Wat is het verschil tussen fysiek opslaan en opslaan in het geheugen? Het moet altijd in een geheugen/opslagmedium staan om opgeslagen te kunnen zijn toch....? Wat is het verschil dan precies? Ik weet niet of ik dit juist begrijp, vandaar.quote:Op dinsdag 30 september 2014 02:51 schreef agter het volgende:
[..]
Okay. Ik neem het van je aan.
Er is dus op een iPhone geen verschil tussen opslag van data van bijv een foto, als opslag van een tekstje in een WA die niet verstuurd is?
Dacht nl (maar ik heb het kennelijk fout) dat de foto fysiek opgeslagen werd op de iPhone, en de ander enkel in het geheugen gezet werd.
Maar dat verschil is er volgens jou niet?
Daar lijken ze mij de types niet voor. Ik vind het wel wat naïef om in een land met zo'n macho cultuurquote:Op dinsdag 30 september 2014 02:56 schreef jackie12 het volgende:
Even over de korte broekjes,
Ik loop er al een tijd mee en ik ben een man misschien dat vrouwen dit beter weten:
Als ik kijk naar de kleding die de meiden aanhadden dan denk ik ,pfff en zo ga je een trail bewandelen?
Totaal niet praktisch en heb het ook op geen 1 andere foto gezien van andere hikers
Is het een rare gedachte dat zij dit droegen om jongens te imponeren?
Ik denk het ook niet, als het warm is heb je overal maling aan en trek je aan wat luchtig zit.quote:Op dinsdag 30 september 2014 03:00 schreef Grijzemassa het volgende:
Daar lijken ze mij de types niet voor. Ik vind het wel wat naïef om in een land met zo'n macho cultuur
in die kleding in een bos te gaan wandelen. Het is wat anders als je met een groep bent, maar 2 jonge vrouwen alleen. Maar ik geloof beslist niet dat ze deden om uit te dagen
Ik doel op de zgn FB activiteit na de verdwijning.quote:Op dinsdag 30 september 2014 02:55 schreef Za het volgende:
Weet iemand of het FB gebeuren van Kris in de dagen vlak na haar verdwijning ooit is uitgezocht?
daar zit wel wat in....wat je hier zegt, vind ik......ik heb er ook aan gedacht, en als het zou kloppenquote:Op dinsdag 30 september 2014 02:56 schreef jackie12 het volgende:
Ik loop er al een tijd mee en ik ben een man misschien dat vrouwen dit beter weten:
Als ik kijk naar de kleding die de meiden aanhadden dan denk ik ,pfff en zo ga je een trail bewandelen?
Totaal niet praktisch en heb het ook op geen 1 andere foto gezien van andere hikers
ik denk dat het de dagelijkse kledingstijl was daar, van de meiden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 02:56 schreef jackie12 het volgende:
Het enige relevante verschil is RAM en alle andere soorten geheugen. RAM is snel toegankelijk, en wordt gebruikt voor gegevens die steeds veranderen. Niet door jou, maar door de computer die smartphone heet. Heet ook wel werkgeheugen. Tijdelijk, want als de telefoon uit staat is het weg. Het werkt op spanning van de accu.quote:Op dinsdag 30 september 2014 02:51 schreef agter het volgende:
[..]
Er is dus op een iPhone geen verschil tussen opslag van data van bijv een foto, als opslag van een tekstje in een WA die niet verstuurd is?
Dacht nl (maar ik heb het kennelijk fout) dat de foto fysiek opgeslagen werd op de iPhone, en de ander enkel in het geheugen gezet werd.
bedankt voor de duidelijke uitleg.quote:Op dinsdag 30 september 2014 03:32 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Het enige relevante verschil is RAM en alle andere soorten geheugen. RAM is snel toegankelijk, en wordt gebruikt voor gegevens die steeds veranderen. Niet door jou, maar door de computer die smartphone heet. Heet ook wel werkgeheugen. Tijdelijk, want als de telefoon uit staat is het weg. Het werkt op spanning van de accu.
Echte opslag, om te bewaren dus, gaat naar een ander soort, dat ook zonder batterij alles bewaart. Flash memory heet dat. Zit in alle memory-sticks, SD- en andere kaartjes, en ook in telefoons.
Flash memory is erg moeilijk kapot te krijgen. Het overleeft wasmachines, en volgens sommigen ook een kwartier frituren. Niet met een paar weken oerwoud en een lege batterij.
Telefoons slaan alles wat bewaard moet worden op in Flash geheugen. Apps doen dat ook, bijv. met berichtjes die niet verstuurd zijn. Daarom is "opgeslagen in de telefoon, en daarom niet bewaard" een rare term.
Niks hartaanval daarzo. Geen gewone althans.quote:Op dinsdag 30 september 2014 03:15 schreef suddenintuition het volgende:
( ik zou de eerste nacht al, aan een hartaanval zijn overleden, denk ik....getverderrie .....neeeeee bij nader inzien ga ik toch maar niet mee, op een alternatieve zoektocht hahahahahaha )
Ik heb ook al eerder aangegeven dat het regelmatig voorkomt dat wanneer een iPhone in contact komt met water (hoge luchtvochtigheid daaro), de iPhone de SIMkaart niet meer herkent (deze is voor vocht bereikbaar vanaf de buitenkant van de iPhone).quote:Op dinsdag 30 september 2014 02:33 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Prepaid beltegoed op? Roaming vreet je beltegoed heel snel op. Dan kan je alleen nog alarmnummer bellen
Bedoel je met WA 'WhatsApp'?quote:Op dinsdag 30 september 2014 02:51 schreef agter het volgende:
[..]
Met geen enkele telefoon kun je een Whats-App versturen als je geen internet hebtquote:Op dinsdag 30 september 2014 04:11 schreef Physsic het volgende:
[..]
Bedoel je met WA 'WhatsApp'?
In dat geval ;
Met een iPhone kan je geen Whatsappbericht sturen ('in de wacht zetten') als je geen internet hebt. Je kan dan namelijk niet op 'Send' drukken.
Oke, smartass.quote:Op dinsdag 30 september 2014 04:13 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Met geen enkele telefoon kun je een Whats-App versturen als je geen internet hebt
Nee is een soort van Lara Croft effect. Ze voldoen aan het beeld wat door de media wordt aangereikt. Singlet, korte broek en een paar stevige stappers.quote:Op dinsdag 30 september 2014 02:56 schreef jackie12 het volgende:
Iedereen in dit topic is vrijwel zeker een catfish. Net als op Websleuths. Baru is de enige die er een goede reden voor heeft. Behalve de dader van de verdwaling dan, die post zich op beide forums een ongeluk.quote:Op maandag 29 september 2014 18:51 schreef Ouder1 het volgende:
Baru kan trouwens een catfish zijn dus die telt niet mee.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 04:26 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Iedereen in dit topic is vrijwel zeker een catfish. Net als op Websleth. Baru is de enige die er een goede reden voor heeft. Behalve de dader van de verdwaling dan, die post zich op beide forums een ongeluk.
Er wordt op een presenteerblaadje aangegeven: jongens, kijk eens even in de database na, of die ene vingerafdruk er niet inzit.quote:Una de las huellas, de la que se envió una fotografía a la fiscalía panameña, puede ser cotejada en la base de datos de Panamá.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 05:03 schreef Domnivoor het volgende:
Nieuws uit Panama
http://www.melodijoadelit(...)as-y-adn-en-las.html
Genoeg aanwijzingen om een moordonderzoek te starten.quote:Para los criminólogos, las evidencias con las que cuenta la fiscalía hasta el momento son suficientes para dar inicio a una investigación por homicidio. Los hallazgos son indicio de que las chichas no se perdieron, como sostiene la fiscal, sino que fueron asesinadas y sus restos, osamentas y pertenencias, colocados a orillas del río Culubre - a 12 horas de camino de donde se las vio por última vez- en forma intencionada.
wederom bedankt voor het nieuws.quote:Op dinsdag 30 september 2014 05:03 schreef Domnivoor het volgende:
Nieuws uit Panama
Uit het NFI-rapport:
- 10 vingerafdrukken gevonden op de telefoons
- verschillende DNA-profielen aangetroffen op de rugzak, o.a. van 2 onbekende vrouwen en een man
- resten van bladeren en zand in de rugzak
Er is in Panama geen verder onderzoek gedaan naar deze bevindingen. (De sporen kunnen van de vinders zijn, maar ook van mensen die met bewijsmateriaal hebben gerommeld.)
http://www.melodijoadelit(...)as-y-adn-en-las.html
En Senafront gaat de wandelpaden veiliger maken:
http://elsiglo.com/panama/rehabilitaran-sendero/23808727
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |