Zeker een vrouwelijke user, wijvennijd he?quote:Op maandag 29 september 2014 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het wel kunt raden
Nee. Je hebt het mis.quote:Op maandag 29 september 2014 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeker een vrouwelijke user, wijvennijd he?
Dan kan ik het ook wel raden.
Is het een FOK!ker?quote:Op maandag 29 september 2014 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook niet maar jij raadt het toch nooit man.
Gewoon vertellen.quote:Op maandag 29 september 2014 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet.
Sjezus jullie zijn net een stel wijven met je nieuwsgierigheid.
Maar we hebben het wel over corrie hequote:Op maandag 29 september 2014 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Anders slaat het natuurlijk weer nergens op.
Het moet Henk wel zijn, want daar loop je al jaren over te bitchen.quote:Op maandag 29 september 2014 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet.
Geen idee wie Henk is hoorquote:Op maandag 29 september 2014 23:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het moet Henk wel zijn, want daar loop je al jaren over te bitchen.
Jij bent net een wijf met je semiinteressant doen maar dan niks willen vertellen. En ik had nog wel zulke hoge verwachtingen. Met al dt bier drinken enzoquote:Op maandag 29 september 2014 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet.
Een ex.quote:Op maandag 29 september 2014 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet.
Nee het was meer dat ik mijn mond voorbij praatte of jullie nieuwsgierigheid onderschatte of een combinatie van die tweequote:Op maandag 29 september 2014 23:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij bent net een wijf met je semiinteressant doen maar dan niks willen vertellen. En ik had nog wel zulke hoge verwachtingen. Met al dt bier drinken enzo
Interessant doen dusquote:Op maandag 29 september 2014 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee het was meer dat ik mijn mond voorbij praatte of jullie nieuwsgierigheid onderschatte of een combinatie van die twee
Heet hij Henk dan? Maar het is Henk nietquote:Op maandag 29 september 2014 23:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ok, het is dus Elflettering.
Oh, die ex van je.quote:Op maandag 29 september 2014 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Heet hij Henk dan? Maar het is Henk nietGeen een Henk.
Oh die ook ja, sowieso. Vuile vieze vreemdgangerquote:Op maandag 29 september 2014 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh, die ex van je.
Zeg dat dan joh.
Mjah ik ben soms wat naief.quote:Op maandag 29 september 2014 23:50 schreef sp3c het volgende:
hoe kun je nu al zolang hier komen en onze nieuwsgierigheid onderschatten?
dat kan niet
Dus er is er nog 1?quote:Op maandag 29 september 2014 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die ook ja, sowieso. Vuile vieze vreemdganger
#Hard2Corriequote:Op maandag 29 september 2014 23:52 schreef Karina het volgende:
ik ben niet zo makkelijk om te praten hoor.
ik ga gewoon slapen man, teleurgesteldquote:Op maandag 29 september 2014 23:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of het een FOK!ker is
Oh ja die is er ook nogquote:Op maandag 29 september 2014 23:55 schreef timmmmm het volgende:
Ik weet wel een FOK!ker die corrie niet tof vindt. Ik heb hem meerdere malen voor haar gebasht. Misschien moeten we gewoon allemaal lijsten opnoemen van users waar corrie stiekem een hekel aan heeft.
Daar moeten we gewoon een beetje geduld mee hebben, die gaat vanzelf de pijp uitquote:Op maandag 29 september 2014 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja die is er ook nogVolgens mij kan ik best wel een lange lijst maken nu ik erover nadenk.
NOu ja dat klopt natuurlijk gewoon he.quote:Op maandag 29 september 2014 23:56 schreef timmmmm het volgende:
Dan denkt iedereen dat corrie een bittere oude vrouw is enzo
Kloptquote:Op maandag 29 september 2014 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
NOu ja dat klopt natuurlijk gewoon he.
Dames en heren, we hebben het slachtoffer gevonden!quote:Op maandag 29 september 2014 23:58 schreef Karina het volgende:
Ik ga ook gewoon slapen. Stelletje aagjes.
Toedeloe.
Uh nee ik ga echt slapen timmmmm. Ik heb mijn schoonheidsslaapje nodig hequote:Op maandag 29 september 2014 23:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dames en heren, we hebben het slachtoffer gevonden!
quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 10:33 schreef Karina het volgende:
mijn ex heet Henk, nu ga ik echt bijna over mijn nek.
PC,quote:Op maandag 29 september 2014 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh nee ik ga echt slapen timmmmm. Ik heb mijn schoonheidsslaapje nodig he![]()
Ja en nu gaat mijn pc uit. Doeeeiii
Hetzelfde geldt voor Kentoet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:29 schreef Karina het volgende:
hexje zie ik ook zelden meer trouwens.
Nee hoor.quote:
Kentoet is denk ik nog druk met zijn huis in de weer.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor Kentoet.
Kally is verhuisd van NWS naar ONZ.
Haha, neequote:Op dinsdag 30 september 2014 09:51 schreef Karina het volgende:
Waaghals woont zeker op een boerderij he?
Ik zou wel boer willen worden, dat is mooi man.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:50 schreef Karina het volgende:
Al krijg ik een miljoen, ik ga echt nooit op een boerderij wonen. Moet er niet aan denken.
Op een boerderij kan je juist lekker veel herrie maken zonder dat je overlast veroorzaakt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:05 schreef Uccie het volgende:
Ik ga al dood bij het idee dat het stil om me heen is.
Het is toch nooit stil met die vogeltjes?quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:05 schreef Uccie het volgende:
Ik ga al dood bij het idee dat het stil om me heen is.
Protesteren is zinloos. Kan best gezellig zijn verder enzo, maar resultaat zal het niet opleveren.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Ze willen in Vlaanderen 50 miljoen bezuinigen op het onderwijs. Misschien dat ik ook maar ga protesteren.
Die van Airfrance hadden toch hun zin gekregen laatst? Al was dat eerder staken natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Protesteren is zinloos. Kan best gezellig zijn verder enzo, maar resultaat zal het niet opleveren.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh nee die hadden juist niet hun zin.
Hmja, je hebt vast gelijk. Maar niks doen is ook zo gemakkelijk, alles maar laten gebeuren.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Studentenprotesten had ik over. Ik heb ook ooit geprotesteert toen Deetman minister was van Onderwijs. Tegen de verplichte invoering van de OV-studentenkaart geloof ik.....en/of bezuinigingen. Same story, same shit. Heel gezellig allemaal, maar geen hond die je serieus neemt uiteraard.
quote:De overheid heeft ervoor gekozen om meer dan 50 miljoen te besparen op onderwijs. Om deze besparingen ten dele te compenseren willen ze het inschrijvingsgeld verhogen. Het bedrag dat nu naar voor wordt geschoven is 1000 euro. Dit wil zeggen dat we volgend jaar in september met z'n allen 400 euro meer betalen.
Aanstaande donderdag, 2 OKTOBER, organiseert de Vlaamse Vereniging van Studenten en jullie Studentenraad een MANIFESTATIE tegen de verhoging van het inschrijvingsgeld en de besparingen op het hoger onderwijs in het algemeen. Op 2 september komen we op voor een kwalitatief onderwijs dat toegankelijk is voor iedereen. AFSPRAAK om 13u30 aan het Centraal Station Brussel (https://www.facebook.com/events/1381713155452426/?fref=ts).
De afgelopen jaren bespaarde de Vlaamse Regering reeds op hoger onderwijs. Zowel studenten als instellingen trokken daarom al aan de alarmbel omdat we vreesden dat dit de kwaliteit van het onderwijs in het gedrang zou brengen. Jaarlijks blijft bovendien het aantal studenten dat een hogere studie aanvangt stijgen. Ironisch genoeg zal de toekomstige Vlaamse regering met de huidige voorstellen, instellingen met meer studenten juist minder middelen aanbieden. Waarbij de studenten bovendien het risico lopen dat de daling van de subsidiëring van het hoger onderwijs zich op hun nek zal verhalen.
Als onderwijs bovendien meer kost, worden er meer mensen uitgesloten op basis van hun portemonnee. Dit doordat deze studenten in de eerste plaats door de te hoge kosten niet aan het hoger onderwijs beginnen. Dan wel doordat de verhoging van studiegelden zal veroorzaken dat meer studenten verplicht zullen worden om te werken om hun studies te bekostigen. Waardoor deze studenten minder tijd hebben om te studeren, wat voor een lager studierendement zal zorgen. Dit terwijl kansarme studenten sowieso al lagere slaagkansen hebben. Een lager studierendement zorgt bovendien voor extra kosten voor de individuele student en de Vlaamse overheid. Uitspraken dat studenten wel geld over hebben voor Tomorrowland doch niet voor hun studies zijn in dit opzicht extra ironisch.
We krijgen hier m.a.w. de keuze tussen een kwalitatief onderwijs dat betaalbaar is voor sommigen, of een democratisch onderwijs dat moet besparen en aan kwaliteit moet inboeten.
Als Studentenraad zeggen we neen tegen een dergelijk scenario. Daarom vragen wij aan de Vlaamse Regering, om niet met onze toekomst te spelen! Vandaar dat we op 2 OKTOBER om 13u30 samenkomen aan het Centraal Station in Brussel om mee te betogen TEGEN hogere inschrijvingsgelden en tegen de besparing op het hoger onderwijs in het algemeen!
Zorgen dat je op andere manieren zelf genoeg geld binnen harkt, zodat zulke bezuinigingen je niet echt treffen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Hmja, je hebt vast gelijk. Maar niks doen is ook zo gemakkelijk, alles maar laten gebeuren.
Maar dat doe ik door te studerenquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zorgen dat je op andere manieren zelf genoeg geld binnen harkt, zodat zulke bezuinigingen je niet echt treffen.
Ik zat eerder in ONZ hoorquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor Kentoet.
Kally is verhuisd van NWS naar ONZ.
Mijn excuses voor de geschiedvervalsing.quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zat eerder in ONZ hoor
En ik buurt nog wel eens hier
Dat is wel waarquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn excuses voor de geschiedvervalsing., hoewel ik voor mijn gevoel je hier al een tijd niet meer heb zien posten.
Beetje jammer weerquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou zou ik ook een geheimpje kunnen verklappen, maar het is verstandiger als ik dat niet doe.
Je lurkt in ONZ?quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou zou ik ook een geheimpje kunnen verklappen, maar het is verstandiger als ik dat niet doe.
quote:
Na een paar postings is het ook geen lurken meer.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:54 schreef Uccie het volgende:
[..], en na een paar posts is dat geen geheim meer natuurlijk
Ja toch?quote:
Nu niet meer hoorquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Na een paar postings is het ook geen lurken meer.![]()
Meestal wel erg druk in dat topic, dus het blijft meestal bij (deels) meelezen.
Nee jouw bellen eronderquote:
Mijn bellen passen overal bijquote:
Choo chooquote:
Ja, dat denk ik ook. Maar als ik jou was zou ik het niet gaan nalezenquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het eea gemist in de week dat ik in lederhosen rond heb gelopen.
Je was me net voorquote:
Ik heb de laatste tijd teveel oude topics nagelezen en daar kun je soms idd behoorlijk spijt van krijgen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Maar als ik jou was zou ik het niet gaan nalezen
Ik heb zelf een mobiel zonder foto-mogelijkheid, maar er zijn wel pics gemaakt....godzijdank heb ik ze nog niet gezien.quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb zelf een mobiel zonder foto-mogelijkheid, maar er zijn wel pics gemaakt....godzijdank heb ik ze nog niet gezien.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb zelf een mobiel zonder foto-mogelijkheid, maar er zijn wel pics gemaakt....godzijdank heb ik ze nog niet gezien.
Choo chooquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:24 schreef YokiKater het volgende:
Oh wacht, ik moet natuurlijk een stoomlocomotief hebben.
Ik weet wie ze gemaakt hebben en dat zijn mensen die hooguit op Fok.de komen, dus ik waan me nog redelijk veilig.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:22 schreef Uccie het volgende:
[..]die duiken op de meest bizarre plekken op...ooit ga je met pensioen hè
Dat denk jij.....quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet wie ze gemaakt hebben en dat zijn mensen die hooguit op Fok.de komen, dus ik waan me nog redelijk veilig.
Nou...heel gezelligquote:
Stuur hem dan even terug, want ik ben de mijne kwijtquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Net zoals jij denkt dat jouw ice-bucket-flimpje in veilige handen is....
Heb jij een nieuwe standaard PI?quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stuur hem dan even terug, want ik ben de mijne kwijt
Ja, deze past niet echt lekker, maar Specu vond het niets, dus ik houd hem maar.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb jij een nieuwe standaard PI?
Over pics gesproken....je komt soms onverwachte pics tegen als in in oude topics snuffelt.
Doe maar niet meer.quote:
Dat werkt 2 kanten op, ik heb haar pas geleden verboden Webbie te zeggen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Net getrouwd en nu al onder de plak.
