SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vanavond in Rotterdam. "Pap, wat is dat liedje?" terwijl 10-jarige Sam Shazam opent. "Champions League anthem. Nooit gehoord". Papa huilt. #feyenoord #apoAJA![]()
Kusje erop?quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
Oke de TT is een stuk leuker dan dat plaatje van je![]()
Volgens statistieken van UEFA Ajax veel sterker, logisch eigenlijk
http://www.ajaxshowtime.c(...)el-u19-ajax-u19.html![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:24 schreef PicoMMP het volgende:
Haha ik hoopte al dat mijn apoeltje eitje als tt zou worden gebruikt.![]()
![]()
Het schijnt van welquote:Op dinsdag 30 september 2014 15:32 schreef Heeinz het volgende:
Als vanavond Andersen speelt ten koste van El Ghazi ga ik heel hard huilen![]()
Wel picsquote:Op dinsdag 30 september 2014 15:32 schreef Heeinz het volgende:
Ghazi is ook al weer een poosje minder misschien wel goed om even rustig aan te doen met hem.quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:32 schreef Heeinz het volgende:
andersen moet zijn haar laten knippen, zijn waterhoofd wordt nu ziek geaccentueerd. En het lijkt al zo'n onwijze nicht. Ik schaam me bijna voor zijn voorkomen.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Jullie ook succes donderdag.quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:50 schreef nickhguitar het volgende:
Heb er een hard hoofd in, denk 3-1 voor Apoel. Desondanks veel succes boys, make us proud.![]()
Haha, dat (grote) hoofd viel mij ook al op, klopt niet met zijn lichaam.quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:50 schreef Catch22- het volgende:
andersen moet zijn haar laten knippen, zijn waterhoofd wordt nu ziek geaccentueerd. En het lijkt al zo'n onwijze nicht. Ik schaam me bijna voor zijn voorkomen.![]()
Mag wel wat spiermassa bij maar laten we het niet belangrijker maken dan het is. Kijk bijvoorbeeld naar Duarte die is een stuk minder explosief sinds hij meer spiermassa heeft gekregen.quote:![]()
Alsnog beter dan Andersen op de vleugel als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 30 september 2014 15:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ghazi is ook al weer een poosje minder misschien wel goed om even rustig aan te doen met hem.![]()
Dat is mijn punt ook helemaal niet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Alsnog beter dan Andersen op de vleugel als je het mij vraagt![]()
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is mijn punt ook helemaal niet.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: