dat was twee delen terugquote:
quote:Op maandag 29 september 2014 19:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat was twee delen terug![]()
ik bedenk me net dat ik vandaag 15 weken ben
nee, dat kan alleen een modje.quote:Op maandag 29 september 2014 19:51 schreef krijgerrtje het volgende:
Mobiel krijg ik 't niet gefixedtoevallig iemand in de buurt die het wel voor elkaar krijgt?
Gevalletje heeft ook vandaag wisseldag, wel makkelijke dag om te onthoudenquote:Op maandag 29 september 2014 19:52 schreef Risu het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben vandaag 18. Gelijke mijlpaaldag. Schelen we precies 3 weken.
het lijkt me vooral bal als iemand midden tijdens je spreekuur gaat liggen biggen. Kun je al die afspraken weer verzettenquote:Op maandag 29 september 2014 19:53 schreef mignonne het volgende:
Een solist heeft idd 24/7 dienst. Daarom zijn er ook niet zoveel van![]()
Maar een solist heeft wellicht zo'n 10 zwangeren per maand die die maand uitgerekend zijn (daarvan tellen ook de dames mee die bijvoorbeeld al overgedragen zijn ivm stuit of hoge bloeddruk). Een praktijk met 4 vk's kan zomaar 30-40 zwangeren per maand hebben die uitgerekend zijn.
Ik kan me voorstellen dat er niet zoveel zijn dan.....quote:Op maandag 29 september 2014 19:53 schreef mignonne het volgende:
Maar een solist heeft wellicht zo'n 10 zwangeren per maand die die maand uitgerekend zijn (daarvan tellen ook de dames mee die bijvoorbeeld al overgedragen zijn ivm stuit of hoge bloeddruk). Een praktijk met 4 vk's kan zomaar 30-40 zwangeren per maand hebben die uitgerekend zijn.
quote:Op maandag 29 september 2014 19:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is nog geen garantie voor die verloskundige bij je bevalling hedat is een beetje het nadeel ook weer. Bij een praktijk met meerdere vk's is het altijd wel iemand die je kent, al ken je ze niet allemaal even goed, en bij eenmanszaak is de kans op een invaller wat groter maar ken je je eigen vk wel beter. Heeft allebei voors en tegens uiteindelijk.
Onze 1-op-1-vk heeft 5 zwangeren per uitgerekende maand, het is haar in 12 jaar 1x overkomen dat er 2 dames tegelijk bevielen. En de vk waar ze intensief mee samenwerkt (gaan wij ook nog mee kennismaken) heeft in 9 jaar 1 bevalling niet zelf kunnen doen, en dat was omdat ze zelf kapot ziek op bed lag. Ik heb er dus wel vertrouwen in dat ze er gewoon bij kan zijn eigenlijk. En mochten we tijdens de bevalling nog overgedragen worden, dan blijft ze in vrijwel alle gevallen (indien gewenst) als een soort doula wel aanwezig.quote:Op maandag 29 september 2014 19:53 schreef mignonne het volgende:
Die posters passen ook wel bij kwakzOrs thema. Leuke sitequote:Op maandag 29 september 2014 21:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kwak, hadden jullie nu al een geboortekaartje? Zo niet, bij deze een ongevraagde tip: www.roodborstje.eu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |