abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145048863
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 11:45 schreef Vance het volgende:
Ik schreef dit net in de BNW chat
( Sorry Jackie)

-->
Weet je ik ben een zusje kwijt het hoe en waarom doet er niet toe...

maar stel ik lees over haar wat hier allemaal geschreven wordt als er boom opgegooid wordt over haar en al die pvt dingen die jullie willen weten en uitzoeken... ook de dingen die zo prive zijn...

het lef dat sommige users hebben om te eisen dat het NFI en de Familie dingen MOETEN opengooien.. dat het een Hobby is om het uit te zoeken... dat sommige zelfs zover gaan om het NFI voor corrupt uit te maken.. dat er zomaar wordt geschreven dat F wel eens de dames kan hebben vermoord.

dat er plannen virtueel gemaakt worden om een alles oplossende tocht en vakantie reis te maken naar Panama om daar op te lossen wat in mijn ogen moeilijk op te lossen is..

dat er wordt geschreven dat het een doofpot affaire is...

Natuurlijk zijn er vragen en natuurlijk is heel veel onduidelijk...

En dan schrijft .... ik noem toch een naam... Jackie .. die schrijft dat Kris misschien wel een kort broekje en een shirtje aan had om jongens/mannen te verleiden op de top van de mirador.... Pffffffff

en dan wil hij daar onderzoek verrichten ?

Godsamme... het is een intense belediging naar K en L toe.
gelukkig zijn zijn meeste postings snachts met drank op.. dus ik denk dan maar ach ja laat ook maar.

Verder vind ik het zo dom dat sommige users die posten daar alsmaar elkaar afkatten en afhakken.. tis heel ergerlijk om dat te lezen in de wetenschap dat K en L er niet meer zijn (:

het getuigt van 0,0 respect voor K en L en hun familie en vrienden.

Take Care
Jij chatte net met mij?
pi_145049067
Jackie ik chatte niet met jou... tenzij je een dubbele account hebt.

Take Care
pi_145049164
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 05:03 schreef Domnivoor het volgende:
Nieuws uit Panama
Uit het NFI-rapport:
- 10 vingerafdrukken gevonden op de telefoons
- verschillende DNA-profielen aangetroffen op de rugzak, o.a. van 2 onbekende vrouwen en een man
- resten van bladeren en zand in de rugzak
Er is in Panama geen verder onderzoek gedaan naar deze bevindingen. (De sporen kunnen van de vinders zijn, maar ook van mensen die met bewijsmateriaal hebben gerommeld.)
http://www.melodijoadelit(...)as-y-adn-en-las.html

En Senafront gaat de wandelpaden veiliger maken:
http://elsiglo.com/panama/rehabilitaran-sendero/23808727
Dank je voor de update!

Ik snap hier werkelijk waar helemaal niets van. Waarom wordt dit NU pas bekend gemaakt?
pi_145049224
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 12:05 schreef Vance het volgende:
Jackie ik chatte niet met jou... tenzij je een dubbele account hebt.

Take Care
Denk dat het tijd wordt om te gaan slapen voor jou en je zelf misschien een borrel teveel op hebt.

En ik een dubbele account? Haha hou op met mij

Bye bye zwaai zwaai :W
  dinsdag 30 september 2014 @ 12:12:07 #155
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_145049272
De rugzak is niet op de vindplaats gefotografeerd. Het is dus heel goed mogelijk dat de vinder hem, zonder kwade bedoelingen, heeft meegenomen naar huis, en dat de inhoud door de handen van diverse nieuwsgierige maar onschuldige romereños is gegaan. Alleen een heel domme crimineel zal de rugzak met inhoud eerst bepotelen en hem daarna achterlaten voor de recherche (ook al is het de Panamese recherche :7 ).
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
  dinsdag 30 september 2014 @ 12:15:23 #156
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145049388
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 12:08 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Dank je voor de update!

Ik snap hier werkelijk waar helemaal niets van. Waarom wordt dit NU pas bekend gemaakt?
Omdat er NU een advocaat is die zich er kwaad over maakt dat er geen vervolgonderzoek wordt gedaan.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  dinsdag 30 september 2014 @ 12:20:45 #157
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145049583
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 12:12 schreef Gorraay het volgende:
De rugzak is niet op de vindplaats gefotografeerd. Het is dus heel goed mogelijk dat de vinder hem, zonder kwade bedoelingen, heeft meegenomen naar huis, en dat de inhoud door de handen van diverse nieuwsgierige maar onschuldige romereños is gegaan. Alleen een heel domme crimineel zal de rugzak met inhoud eerst bepotelen en hem daarna achterlaten voor de recherche (ook al is het de Panamese recherche :7 ).
Natuurlijk, dat ligt het meest voor de hand.
Maar het is een kleine moeite om voor de zekerheid even in de database te kijken.
  dinsdag 30 september 2014 @ 12:25:49 #158
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145049783
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:55 schreef gynaika het volgende:

[..]

In Oostenrijk en Zwitserland moest je in de berghutten aangeven wat je plannen waren die dag of naar welke volgende hut je vertrok. Ik spreek nu wel over een heel aantal jaren terug.
Lijkt me ook volkomen logisch. Je kunt toch moeilijk verwachten dat de autoriteiten je gaan redden, wanneer je besluit om volkomen ad hoc en zonder dat iemand het weet in je zwembroekje door de jungle gaat huppelen.
  dinsdag 30 september 2014 @ 12:28:39 #159
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145049902
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 11:45 schreef Vance het volgende:
Ik schreef dit net in de BNW chat
( Sorry Jackie)

-->
Weet je ik ben een zusje kwijt het hoe en waarom doet er niet toe...

maar stel ik lees over haar wat hier allemaal geschreven wordt als er boom opgegooid wordt over haar en al die pvt dingen die jullie willen weten en uitzoeken... ook de dingen die zo prive zijn...

het lef dat sommige users hier hebben om te eisen dat het NFI en de Familie dingen MOETEN opengooien.. dat het een Hobby is om het uit te zoeken... dat sommige zelfs zover gaan om het NFI voor corrupt uit te maken.. dat er zomaar wordt geschreven dat F wel eens de dames kan hebben vermoord.

dat er plannen virtueel gemaakt worden om een alles oplossende tocht en vakantie reis te maken naar Panama om daar op te lossen wat in mijn ogen moeilijk op te lossen is..

dat er wordt geschreven dat het een doofpot affaire is...

Natuurlijk zijn er vragen en natuurlijk is heel veel onduidelijk...

En dan schrijft .... ik noem toch een naam... Jackie .. die schrijft dat Kris misschien wel een kort broekje en een shirtje aan had om jongens/mannen te verleiden op de top van de mirador.... Pffffffff

en dan wil hij daar onderzoek naar verrichten ?

Godsamme... het is een intense belediging naar K en L toe.
gelukkig zijn zijn meeste postings snachts met drank op.. dus ik denk dan maar ach ja laat ook maar.

Verder vind ik het zo dom dat sommige users die posten alsmaar elkaar afkatten en afhakken.. dat is heel ergerlijk om dat te lezen in de wetenschap dat K en L er niet meer zijn (:

het getuigt van 0,0 respect voor K en L en hun familie en vrienden.

Take Care
S.v.p. niet vloeken.
  dinsdag 30 september 2014 @ 12:29:48 #160
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145049960
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:54 schreef Marrije het volgende:

[..]

ze hebben zich niet geregistreerd.
* ze zijn met gids gegaan
* ze wisten dat niet
Ah, dat is nieuw voor mij. Ze hadden dus tóch een gids bij zich?

Maar eh... waar is die gids gebleven dan?
pi_145050116
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 04:13 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Met geen enkele telefoon kun je een Whats-App versturen als je geen internet hebt
wel met samsung die zet hem in de wacht en stuurt zodra er verbinding is met internet dat bericht weg. Maar jullie hadden het over een iphone...
pi_145050221
Jullie praten weer over dat flesje water heen....

Was het kraanwater uit Boquette? of was het rivierwater wat in dat flesje aanwezig was.

maar goed succes verder met het afkatten van elkaar.

Doeg.
pi_145050348
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 12:36 schreef Vance het volgende:
Jullie praten weer over dat flesje water heen....

Was het kraanwater uit Boquette? of was het rivierwater wat in dat flesje aanwezig was.

maar goed succes verder met het afkatten van elkaar.

Doeg.
Op die vraag is al 100x antwoord gegeven; dat is niet bekend, er is niets medegedeeld over het water. We weten niet eens of dat wel onderzocht is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Grijzemassa op 30-09-2014 12:44:58 ]
pi_145050554
Een paar weken gelden was er een discussie of .... al dan niet de zoon van .... is. Vanmorgen een goede link doorgekregen hier en daarin wordt toch echt duidelijk dat het hier wel om zijn zoon gaan. Deze ging mee op deze hike....leert van de beste ......kent de omgeving dus ook goed....dat is wel handig want dan zou hij af en toe wat kunnen klantjes overnemen als pa geen tijd heeft?

"So we set off for Boquete and met ...., an energetic, slightly frenetic small man filled with excitement for the hike and ...., his 17-year-old son.

http://www.highonadventure.com/Hoa08apr/Panama/Panama.htm
  dinsdag 30 september 2014 @ 12:45:04 #165
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_145050563
Hoe zit het nou met de orgaanhandel?
pi_145050621
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 12:44 schreef ToniB het volgende:
Een paar weken gelden was er een discussie of .... al dan niet de zoon van .... is. Vanmorgen een goede link doorgekregen hier en daarin wordt toch echt duidelijk dat het hier wel om zijn zoon gaan. Deze ging mee op deze hike....leert van de beste ......kent de omgeving dus ook goed....dat is wel handig want dan zou hij af en toe wat kunnen klantjes overnemen als pa geen tijd heeft?

"So we set off for Boquete and met ...., an energetic, slightly frenetic small man filled with excitement for the hike and ...., his 17-year-old son.

http://www.highonadventure.com/Hoa08apr/Panama/Panama.htm
O nee dat was al lang bekend. Ging die discussie niet over wie de broer was van F?
pi_145050935
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 12:46 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

O nee dat was al lang bekend. Ging die discussie niet over wie de broer was van F?
ja die hebben we ook gehad. Ik wist wel dat hij de zoon was van maar zie nog af en toe mensen hier voorbij komen die daaraan twijfelen. Dat van die broer komen we ook nog wel achter. Er was ook ergens hier op dit topic een filmpje van een man die een liedje zingt over de meisjes......kan het niet vinden dus ben druk aan het zoeken......begon zijn achternaam ook met G.? Kom er zo op terug.
pi_145051251
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 september 2014 12:45 schreef betyar het volgende:
}:|
pi_145051430
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 12:55 schreef ToniB het volgende:

[..]

ja die hebben we ook gehad. Ik wist wel dat hij de zoon was van maar zie nog af en toe mensen hier voorbij komen die daaraan twijfelen. Dat van die broer komen we ook nog wel achter. Er was ook ergens hier op dit topic een filmpje van een man die een liedje zingt over de meisjes......kan het niet vinden dus ben druk aan het zoeken......begon zijn achternaam ook met G.? Kom er zo op terug.
Die familie zit overal! Hier ook nog Diego G!
http://www.panamaamerica.com.pa/nacion/arrocha-duda-de-hipotesis
  dinsdag 30 september 2014 @ 13:16:51 #170
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145051571
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 12:36 schreef Vance het volgende:
Dat is niet bekend gemaakt. Het is zelfs niet bekend gemaakt of dit überhaupt is onderzocht. Het is ook niet bekend of er überhaupt wel water in dat flesje zat.

Samenvattend: over het flesje zijn helemaal geen gegevens.

Dat is inderdaad wel vreemd.
pi_145051584
Gevonden Het zit nog beter in elkaar!!!
Dit is gepost door een vriend van de zoon van!!!
Nou als dat geen "toeval" is.......alweer.
-edit-

[ Bericht 55% gewijzigd door Lavenderr op 30-09-2014 13:33:02 ]
  dinsdag 30 september 2014 @ 13:18:12 #172
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145051614
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 12:55 schreef ToniB het volgende:
[...]
Dat van die broer komen we ook nog wel achter.
Waar wil je precies achter komen?
De broer van F.G. is niet de getuige L.G., maar D.G.
D.G. heeft meegedaan met de eerste zoekacties.
  dinsdag 30 september 2014 @ 13:18:31 #173
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145051631
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 september 2014 12:45 schreef betyar het volgende:
Is nog steeds een optie.

Er zijn, behalve een stukje huid, geen organen van K&L gevonden, dus in theorie kunnen die verhandeld zijn.

Echter: geen aanwijzing, geen bewijs.
  dinsdag 30 september 2014 @ 13:20:37 #174
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145051718
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 13:17 schreef ToniB het volgende:
Gevonden Het zit nog beter in elkaar!!!
Dit is gepost door een vriend van de zoon van!!!
Nou als dat geen "toeval" is.......alweer.

-edit-

[ Bericht 14% gewijzigd door Lavenderr op 30-09-2014 13:34:00 ]
pi_145051723
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 00:07 schreef Geruisloos het volgende:

[..]

Geen antwoord gehad helaas. Ik zal eens een ander proberen te mailen.
Helaas. Ja, dit lijkt me iets wat nog uitgeplozen kan worden, ook al kan dus blijken dat die planten 'overal' voorkomen, maar ook dat is van belang om te weten. Goed dat je dit wilt doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')