Dat was denk ik mijn tweelingzus, de sloeriequote:Op dinsdag 30 september 2014 19:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij was niet het bruidsmeisje waarmee ik onder de tafel zat?
Waarheid, ik ookquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Iedereen wil met Uccie trouwen.
Die "toet toet!" doet?quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat was denk ik mijn tweelingzus, de sloerie
Ik niet. Uccie is te jong.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Iedereen wil met Uccie trouwen.
En wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Uccie is anders wel bijna 40.
Nee joh....die is pas 35.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Uccie is anders wel bijna 40.
Nu heb ik echt serieus een MI die ik nooit wilde hebben, and what has been seenquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:59 schreef Uccie het volgende:
Specu is mod hè, ik val op mannen met macht.
Choo choo!
quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Nu heb ik echt serieus een MI die ik nooit wilde hebben, and what has been seen![]()
![]()
Ik heb hem niet meerquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:05 schreef Kally het volgende:
Ik moet dat ice-bucket filmpje nog zien.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb hem niet meerwiste per ongeluk het hele youtube account en toen was hij weg
Nope, ik heb een fotografisch geheugen en dat is voldoendequote:Op dinsdag 30 september 2014 20:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Yoki even lief aankijken....die heeft een kopie.
Stuur ff mailtje naar de NSA dan.quote:
Per ongeluk, jaja.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb hem niet meerwiste per ongeluk het hele youtube account en toen was hij weg
Ja per ongeluk, ik wilde alleen dat google+ account deleten en toen was alles weg...behalve dat google+ accountquote:
Oh gelukkig.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zei niet dat er iets mis mee was.
Er is voetbla.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:17 schreef Specularium het volgende:
Gaat het over oude wijven, schittert Cnor door afwezigheid.
Wat is deze.
Herkenbaar, is ook zo onhandig hoe ze alles fuseren daar bij google.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja per ongeluk, ik wilde alleen dat google+ account deleten en toen was alles weg...behalve dat google+ account
Ja iets wat google vindt dat je moet hebben. Soort nep-Facebook.quote:
Lekker bijdehand doen weer, wacht maar.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja iets wat google vindt dat je moet hebben. Soort nep-Facebook.
Het is toch op NPO3, die zit gewoon op de bank te juichen met een pak wijn.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is een uitwedstrijd, waar is ze dan?
Op groot scherm kijken ofzo.
Ik zit gewoon lp de bankquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is een uitwedstrijd, waar is ze dan?
Op groot scherm kijken ofzo.
Ze had een passepartout ofzo, geen idee hoe je dat schrijft.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is toch op NPO3, die zit gewoon op de bank te juichen met een pak wijn.
Uccie is nog geen 80.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:21 schreef Specularium het volgende:
http://www.youtube.com/uccie80
Werkt niet.
Mobiel posten kan ik niet dus even snel naar mijn pc gelopenquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze had een passepartout ofzo, geen idee hoe je dat schrijft.
Is Frans en dus homoseksueel.
Met een streepje er tussen, ofwel een trait d'union.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze had een passepartout ofzo, geen idee hoe je dat schrijft.
Is Frans en dus homoseksueel.
Niet dat ik weet. Ja gewoon in de kroeg, maar daar heb ik geen zin in.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kon je niet ergens op een scherm kijken met kaartjes?
Nee, ok, ondertussen kijk ik ook.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Ja gewoon in de kroeg, maar daar heb ik geen zin in.
OK veel plezier, ik ga zo weer in de huiskamer zitten, de tv die hier staat is analoog aangesloten dus minder goed beeld.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, ok, ondertussen kijk ik ook.
Dan weet je dat.
Sooowww zeker geen ijshockey nu hequote:Op dinsdag 30 september 2014 20:27 schreef sp3c het volgende:
ik ben ook maar gaan kijken
gewoon omdat het kan
Lolquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:21 schreef Specularium het volgende:
http://www.youtube.com/uccie80
Werkt niet.
Tijdbom eronder.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:37 schreef Specularium het volgende:
Die Telegraafreclame moeten ze echt kapotschieten.
Dat liedje, tik tok tik tok,.
Lekkerquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:39 schreef Specularium het volgende:
Ik merk het alweer, Uccie heeft zo'n bui die je vrij hard moet afstraffen.
niets leuksquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Sooowww zeker geen ijshockey nu he
Als je hem maar niet meeneemt op onze date.quote:
Ik was het niet van plan. Girls night out enzulks.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als je hem maar niet meeneemt op onze date.
Welke date? DWDD?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als je hem maar niet meeneemt op onze date.
Dat doet mijn hond ook altijd, wordt hij heel vrolijk van.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:43 schreef sp3c het volgende:
ik ben superleuk man, soms stamp ik zonder reden in plassen enzo, gewoon om te lachen
quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was het niet van plan. Girls night out enzulks.
Toen ik klein was had ik daar laarsjes voor.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:43 schreef sp3c het volgende:
ik ben superleuk man, soms stamp ik zonder reden in plassen enzo, gewoon om te lachen
Rode?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toen ik klein was had ik daar laarsjes voor.
terechtquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat doet mijn hond ook altijd, wordt hij heel vrolijk van.
Ja, goed onthouden.quote:
mijn opa ook, stalen neuzen, allesquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toen ik klein was had ik daar laarsjes voor.
Gezellig toch!quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is echt leuk, je een uur kapot ergeren aan Typhoon.
Ja tuurlijk alsof ik uit ga manquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:49 schreef Specularium het volgende:
Misschien wil Corrie wel mee.
Corrie,.
Zouden wij heel leuk vinden. Maar ze kan nooit meer op vrijdag. Iets met sociaal leven.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:49 schreef Specularium het volgende:
Misschien wil Corrie wel mee.
Corrie,.
Nee, ik ben een feestbeestquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja tuurlijk alsof ik uit ga manBen ik veels te oud voor, allang geen girl meer.
Golden girl.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja tuurlijk alsof ik uit ga manBen ik veels te oud voor, allang geen girl meer.
Of ze stelt zich niet aan, kan ook nog.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zouden wij heel leuk vinden. Maar ze kan nooit meer op vrijdag. Iets met sociaal leven.
Ik stuur wel een drone.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:48 schreef Specularium het volgende:
Girls night out, daar moet je als Team Henk sowieso niet bij willen zijn.
Hele stofzuigerslangen jaquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, slangen in je hol en alles.
Niets waartegen Tena niet tegen helpt.quote:
Dat heb ik altijd als ik lang mobiel heb gepost. Daarna opeens zo'n hele rij als je weer op de pc inlogt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:56 schreef Specularium het volgende:
Check mijn scherm vol quote-alerts.
Ik heb mobiel ook de desktopversie, maar dat is ook matig op een telefoon.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als ik lang mobiel heb gepost. Daarna opeens zo'n hele rij als je weer op de pc inlogt.
Reageren er mensen op je natte taart?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als ik lang mobiel heb gepost. Daarna opeens zo'n hele rij als je weer op de pc inlogt.
In je settings kun je aan of uitzetten of je op een mobiel apparaat de mobiele of gewone versie wil hebben. Omdat ik zo'n appeltablet heb wil ik daar de gewone versie op. Maar nu heeft mijn telefoon dat automatisch ookquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:02 schreef Specularium het volgende:
Ik weet helemaal niet hoe dit mobiel moet werken, maar ik heb mijn smartphone ook nog steeds niet werkend.
Maar ik weet nog helemaal niet hoe die telefoon aan moet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
In je settings kun je aan of uitzetten of je op een mobiel apparaat de mobiele of gewone versie wil hebben. Omdat ik zo'n appeltablet heb wil ik daar de gewone versie op. Maar nu heeft mijn telefoon dat automatisch ook
Je moet erop stampen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar ik weet nog helemaal niet hoe die telefoon aan moet.
Oh ik wist niet eens dat je dat kon aanpassen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
In je settings kun je aan of uitzetten of je op een mobiel apparaat de mobiele of gewone versie wil hebben. Omdat ik zo'n appeltablet heb wil ik daar de gewone versie op. Maar nu heeft mijn telefoon dat automatisch ook
Ja dan weet ik het ook nietquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij hebt er de meeste posts over gemaakt vermoed ik.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Reageren er mensen op je natte taart?
Ik heb zo'n prepaid simkaart, volgens mij kan ik er niet eens mee internetten als ik die overzet.quote:
Sjezus manquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jij hebt er de meeste posts over gemaakt vermoed ik.
Was het nou een tarte tatin?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jij hebt er de meeste posts over gemaakt vermoed ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Wel via wifi.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb zo'n prepaid simkaart, volgens mij kan ik er niet eens mee internetten als ik die overzet.
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Sjezus manKnopje aan de bovenkant gok ik.
Gewoon via WiFi.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb zo'n prepaid simkaart, volgens mij kan ik er niet eens mee internetten als ik die overzet.
Mwehehe, goal gemist.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Graag gedaan schat.
Ik ga weer kijken. veel plezier met je knopje.
Wel als je in een trein met WiFi zit.....of de MacDonalds.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Was het nou een tarte tatin?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Nog nooit gemaakt, is het moeilijk?quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Sjezus manKnopje aan de bovenkant gok ik.
Al geloof ik je eigenlijk niet.
Ja, zie foto in de OP.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nog nooit gemaakt, is het moeilijk?
Volgens mij hoort het er wel zo uit te zien.quote:
Te nat is voor niemand leuk natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij hoort het er wel zo uit te zien.
Nee, had het jaren terug ook al eens gemaakt en toen was het ook gelukt. Kan niet zoveel mis gaan geloof ikquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nog nooit gemaakt, is het moeilijk?
Dat hoort bij zo'n soort taart.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Te nat is voor niemand leuk natuurlijk.
Ga ik ook eens proberen dan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, had het jaren terug ook al eens gemaakt en toen was het ook gelukt. Kan niet zoveel mis gaan geloof ik
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Marianne had al gezegd dat het allemaal te nat was.
Hier staan nog andere foto's en tips van kenners in CUL.quote:
Nou en, jij hebt toch al een enorme reet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hier staan nog andere foto's en tips van kenners in CUL.
Ik ga het zeker nog eens maken, wel veel kcal alleen
CUL / Het grote Baktopic (voor al je bakfoto's, bakvragen en baktips) #19
Ik wil nog een kruisbessen-custard-schuimtaart maken. Maar geen tijd voorlopig.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:18 schreef Specularium het volgende:
Je kan ook een normale appeltaart bakken.
Ipv die Franse sensuele kuttaartjes.
Nee joh, die kan door een lampenglas.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou en, jij hebt toch al een enorme reet.
Ah, de kruisbessen weer, daar ben ik wel nieuwsgierig naar. En schuimtaartquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil nog een kruisbessen-custard-schuimtaart maken. Maar geen tijd voorlopig.
Zal wel met kerst worden dan.
Dit wil ze juist horen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee joh, die kan door een lampenglas.
Ben je rond kerst in NL?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah, de kruisbessen weer, daar ben ik wel nieuwsgierig naar. En schuimtaart
Dat is een feit.quote:
Nee, ik wilde gewoon een stukje brengen.quote:
Of een spacecupcakequote:Op dinsdag 30 september 2014 21:18 schreef Specularium het volgende:
Je kan ook een normale appeltaart bakken.
Ipv die Franse sensuele kuttaartjes.
quote:
Het is geen appeltaart hè, dus niet teleurgesteld zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:23 schreef Specularium het volgende:
Ik ben ook rond Kerst in Nederland.
.
Nee joh al was het wel leuk geweest om naar Cyprus te gaan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:22 schreef anonymoussie het volgende:
Zit Cor nou weer bij de wedstrijd?
Lijkt me niet zo lekker.quote:
Ik ben met Kerst altijd rond.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:23 schreef Specularium het volgende:
Ik ben ook rond Kerst in Nederland.
.
Misschien wil ik wel een stukje van je kersentaart.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is geen appeltaart hè, dus niet teleurgesteld zijn.
Kruisbessen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien wil ik wel een stukje van je kersentaart.
Sja. Had je kekke pics kunnen maken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh al was het wel leuk geweest om naar Cyprus te gaan.
Geld groeit niet op mijn rug helaas.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:26 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Sja. Had je kekke pics kunnen maken.
Nee, wel een hoop haar.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Geld groeit niet op mijn rug helaas.
Uit een potjequote:Op dinsdag 30 september 2014 21:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die kon je toch niet vinden op de markt, waarom nu wel?
Appeltaartbodem, want ik vind vlaaibodem niet zo lekker.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:27 schreef Latert het volgende:
[..]
Wat voor een bodem heeft de taart?
Je moet het ook planten.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Geld groeit niet op mijn rug helaas.
De combinatie, niet genoeg smaak om voor de wietsmaak te compenserenquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Appeltaartbodem, want ik vind vlaaibodem niet zo lekker.
Mooi zo.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Appeltaartbodem, want ik vind vlaaibodem niet zo lekker.
Nog steeds?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |