Hier is het liedje over de meisjes:quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:55 schreef ToniB het volgende:
Er was ook ergens hier op dit topic een filmpje van een man die een liedje zingt over de meisjes......kan het niet vinden dus ben druk aan het zoeken......begon zijn achternaam ook met G.? Kom er zo op terug.
neeee, ik bedoelde dan heb je dus twee opties.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:29 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ah, dat is nieuw voor mij. Ze hadden dus tóch een gids bij zich?
Maar eh... waar is die gids gebleven dan?
Het is niet zo raar dat iedereen gaat zitten ruziën. Bijna alles wat hier de laatste tijd geroepen wordt hebben wij (vasten) vele topics geleden ook al uitgebreid besproken. Erg vervelend als alles nog eens weer aan gehaald wordt. Zo ook het filmpje en het flesje water. Als jullie (beginnelingen) nu eerst alle topics eerst rustig door leest hoeven jullie niet alle dingen te roepen die al geweest zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:36 schreef Vance het volgende:
Jullie praten weer over dat flesje water heen....
Was het kraanwater uit Boquette? of was het rivierwater wat in dat flesje aanwezig was.
maar goed succes verder met het afkatten van elkaar.
Doeg.
wat een akelig filmpje zegquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:17 schreef ToniB het volgende:
Gevonden Het zit nog beter in elkaar!!!
Dit is gepost door een vriend van de zoon van!!!
Nou als dat geen "toeval" is.......alweer.
-edit-
dat is mij ook niet duidelijk, het is toch op youtube gezet om te delenquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:39 schreef ToniB het volgende:
wat is dit nou weer? Waarom wordt dat filmpje verwijderd?
Op maandag 29 september 2014 21:47 schreef Dr.Kloothommel:quote:Op dinsdag 30 september 2014 06:41 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Die foto's van ná de Mirador.
L.G ookquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waar wil je precies achter komen?
De broer van F.G. is niet de getuige L.G., maar D.G.
D.G. heeft meegedaan met de eerste zoekacties.
Daarom weggehaald. Lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:46 schreef MeloD het volgende:
Wat een bizar filmpje zeg, volkomen respectloos!
mod haalt het weg!quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier is het liedje over de meisjes:
https://itunes.apple.com/(...)-are-you/id882781008
Het filmpje komt nog.
inderdaad respectloos, maar wel een beetje libelleachtig dat het dan weggehaald wordt. Het is blijkbaar de realiteit.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daarom weggehaald. Lijkt me logisch.
Zal de topicpointer ook even aanvullen.
Het zou voor de ouders heel erg zijn als ze dit onder ogen zouden krijgen en dus heb ik het weggehaald. Het had op zijn minst in een spoiler gezet kunnen worden. Grensgeval dus en ad hoc-beslissing.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
inderdaad respectloos, maar wel een beetje libelleachtig dat het dan weggehaald wordt. Het is blijkbaar de realiteit.
Dat wilde ik net gaan zeggen: Het is wel de realiteit. Je zult zulk soort gasten maar tegenkomen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
inderdaad respectloos, maar wel een beetje libelleachtig dat het dan weggehaald wordt. Het is blijkbaar de realiteit.
Ja het is respectloos ! Maar in kader van "ons" onderzoek is dit toch wel belangrijke informatie of jij dat nu leuk vind of niet. Blijf het belachelijk vinden want op die manier zal zodra er "iemand"in beeld komt steeds worden gemod. En dan blijven we inderdaad in kringetjes ronddraaien........quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daarom weggehaald. Lijkt me logisch.
Zal de topicpointer ook even aanvullen.
Voor klachten kun je hier terecht BNW / [FEEDBACK] voor al uw vragen, meningen en opmerkingenquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:54 schreef ToniB het volgende:
[..]
Ja het is respectloos ! Maar in kader van "ons" onderzoek is dit toch wel belangrijke informatie of jij dat nu leuk vind of niet. Blijf het belachelijk vinden want op die manier zal zodra er "iemand"in beeld komt steeds worden gemod. En dan blijven we inderdaad in kringetjes ronddraaien........
Dat laatste begrijp ik wel hoor.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het zou voor de ouders heel erg zijn als ze dit onder ogen zouden krijgen en dus heb ik het weggehaald. Het had op zijn minst in een spoiler gezet kunnen worden. Grensgeval dus en ad hoc-beslissing.
Het is ook heel ergquote:Op dinsdag 30 september 2014 14:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat laatste begrijp ik wel hoor.
Maar ik vind het nogal wat zeg maar.
Dat kunnen wij hier natuurlijk niet bepalen wat de ouders wel of niet willen weten.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:07 schreef 11en30 het volgende:
Ik denk dat de ouders liever wel al het belastende materiaal zien dan dat het hun team bespaard wordt om eventuele dadersporen op te pakken.
Waarom haal je het dan weg? Mail deze mogelijke bewijslast dan in ieder geval door naar de woordvoerder.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kunnen wij hier natuurlijk niet bepalen wat de ouders wel of niet willen weten.
Ok. Maar optie 1 valt af, want er was geen gids (niet gezien door getuigen, niet op foto's, door niets of niemand geregistreerd).quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
neeee, ik bedoelde dan heb je dus twee opties.
Uh ja die gids, als die mee was, was dan dus niet te vertrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |