SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vanavond in Rotterdam. "Pap, wat is dat liedje?" terwijl 10-jarige Sam Shazam opent. "Champions League anthem. Nooit gehoord". Papa huilt. #feyenoord #apoAJA![]()
Kusje erop?quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
Oke de TT is een stuk leuker dan dat plaatje van je![]()
Volgens statistieken van UEFA Ajax veel sterker, logisch eigenlijk
http://www.ajaxshowtime.c(...)el-u19-ajax-u19.html![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:24 schreef PicoMMP het volgende:
Haha ik hoopte al dat mijn apoeltje eitje als tt zou worden gebruikt.![]()
![]()
Het schijnt van welquote:Op dinsdag 30 september 2014 15:32 schreef Heeinz het volgende:
Als vanavond Andersen speelt ten koste van El Ghazi ga ik heel hard huilen![]()
Wel picsquote:Op dinsdag 30 september 2014 15:32 schreef Heeinz het volgende:
Ghazi is ook al weer een poosje minder misschien wel goed om even rustig aan te doen met hem.quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:32 schreef Heeinz het volgende:
andersen moet zijn haar laten knippen, zijn waterhoofd wordt nu ziek geaccentueerd. En het lijkt al zo'n onwijze nicht. Ik schaam me bijna voor zijn voorkomen.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Jullie ook succes donderdag.quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:50 schreef nickhguitar het volgende:
Heb er een hard hoofd in, denk 3-1 voor Apoel. Desondanks veel succes boys, make us proud.![]()
Haha, dat (grote) hoofd viel mij ook al op, klopt niet met zijn lichaam.quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:50 schreef Catch22- het volgende:
andersen moet zijn haar laten knippen, zijn waterhoofd wordt nu ziek geaccentueerd. En het lijkt al zo'n onwijze nicht. Ik schaam me bijna voor zijn voorkomen.![]()
Mag wel wat spiermassa bij maar laten we het niet belangrijker maken dan het is. Kijk bijvoorbeeld naar Duarte die is een stuk minder explosief sinds hij meer spiermassa heeft gekregen.quote:![]()
Alsnog beter dan Andersen op de vleugel als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 30 september 2014 15:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ghazi is ook al weer een poosje minder misschien wel goed om even rustig aan te doen met hem.![]()
Dat is mijn punt ook helemaal niet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Alsnog beter dan Andersen op de vleugel als je het mij vraagt![]()
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is mijn punt ook helemaal niet.![]()
Volgens mij spelen bij de A1 wel spelers die meer het verschil kunnen maken dan wij in het eerste hebbenquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
A1 heeft moeite met scoren, stugge defensie APOEL. Zal wel hetzelfde beeld zijn vanavond..![]()
Fixedquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mag wel wat spiermassa bij maar laten we het niet belangrijker maken dan het is. Kijk bijvoorbeeld naar Duarte die is een stuk minder explosief sinds hij meer vet heeft gekregen.![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mag wel wat spiermassa bij maar laten we het niet belangrijker maken dan het is. Kijk bijvoorbeeld naar Duarte die is een stuk minder explosief sinds hij meer spiermassa heeft gekregen.Duarte was nooit explosief man.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Jij hebt vast 1000 dvd's van APOEL gekeken dat je deze uitslag voorspelt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:50 schreef nickhguitar het volgende:
Heb er een hard hoofd in, denk 3-1 voor Apoel. Desondanks veel succes boys, make us proud.
Tering, wat een kneuzig land zijn we toch.![]()
Het klinkt ook zo gemeend dat gewenste succesquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt vast 1000 dvd's van APOEL gekeken dat je deze uitslag voorspelt.
![]()
Vies dik was het toch? Je bent niet serieus te nemen als je dat meent.quote:Onzin dit was hij zeker bij Heracles en Sparta.quote:![]()
''0-3. Let op mijn woorden.'' Die man uit dat filmpje van Ajaxlife :pLearn how to eat in the jungle full of hyenas![]()
Cyprus haalt ons over een jaar ofzo in op de ranglijst als we zo door gaan toch?quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus? Hij is ook dikket geworden, soort bulk heeft ie gedaan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vies dik was het toch? Je bent niet serieus te nemen als je dat meent.
[..]
Onzin dit was hij zeker bij Heracles en Sparta.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Niet eens ondenkbaar.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Cyprus haalt ons over een jaar ofzo in op de ranglijst als we zo door gaan toch?![]()
Hier heeft er nog iemand een bitter smaakje van red bull salzburg hoorquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:36 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Hier heeft er nog iemand een bitter smaakje van red bull salzburg hoor. Iedereen die al een uitslag klaar heeft liggen terwijl niemand geen ene fuck van APOEL gezien heeft
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb toch wel zat van Ajax gezien? Als ik dan kijk wat Apoel tegen Barcelona op de mat legt denk ik dat jullie oprecht zorgen mogen hebben.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Iedereen die al een uitslag klaar heeft liggen terwijl niemand geen ene fuck van APOEL gezien heeft
![]()
![]()
![]()
Alleen het feit dat bijna het hele team dat destijds de kwartfinale haalde nog bij elkaar is zegt toch al een hoop? Ik denk dat de gemiddelde Ajacied meer APOEL heeft gezien dan Dordrecht of Excelsior en daar heeft ook iedereen een mening over.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wordt sowieso maar eens volwassen, als ik denk dat Apoel met 6-0 wint dan mag dat toch? Hoef toch geen verantwoording af te leggen bij jou?quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Iedereen die al een uitslag klaar heeft liggen terwijl niemand geen ene fuck van APOEL gezien heeft
![]()
![]()
![]()
Op basis van de prestaties van Ajax tegen verdedigend ingestelde teams die er de beuk in gooien (celtic,milan,steau) kan je toch wel gewoon met een verwachte uitslag komen? Ik heb zelf niks van APOEL gezien maar ik kan van te voren al zeggen dat dit geen doelpuntenfestijn gaat worden. Ik gok op een 1-1. Plus dat dat het team dat de kwartfinale haalde nog vrijwel intact is gebleven geloof ik. Gaat iig erg spannend worden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Waarom zou ik hopen dat Ajax niet wint? Ik ben voor PSV, maar wat is daar precies de winst in voor PSV? Europees ben ik gewoon voor de NL club, zo simpel is het.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het klinkt ook zo gemeend dat gewenste succes![]()
Hou je nou maar bezig met PSV, tegen welke schijt club mogen jullie donderdag weer spelen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:37 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik heb toch wel zat van Ajax gezien? Als ik dan kijk wat Apoel tegen Barcelona op de mat legt denk ik dat jullie oprecht zorgen mogen hebben.![]()
twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 30-09-2014 om 19:02:36Lasse #Schöne zit bij 18-koppige wedstrijdselectie, Van der Hoorn neemt als 19e man plaats op tribune. #apoaja #UCL http://t.co/T9wJCub3PR reageer retweet
![]()
Lekker op de poffer krijgen van Dinamo Moskou. Mathieu Valbuena crosst op zijn driewieler die hele verdediging voorbij.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hou je nou maar bezig met PSV, tegen welke schijt club mogen jullie donderdag weer spelen?![]()
Oh dat valt me nog mee Dinamo Moskou.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker op de poffer krijgen van Dinamo Moskou. Mathieu Valbuena crosst op zijn driewieler die hele verdediging voorbij.![]()
Schijt clubquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hou je nou maar bezig met PSV, tegen welke schijt club mogen jullie donderdag weer spelen?Zouden hier kampioen worden.
![]()
Nou nee.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Schijt clubZouden hier kampioen worden.
Maar waarom reageer ik eigenlijk op jou![]()
![]()
Dinamo Moskou, qua niveau nog wat beter dan die club uit Cyprus.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hou je nou maar bezig met PSV, tegen welke schijt club mogen jullie donderdag weer spelen?![]()
Nee wat hier rondloopt is geweldigquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met Butje en Douglas achterin zeker? Gaat nooit gebeuren.RED ONS HENNIEGOD![]()
Heb even de selectie erbij gepakt maar dat stelt toch ook geen kut voor op Valbuena en Kokorin naquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee wat hier rondloopt is geweldig![]()
![]()
Samba, Zhirkov, Doedelzak , Denisov, Noboa . Slecht materiaal iddquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb even de selectie erbij gepakt maar dat stelt toch ook geen kut voor op Valbuena en Kokorin naRED ONS HENNIEGOD![]()
Samba en Zhirkov moeten onderhand met een rolstoel het veld op worden gereden joh, Doedelzak was groten delen van het seizoen onzichtbaar op een paar potjes na dus heb je niks aan. Noboa is die van het WK toch?quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Samba, Zhirkov, Doedelzak , Denisov, Noboa . Slecht materiaal idd![]()
Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Viergever, Serero; Schöne, Sigthķrsson, Andersen![]()
Serero is zo schattig bij Fifa he.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Viergever, Serero; Schöne, Sigthķrsson, Andersen![]()
![]()
Samba en Douglas vormen daar wel een ijzersterk centraal koppel . Noboa is van het Wk idd .quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Samba en Zhirkov moeten onderhand met een rolstoel het veld op worden gereden joh, Doedelzak was groten delen van het seizoen onzichtbaar op een paar potjes na dus heb je niks aan. Noboa is die van het WK toch?RED ONS HENNIEGOD![]()
Jurgen Locadia tegenover die twee, genot.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Samba en Douglas vormen daar wel een ijzersterk centraal koppel . Noboa is van het Wk idd .![]()
Scheelt een slok op een borrel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 30-09-2014 om 19:02:36Lasse #Schöne zit bij 18-koppige wedstrijdselectie, Van der Hoorn neemt als 19e man plaats op tribune. #apoaja #UCL http://t.co/T9wJCub3PR reageer retweet
Ook in de basis of?AFCA!![]()
Opvreten die handelquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jurgen Locadia tegenover die twee, genot.RED ONS HENNIEGOD![]()
Scroll eens naar onderen, Rens.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Scheelt een slok op een borrel.
Ook in de basis of?![]()
Ik zag het jaquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scroll eens naar onderen, Rens.MOOI MANtwitter:AFCA!![]()
Andersen speelt, deze wedstrijd is verlorenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ditquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Alle vertrouwen in. 0-2, 2x Sigthorsson.![]()
Gaan beide niet vaak buiten om inderdaad. Verwacht een stugge verdediging dus het is ongunstig om teveel in het centrum te hebben.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:49 schreef wieisboos het volgende:
Lekker met 2 middenvelders op de flanken, totaal geen diepte
Ik denk dat Klaassen het verschil gaat maken.AFCA!![]()
Ik ben bang voor vanavond.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
De basis van apoel is net zoveel waard als onze keeper![]()
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Link naar de opstelling?quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:52 schreef Catch22- het volgende:
De basis van apoel is net zoveel waard als onze keeper![]()
![]()
De overwinning lijkt me nu wel een zekerheidjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Wel fijn om hier en daar te lezen dat die lui flink kunnen vechten, en dat we dan met Andersen spelen![]()
![]()
Moet je onderuit voetballenquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:31 schreef Heeinz het volgende:
Wel fijn om hier en daar te lezen dat die lui flink kunnen vechten, en dat we dan met Andersen spelen![]()
Jawel maar je zal als dat niet lukt toch ook wel eens flink erin moeten knallen bij een lange bal. En het is nou niet zo dat we met Schöne, Serero, Klaassen en Sigthķrsson (al schijnt die erg sterk te zijn) veel kracht voorin hebben. El Ghazi is nou ook geen krachtpatser ofzo, maar natuurlijk wel nét iets meer dan onze vriend Andersenquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet je onderuit voetballen![]()
Klaassen en Zimling kunnen dat toch wel aardigquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jawel maar je zal als dat niet lukt toch ook wel eens flink erin moeten knallen bij een lange bal. En het is nou niet zo dat we met Schöne, Serero, Klaassen en Sigthķrsson (al schijnt die erg sterk te zijn) veel kracht voorin hebben. El Ghazi is nou ook geen krachtpatser ofzo, maar natuurlijk wel nét iets meer dan onze vriend Andersen![]()
Klaassen wel een beetje ja, Zimling speelt niet dus daar hebben we niet veel aan. Goeie kop zit daar ook wel opquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klaassen en Zimling kunnen dat toch wel aardig. Viergever kan ook nog wel een beuk uitdelen volgens mij.
![]()
Oh ik dacht dat Zimlingetje speelde vandaagquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Klaassen wel een beetje ja, Zimling speelt niet dus daar hebben we niet veel aan. Goeie kop zit daar ook wel op. Viergever kan ook nog wel een beuk uitdelen volgens mij.
![]()
Nou Heinzje ik wens je een fijne avond ik ga een biertje pakken en genieten van de volgende 3 punten in de CL voor ons Ajax![]()
![]()
Zo, jij hebt er vertrouwen inquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat Zimlingetje speelde vandaag![]()
Nou Heinzje ik wens je een fijne avond ik ga een biertje pakken en genieten van de volgende 3 punten in de CL voor ons AjaxIk weet niet wat ervan te denken. Jij ook een bijzonder prettige avond.
![]()
![]()
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?![]()
Technisch denk ik de beste in de selectie van Ajax. Maar ja, schort nog veel aan voor de rest.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:49 schreef Heeinz het volgende:
Zowaar een goede actie van Andersen ook![]()
Zo langzamerhand zie je heel af en toe dat het talent er wel is, maar hij moet nog behoorlijk groeien in veel opzichten inderdaad.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Technisch denk ik de beste in de selectie van Ajax. Maar ja, schort nog veel aan voor de rest.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
hij is gewoon geen buitenspeler maar een middenvelderquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zo langzamerhand zie je heel af en toe dat het talent er wel is, maar hij moet nog behoorlijk groeien in veel opzichten inderdaad.![]()
Jammer dat we niet met een '10' spelen, want volgens mij kan Andersen daar prima uit de voeten.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zo langzamerhand zie je heel af en toe dat het talent er wel is, maar hij moet nog behoorlijk groeien in veel opzichten inderdaad.![]()
Ja, Siggy is echt een spits hoor
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Siggy 0 for 2Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
PSG-BarcaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vond de voorzet ook wel wat scherp. Het is Inzaghi niet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Jongens als sig eerder was gegaan stond ie buitenspel bij die tweede. Niet alles hem gaan aanrekenen hč
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
PSG-BarcaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De vrouwen winnen met 3-1 van ADO dankzij twee goals van Anouk, kennelijk.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
-Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Fluiten voor balverlies van Ajax. Dat publiek is nog kritischer dan de supporters in de arena.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hebben al die droeftoeters die vinden dat Siggy gewoon in de spits hoort te staan inmiddels hun pillen gehad?![]()
Lekker omschakelen met ThulaniFitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Nou toch 19 min volgehouden.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Met onze defensie ben ik echter nergens zeker van.
Kan best wel eens een wedstrijdje: "wij het spel, zij de goals" worden![]()
Gratis geldquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:08 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik heb geld ingezet op meer balbezit voor Ajax![]()
![]()
Steekballetje van Andersen hoor
Fitter. Happier. More productive
Speelt tot nu toe zoals hij ook zijn wedstrijden in Jong speeldequote:
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
En penalty
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Godverdomme, weer die SCHIJT assistent achter het doel en GEEN HANDSWie niet dom is moet slim zijn!![]()
En absoluut geen prnalCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Debielen daarFirst of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote![]()
Standaard Ajax-naaien in de CL weerFitter. Happier. More productive
Gelukkig is Cillissen en zekerheidCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Cillessen zat er goed bijFitter. Happier. More productive
Waarom ging Cillessen niet de strafschopnemer intimideren, zoals in het WK?Children of the night. What music they make.![]()
Met een normale spits had je gewoon 0-2 voor gestaan, flikker toch op met die kneus in de spits man. Die aannames ook weer..quote:![]()
Frustrerend man. Gvd.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:16 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Weer genaait. Alweer. Elke keer weer. Godverdomme man.Fuck today, it's tomorrow.![]()
Maakt niet uit, genaaid wordt je wel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Met een normale spits had je gewoon 0-2 voor gestaan, flikker toch op met die kneus in de spits man. Die aannames ook weer..Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Waarom ging Cillessen niet gewoon naast het doel staan, hij is toch nutteloos tussen de palen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:16 schreef DeHovenier het volgende:
Waarom ging Cillessen niet de strafschopnemer intimideren, zoals in het WK?![]()
Ja schijt, deze lui kunnen er geen kloten van man. Tempo iets omhoog, kan hoeveel gaten er komen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:17 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Maakt niet uit, genaaid wordt je wel.![]()
Het een heeft bar weinig met t ander te maken, me dunkt..quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Met een normale spits had je gewoon 0-2 voor gestaan, flikker toch op met die kneus in de spits man. Die aannames ook weer..Fitter. Happier. More productive
Als het aan de andere kant gebeurt..., dan houdt die kerel wel z'n bek.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one![]()
Ik begrijp je wel, maar we hebben nu eenmaal Sigthorsson in de spits staan en we stonden 1-0 voor. Penalty sloeg nergens op en je wordt gewoon genaaid.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja schijt, deze lui kunnen er geen kloten van man. Tempo iets omhoog, kan hoeveel gaten er komen.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Krul naar Ajaxquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Waarom ging Cillessen niet gewoon naast het doel staan, hij is toch nutteloos tussen de palen.
Children of the night. What music they make.![]()
Hahah gekkie toch.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Met een normale spits had je gewoon 0-2 voor gestaan, flikker toch op met die kneus in de spits man. Die aannames ook weer..![]()
Boilesen homoHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Standaard verhaal, als Ajax een keer voor staat komt er wel weer een onterechte penalty.
Komt ook nog wel een rode kaart.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Cillgod is wel echt een waardeloze penalty keeper, verder stelt dat Apoel tot nu toe vrij weinig voor.![]()
Elke keer als we op 1-0 komen is er weer zo'n zielig momentje wat de hele wedstrijd verneukt. Maakt me zo chagrijnig, net alsof we eruit moeten ofzo.quote:
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio![]()
Nieuwe regel vanaf nu, en die penalty wordt overnieuw genomen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:19 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Vragen of je keepers mag doorwisselen tijdens de wedstrijdDe bal is bang voor Vermeer.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vermeer had hem gestopt / naastgekekenChildren of the night. What music they make.![]()
Daarom. Komt wel goed we prikken er nog wel eentje in daar heb ik alle vertrouwen in.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:23 schreef Gruisman het volgende:
Cillgod is wel echt een waardeloze penalty keeper, verder stelt dat Apoel tot nu toe vrij weinig voor.![]()
Arbitrage is in ieder geval weer een lachertje.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
De Capo van APOEL wordt aaneengesloten gegangraped aan zijn gegrom te horen...Fitter. Happier. More productive
Behoorlijke thuisfluiter tot nu toe.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:25 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Arbitrage is in ieder geval weer een lachertje.![]()
Thulanitje weer lekker balletje verspelen, niks mis mee...Fitter. Happier. More productive
Haha, arbitrage
Cocu ookquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Sig lekker niet meespringen.Fitter. Happier. More productive
Siggy weer een dot van een kans gemist?
Volgens mij zat v Rhijn wel met zn arm aan de bal (eerst op de borst) maar kon het niet goed zien.![]()
Klaar om te vervangen dit seizoen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:26 schreef Intellectueel het volgende:
Moisander die er even uitgelopen wordt.![]()
El Ghazi voor wie? Andersen speelt erg goed man.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waarom krijgen fucking Milik en El Ghazi geen kans...![]()
Sigi had 3 levensgrote kansen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:34 schreef Class het volgende:
Volgens mij zat v Rhijn wel met zn arm aan de bal (eerst op de borst) maar kon het niet goed zien.
Contact van v Rhijn was zo minimaal als maar mogelijk is.wooblabalurg![]()
Andersen naar het middenveld dan kan Serero gaan douchenquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:35 schreef S15 het volgende:
[..]
El Ghazi voor wie? Andersen speelt erg goed man.![]()
3? gvdquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Sigi had 3 levensgrote kansen.
Contact van v Rhijn was zo minimaal als maar mogelijk is.![]()
![]()
Maffia
Hoe kun je nou op de grens afgaan die er verder van af staat en zelfs naar de rug van van Rhijn kijkt
Daarbij maakte die aanvaller zelf hands
KlootzakkenNarf!![]()
Schone in de spits, El Ghazi op rechtsquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:35 schreef S15 het volgende:
[..]
El Ghazi voor wie? Andersen speelt erg goed man.![]()
Thuli is juist super belangrijk in dit Ajax. Ik weet wel dat zijn schot niet best is. Maar in het positie spel en druk zetten is hij verreweg de beste van iedereen. Het grappige is dat iedereen alleen naar het voetbal kijkt, maar niet op die belangrijke aspecten let.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Andersen naar het middenveld dan kan Serero gaan douchen![]()
Nu Schone weer in de spits? Wie is het morgen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Schone in de spits, El Ghazi op rechts![]()
Hear hear!!quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Thuli is juist super belangrijk in dit Ajax. Ik weet wel dat zijn schot niet best is. Maar in het positie spel en druk zetten is hij verreweg de beste van iedereen. Het grappige is dat iedereen alleen naar het voetbal kijkt, maar niet op die belangrijke aspecten let.![]()
Hij kan er helemaal niks van. Hij mist handelingssnelheid, denkt niet vooruit, is niet aanspeelbaar. Hij is de reden dat Ajax de bal lang moet rondspelen achterin en geen kansen creëertquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Thuli is juist super belangrijk in dit Ajax. Ik weet wel dat zijn schot niet best is. Maar in het positie spel en druk zetten is hij verreweg de beste van iedereen. Het grappige is dat iedereen alleen naar het voetbal kijkt, maar niet op die belangrijke aspecten let.![]()
En jij bent zo goed dat je vanavond niet speelt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij kan er helemaal niks van. Hij mist handelingssnelheid, denkt niet vooruit, is niet aanspeelbaar. Hij is de reden dat Ajax de bal lang moet rondspelen achterin en geen kansen creëert![]()
Hij heeft niet gelijk, maar wat een kut argument is ditquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:40 schreef Nober het volgende:
[..]
En jij bent zo goed dat je vanavond niet speelt.![]()
![]()
Ik zou toch ook wel weer eens Schöne op het middenveld willen zien, zijn vermogen om eens een pass te geven of een schot af te vuren vanaf het middenveld wordt wel vaak gemist volgens mijquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja..quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:40 schreef Nober het volgende:
[..]
En jij bent zo goed dat je vanavond niet speelt.![]()
![]()
1 Jasper en 10 Schöne's graag.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zou toch ook wel weer eens Schöne op het middenveld willen zien, zijn vermogen om eens een pass te geven of een schot af te vuren vanaf het middenveld wordt wel vaak gemist volgens mijwooblabalurg![]()
Ok, allemaal dit topic uit jongens!quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:40 schreef Nober het volgende:
[..]
En jij bent zo goed dat je vanavond niet speelt.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Ja kon die echt veel aan doenquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:44 schreef PicoMMP het volgende:
Maar Van Rhijn veroorzaakt weer een penalty... hoeveelste is dit nou al?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hear Hear!quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij kan er helemaal niks van. Hij mist handelingssnelheid, denkt niet vooruit, is niet aanspeelbaar. Hij is de reden dat Ajax de bal lang moet rondspelen achterin en geen kansen creëert![]()
Ze schoppen elkaar allemaal per ongeluk onderuit volgens mijquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kan je wel het goal mee vullen, 11x dat lompe lijf..![]()
![]()
![]()
Deze valt hem niet aan te rekenenquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:44 schreef PicoMMP het volgende:
Maar Van Rhijn veroorzaakt weer een penalty... hoeveelste is dit nou al?![]()
Nee, niet veel. Maar het is niet de eerste keer dat hij hands maakt in het strafschopgebiedquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja kon die echt veel aan doen![]()
Ghazi voor serero. Schone op de plek van serero. Boilesen vastbinden, verstoppen in de kast en achterlaten.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Het was dus toch wel hands. Pak van mn hart iig. Nu kan ik het van me af zetten en me weer echt richten op het verloop van de wedstrijd.![]()
Het is dat hij de laatste tijd scoort en goed speelde tegen PSG, maar voor de rest is het een enorme pannenkoek. Als hij verkocht wordt ben ik seaaaaaau blij.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:44 schreef PicoMMP het volgende:
Maar Van Rhijn veroorzaakt weer een penalty... hoeveelste is dit nou al?wooblabalurg![]()
Serero voegt al anderhalf jaar niks toe aan Ajax en nog zijn er mensen die het verdedigen ik vind het onbegrijpelijk. Al beginnen meer mensen het tegenwoordig in te zien.quote:![]()
Nope, vol op de borst. Gewoon stom dat die zo met z'n armen liep te zwaaien maar de bal kwam vol op zn borst.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:34 schreef Class het volgende:
Volgens mij zat v Rhijn wel met zn arm aan de bal (eerst op de borst) maar kon het niet goed zien.![]()
Hij tikt wel vaak lekker mee maar het is maar net de vraag of iemand anders dat niet kan brengen. Misschien is hij wel de beste voor zijn positie. Tja..quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero voegt al anderhalf jaar niks toe aan Ajax en nog zijn er mensen die het verdedigen ik vind het onbegrijpelijk. Al beginnen meer mensen het tegenwoordig in te zien.![]()
+1quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is dat hij de laatste tijd scoort en goed speelde tegen PSG, maar voor de rest is het een enorme pannenkoek. Als hij verkocht wordt ben ik seaaaaaau blij.
Hoop dat Tete doorbreekt. Ben ik wel van gecharmeerd.![]()
Ja leuk zo'n speler die net mee kan in het niveau maar daar heb je niks aan he zeker niet op zo'n belangrijke positie.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij tikt wel vaak lekker mee maar het is maar net de vraag of iemand anders dat niet kan brengen. Misschien is hij wel de beste voor zijn positie. Tja..![]()
Dat verklaart waarom hij vorig seizoen de baas was tegen Barca.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero voegt al anderhalf jaar niks toe aan Ajax en nog zijn er mensen die het verdedigen ik vind het onbegrijpelijk. Al beginnen meer mensen het tegenwoordig in te zien.wooblabalurg![]()
Omdat jij alleen zijn gebreken ziet. Maar er zijn ook een hoop positieve punten. Ik vond trouwens wel dat hij vroeger altijd heel goed vooruit dacht en meer risico legde in zijn pass, en dat mist hij nu wel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero voegt al anderhalf jaar niks toe aan Ajax en nog zijn er mensen die het verdedigen ik vind het onbegrijpelijk. Al beginnen meer mensen het tegenwoordig in te zien.![]()
Heb nog steeds stille hoop op mijn grote vriend Ligeon.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
+1
Hoop dat Tete doorbreekt. Ben ik wel van gecharmeerd.
wooblabalurg![]()
Oh 1 wedstrijd dat heeft mij over gehaald. Serero = godquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom hij vorig seizoen de baas was tegen Barca.![]()
![]()
Heb je gezien hoe Serero *elk* gat dicht loopt? Die gozer is fucking irritant, nooit een aanspeelpunt, loopt niet in de diepte en geeft zelden een steekpass. Serero bankie en haal die gast van Heerenveen maar op.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Je zei grotequote:Op dinsdag 30 september 2014 21:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb nog steeds stille hoop op mijn grote vriend Ligeon.![]()
Sinkgrave zou ik in de winterstop al op halen en die daar lekker nog even laten ballen. Goed spelertje is dat.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe Serero *elk* gat dicht loopt? Die gozer is fucking irritant, nooit een aanspeelpunt, loopt niet in de diepte en geeft zelden een steekpass. Serero bankie en haal die gast van Heerenveen maar op.![]()
Eens, maar nogmaals, misschien is het wel het beste voor die positie.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja leuk zo'n speler die net mee kan in het niveau maar daar heb je niks aan he zeker niet op zo'n belangrijke positie.![]()
Jij zei dat hij al anderhalf jaar niks toegevoegd had, ik help je alleen even herinneren.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh 1 wedstrijd dat heeft mij over gehaald. Serero = godwooblabalurg![]()
Schöne zou daar toch een stuk beter zijn johquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Eens, maar nogmaals, misschien is het wel het beste voor die positie.![]()
Blijkbaar denkt Frank daar anders over helaas, ik zou nog altijd een moord doen voor Kishna en El Ghazi op de vleugels. Milik in de spits is dan helemaal te veel gevraagd natuurlijkquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Schöne zou daar toch een stuk beter zijn joh![]()
Als Fischer terug is dan gaat dat gebeuren denk ik. Dan heeft hij wat meer opties op de vleugel en kan hij Schöne daar weg halen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Blijkbaar denkt Frank daar anders over helaas, ik zou nog altijd een moord doen voor Kishna en El Ghazi op de vleugels. Milik in de spits is dan helemaal te veel gevraagd natuurlijk![]()
Hij komt nogal nerveus over.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:50 schreef Heeinz het volgende:
Godverdomme Viergever waar is die jongen vanavond mee bezigwooblabalurg![]()
En derhalve Ajax-onwaardig.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Allesbehalve, alleen in de CL lijkt hij er niks van te kunnen![]()
Alleen zn onzekere kop staat me al niet aan. Dat heb ik ook met die onnozele wilde blik van Moisander.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Allesbehalve, alleen in de CL lijkt hij er niks van te kunnen
Vind ik ook niks..
Zooi van AZ
Narf!![]()
Andersen denkt echt dat hij door mensen heen kan hčCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Moisanderquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
Alleen zn onzekere kop staat me al niet aan. Dat heb ik ook met die onnozele wilde blik van Moisander.
Vind ik ook niks..
Zooi van AZ
Viergever
Sigthorsson
Wat voor kluns halen we daar volgend jaar weg?![]()
Mührenquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Moisander
Viergever
Sigthorsson
Wat voor kluns halen we daar volgend jaar weg?![]()
Is ie toch iets te miezerig voorquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:53 schreef franklop het volgende:
Andersen denkt echt dat hij door mensen heen kan hč![]()
PSG-BarcaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles gaat helemaal fout vandaag![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:56 schreef PicoMMP het volgende:
PSG-Barca2de plek is toch niet realistisch johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles gaat helemaal fout vandaag![]()
Nee, maar hopen mag. Vorig jaar was het op voorhand ook niet realistisch. PSG was niet in vorm.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
2de plek is toch niet realistisch joh
OverigensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke wedstrijd![]()
Speler had die bal niet meer kunnen halen hoorquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nooit meer klagen over arbitrage aub.![]()
Hey. Het zit Ajax mee in de CL
goedmakertjequote:Op dinsdag 30 september 2014 21:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nooit meer klagen over arbitrage aub.Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one![]()
Bal ging richting cornervlag.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:58 schreef PicoMMP het volgende:
Waarom geeft die scheids geen rood dan?wooblabalurg![]()
Makkelijkquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Speler had die bal niet meer kunnen halen hoor![]()
Moet aan drie dingen voldoen, speler moet de bal nog kunnen hebben, richting het doel lopen en doorgebroken zijn. Liep niet richting het doel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:58 schreef PicoMMP het volgende:
Waarom geeft die scheids geen rood dan?Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Ja, maar volgens velen is het een "thuisfluiter" en "Ajax wordt genaaid" enz enz. Hier had hij dus makkelijk rood kunnen geven.quote:![]()
![]()
De baas met 9 vingersquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:00 schreef Heeinz het volgende:
Anders stonden we nu met Boer in het doel![]()
![]()
Dus we moeten blij zijn dat we niet in elke mogelijke situatie genaaid worden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, maar volgens velen is het een "thuisfluiter" en "Ajax wordt genaaid" enz enz. Hier had hij dus makkelijk rood kunnen geven.wooblabalurg![]()
Eh, want?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:03 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ga je eigen schoenen opeten. Dwaas.![]()
El Ghazi zal er straks wel in komen voor Schönequote:Op dinsdag 30 september 2014 22:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Tijd voor wat diepgang met Kishna en Ghazi
Forum Opties Forumhop: Hop naar: