abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145053258
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 13:30 schreef schuschuho het volgende:

[..]

Het is niet zo raar dat iedereen gaat zitten ruziën. Bijna alles wat hier de laatste tijd geroepen wordt hebben wij (vasten) vele topics geleden ook al uitgebreid besproken. Erg vervelend als alles nog eens weer aan gehaald wordt. Zo ook het filmpje en het flesje water. Als jullie (beginnelingen) nu eerst alle topics eerst rustig door leest hoeven jullie niet alle dingen te roepen die al geweest zijn.
Nou, het staat je natuurlijk vrij om niet te reageren als je iets ontzettend vervelend vindt. Ipv te katten. Zo logisch is dat niet hoor. :) Verder zijn het natuurlijk nogal bizar veel topics om door te lezen, de OP zou genoeg moeten zijn. Verder is er gewoon ontzettend weinig informatie en lijkt er ook niks meer bij te komen. Wat dat betreft kun je je echt afvragen of het volgen van dit topic op het moment uberhaupt nog wel zin heeft (maar we wachten denk ik allemaal op nieuws en daarom blijven we checken en intussen in rondjes praten).

Was dat filmpje relevant? Dan wil ik het wel zien en dan bij deze de vraag of iemand de link wil PB-en. Als het weer om een of andere speculatie/roddel gaat die intrigerend is maar waar je niks mee kan hoeft het van mij niet zo. Ik hoor het vanzelf wel (of niet) als ik weer thuis ben.
  dinsdag 30 september 2014 @ 14:13:34 #202
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145053278
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 13:49 schreef ToniB het volgende:

[..]

mod haalt het weg!
Dat zien we dan wel weer :)
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_145053349
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:07 schreef 11en30 het volgende:
Ik denk dat de ouders liever wel al het belastende materiaal zien dan dat het hun team bespaard wordt om eventuele dadersporen op te pakken.
Zeker de ouders van K. die willen de onderste steen boven hebben en daar hoort dit ook bij.
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:12 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Nou, het staat je natuurlijk vrij om niet te reageren als je iets ontzettend vervelend vindt. Ipv te katten. Zo logisch is dat niet hoor. :) Verder zijn het natuurlijk nogal bizar veel topics om door te lezen, de OP zou genoeg moeten zijn. Verder is er gewoon ontzettend weinig informatie en lijkt er ook niks meer bij te komen. Wat dat betreft kun je je echt afvragen of het volgen van dit topic op het moment uberhaupt nog wel zin heeft (maar we wachten denk ik allemaal op nieuws en daarom blijven we checken en intussen in rondjes praten).

Was dat filmpje relevant? Dan wil ik het wel zien en dan bij deze de vraag of iemand de link wil PB-en. Als het weer om een of andere speculatie/roddel gaat die intrigerend is maar waar je niks mee kan hoeft het van mij niet zo. Ik hoor het vanzelf wel (of niet) als ik weer thuis ben.
Oordeel zelf. Heb je de link doorgestuurd.
pi_145053350
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:11 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Waarom haal je het dan weg? Mail deze mogelijke bewijslast dan in ieder geval door naar de woordvoerder.
Dat heb ik al uitgelegd.

En verder mail ik helemaal niks.
Ik ben mod en hou me aan de etiquette die hier gehanteerd wordt.

Lees ook de topicpointer.
pi_145053366
Misschien een heel aparte vraag, maar is Lisanne Froon haar echte naam, vooral achternaam ?

Ze doet me denken aan iemand die ik kende, alleen is de achternaam net iets anders.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_145053497
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:15 schreef ToniB het volgende:

[..]

Zeker de ouders van K. die willen de onderste steen boven hebben en daar hoort dit ook bij.

[..]

Oordeel zelf. Heb je de link doorgestuurd.
Thanks :) Vage lallende gast, maar ik versta er helemaal niks van wat hij zegt :? Zal het straks eens aan iemand vragen, genoeg mensen die afdoende kennis hebben van ZA Spaans, hoop dat het er een beetje op lijkt... kan enorm verschillen.... moet toevallig nu naar een taalschool hier in de stad *O*
pi_145053669
Ik werk niet mee aan mogelijke verduistering van dadersporen/bewijslast. Link is doorgemaild naar de echte speurneuzen.
  dinsdag 30 september 2014 @ 14:25:49 #208
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145053678
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:11 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ok. Maar optie 1 valt af, want er was geen gids (niet gezien door getuigen, niet op foto's, door niets of niemand geregistreerd).
tja dat is natuurlijk geen bewijs dat ze niet met een gids waren. En zoals ik al zei, gids in breedste zin van het woord, een derde die de weg weet. En wellicht al snode plannen had, dan is ie waarschijnlijk niet zo stom om mee op de foto te gaan.
  dinsdag 30 september 2014 @ 14:26:31 #209
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145053709
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:20 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Thanks :) Vage lallende gast, maar ik versta er helemaal niks van wat hij zegt :? Zal het straks eens aan iemand vragen, genoeg mensen die afdoende kennis hebben van ZA Spaans, hoop dat het er een beetje op lijkt... kan enorm verschillen.... moet toevallig nu naar een taalschool hier in de stad *O*
de titel van het filmpje ff door google translate halen
pi_145053717
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:25 schreef 11en30 het volgende:
Ik werk niet mee aan mogelijke verduistering van dadersporen/bewijslast. Link is doorgemaild naar de echte speurneuzen.
pi_145053735
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:25 schreef 11en30 het volgende:
Wat is dit nu weer voor een rare insinuerende post?
  dinsdag 30 september 2014 @ 14:27:35 #212
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145053741
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 13:44 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Op maandag 29 september 2014 21:47 schreef Dr.Kloothommel:

Ad 8. In eerste instantie zijn ze simpelweg verdwaald, getuige hun eigen foto's die volkomen buiten de normale wandelroute zijn genomen.

Ik vind het veel te simpel gesteld, om dat als bewijs te zien dat ze volkomen buiten de normale wandelroute zijn gelopen.
Als je de hele tocht wilt doen, is dat de normale wandelroute.
Als je op de top (Mirador) bent en je bent vroeg, het is mooi weer, zou je kunnen besluiten nog een stukje verder te lopen.

Van de nachtfoto's is niet bekend waar die genomen zijn.
De hele tocht duurt ca. 3 dagen, dus dat is hier niet van toepassing.

Wat betreft de stelling "je bent vroeg, het is mooi weer, zou je kunnen besluiten nog een stukje verder te lopen" - dat is letterlijk de tekst van vader K. in zijn reconstructie-video. Die redenering is echter niet logisch:

1. Waaróm zou je nog een stukje verder lopen, niet wetende wat zich daar verder dan bevindt, en wel wetende dat je sowieso nog 2 à 3 uur terug moet lopen vanaf de Mirador?

2. Ze zijn dus, blijkt uit de foto's, minimaal één uur verder gelopen na de Mirador. Retour dus minimaal twee uur. Dat komt niet overeen met "een stukje".

De redenering zou dus eigenlijk moeten zijn:

"Je bent vroeg, het is mooi weer, laten we nog minimaal twee uur heen en weer lopen door een volkomen onbekend terrein." -- Maar dan is het opeens niet meer geloofwaardig.

---

Wel geloofwaardig is de oude theorie dat ze door de Lonely Planet op een dwaalspoor zijn gezet. Ik herhaal de tekst nog even:

[b]Sendero El Pianista - Hiking[/b]
(Pianst Trail) This pleasant day hike winds
through dairy land and into humid cloud
forest. You need to wade across a small river
after 200m, but then it's a steady, leisurely
incline for 2km before you start to climb a
steeper, narrow path. The path winds deep
into the forest, though you can turn back at
any time.

Misschien als je dit vluchtig leest, en/of je bent de Engelse taal niet helemaal machtig, zou je dit kunnen opvatten als een wandelroute die automatisch terugkeert naar het beginpunt, als je maar doorloopt.
  dinsdag 30 september 2014 @ 14:29:00 #213
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_145053786
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:20 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Lijkt me een goed idee om het aan een moedertaalspreker te vragen. Wat boven het filmpje staat: dónde están los holandeses, kan niet op de meiden slaan want dan was het las holandesas geweest. Volgens mij is het (ook) een kreet van voetbalsupporters, iets als 'wat zijn die Hollanders stil'. Op YouTube vond ik een filmpje uit 2010, gepost door een Mexicaan, onder de titel Y dónde están y dónde están los holandeses que nos iban a ganar!! Waar zijn die Hollanders nou die van ons zouden winnen?
Ben benieuwd wat Perico ervan maakt. Is het zeker dat het is gepost door een vriend van de zoon-van?
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
  dinsdag 30 september 2014 @ 14:29:28 #214
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145053804
[quote]0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:27 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Wat betreft de stelling "je bent vroeg, het is mooi weer, zou je kunnen besluiten nog een stukje verder te lopen" - dat is letterlijk de tekst van vader K. in zijn reconstructie-video. Die redenering is echter niet logisch:

1. Waaróm zou je nog een stukje verder lopen, niet wetende wat zich daar verder dan bevindt, en wel wetende dat je sowieso nog 2 à 3 uur terug moet lopen vanaf de Mirador?

2. Ze zijn dus, blijkt uit de foto's, minimaal één uur verder gelopen na de Mirador. Retour dus minimaal twee uur. Dat komt niet overeen met "een stukje".

"Je bent vroeg, het is mooi weer, laten we nog minimaal twee uur heen en weer lopen door een volkomen onbekend terrein." -- Maar dan is het opeens niet meer geloofwaardig.

---

Wel geloofwaardig is de oude theorie dat ze door de Lonely Planet op een dwaalspoor zijn gezet. Ik herhaal de tekst nog even:

[b]Sendero El Pianista - Hiking[/b]
any time.

Misschien als je dit vluchtig leest, en/of je bent de Engelse taal niet helemaal machtig, zou je dit kunnen opvatten als een wandelroute die automatisch terugkeert naar het beginpunt, als je maar doorloopt.[/quote]
of ze hebben geweten van de bergbeekjes en wilden die nog ff zien.
  dinsdag 30 september 2014 @ 14:32:44 #215
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145053914
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:29 schreef Marrije het volgende:
Even twee uur lopen door een ruw terrein om een bergbeekje te zien?

Ongeloofwaardig.
  dinsdag 30 september 2014 @ 14:36:15 #216
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145054034
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:29 schreef Marrije het volgende:

[..]

Het zijn mooie beekjes maar ga je alleen daarvoor een uur doorlopen?
Vóór de Mirador heb je ook mooie beekjes.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_145054084
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:27 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

---

Sendero El Pianista - Hiking[/b]
any time.

Misschien als je dit vluchtig leest, [b]en/of je bent de Engelse taal niet helemaal machtig
, zou je dit kunnen opvatten als een wandelroute die automatisch terugkeert naar het beginpunt, als je maar doorloopt.
1. Volgens mij is het tot die 1e Q maar 20 minuten lopen. Waarschijnlijk hebben ze gerust op de top en toen pas verder gegaan.....rond half twee..... tien over half.
2. De meiden hebben beide gestudeerd....Engelse taal niet machtig?
pi_145054126
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:32 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Even twee uur lopen door een ruw terrein om een bergbeekje te zien?

Ongeloofwaardig.
Dat is het ook!
  dinsdag 30 september 2014 @ 14:40:03 #219
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145054164
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:37 schreef ToniB het volgende:
2. De meiden hebben beide gestudeerd....Engelse taal niet machtig?
Allebei een pret-opleiding als ik me goed herinner - iets met cultuur en psychologie o.i.d.

Dat zegt dus weinig tot niets over de beheersing van de Engelse taal.
pi_145054173
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 01:24 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nee hoor. Aliens kun je overslaan bijvoorbeeld. Of een meteorietinslag. Of een tsunami. Of krokodillen.. Om maar eens wat te noemen..
maar een aardbeving dan weer niet.😜
  dinsdag 30 september 2014 @ 14:43:25 #221
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145054291
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:36 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Het zijn mooie beekjes maar ga je alleen daarvoor een uur doorlopen?
Vóór de Mirador heb je ook mooie beekjes.
nou ik niet, maar als ik geen weet heb van die beekjes, maar iemand die daar de weg weet tegen mij zegt geweldig, misschien dan wel.
pi_145054327
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:29 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Lijkt me een goed idee om het aan een moedertaalspreker te vragen. Wat boven het filmpje staat: dónde están los holandeses, kan niet op de meiden slaan want dan was het las holandesas geweest. Volgens mij is het (ook) een kreet van voetbalsupporters, iets als 'wat zijn die Hollanders stil'. Op YouTube vond ik een filmpje uit 2010, gepost door een Mexicaan, onder de titel Y dónde están y dónde están los holandeses que nos iban a ganar!! Waar zijn die Hollanders nou die van ons zouden winnen?
Ben benieuwd wat Perico ervan maakt. Is het zeker dat het is gepost door een vriend van de zoon-van?
Zoals ik net zei vertelde de vertaler mij dat ze zingen zoiets van "ik heb de schoen van Kris"

Ik postte dit zeker een maand terug.

En ja het is 100% zeker een FB vriend van H.
pi_145054512
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:44 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Zoals ik net zei vertelde de vertaler mij dat ze zingen zoiets van "ik heb de schoen van Kris"

Ik postte dit zeker een maand terug.

En ja het is 100% zeker een FB vriend van H.
Volgens mij zingt hij ai ai de hollanders zijn dood/vermoord en dan zegt hij kom we gaan naar Ricky/rikki oid. Maar Perico spreekt goed Spaans geloof ik die moet het weten.
pi_145054531
Wat zijn de aanwijzingen dat er een gids mee was?
Waarom wordt dat steeds gesuggereerd?
Make my day!
pi_145054576
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:51 schreef agter het volgende:
Wat zijn de aanwijzingen dat er een gids mee was?
Waarom wordt dat steeds gesuggereerd?
Er zijn vage aanwijzingen zullen we maar zeggen. Die zijn we nu aan het uitzoeken geloof ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')