abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145069750
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:13 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Nee maar bijvoorbeeld bij transporten heb je misschien 1 chauffeur ofzo die kan ingrijpen met 5-20 trucks dat zorgt natuurlijk voor veel ontslagen en dat weegt niet op tegen de banen die erdoor worden gemaakt.
Dat zou bij vliegtuigen net zo goed kunnen. Toch gebeurt dat niet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_145071591
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat zou bij vliegtuigen net zo goed kunnen. Toch gebeurt dat niet.
Ik doel erop dat die minister graag oefeningen wil laten uitvoeren met 5 trucks die direct achter elkaar rijden dat is iets anders dan bij vliegtuigen.
pi_145071670
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:45 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik doel erop dat die minister graag oefeningen wil laten uitvoeren met 5 trucks die direct achter elkaar rijden dat is iets anders dan bij vliegtuigen.
Ja en toen?
pi_145071721
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:47 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja en toen?
Toen zei ik dat niet erbij of bedoel je wat anders?
pi_145071867
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:48 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Toen zei ik dat niet erbij of bedoel je wat anders?
Dan rijden er vijf achter elkaar. Denk je dat daar dan maar één chauffeur in zou moeten zitten?
pi_145072248
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:50 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dan rijden er vijf achter elkaar. Denk je dat daar dan maar één chauffeur in zou moeten zitten?
Het lijkt me behoorlijk nutteloos als dat zo zou zijn....
We zien het wel maar de regering en bedrijven willen iets waardoor die chauffeurs overbodig zijn en er nog maar een opzichter ofzo is.
pi_145072520
Je bent vooral wat aan het flippen over zaken die zo'n vaart niet zullen lopen. Voor het gros van de logistiek is 'vijf vrachtwagens achter elkaar laten rijden' ook niet logisch. Hoe wou je op die manier supermarkten van bevoorraden?
Maak je eerder druk over het verdwijnen van retail personeel door online handel, als je je zo nodig op zero sum wijze druk wilt maken over banen.
pi_145074645
Het zal niet zo één twee drie veranderen op dit moment. Daar zal waarschijnlijk eerst nog wel een dikke 30 jaar overheen gaan.
pi_145075362
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_145075439
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 18:55 schreef hmmmmmmm het volgende:

http://www.automobielmana(...)frijdende-auto-.html

De regering wil iets wat niet goed is voor de mensen en dat is het hele punt die mevrouw daar kan zich niet interesseren voor de rest van Nederland.
Vertel dat aan de mensen die een geliefde zijn verloren in een auto-ongeluk.
pi_145076380
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:46 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Vertel dat aan de mensen die een geliefde zijn verloren in een auto-ongeluk.
Platgereden door een automatische truck, of 1 met een dronken oostblokker, die al 20 uur onderweg is.
.
pi_145076453
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:33 schreef Cockwhale het volgende:
Het zal niet zo één twee drie veranderen op dit moment. Daar zal waarschijnlijk eerst nog wel een dikke 30 jaar overheen gaan.
Nog wel meer hoor.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_145076774
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 23:08 schreef Fer het volgende:

[..]

Platgereden door een automatische truck, of 1 met een dronken oostblokker, die al 20 uur onderweg is.
Zelf-rijdende auto's maken minder ongelukken dan mensen. Dat blijkt nu al uit de eerste google-cars die honderdduizenden kilometers hebben gereden.

Zelf-rijdende auto's zullen misschien nooit perfect zijn, maar in slaap vallen, dronken zijn of afgeleid worden zal niet gebeuren.
pi_145076819
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 23:10 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Nog wel meer hoor.
Oxford researchers say that 45 percent of America’s occupations will be automated within the next 20 years.

http://www.technologyrevi(...)-to-computerization/
pi_145077020
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 23:19 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Zelf-rijdende auto's maken minder ongelukken dan mensen. Dat blijkt nu al uit de eerste google-cars die honderdduizenden kilometers hebben gereden.

Zelf-rijdende auto's zullen misschien nooit perfect zijn, maar in slaap vallen, dronken zijn of afgeleid worden zal niet gebeuren.
Tja, zelfde geld voor vliegtuigen ook. Die storten neer, omdat de piloten denken dat iets kan, terwijl vaak de systemen al een negatief advies geven. Of een technische storing, vaak hebben ze geen idee wat er loos is en vliegtuig gaat alsnog down.

Captain Sulley, die een Airbus zonder motorvermogen in de Hudson parkeerde, was de uitzondering.
.
pi_145077120
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 23:19 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Oxford researchers say that 45 percent of America’s occupations will be automated within the next 20 years.

http://www.technologyrevi(...)-to-computerization/
Eerst zien dan geloven.... men kan zoveel roeptoeteren.... Dit wordt al eeuwen geroepen dat technologie meer banen laat verdwijnen dan dat er bij komen. :')
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_145077256
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 23:24 schreef Fer het volgende:

[..]

Tja, zelfde geld voor vliegtuigen ook. Die storten neer, omdat de piloten denken dat iets kan, terwijl vaak de systemen al een negatief advies geven. Of een technische storing, vaak hebben ze geen idee wat er loos is en vliegtuig gaat alsnog down.

Captain Sulley, die een Airbus zonder motorvermogen in de Hudson parkeerde, was de uitzondering.
Er zijn er nog wel meer geweest die dankzij het motervermogen aan de ene zijde terug te zetten een viegtuig hebben kunnen stuuren.l
Die op de hudson heeft ook het 1000 ste geluk gehad een golf en verkeerd neerkomen had het hele plaatje een andere uitkomst kunnen geven.
Wel een gedurfd stukje vond ik, en te verliezen had hij ja ook niks het was of het een of het ander denk ik.
Hoe zou dat zijn gegaan trouwens als een robot het alleen had moeten doen?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2014 23:32:07 ]
pi_145077480
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 23:29 schreef john2406 het volgende:
Hoe zou dat zijn gegaan trouwens als een robot het alleen had moeten doen?
Die had dit denk ik niet gedaan....
pi_145077555
Waarom zou ze trouwens zo fanatiek erover zijn?
pi_145077634
Omdat een groot controlecentrum in Nederland, dat 1000en trucks in heel Europa bestuurt, misschien het enige alternatief is tegen een leger goedkope Oostblokkers op onze wegen.
.
pi_145077649
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 23:24 schreef Fer het volgende:
Je leest mijn reactie blijkbaar niet:

The self-driving cars are fitted with sensors that detect lanes, stoplights, traffic and other obstacles, and link that information with GPS data. Google and several automakers have retrofitted everyday cars with this technology; Google has reportedly racked up 700,000 miles on a fleet of about a dozen cars. There have been two accidents in the Google fleet – one car was hit while sitting at a stoplight and another was involved in a crash while a human driver was operating it.

http://boston.cbslocal.com/2014/06/23/are-self-driving-cars-safe/
pi_145077677
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 23:40 schreef Fer het volgende:
Omdat een groot controlecentrum in Nederland, dat 1000en trucks in heel Europa bestuurt, misschien het enige alternatief is tegen een leger goedkope Oostblokkers op onze wegen.
Veel meer omdat de implementatie van allerhande systemen aardige, lucratieve ingenieursprojecten oplevert. Het gaat niet enkel om autootjes.
pi_145077774
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 23:26 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Eerst zien dan geloven.... men kan zoveel roeptoeteren.... Dit wordt al eeuwen geroepen dat technologie meer banen laat verdwijnen dan dat er bij komen. :')
Resultaten uit het verleden bieden dus volgens jou een garantie voor de toekomst?

Iedereen die de technologie een beetje in de gaten houdt, ziet dat robots en AI de mens aan het inhalen is op het gebied van motoriek en intelligentie.

Eerst automatiseerde de agrarische sector, toen de industrie en nu is de service-industrie aan de beurt. Maar goed, dan leiden we het gros van de mensen toch op tot wetenschapper, filosoof of kunstenaar zeg jij?
pi_145077790
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 23:41 schreef Monolith het volgende:

[..]

Veel meer omdat de implementatie van allerhande systemen aardige, lucratieve ingenieursprojecten oplevert. Het gaat niet enkel om autootjes.
Maar volgens mij kunnen ze de vacatures in deze branche nu al amper vervullen. Voor WTB ingenieurs en implementatietechneuten vacatures genoeg.

Ontwikkelaars worden ingevlogen.
.
pi_145077810
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 23:40 schreef Fer het volgende:
Alleen daarom maar?
Wel raar dan dat in de grensstreek de economie plat gelegd word door de btw verhoging!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')