Uit respect zou je dan tenminste haar naam wel goed moeten spellen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 06:17 schreef Vance het volgende:
Kris en Lysanne.
Wat jammer dat jullie de geweldige vakantie die jullie hadden gepland en deels hebben uitgevoerd op een verschrikkelijke manier heeft moeten eindigen.
Kris en Lysanne.
Rust in vrede.
Tis goed met je Kl.Droothommel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 06:43 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Uit respect zou je dan tenminste haar naam wel goed moeten spellen.
Dat zegt weinig. Natuurlijk zitten er vingerafdrukken op die telefoons. Wie geeft zijn telefoon nooit eens aan een ander, bijvoorbeeld om een foto te laten zien?quote:Op dinsdag 30 september 2014 05:03 schreef Domnivoor het volgende:
Nieuws uit Panama
Uit het NFI-rapport:
- 10 vingerafdrukken gevonden op de telefoons
- verschillende DNA-profielen aangetroffen op de rugzak, o.a. van 2 onbekende vrouwen en een man
- resten van bladeren en zand in de rugzak
Er is in Panama geen verder onderzoek gedaan naar deze bevindingen. (De sporen kunnen van de vinders zijn, maar ook van mensen die met bewijsmateriaal hebben gerommeld.)
http://www.melodijoadelit(...)as-y-adn-en-las.html
En Senafront gaat de wandelpaden veiliger maken:
http://elsiglo.com/panama/rehabilitaran-sendero/23808727
Er is in juni trouwens vrij veel gediscussieerd over dat rivierwater. Het is goed mogelijk dat ze daardoor een vergiftiging hebben opgelopen, wat mogelijk tot de dood heeft geleid. Over de inhoud van dat flesje zijn nooit mededelingen gedaan. Ook niet over eventuele vingerafdrukken of DNA sporen op dat flesje.quote:Op dinsdag 30 september 2014 06:48 schreef Vance het volgende:
[..]
Tis goed met je Kl.Droothommel.
Ik had de post al ge-edit.
Take Care/
Ik heb de discussie van toen hier over rivierwater gelezen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 06:54 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Er is in juni trouwens vrij veel gediscussieerd over dat rivierwater. Het is goed mogelijk dat ze daardoor een vergiftiging hebben opgelopen, wat mogelijk tot de dood heeft geleid. Over de inhoud van dat flesje zijn nooit mededelingen gedaan. Ook niet over eventuele vingerafdrukken of DNA sporen op dat flesje.
Geloven doe je in de kerk. Hier proberen we op een rationele wijze de zaak te onderzoeken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:59 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik zit hier ten eerste langer dan jij.
Ik heb van 1 april tot begin augustus gelooft in verdwalen ( 4 maanden)
Ik heb me ontzettend verdiept en ben bijna een wandelende encyclopedie wat betreft deze zaak.
Ik ben daarin niet de enige en zijn er ook mensen die wel geloven in verdwalen
Mijn conclusie na een half jaar is dat kris en Lisanne door een misdrijf om het leven zijn gekomen.
Tunnelvisie? Mn derriere !!
Ja, whatsapp.quote:Op dinsdag 30 september 2014 04:11 schreef Physsic het volgende:
[..]
Bedoel je met WA 'WhatsApp'?
In dat geval ;
Met een iPhone kan je geen Whatsappbericht sturen ('in de wacht zetten') als je geen internet hebt. Je kan dan namelijk niet op 'Send' drukken.
Wat wordt er bedoeld met 10 vingerafdrukken? Verschillende, of kunnen dat er 10 van K of L zijn?quote:Op dinsdag 30 september 2014 05:03 schreef Domnivoor het volgende:
Nieuws uit Panama
Uit het NFI-rapport:
- 10 vingerafdrukken gevonden op de telefoons
- verschillende DNA-profielen aangetroffen op de rugzak, o.a. van 2 onbekende vrouwen en een man
- resten van bladeren en zand in de rugzak
Er is in Panama geen verder onderzoek gedaan naar deze bevindingen. (De sporen kunnen van de vinders zijn, maar ook van mensen die met bewijsmateriaal hebben gerommeld.)
http://www.melodijoadelit(...)as-y-adn-en-las.html
En Senafront gaat de wandelpaden veiliger maken:
http://elsiglo.com/panama/rehabilitaran-sendero/23808727
Het is wel gangbaar dat je met bergwandelingen aan iemand meldt waar je naartoe gaat.quote:Op dinsdag 30 september 2014 01:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ze wie dan ook zouden hebben moeten melden dat ze die trail gingen lopen. Ze wilden dat overdag doen (als de huidige tijdlijn klopt), hadden er voldoende tijd voor en konden makkelijk voor het avondeten wer terug zijn.
Ja echt wel.quote:Het is wel gangbaar dat je met bergwandelingen aan iemand meldt waar je naartoe gaat.
In Panama is het zelfs wettelijk verplicht om je te laten registreren als je zonder gids de bergen in gaat.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:57 schreef gynaika het volgende:
[..]
Het is wel gangbaar dat je met bergwandelingen aan iemand meldt waar je naartoe gaat.
ze hebben zich niet geregistreerd.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:17 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
In Panama is het zelfs wettelijk verplicht om je te laten registreren als je zonder gids de bergen in gaat.
In Oostenrijk en Zwitserland moest je in de berghutten aangeven wat je plannen waren die dag of naar welke volgende hut je vertrok. Ik spreek nu wel over een heel aantal jaren terug.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:17 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
In Panama is het zelfs wettelijk verplicht om je te laten registreren als je zonder gids de bergen in gaat.
Ik heb veel toeristen in korte broeken wandelingen zien maken, mezelf inclusief. Omdat het koeler is. Berg deet sprayen en gaanquote:Op dinsdag 30 september 2014 02:56 schreef jackie12 het volgende:
Is het een rare gedachte dat zij dit droegen om jongens te imponeren?
Nee, 'Panama' ziet helaas geen reden voor onderzoek, tenminste niet de mensen die daarover beslissen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 06:50 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Maar goed, als deze bevindingen voor Panama reden zijn om een onderzoek voort te zetten, dat is dat goed nieuws. Dan kunnen we hier tenminste ook weer een tijdje verder.
Dat is al kwijt bij het restarten van de (app? Of) telefoon.quote:Op dinsdag 30 september 2014 07:32 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, whatsapp.
Dat snap ik.
Bedoelde meer het bericht enkel intypen. Niet eens op send drukken.
Dat wordt dan in het werkgeheugen (Ram wat jij zegt) opgeslagen.
Als de telefoon stuk is, dan is dat kwijt.
Ik hike voornamelijk in GB en Noorwegen en tot mijn schande moet ik toegeven dat ik eigenlijk nooit iemand inlicht over de hike die ik ga lopen. Vrienden waarmee ik dat doe ook niet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:55 schreef gynaika het volgende:
[..]
In Oostenrijk en Zwitserland moest je in de berghutten aangeven wat je plannen waren die dag of naar welke volgende hut je vertrok. Ik spreek nu wel over een heel aantal jaren terug.
Dat willen we allemaal wel weten.quote:Op dinsdag 30 september 2014 07:38 schreef agter het volgende:
[..]
Wat wordt er bedoeld met 10 vingerafdrukken? Verschillende, of kunnen dat er 10 van K of L zijn?
Zal ie van Pitty zijn?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat willen we allemaal wel weten.
Van één is een foto naar Panama gestuurd om in de database op te zoeken.
En dat gebeurt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |