dat was twee delen terugquote:
quote:Op maandag 29 september 2014 19:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat was twee delen terug![]()
ik bedenk me net dat ik vandaag 15 weken ben
nee, dat kan alleen een modje.quote:Op maandag 29 september 2014 19:51 schreef krijgerrtje het volgende:
Mobiel krijg ik 't niet gefixedtoevallig iemand in de buurt die het wel voor elkaar krijgt?
Gevalletje heeft ook vandaag wisseldag, wel makkelijke dag om te onthoudenquote:Op maandag 29 september 2014 19:52 schreef Risu het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben vandaag 18. Gelijke mijlpaaldag. Schelen we precies 3 weken.
het lijkt me vooral bal als iemand midden tijdens je spreekuur gaat liggen biggen. Kun je al die afspraken weer verzettenquote:Op maandag 29 september 2014 19:53 schreef mignonne het volgende:
Een solist heeft idd 24/7 dienst. Daarom zijn er ook niet zoveel van![]()
Maar een solist heeft wellicht zo'n 10 zwangeren per maand die die maand uitgerekend zijn (daarvan tellen ook de dames mee die bijvoorbeeld al overgedragen zijn ivm stuit of hoge bloeddruk). Een praktijk met 4 vk's kan zomaar 30-40 zwangeren per maand hebben die uitgerekend zijn.
Ik kan me voorstellen dat er niet zoveel zijn dan.....quote:Op maandag 29 september 2014 19:53 schreef mignonne het volgende:
Maar een solist heeft wellicht zo'n 10 zwangeren per maand die die maand uitgerekend zijn (daarvan tellen ook de dames mee die bijvoorbeeld al overgedragen zijn ivm stuit of hoge bloeddruk). Een praktijk met 4 vk's kan zomaar 30-40 zwangeren per maand hebben die uitgerekend zijn.
quote:Op maandag 29 september 2014 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is nog geen garantie voor die verloskundige bij je bevalling hedat is een beetje het nadeel ook weer. Bij een praktijk met meerdere vk's is het altijd wel iemand die je kent, al ken je ze niet allemaal even goed, en bij eenmanszaak is de kans op een invaller wat groter maar ken je je eigen vk wel beter. Heeft allebei voors en tegens uiteindelijk.
Onze 1-op-1-vk heeft 5 zwangeren per uitgerekende maand, het is haar in 12 jaar 1x overkomen dat er 2 dames tegelijk bevielen. En de vk waar ze intensief mee samenwerkt (gaan wij ook nog mee kennismaken) heeft in 9 jaar 1 bevalling niet zelf kunnen doen, en dat was omdat ze zelf kapot ziek op bed lag. Ik heb er dus wel vertrouwen in dat ze er gewoon bij kan zijn eigenlijk. En mochten we tijdens de bevalling nog overgedragen worden, dan blijft ze in vrijwel alle gevallen (indien gewenst) als een soort doula wel aanwezig.quote:Op maandag 29 september 2014 19:53 schreef mignonne het volgende:
Die posters passen ook wel bij kwakzOrs thema. Leuke sitequote:Op maandag 29 september 2014 21:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kwak, hadden jullie nu al een geboortekaartje? Zo niet, bij deze een ongevraagde tip: www.roodborstje.eu.
Check! Wat wil je weten?quote:Op maandag 29 september 2014 21:53 schreef dobbey het volgende:
Ik stel hier ook even de vraag omdat misschien hier ervaringsdeskundigen zitten..... Heeft iemand van jullie misschien ervaring met de POP poli?
op het eind wel, omdat ik gewoon geen ruimte meer had om fatsoenlijk adem te halen. je bent toch bijna uitgerekend?? Als je het niet vertrouwt, gewoon even bellenquote:Op maandag 29 september 2014 21:30 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Weet niet wat ik gemist heb. Was effe een paar dagen niet lekker. Dus voor iedereen een knuf en een![]()
kennen jullie trouwens harde buiken met een benauwd gevoel? Komen en gaan steeds en geven een beklemmend benauwd gevoel
sorry, geen ervaring hier. myn gyn had me wel door willen sturen, maar omdat ik al onder behandeling ben van een psychiater was dat niet nodig.quote:Op maandag 29 september 2014 21:53 schreef dobbey het volgende:
Ik stel hier ook even de vraag omdat misschien hier ervaringsdeskundigen zitten..... Heeft iemand van jullie misschien ervaring met de POP poli?
Hoe gaat het in zijn werk? Ik loop nu bij een psycholoog ivm PTSS en krijg EMDR therapie. Daarnaast loop ik bij een psych ivm testen ADHD/ADD. Ik gebruik oxazepam wanneer nodig maar ik merk dat ik het zonder niet meer red en dat het me niet meer "helpt" zoals het in het begin deed..... Mijn psychiater geeft aan dat ze me geen andere middelen wil voorschrijven omdat we niet weten wanneer we onze laatste kans in gaan met de donor en ze niet weet in hoeverre de medicatie hier problemen mee geeft. Nu heb ik morgen weer een afspraak staan met haar en ik wil aangeven dat ik het echt niet meer trek en graag doorgestuurd wil worden of dat zij contact opneemt met hun om e.e.a. te overleggen. Voor ik het voorstel wil ik wel graag weten of dat überhaupt zo mogelijk is of dat ik het te rooskleurig in ziequote:
Hen die had ik gemist. Heel leuk! We hebben ee alleen al eentje ( en de enveloppen al in huis ) die io gelukkig ook heel erg leuk vindquote:Op maandag 29 september 2014 21:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kwak, hadden jullie nu al een geboortekaartje? Zo niet, bij deze een ongevraagde tip: www.roodborstje.eu.
Dat er een nieuwe zwangerschapsweek begintquote:Op maandag 29 september 2014 23:38 schreef MaJo het volgende:
* MaJo komt uit de lurkstand omdat ik na een paar dagen meelezen er maar niet uit kom wat wisseldagen zijn en ik het op Google ook niet kan vindendus wat is/zijn het?
He! Het is slaaptijd!quote:Op dinsdag 30 september 2014 02:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik zag mkon m wat moeilijk rijmen met het bosdierenthema, maar goed
ja, met een sudokuquote:Op dinsdag 30 september 2014 02:57 schreef Loj het volgende:
[..]
He! Het is slaaptijd!
Of ben je bezig
thanks!quote:Op maandag 29 september 2014 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat er een nieuwe zwangerschapsweek begint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |