer realistischer doel voor mij. Ben van nature namelijk een echte intervaller (16 jaar judo gedaan in het verleden)quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:17 schreef La_Tramposa het volgende:
Welke tijd van het jaar bedoel je precies?
Egmond is in januari, dat is qua aantal maanden om te trainen misschien wel een goede, maar ook wel een zware voor de eerste keer
Eindhoven.. Dat is in oktober toch? Zie ik die stad eens in het licht
Cranendonk en Francoschamps zeggen me niet veel, even inlezen![]()
![]()
Even miepen met een vraag aan de vrouwen hier; ik wil mijn haar iets korter. Nee, geen kort, pittig kapsel, maar een boblijn oid. En dan zouden de voorste plukken niet meer zonder hulp van haarbandjes of speldjes in een staart kunnen. Hoe irritant is dat? Of wen je daar echt heel snel aan?![]()
http://www.spa-francorchampsrun.eu/quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:25 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
januari is nog wel erg vroeg vrees ik. Vond na de zomer een meer realistischer doel voor mij. Ben van nature namelijk een echte intervaller (16 jaar judo gedaan in het verleden)
Eindhoven.. Dat is in oktober toch? Zie ik die stad eens in het licht
Cranendonk en Francoschamps zeggen me niet veel, even inlezenKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Gaaf verslag Guard! En wat een voorbereiding en raceplan! Netjes hoor! Heb zelf wel ongeveer een raceplan, maar lang niet zoals jij. En mijn hartslag is hoe dan ook hoger. Knap dat je het zo kunt!
Nogmaals dikke kudo's!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
oke,oke....ik kon de verleiding niet weerstaan....
Guard
Ik verwacht natuurlijk nog wel een zelfverzonnen keurmerk van de associatie der Fok!ende Expats in NZquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
goeie waarschuwing... omdat ik mijn eerste marathon al achter de rug heb is er helemaal geen reden meer om te wog'gen en je verslag te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: oh te laat
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik verwacht natuurlijk nog wel een zelfverzonnen keurmerk van de associatie der Fok!ende Expats in NZgeen expat.... emigrantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: oh te laat
en nu het herfst wordt bij jullie even een waarschuwing die ik net op FB tegenkwam voor alle lopers maar vooral voor de helden die zich van het verharde durven te begeven....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wow! Dat is wel een mooi idee! Eens even in overweging nemen. Misschien de 14, om het gevoel van een duurloop te ondervinden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
http://www.spa-francorchampsrun.eu/
Oh ja, Guard: Mooi verslag! Goede tijd ook!![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
en nu het herfst wordt bij jullie even een waarschuwing die ik net op FB tegenkwam voor alle lopers maar vooral voor de helden die zich van het verharde durven te begeven....Ook op het verharde is het een bende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Ik heb het toch gelezen en het was inderdaad een masterclass! Met plezier gelezen!quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan lees je het niet![]()
Mis je wel een masterclass over het lopen van je eerste marathon...
Wat wordt je volgende marathon?![]()
Las Vegas 2015quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:37 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik heb het toch gelezen en het was inderdaad een masterclass! Met plezier gelezen!
Wat wordt je volgende marathon?
Guard, mooi verslag, goed gedaan![]()
Nu even echt belangrijke zaken:
Dat is irritant en daarom loop ik in de zomer met spelletjes en in de winter met een buf.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:26 schreef Gogo83 het volgende:
Even miepen met een vraag aan de vrouwen hier; ik wil mijn haar iets korter. Nee, geen kort, pittig kapsel, maar een boblijn oid. En dan zouden de voorste plukken niet meer zonder hulp van haarbandjes of speldjes in een staart kunnen. Hoe irritant is dat? Of wen je daar echt heel snel aan?![]()
GuardNogmaals: een prestatie om trots op te zijn!
Jouw pa was dus jouw trouwe supporterWaar heeft hij gestaan?
Herkenbare figuren ja, zoals die Jezus met het kruisEn hier was het ook 2 km in- en uitwandelen
![]()
![]()
Nou komt ie dan he?Je verslag is bijna net zo goed als je prestatie! Een volgende keer duik je echt wel onder die 4 uur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: Je leest het hele stuk maar gewoon, weet je hoeveel ik gelopen heb voor dat stuk?![]()
Eh zowel Semtex als ik hebben hem vorig jaar gelopen en hij is best pittig te noemen. Zit aardige leuke klimmetjes in.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:34 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Wow! Dat is wel een mooi idee! Eens even in overweging nemen. Misschien de 14, om het gevoel van een duurloop te ondervinden.
Oh ja, Guard: Mooi verslag! Goede tijd ook!![]()
Van die Zenner sporthaarbandjes (met anti-slip) werken idd best goed! Andere haarbandjes zakken bij mij uit. Met een pittig kort kapsel heb je dat probleem trouwens nietquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:26 schreef Gogo83 het volgende:
![]()
En na de klimmetjes weer met een rotgang naar beneden rennenquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:46 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Eh zowel Semtex als ik hebben hem vorig jaar gelopen en hij is best pittig te noemen. Zit aardige leuke klimmetjes in.
Hij heeft bij de siegessaule gestaan, maar daar hebben we elkaar gemist. Toen heeft hij daar gestaan tot de laatsten voorbij waren en heeft hij mijn passage op de 5 gemist.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:43 schreef Quoi het volgende:
GuardNogmaals: een prestatie om trots op te zijn!
Jouw pa was dus jouw trouwe supporterWaar heeft hij gestaan?
Herkenbare figuren ja, zoals die Jezus met het kruisEn hier was het ook 2 km in- en uitwandelen
Vervolgens dus wel net na halfweg, en net voor potzdammer platz, en na de finish voor de Reichstag.
Half Berlijn doorgefietst![]()
niet te snel Quoi...ik ben blij dat ik eindelijk weet wat Loom bandjes zijn, begin jij alweer over Zenner bandjesquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ken het terrein van een classics-race. Zeer pittig terrein ja, daarom is de HM echt nog een stap te ver dan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:46 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Eh zowel Semtex als ik hebben hem vorig jaar gelopen en hij is best pittig te noemen. Zit aardige leuke klimmetjes in.![]()
@Guard: superdad, op de fiets!Zenner is a good old brand, echt! Maarja, wel echt een meisjesding.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niet te snel Quoi...ik ben blij dat ik eindelijk weet wat Loom bandjes zijn, begin jij alweer over Zenner bandjes![]()
Je kunt hier http://www.hardloopkalender.nl of hier http://www.dutchrunners.nl/Hardlopen-site/dutch-runners-guide ook kijken naar welke HM's je qua tijd en locatie geschikt lijken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:55 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Ken het terrein van een classics-race. Zeer pittig terrein ja, daarom is de HM echt nog een stap te ver dan.
In de zomer heb je de stoomtramloop: heen met de stoomtram van Hoorn naar Enkhuizen, en terug lopen. Ik vond het een erg leuke en goed verzorgde loop, maar voor een eerste is ie misschien wat te klein en kneuterig, en is de kans vrij groot dat je nogal allenig komt te lopen.![]()
Mooi verslag guard!
@gogo, ik heb m'n haar in een Bob laten knippen maar de voor en zijkanten iets langer zodat ik het nog wel makkelijk vast kan zetten, met speldjes of klemmetjes.
(En toch mis ik m'n makkelijke vlecht )![]()
Topverslag Guard
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Nou zelf dan ook maar een kort verslagje.
de voorbereiding voor Berlijn was niet optimaal. Twee keer twee weken bijna stil moeten zitten vanwege een pijnlijke achillespees. De slechtste Marathon voorbereiding tot nu toe. Goed gaan niet voor de ultieme tijd dan maar en lekker uitlopen.
Busreisje naar Berlijn is niet echt goed bevallen. De rest van de organisatie wel, hoefde je daar tenminste niet druk om te maken.
Zelf had ik een eindtijd van 4:00 opgegeven en mocht zo in G starten. Het weertje was goed. Iets te goed naar mijn zin. Warmte en zon trek ik slecht. Met camelbak op mijn rug en de zak voor mijn kleding daar weer aan vast geknoopt wou ik het hardlopersgedeelte inlopen. Dit mocht echter niet zomaar van de controleur of je wel een deelnemer was. Ik moest mijn camelbak in die tas doen.![]()
Kleding afgeleverd en met camelbak met 3l vocht en 8 gels het startvak opgezocht. Wachtend op de start een beetje rondkijken wat er nog meer voor mensen meelopen. Blote voeten weer gespot en vifevingers, ook iemand in branweeruitrusting met zuurstoffles op zijn rug. En ik begon steeds nodiger naar de wc te moeten, maar wou de start ook niet missen. Uiteindelijk werd Guard weggeschoten en mijn vak dus ook. Toen het vak vak al in beweging kwam nog even snel het vak uitgegaan om wat vocht te verliezen. het vak weer in en de start over.
hoewel er erg veel mensen lopen kan je snel je eigen tempo lopen. het doel was uitlopen met een kleine kanttekening. Voor de 60 van Texel wordt geadviseerd om een Marathon in maximaal 4:15 te kunnen doen. Dat was dus het subdoel. Het liep lekker in het begin en zag al snel een pacer voor 6:15 en ging daarachter lopen. Ik begon mijn blessure licht voelen. Fuck dat gaat pijn doen vandaag. De pacer in de gaten houdend liep ik met hem op. Tot km 10 ongeveer waar ik mijn supporter spotte die mij probeerde te spotten. Al zwaaiend lukte het om de aandacht te trekken.
Mijn plan was eerst om tot de HM bij de pacer in de buurt te blijven om dan eventueel te versnellen. Bij 10 was ik het al zat en ben langzaam bij hem weg gaan lopen. Elke 5 km. Een gelletje nemend. Die van 35 1 km eerder om aan het eind een wat logischere verdeling te hebben. Die van 40 heb ik ook niet meer genomen. Hoewel ik zat drinken bij mij had bij elke waterpost een heerlijk bekertje water over mezelf heen gegooid en soms wel twee.
Het ging lekker en de kilometers tikten weg in een vlotter tempo dan nodig was. Behalve bij km punt 28 dacht ik waar ze gelletjes uitdeelden. Hier werd massaal gebruik van gemaakt, wat resulteerde in een enorm plakkerige weg. Boven de 30 begon mijn rechter bovenbeen aan te geven dat hij het minder leuk begon te krijgen. Tempo iets moeten laten zakken. Boven de 35 begon begon ook mijn Linkerbovenbeen mee te zeuren. Lekker laten zeuren en doorlopen.
3 km voor de finish kwam ik weer een pacer tegen, dat bleek er weer eentje te zijn voor 6:15. Mooi nieuwe submissie erbij die gaat achter mij finishen. Bij Km 40 schoot er kramp door mijn benen. Ik vloekte waar een mededeelnemer van schrok en zag mijn sub 4:15 al verdwijnen. Zo plots als hij kwam was hij ook meteen weg en kon gewoon door blijven gaan. Nog even doorbikkelen en dan zijn we er. En dan kom je de bocht om en zie je de Brandenburgertor liggen en pijn verdwijnt en krijg je vleugels om het laatste stukje je nog iets aan te kunnen zetten. Mijn suporter nog kunnen spotten voor de finish en met een tevreden gevoel over de finish.
Guard was ik onderweg niet tegengekomen. Dat kon twee dingen betekenen of hij is uitgestapt, dat leek mij niet, of hij heeft het niet verkloot en goed gelopen. Teruglopend naar het hotel kwam ik erachter dat ik die hoerchip niet had ingeleverd. Met de stijfheid die al in het intreden was is het nog een hele kunst om je schoenen aan en uit te doen. En net op dat moment komt Guard langs met supporter. Mijn supporter bracht met de hoerfiets de chip terug en wij vertrokken al lopend weer op weg naar hotel.![]()
Wacht, zei jij niet in het vorige topic tegen iemand dat je vooral moest genieten, TWC?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dat zou zo maar kunnen. Staat er ergens dat ik dat niet heb gedaan dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:38 schreef SEMTEX het volgende:
Wacht, zei jij niet in het vorige topic tegen iemand dat je vooral moest genieten, TWC?![]()
Mooie verslagen!Wat krijg ik toch veel zin om ook eens Darth Vader in te mogen halen.
![]()
Gogo83, ik vind het zelf al vervelend als er één haar voor mijn gezicht hangt (die dan ook nog eens in mijn oog prikt), dus ik zou zo'n klikklakspeldje gebruiken voor de losse plukjes.
Overigens heb ik, net zoals Shravani, een bob waarbij de voorkant langer is.![]()
![]()
Goed geschreven en leuk om te lezen!!quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:16 schreef Guard het volgende:
TL;DR: Je leest het hele stuk maar gewoon, weet je hoeveel ik gelopen heb voor dat stuk?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:43 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Nou zelf dan ook maar een kort verslagje.![]()
Hoeveel M heb jij nu inmiddels gelopen?![]()
Nou komt ie dan he?Gewoon SUPER!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL;DR: Je leest het hele stuk maar gewoon, weet je hoeveel ik gelopen heb voor dat stuk?
Nu klinkt een marathon als een eitje...
ALS ik er ooit een loop dan het liefste net zoals jij.
Echt knap!![]()
Wist niet dat er zoveel lopen waren in Nederland! In principe loop ik nu altijd alleen, alleen wel met muziek op dan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:03 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je kunt hier http://www.hardloopkalender.nl of hier http://www.dutchrunners.nl/Hardlopen-site/dutch-runners-guide ook kijken naar welke HM's je qua tijd en locatie geschikt lijken.
In de zomer heb je de stoomtramloop: heen met de stoomtram van Hoorn naar Enkhuizen, en terug lopen. Ik vond het een erg leuke en goed verzorgde loop, maar voor een eerste is ie misschien wat te klein en kneuterig, en is de kans vrij groot dat je nogal allenig komt te lopen.
Net even een rondje gelopen om de laatste stijfheid er uit te halen.. Werd iets meer dan de bedoeling.. 9 km in 5.40 min/km (5000-200-3800)![]()
Mooie verslagen hoor mannen! Topprestatie!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Linschoten eind december is leuk om te lopen als je van polderlandschap houdt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:15 schreef DavetheNL het volgende:
Gelijk maar een eerste vraag, Welke HM's zijn mooi om te lopen deze tijd van het jaar? Met een tastbaar doel is het voor mij allemaal wat makkelijker![]()
Speaking of which;
Gogo, wil je mij svp toevoegen in de OP;
1
2[b] 20 december - [url=http://www.linschotenloop.com/Default.aspx] Linschotenloop (Linschoten)[/url][/b]
[*] Arquero - HM
En ook bij de Dijkloop op 25 oktober; 10 km.
![]()
![]()
Eens kijken of ik vanmiddag (na een neckcheck) een klein rondje kan hobbelen
Ha, nog een verslag van topprestatie![]()
Zo te lezen hebben jullie allebei verstandig en daardoor goed gelopen. Jaloersmakend.
Door jullie verslagen heb ik echt zin gekregen om ook weer een marathon te lopen.
En dat gaat ook wel gebeuren. In 2015.De Linschotenloop is inderdaad erg leuk. Kleinschalig, mooi landschap en ik heb er mijn PR gelopen. Dus ook nog eens een supersnel parcoursquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:40 schreef Arquero het volgende:
[..]
Linschoten eind december is leuk om te lopen als je van polderlandschap houdt.![]()
![]()
Gave verslagen guard en twc! Wat had jr nu voor tijd teeweeceetje?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Klein gokje: 42.195 meter?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:51 schreef streamnl het volgende:
[..]
Goed geschreven en leuk om te lezen!!
[..]![]()
Hoeveel M heb jij nu inmiddels gelopen?
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
109 met garmin gelogd in totaal.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:51 schreef streamnl het volgende:
[..]
Goed geschreven en leuk om te lezen!!
[..]![]()
Hoeveel M heb jij nu inmiddels gelopen?![]()
Tot nu toe 5. 2 zonder te wandelen uit gelopen. 2 waar ik niet echt veel plezier aan heb beleefd.![]()
Ik heb geen Junior. Hoe kom je daar nu weer bij.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:59 schreef Murmeli het volgende:
Gave verslagen guard en twc! Wat had jr nu voor tijd teeweeceetje?Zelf liep ik 4:12:30..
![]()
![]()
Kan bij mij ook niet en ik heb er weinig last van eigenlijk. Als de zon schijnt loop ik met een petje: problem solved. En anders veeg ik het een paar keer aan de kant. Moet nog steeds een haarbandje kopen. Van die speldjes kunnen ook, hoe je haar eruit ziet is toch ondergeschikt aan lekker lopenquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:26 schreef Gogo83 het volgende:
Even miepen met een vraag aan de vrouwen hier; ik wil mijn haar iets korter. Nee, geen kort, pittig kapsel, maar een boblijn oid. En dan zouden de voorste plukken niet meer zonder hulp van haarbandjes of speldjes in een staart kunnen. Hoe irritant is dat? Of wen je daar echt heel snel aan?
Nou komt ie dan he?
TL;DR: Je leest het hele stuk maar gewoon, weet je hoeveel ik gelopen heb voor dat stuk?Volgens mij echt goed ingedeeld! Tof dat het zo leuk was
quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:43 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Nou zelf dan ook maar een kort verslagje.Is Texel je volgende geplande lange afstand?
Linschoten lijkt me ook wel leuk trouwens. Van onze loopgroep gaan er daar een boel lopen. Ik ga tzt wel kijken of ik daar ga lopen (en mits nog plek, volgens mij is die loop altijd vol?)![]()
Meestal gaat het wel vlot met inschrijvingen geloof ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:12 schreef Serinde het volgende:
Linschoten lijkt me ook wel leuk trouwens. Van onze loopgroep gaan er daar een boel lopen. Ik ga tzt wel kijken of ik daar ga lopen (en mits nog plek, volgens mij is die loop altijd vol?)
En van mijn vereniging gaan er ook altijd veel. De groep waar ik in zit heeft dat ook als soort doelstelling om naar toe te trainen.![]()
Hoerchip![]()
![]()
Ik heb die er ook af moeten peuteren. TWC, leuk verslag!
@Arquero: zie ik daar een HM?Gaat weer lekker zo dus
![]()
![]()
Hmm.. Goed te bereiken vanuit de Betuwe, heeft ook zijn voordelen!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:40 schreef Arquero het volgende:
[..]
Linschoten eind december is leuk om te lopen als je van polderlandschap houdt.![]()
Gogo, mag ik in de OP?quote:
1
2
3[b]9 november 2014 - [url=http://www.avweert.nl/agenda/09-11-2014/trailrun]Trailrun Weert (Weert)[/url][/b]
[*] Runninglinda - 15 km
[*] Guard - 15 km
Thanks!
Volgens mij bij ons ook. Wij hebben donderdag testloop gehad dus a.s. donderdag begint de nieuwe 'cyclus'. Dan horen we er vast meer overquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:13 schreef Arquero het volgende:
De groep waar ik in zit heeft dat ook als soort doelstelling om naar toe te trainen.![]()
![]()
Ja, zekerquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:17 schreef Quoi het volgende:
@Arquero: zie ik daar een HM?Gaat weer lekker zo dus
Afgelopen zondag sinds hele lange tijd weer meegelopen met de groep en 14 km gelopen. Daarna geen last gehad, dus gaat inderdaad weer lekker zo![]()
![]()
Dat is wel eenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:28 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ja, zeker
Afgelopen zondag sinds hele lange tijd weer meegelopen met de groep en 14 km gelopen. Daarna geen last gehad, dus gaat inderdaad weer lekker zowaard! Lekker man!
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:11 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ik heb geen Junior. Hoe kom je daar nu weer bij.Zelf liep ik 4:12:30..
Engoeie tijd!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
@gogo mbt haar: mijn haar zwabbert ook gewoon los. Het went wel. En ik zweet genoeg waardoor ik het soort van naar achteren kan plakken. En een paardenstaart vond ik vervelend trekken op mijn hoofd. Mijn haar is tot net onder mijn oor. T groeit te hard, denk dat de schaar er weer in moetkan alweer een soort ministaartje
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Superquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:28 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ja, zeker
Afgelopen zondag sinds hele lange tijd weer meegelopen met de groep en 14 km gelopen. Daarna geen last gehad, dus gaat inderdaad weer lekker zo![]()
![]()
14 December nog de Marathon van Spijkenisse. heerlijk contrast met Berlijn. Nog ergens in Maart een Marathon zou mooi zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:12 schreef Serinde het volgende:
[..]Is Texel je volgende geplande lange afstand?
![]()
Thanks voor de tips, kan ik wat mee! Ga iig die haarbandjes eens uitproberen!
En Guard, ik voeg je zo toe!![]()
Nu een klein beetje naar de achtergrond ivm inpakstressquote:
Vanavond vliegen
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Guard en TWC wat een heerlijke verslagen! Leuk geschreven, kan mij er helemaal een voorstelling bij maken zo!
De dames vraag, ik heb altijd mijn haar in een staart/knot boven op mijn hoofd.. ziet er niet uit maar de meeste kleine plukjes blijven dan binnen boord (lang haar maar met veel korte laagjes) en er "zwiept"dan ook niks in mijn nek. Voor de rest gebruik ik dan een klein stoffen haarbandje, en in de winter een dikkere.. ook een zweetband houd je haren overigens prima uit je gezicht!
I![]()
O, vlieg je vanavond al? Wowie, time flies. Daar gaat de volgende alweer, naar het buitenland. Stelletje freaks dat we zijnquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nu een klein beetje naar de achtergrond ivm inpakstress
Vanavond vliegenGeniet er vooral van, je mag een stukje hobbelen door een prachtige stad!
![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vanavond vliegenLekker!
Mijn vriend zei zondag na de Singelloop toen ik vertelde dat TWC in Berlijn gelopen had het volgende: misschien kun je ook een keer in het buitenland lopen, dat is wel leuk (ik:). Dan gaan we gezellig samen en make we er een weekendje weg van (
ik:
)
Nog geen concrete plannenLeuk, spannend, leuk!!!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vanavond vliegen![]()
Ik weet niet, ik lees vooral de negatieve zakenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:52 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat zou zo maar kunnen. Staat er ergens dat ik dat niet heb gedaan dan?
Jep! Gek idee idd, het voelt sinds m'n inschrijving niet meer als vakantie-met-HM maar als HM-met-vakantiequote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:09 schreef Quoi het volgende:
[..]
O, vlieg je vanavond al? Wowie, time flies. Daar gaat de volgende alweer, naar het buitenland. Stelletje freaks dat we zijnGeniet er vooral van, je mag een stukje hobbelen door een prachtige stad!
Eerst lekker acclimatiseren (WARM!) en voor ik 't weet is het zondag.
Aaaahhhh
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Van 13km naar een HM moet je toch wel in 3 maanden kunnen trainen?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:20 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Wist niet dat er zoveel lopen waren in Nederland! In principe loop ik nu altijd alleen, alleen wel met muziek op dan.
Net even een rondje gelopen om de laatste stijfheid er uit te halen.. Werd iets meer dan de bedoeling.. 9 km in 5.40 min/km (5000-200-3800)Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: