SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op dinsdag 30 september 2014 06:28 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]Geweldig hè, de bussen staan hier om de hoek al klaar om de mensen erheen te rijden om een kijkje te nemen. Misschien ga ik straks ook nog even kijken, want het is hier vlakbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Wat ik op de radio hoorde is dat er niet gekeken kan worden, maar dat er gelijkt begonnen gaat worden met strippen van de vloerbedekkingquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geweldig hè, de bussen staan hier om de hoek al klaar om de mensen erheen te rijden om een kijkje te nemen. Misschien ga ik straks ook nog even kijken, want het is hier vlakbij.
Ik weet dat er niet aan boord gekeken kan worden, het was ook mijn bedoeling om vanaf de wal of vanaf de Erasmusbrug te gaan kijken, maar ook dat gaat niet lukken, want het schip vertrekt om 10.00 uur alweer, ik had gehoopt vanmiddag pas. Het is namelijk alleen in Rotterdam om de 6100 passagiers en bemanning af te zetten, daarna vaart hij terug naar de Botlek voor onderhoud.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat ik op de radio hoorde is dat er niet gekeken kan worden, maar dat er gelijkt begonnen gaat worden met strippen van de vloerbedekking
Bij onveilige onderwerpen gewoon een condoom gebruiken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:30 schreef FANN het volgende:
Het is in elk geval een onderwerp waar we veilig over mogen praten denk ik
Heb je nog foto's gemaakt?quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:12 schreef Deisyy het volgende:
Om half 11 hoorden we hier op kantoor de scheepshoorn van het schip, teken van vertrek, vanaf onze eerste verdieping zagen we het schip tussen de hoge flatgebouwen wegvaren en ben ik met een collega snel in de auto gestapt om een stuk verderop te gaan kijken. Ik vind het indrukwekkend.
Zo heb ik mijn eigen privé-fotograaf.quote:
Het water loopt daar gewoon af...quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:58 schreef Deisyy het volgende:
Geen beste fotograaf of stond ik op een scheve kade?
[ afbeelding ]
Is gewoon een drijvend Hotelgebouw dat dingquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:58 schreef Deisyy het volgende:
Geen beste fotograaf of stond ik op een scheve kade?
[ afbeelding ]
Deze heb ik van bovenaf genomenquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:08 schreef FANN het volgende:
niet alle foto's doen het, nah ja... Dees maakt er vast nog wel een paar
quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze heb ik van bovenaf genomen![]()
[ afbeelding ]
Ik ben één keer met zo'n FerryBoat van Italië naar Griekenland geweest, zaten we onder inquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:16 schreef MadMaster het volgende:
Leuk bootje, maar ik moet er niet aan denken om daarmee op pad te gaan.
Ik zou me opgesloten voelen en daar kan ik slecht tegen...
Ik ben blij dat je het er bij zegt, anders had ik het nooit geraden dat de foto van bovenaf was genomen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze heb ik van bovenaf genomen![]()
[ afbeelding ]
Lekker wijf...quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:34 schreef FANN het volgende:
Dit is mijn zus in haar Ebola pak![]()
Ze werkt in een ziekenhuis, dus ik heb de rest er maar af geknipt![]()
[ afbeelding ]
Ik heb foto's zat maar ik vind het niet zo netjes om van iedereen zomaar foto'squote:Op dinsdag 30 september 2014 13:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal best, maar daar moet dan wel bewijs voor komen.
Ik ben niet zo van de latex en zo...
Tja.. op zich is dit natuurlijk véél mooier...quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik vind het maar een lelijke schuit.
Je bent zelf een scheve schuit.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik vind het ook een spuuglelijk schip, naar door zijn grootte is ie imposant.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb op deze gevaren, ook wel aardig:quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja.. op zich is dit natuurlijk véél mooier...
[ afbeelding ]
Het is ook eigenlijk geen ''mooi'' schip, meer indrukwekkend, omdat het zo groot is denk ik.
En, nog bekenden tegen gekomen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:15 schreef chufi het volgende:
Met deze ging ik van R'dam naar Kreta in een 3 weken lange tocht
[ afbeelding ]
Met een scooter in een treehut, jij maakt wat mee...quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat met de drummer van Roberto Jacketti and the Scooters in een hut
quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met een scooter in een treehut, jij maakt wat mee...
Ik zal Jeroen eens vragen of hij je nog herinneren kan...
Dat is simpel op te lossen....dan geven we MM even jouw echte naam door....daar wordt het een stuk makkelijker van.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben hem na mn studie uit het oog verloren, dus geen idee wat ie nu doet. Maar denk niet dat ie mijn Nickname mee heeft gekregen..
Met hoeveel personen heeft hij in die hut gezeten op die schuit naar Kreta?quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben hem na mn studie uit het oog verloren, dus geen idee wat ie nu doet. Maar denk niet dat ie mijn Nickname mee heeft gekregen..
Alleen met mijquote:Op dinsdag 30 september 2014 15:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met hoeveel personen heeft hij in die hut gezeten op die schuit naar Kreta?
ligt eraan wat voor indruk shufi heeft achtergelaten.quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet 'ie je nog wel herinneren, lijkt me...
Chufi kennende van hier moet dat een onuitwisbare zijn geweest...quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:58 schreef just me het volgende:
[..]
ligt eraan wat voor indruk shufi heeft achtergelaten.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Chufi kennende van hier moet dat een onuitwisbare zijn geweest...
Maar ik vermoed dat we het over een andere Jeroen hebben. Ik heb het over ene J.K. en niet J. B.quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Chufi kennende van hier moet dat een onuitwisbare zijn geweest...
Heb je nou een fake-drummer van de Scooters als referentie opgeven?quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik vermoed dat we het over een andere Jeroen hebben. Ik heb het over ene J.K. en niet J. B.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je nou een fake-drummer van de Scooters als referentie opgeven?
Er heeft geen J.K. bij de scooters gedrumd....
Dan heeft JK mij dat voorgelogen, maar er staat me iets van bij dat het ook maar heel kort was .....quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je nou een fake-drummer van de Scooters als referentie opgeven?
Er heeft geen J.K. bij de scooters gedrumd....
Lul niet...quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heeft JK mij dat voorgelogen, maar er staat me iets van bij dat het ook maar heel kort was .....
Maak dat de kat wijsquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent gewoon een slappe ouwehoer met iets te veel fantasie...
Ik heb daar héle lekkere Lasagna ontdekt, vegetarisch natuurlijk, maar écht lekkerquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:43 schreef sacha het volgende:
zo, ik heb weer een Albert Heijn van binnen gezien![]()
de mooiste attractie van de dag
Yes, you are.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Damm yes, but I am a slap old whore
in welke winkel heb je dat ontdekt ?quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb daar héle lekkere Lasagna ontdekt, vegetarisch natuurlijk, maar écht lekker
de AHquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:43 schreef just me het volgende:
[..]
in welke winkel heb je dat ontdekt ?
beterquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:44 schreef FANN het volgende:
tenminste.. die Griek heeft het ontdekt, ik heb het opgevroten
ik was al een half jaar niet meer in een normale winkel geweestquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb daar héle lekkere Lasagna ontdekt, vegetarisch natuurlijk, maar écht lekker
Met paardevleesquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar is alle lasagne vegetarisch.
Jullie hebben toch wel een supermarkt?quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:00 schreef sacha het volgende:
[..]
ik was al een half jaar niet meer in een normale winkel geweest
2 zelfs maar met een idioot achterhaald assortiment en belachelijke prijzenquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jullie hebben toch wel een supermarkt?
Nog steeds Bona, All, Snor en King Corn in de schappen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:26 schreef sacha het volgende:
[..]
2 zelfs maar met een idioot achterhaald assortiment en belachelijke prijzen
bijnaquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog steeds Bona, All, Snor en King Corn in de schappen?
King Corn?quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
King Corn?
Da was toch dat brood, van die reclame, ik ga bij Japie eten...
Da's wel een héél achterhaald assortiment dan
Ah, mijn lange termijn geheugen werkt dus nogquote:
Treets waren toch pinda's in chocolade of niet?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:26 schreef Deisyy het volgende:
En Treets![]()
Schandalig dat ze er zo'n misbruik gemaakt wordt van de situatie.
Ja, zo lekker, eigenlijk waren het de M&M's in het gele zakje van nu.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Treets waren toch pinda's in chocolade of niet?
lekkerderquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, zo lekker, eigenlijk waren het de M&M's in het gele zakje van nu.
Dat komt dan waarschijnlijk omdat je toen een stuk jonger was en je smaakpapillen minder ontwikkeld waren, want Treets en M&M's zijn hetzelfde, alleen een andere naam.quote:
ow écht? wist ik niet, ik dacht dat het iets anders wasquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat komt dan waarschijnlijk omdat je toen een stuk jonger was en je smaakpapillen minder ontwikkeld waren, want Treets en M&M's zijn hetzelfde, alleen een andere naam.
Pics or...quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vroeger was alles lekkerder.
Ik ook.
Allemaal chufi's in een zakje.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Het noteloze broertje van Treets...
oe... er gaat geen belletje rinkelen bij mij ...quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Het noteloze broertje van Treets...
De Treets waren ook lekkerder, dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:39 schreef FANN het volgende:
[..]
oe... er gaat geen belletje rinkelen bij mij ...
da's vast wel ernstig, maar die kan ik me helemaal niet herinneren
Dat zijn nu ook M&M's, zonder pinda alleen...quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:39 schreef FANN het volgende:
[..]
oe... er gaat geen belletje rinkelen bij mij ...
da's vast wel ernstig, maar die kan ik me helemaal niet herinneren
Ja, ik zal wel druk geweest zijn met Treets, ik heb nu een kersenbonbon, de tweede alquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Treets waren ook lekkerder, dat zal het zijn.
Treetsquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Treets waren ook lekkerder, dat zal het zijn.
Kersenbonbons is nou iets wat ik helemaal niet lekker vind.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik zal wel druk geweest zijn met Treets, ik heb nu een kersenbonbon, de tweede al![]()
is ook verslavend, ik leg het zakkie straks wel weg...
héérlijk vind ik ze, daarom koop ze expres niet zo vaak...quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kersenbonbons is nou iets wat ik helemaal niet lekker vind.
Ik at vanavond pas om kwart voor 8, dus ik heb geen behoefte aan iets te snoepen of te knabbelen vanavond.
Nooit lekker gevonden die Mon Cheriesquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:45 schreef FANN het volgende:
[..]
héérlijk vind ik ze, daarom koop ze expres niet zo vaak...
Zulke dure zijn het niet eens, want die vind ik ook minder, dit is gewoon een zakkie van de superquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Nooit lekker gevonden die Mon Cheries
Wait what? Dingen die je lekker vindt, die koop je niet?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:45 schreef FANN het volgende:
[..]
héérlijk vind ik ze, daarom koop ze expres niet zo vaak...
Niet te vaak, anders vreet ik teveel van die bonbons, is niet zo verstandig lijkt mijquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wait what? Dingen die je lekker vindt, die koop je niet?
Jij bent toch een scharminkel, dus een beetje vet op je botten kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet te vaak, anders vreet ik teveel van die bonbons, is niet zo verstandig lijkt mij![]()
Op dit moment niet tenminste omdat ik ook nog niet zoveel beweeg en zo...
snap je?
Je word een beetje vetquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet te vaak, anders vreet ik teveel van die bonbons, is niet zo verstandig lijkt mij![]()
Op dit moment niet tenminste omdat ik ook nog niet zoveel beweeg en zo...
snap je?
Je gaat meedoen aan Stoptober? Goed van je, maar dan 28 dagen ook niet meer gaan roken hè.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:53 schreef FANN het volgende:
En nog meer Horror King, ik moet écht stoppen met roken![]()
Ik was al flink aan het minderen, maar morgen helemaal zonder proberen.
Dat wordt niet makkelijk
Van wie moet dat?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:53 schreef FANN het volgende:
Dat wordt niet makkelijk
Ik doe ook aan Stoktober welk jaar weet ik nog niet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:53 schreef FANN het volgende:
Dat wordt niet makkelijk
Nou eigenlijk moet ik gewoon helemaal stoppen, niet alleen 28 dagen, maar als ik dat haalquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je gaat meedoen aan Stoptober? Goed van je, maar dan 28 dagen ook niet meer gaan roken hè.
Dat is ook iets wat ik niet snap aan Stoptober, dat het maar voor 28 dagen isquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou eigenlijk moet ik gewoon helemaal stoppen, niet alleen 28 dagen, maar als ik dat haal
ben ik al blij
ja, beter voor mij gewoon... ik ga het gewoon nog een keer proberen...quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Van wie moet dat?
Ik zit steady op een pakje per dag....al heel wat jaartjes.
Ik wil eigenlijk helemaal niet weten wat stoktober is.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe ook aan Stoktober welk jaar weet ik nog niet.
Ja, is ook een beetje raar.. als je 28 dagen haalt is al het moeilijkste voorbij toch?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook iets wat ik niet snap aan Stoptober, dat het maar voor 28 dagen is![]()
AL die moeite, want de eerste dagen/weken zijn het moeilijkst en daarna gewoon weer gaan roken
Ik rook gewoon door.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk helemaal niet weten wat stoktober is.
Vond ik toen wel, maar dat is voor iedereen weer anders, denk ik.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, is ook een beetje raar.. als je 28 dagen haalt is al het moeilijkste voorbij toch?
Als je na 28 dagen weer begint, dan ben je echt niet goed snik.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou eigenlijk moet ik gewoon helemaal stoppen, niet alleen 28 dagen, maar als ik dat haal
ben ik al blij
Oktober heeft toch 31 dagen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je gaat meedoen aan Stoptober? Goed van je, maar dan 28 dagen ook niet meer gaan roken hè.
Mijn oma moest stoppen van de dokter toen ze 86 was.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, beter voor mij gewoon... ik ga het gewoon nog een keer proberen...
Na een week weet je al niet meer beter...quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, is ook een beetje raar.. als je 28 dagen haalt is al het moeilijkste voorbij toch?
Met Halloween mag je wel roken...quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oktober heeft toch 31 dagen?
Ik zit ook te googlen waarom het een 28 days challenge is, maar ik kan er niets over vinden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga eerst maar eens beginnen, vandaag 2 sigaretten gerookt, ééntje vanmorgen bij de koffie,quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vond ik toen wel, maar dat is voor iedereen weer anders, denk ik.
Joh die achterlijke facebook dingen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Stoppen moet je ook niet voor een ander doen, maar alleen voor jezelf.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn oma moest stoppen van de dokter toen ze 86 was.![]()
Braaf gedaan en 2 jaar later was ze dood.
Dat is voor iedereen verschillend, voor jou kan het een week duren, voor mij 3 weken en voor een ander weer 3 maanden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na een week weet je al niet meer beter...
Mw. MM rookt niet, heeft nooit gerookt en ik vond dat ik haar wel wat schuldig was...quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stoppen moet je ook niet voor een ander doen, maar alleen voor jezelf.
Ja dat kan ookquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn oma moest stoppen van de dokter toen ze 86 was.![]()
Braaf gedaan en 2 jaar later was ze dood.
soms is het een pleziertje wat je mag.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen verschillend, voor jou kan het een week duren, voor mij 3 weken en voor een ander weer 3 maanden.
Ik heb er op Facebook nog niets over gelezen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh die achterlijke facebook dingen.
Da's wel lief...quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM rookt niet, heeft nooit gerookt en ik vond dat ik haar wel wat schuldig was...
Waarom ben je haar iets schuldig als jij rookt?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM rookt niet, heeft nooit gerookt en ik vond dat ik haar wel wat schuldig was...
Psychisch misschien wel, lichamelijk is het maximaal een week.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen verschillend, voor jou kan het een week duren, voor mij 3 weken en voor een ander weer 3 maanden.
Dat Stoptober niet?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er op Facebook nog niets over gelezen.
Zijn dat je UV-gerelateerde klachten? Mag toch hopen van niet....quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat kan ook![]()
Maar bij mij zit het allemaal effe anders, klachten kunnen minder worden en dat is wel
wat waard...
De stank kon ze niet echt waarderen...quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom ben je haar iets schuldig als jij rookt?
Nee SLE is meer dan UV gedoe, dat UV gedoe is trouwens nog erger bij die anderequote:Op dinsdag 30 september 2014 22:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zijn dat je UV-gerelateerde klachten? Mag toch hopen van niet....
De e peuk uit de jaren 50quote:
Op vakanties begon ik juist altijd weer te roken als ik al maanden of jaren gestopt was, dat is ook psychischquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Psychisch misschien wel, lichamelijk is het maximaal een week.
Dan is de nicotine uit je lichaam en de drang daarnaar ook meteen minder.
Roken is m.i. ook puur een psychisch iets, verveling, iets om handen hebben.
Op vakanties rookte ik ook nooit...
Ja johquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee SLE is meer dan UV gedoe, dat UV gedoe is trouwens nog erger bij die andere
ellende, ik heb dubbelop toch?
Nee, ik heb er alleen nog maar op radio en tv van gehoord.quote:
O, je rookte binnen? Ja, dan kan ik me er wel iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De stank kon ze niet echt waarderen...
Ik vind alles ideaal.quote:
Binnen roken was vroegah heel gewoon. Ik had zelfs 2 asbakken op mijn werk...quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O, je rookte binnen? Ja, dan kan ik me er wel iets bij voorstellen.
Ik ben in 2008 gestopt met roken, maar mijn man niet en die rookt sinds die tijd in de tuin of in de schuur.
Toen ik rookte deed ik dat ook gewoon binnen, nu kan ik me dat niet meer voorstellen, er wordt bij mij thuis helemaal niet meer binnen gerookt, behalve af en toe stiekem door mijn zoon op zijn kamerquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Binnen roken was vroegah heel gewoon. Ik had zelfs 2 asbakken op mijn werk...
Nu rookt niemand meer bij ons binnen, ook rokende vrienden niet meer.
Prima, maar in mijn eigen huis kan de visite weg gaan of blijven ik rook.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik bij vrienden niet binnen mag roken, dan kom ik er niet meer.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of als het mooi weer isquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik bij vrienden niet binnen mag roken, dan kom ik er niet meer.
Best wel egoistisch....zo lang jij rookte kon en mocht iedereen binnen roken en op het moment dat jij stopte mocht niemand dat meer. Ik weet meteen weer waarom ik niet geschikt ben voor relaties.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ik rookte deed ik dat ook gewoon binnen, nu kan ik me dat niet meer voorstellen, er wordt bij mij thuis helemaal niet meer binnen gerookt, behalve af en toe stiekem door mijn zoon op zijn kamer
Prima!quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik bij vrienden niet binnen mag roken, dan kom ik er niet meer.
Ook dan niet....of ze accepteren me zoals ik ben of ze kunnen de ebola krijgen.quote:
Da's dan ook jouw huis, dus je goed recht...quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima, maar in mijn eigen huis kan de visite weg gaan of blijven ik rook.
Wat een vooroordeel, wie zegt dat mijn man niet mij binnen mag roken van mij, dat is zijn eigen keuze geweest, de pas gesauste wanden en plafonds waren ook één van de redenenquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Best wel egoistisch....zo lang jij rookte kon en mocht iedereen binnen roken en op het moment dat jij stopte mocht niemand dat meer. Ik weet meteen weer waarom ik niet geschikt ben voor relaties.
Whehehehe.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook dan niet....of ze accepteren me zoals ik ben of ze kunnen de ebola krijgen.
Andersom accepteer ik ook alle nukken van mijn vrienden.
Ik zit vol met vooroordelen....en ik ben hypocriet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een vooroordeel, wie zegt dat mijn man niet mij binnen mag roken van mij, dat is zijn eigen keuze geweest, de pas gesauste wanden en plafonds waren ook één van de redenen
O ja? Vertel eensquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zit vol met vooroordelen....en ik ben hypocriet.
Echt?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zit vol met vooroordelen....en ik ben hypocriet.
Zelfs dan is het soms een strijd. Maar ik heb er maling aan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's dan ook jouw huis, dus je goed recht...
Mwah....het was meer een "je hebt helemaal gelijk lieverd" posting. en je haar zit leuk. Uiteraard.quote:
Dan komt mijn zus ze wel verplegenquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook dan niet....of ze accepteren me zoals ik ben of ze kunnen de ebola krijgen.
Andersom accepteer ik ook alle nukken van mijn vrienden.
Dat weet ik, maar ik hoopte op een paar leuke ontboezemingen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mwah....het was meer een "je hebt helemaal gelijk lieverd" posting. en je haar zit leuk. Uiteraard.
Als ik het goed begrijp zijn ze er daar op voorbereid en zijn die pakken daar al,quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Verpleegt je zus die mensen hier in Nederland of in West-Afrika?
quote:GRAPJE hoor! Maar wij worden op het werk wel heel goed voorbereid op een eventuele ebola patiënt. Niemand zit daar nou echt op te wachten.
Gelukkig moeten XXX en ik alleen vandaag en morgen nog werken en dan zijn we bijna vijf weken vrij. Hopelijk is die ebola dan een beetje onder controle!
Ik denk dat er een wasmiddel voor nodig is.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp zijn ze er daar op voorbereid en zijn die pakken daar al,
is een ziekenhuis in Nederlandmaar of daar op dit moment een Ebolalijer ligt
weet ik eigenlijk niet, er stond een mailtje en meer als grapje dat ik ook zo'n pak kon dragen![]()
wacht effe moet ik effe dat mailtje nog een keer lezen wat er precies stond...
als ie maar ballen heeftquote:
Dat is ook de vraag soms.quote:
Afrika is aardig groot.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:33 schreef FANN het volgende:
Ah.. ditte staat er, dus als ik het goed begrijp zijn er wel nóg geen Ebola patiënten daar...
[..]
Hmzz....echt spannende ontboezemingen (mooi woord btw....) zijn het niet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik hoopte op een paar leuke ontboezemingen.
Waar doe je dan je boodschappen? Op de markt en in buurtwinkeltjes?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:36 schreef Kingstown het volgende:
Is meer van het niveau dat ik principiëel weiger om in supermarkten m'n boodschappen te doen en dat af en toe toch doe. Veel opwindender wordt het niet.
Wat een paniek om niks dan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ze werkt in een ziekenhuis in Nederland.
Bij de AH net als jij, oeps (de Griek)quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Waar doe je dan je boodschappen? Op de markt en in buurtwinkeltjes?
Ja was met die Spaanse griep ook zo'n heisaquote:
Af en toe.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Bij de AH net als jij, oeps (de Griek)
Yup. Mijn afkeer van grote bedrijven is enorm, dus ook de IKEA, McDonalds en bol. coms van deze wereld (om maar een paar dwarsstraten te noemen) krijgen geen cent van me. Altijd naar de speciaalzaak/kleine zelfstandige.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Waar doe je dan je boodschappen? Op de markt en in buurtwinkeltjes?
Ik ben een Aldi en Lidl fan. Die zijn ook laat open dat is topquote:
Jeroen S. heeft geen dienst vanavond bij Studio Sport....quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezellig met Jeroen K. samen op de bank de wedstrijd becommentariëren...
Ach ja, iedereen overtreed zijn eigen principes wel eens...quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Yup. Mijn afkeer van grote bedrijven is enorm, dus ook de IKEA, McDonalds en bol. coms van deze wereld (om maar een paar dwarsstraten te noemen) krijgen geen cent van me. Altijd naar de speciaalzaak/kleine zelfstandige.
Hypocriet als ik ben overtreed ik m'n eigen principes nog wel eens.
Wat een onzin. Als ik wat wil hebben koop ik het, waar dan ook.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Yup. Mijn afkeer van grote bedrijven is enorm, dus ook de IKEA, McDonalds en bol. coms van deze wereld (om maar een paar dwarsstraten te noemen) krijgen geen cent van me. Altijd naar de speciaalzaak/kleine zelfstandige.
Bij de Ikea neem ik alleen het Euro ontbijt, bij McDonals een Euroknaller en Bol.com gaat voor de bijl met hun prijsfouten.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik omdat ze het komen brengenquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alleen maar voor de aanbiedingen die de moeite zijn.
KT heeft die principes juist om ze te overtreden...quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ach ja, iedereen overtreed zijn eigen principes wel eens...
Als ik dat doe, dan ga ik een half uur in de hoek staan om over m'n zondes na te denken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ach ja, iedereen overtreed zijn eigen principes wel eens...
zonde van je half uurquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik dat doe, dan ga ik een half uur in de hoek staan om over m'n zondes na te denken.
Jij wel. Ik niet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als ik wat wil hebben koop ik het, waar dan ook.
Ik pas ze gewoon regelmatig aan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:48 schreef just me het volgende:
Principes zijn er toch om zo af en toe over boord te gooien
die ken ik!quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jeroen S. heeft geen dienst vanavond bij Studio Sport....
Ga dat maar even vertellen in dat topic over vreemdgaan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:48 schreef just me het volgende:
Principes zijn er toch om zo af en toe over boord te gooien
Dat klinkt idd beterquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik pas ze gewoon regelmatig aan.
Is wel logisch eigenlijkquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
Dat klinkt idd beter
over binnen roken, ik ben een tijd gestopt en iedereen mocht binnenroken totdat mijn dochter zwanger was, toen ging iedereen zonder probleem naar buiten. En als ze hier komt met de baby moet ook iedereen naar buiten.
en als ik gerookt heb en ik ga mijn kleindochter oppakken was ik mijn handen dan stinken ze niet naar de rookquote:
Ging jij ook stoppen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:52 schreef just me het volgende:
[..]
en als ik gerookt heb en ik ga mijn kleindochter oppakken was ik mijn handen dan stinken ze niet naar de rook
staat wel in de planningquote:
Pfff wat een gewetensvraag FANNquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:56 schreef FANN het volgende:
ik ga nu wel trek in een peuk krijgen trouwensmaar ik wacht nog even...
dat zou dan de laatste moeten zijn,hoop ik écht!
Hoe ben je je aan het voorbereiden? Ik ben zo'n slapjanus, ik baal 's morgens dat ik de avond van te voren weer (te)veel gerookt heb en zodra ik mijn 1e cigaret weer opgestoken heb is dat gevoel weer wegquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoeft niet hoorik ben al wéken aan het voorbereiden
minderen...quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:59 schreef just me het volgende:
[..]
Hoe ben je je aan het voorbereiden? Ik ben zo'n slapjanus, ik baal 's morgens dat ik de avond van te voren weer (te)veel gerookt heb en zodra ik mijn 1e cigaret weer opgestoken heb is dat gevoel weer weg
Sigaretten afschaffen en zelf draaien met zware shagquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:59 schreef just me het volgende:
[..]
Hoe ben je je aan het voorbereiden? Ik ben zo'n slapjanus, ik baal 's morgens dat ik de avond van te voren weer (te)veel gerookt heb en zodra ik mijn 1e cigaret weer opgestoken heb is dat gevoel weer weg
Dát is pas écht goor, zware shagquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sigaretten afschaffen en zelf draaien met zware shag
Wij roken trouwens hetzelfde merk. Dat schept toch een band.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:59 schreef just me het volgende:
[..]
ja, dat wel...quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je wilt toch van het roken af?
Doe jij dat? En werkt het voor jou?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:04 schreef sacha het volgende:
[..]
iets minder stom dan gewone sigaretten
Heb je aan 1 sjekkie op een dag al genoeg.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, dat wel...zou ook wel werken, want daar word ik acuut misselijk van
Mwah....ook dat went. Gewoon even doorbijten.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, dat wel...zou ook wel werken, want daar word ik acuut misselijk van
ja, het is anders maar ik vind het tot nu toe fijnquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe jij dat? En werkt het voor jou?
huh???quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wij roken trouwens hetzelfde merk. Dat schept toch een band.
Ah... kan ik altijd ook nog proberen als die té moeilijk wordt dan...quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:10 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, het is anders maar ik vind het tot nu toe fijn
hoe kun jij nu weten wat ik rook of heb ik dat ooit verteld hier?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan die opmerking?
ik smoke dus wel mét nicotine hèquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... kan ik altijd ook nog proberen als die té moeilijk wordt dan...
als je het zonder doet kun je allerlei dingen oplopenquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het kan ook zonder maar dat is weer ander onderwerp.
dat is het minst erge van de sigaret geloof ik, die teer en andere rotzooi was nog erger toch?quote:
Mijn vrouwelijke intuïtie vertelt me dat je JPS rookt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:12 schreef just me het volgende:
[..]
hoe kun jij nu weten wat ik rook of heb ik dat ooit verteld hier?
ik doe alleen nicotine en alcohol als drugsquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het kan ook zonder maar dat is weer ander onderwerp.
Afkickverschijnselen van de nicotine.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:15 schreef just me het volgende:
[..]
als je het zonder doet kun je allerlei dingen oplopen
héérlijke Combiquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:16 schreef sacha het volgende:
[..]
ik doe alleen nicotine en alcohol als drugs
dan heb je een erg goede vrouwelijke kant ontwikkeldquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn vrouwelijke intuïtie vertelt me dat je JPS rookt.
Mijn beste vriendin noemt mij altijd haar beste vriendin.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
dan heb je een erg goede vrouwelijke kant ontwikkeld
Geen koffie en chocolade?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:16 schreef sacha het volgende:
[..]
ik doe alleen nicotine en alcohol als drugs
Ik heb ook een mannelijke ''beste vriendin''quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin noemt mij altijd haar beste vriendin.
Vriendinnen zijn fantastischquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb ook een mannelijke ''beste vriendin''
Graag!quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Koffie met Tia Maria en warme cocolademelk met rum.
Uiteraard beide met slagroom.
Ik ook en daar ben ik afgelopen zaterdag mee in Haarlem geweest, jammer voor hem konden we niet in de gay-bar gluren!quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb ook een mannelijke ''beste vriendin''
ik heb nog nooit een waarschuwing op een pak koffiebonen zien staanquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar denken wetenschappers anders over.
Hij is niet gay hoor, het is de een neef.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ook en daar ben ik afgelopen zaterdag mee in Haarlem geweest, jammer voor hem konden we niet in de gay-bar gluren!
ik weet niet of mijn neef een nicht isquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij is niet gay hoor, het is de een neef.
Ja écht letterlijk een neef dus maar geen nicht bedenk ik me nu
Komt nog wel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:27 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een waarschuwing op een pak koffiebonen zien staan
mafkeesquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:23 schreef Kingstown het volgende:
Trouwens allemaal even stemmen....
Poll
ik heb drie nicht nevenquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:27 schreef just me het volgende:
[..]
ik weet niet of mijn neef een nicht is
Ik drink dat spul niet meer, word er helemaal hyper van en mijn darmen maken overuren dan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:27 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een waarschuwing op een pak koffiebonen zien staan
ik zou daar schijt aan hebbenquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik drink dat spul niet meer, word er helemaal hyper van en mijn darmen maken overuren dan.
dat spulquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik drink dat spul niet meer, word er helemaal hyper van en mijn darmen maken overuren dan.
Ik werkte met stel collega's die elk uur koffie dronken, deed even mee maar ging dan stuiterend naar huis.quote:
Had je daar op jonge leeftijd al last van of is dat pas later gekomen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik werkte met stel collega's die elk uur koffie dronken, deed even mee maar ging dan stuiterend naar huis.
nou dokter, het zit namelijk zo...quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Had je daar op jonge leeftijd al last van of is dat pas later gekomen?
Ging pas koffie drinken toen ik ging werken, hoorde er soort van bij.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Had je daar op jonge leeftijd al last van of is dat pas later gekomen?
Ik ben ook pas met koffie begonnen toen ik ging werken en dat ging allemaal prima. Niet dat ik er dol op was, maar nergens last van. Pas 20 jaar later begon ik de symptomen te krijgen die jij beschreef. Drink nu ook geen koffie meer, tenzij décafe aanwezig is en dan ook met mate.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ging pas koffie drinken toen ik ging werken, hoorde er soort van bij.
Deed er wel altijd veel melk en suiker in.
Op een dag ben ik er met gekapt en drink alleen nog koffie soms uit beleefdheid bij hoge uitzondering.
Werkte in ploegendienst en merkte dat het daardoor eerder, koffie in de nachtdienst was een no go voor mij.quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben ook pas met koffie begonnen toen ik ging werken en dat ging allemaal prima. Niet dat ik er dol op was, maar nergens last van. Pas 20 jaar later begon ik de symptomen te krijgen die jij beschreef. Drink nu ook geen koffie meer, tenzij décafe aanwezig is en dan ook met mate.
maar het ligt aan de koffiequote:Op dinsdag 30 september 2014 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Na de laatste nachtdienst kratten bier ophalen bij mijn huis en daarna met collega's naar de wei om daar met opgaande zon het nieuwe veulen in te wijden.
maar over die nachtdienst ben je nooit meer heen gekomenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik dronk toen al geen koffie meer.
Dat was reuze gezellig zo rond 6:30u met de collega's.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:05 schreef sacha het volgende:
[..]
maar over die nachtdienst ben je nooit meer heen gekomen
ik vind het allemaal prima hoor!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat was reuze gezellig zo rond 6:30u met de collega's.
Op een fietspad wat verder was het druk met broodtrommeltjes achterop de fiets.
Wij hadden 5 dagen vrij, mooi weer, leuk veulen en bier erbij, wat wil een man nog meer?
Mijn muts had een ex en die probeerde nog wat, dat was niet zo slim.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:11 schreef Kingstown het volgende:
Ik was even aan het vreemdgaan over vreemdgaan, maar ik kom nu weer veilig hier schuilen.
Hij probeerde wat met jou en je muts werd boos?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn muts had een ex en die probeerde nog wat, dat was niet zo slim.
oh jeetje, nu komen de heroïsche verhalenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij probeerde wat met jou en je muts werd boos?
Kopje koffie erbij om het beter te kunnen verteren ?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:22 schreef sacha het volgende:
[..]
oh jeetje, nu komen de heroïsche verhalen
Ben je nog even wakker?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:22 schreef sacha het volgende:
[..]
oh jeetje, nu komen de heroïsche verhalen
Ben altijd gastvrij en mijn muts vertelde zijn dubbele agenda en daarna durfde ie niet meer op bezoek te komen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij probeerde wat met jou en je muts werd boos?
ja lekker, jij ook?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kopje koffie erbij om het beter te kunnen verteren ?
Ik ben hypocriet, dus ik drink vrolijk met je mee.quote:
en toen stond de vriend die niet meer zo vriendelijk was voor de deur van Opa en Oma en toen zei Opa scheer je weg schavuit ga je mond spoelen met zeep als jij het nog één maal in je lelijke boevenkop haalt om hier te verschijnen zorgt Opa er persoonlijk voor dat je tot in lengte van dagen rondjes om het dorpsplein moet rennen in een legging met kant...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben aan het oefenen op sterke verhalen voor mijn kleinzoon.
Ik liep stage en met de chef daar boterde het niet zo goed.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:42 schreef sacha het volgende:
[..]
en toen stond de vriend die niet meer zo vriendelijk was voor de deur van Opa en Oma en toen zei Opa scheer je weg schavuit ga je mond spoelen met zeep als jij het nog één maal in je lelijke boevenkop haalt om hier te verschijnen zorgt Opa er persoonlijk voor dat je tot in lengte van dagen rondjes om het dorpsplein moet rennen in een legging met kant...
Kan dat nu nog niet helemaal inschatten maar hij zit al wel graag erbij en doet dan wel zijn best om er woorden uit te krijgen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:59 schreef sacha het volgende:
en dan zegt je kleinzoon straks: 'ja Opa, bij een sterk verhaal hoort een sterke borrel'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |