vind je het heel verrassend als ik dat niet herkende in de url die je aanhaalde?quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:28 schreef videonatic het volgende:
[..]
Daarom vraag ik ook specifiek de aflevering van vorige week
Ja, want gelukkig kon je het zien aan de quote datum van 4 oktober.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:24 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
vind je het heel verrassend als ik dat niet herkende in de url die je aanhaalde?
zet zoiets er dan even specifiek bij, dan weet iedereen meteen waar het om gaat.
ja met wat deductie erbij had ik dat kunnen weten. maar globaal lezend (zoals ik meestal doe hier op dit forum) heb ik dat gemist.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:28 schreef videonatic het volgende:
Ja, want gelukkig kon je het zien aan de quote datum van 4 oktober.
klein beetje maar...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:03 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij zit het bij het knoopje wat strak allemaal.
nee idd....serieus mennekequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:21 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zie aan die naam al dat het vast geen lachebekje is.
twitter:JandeHoop twitterde op zaterdag 18-10-2014 om 22:07:01Kostenbesparing! Deelnemer Dit was het nieuws leent vestje van Janny van Heel Holland Bakt reageer retweet
Maximquote:Vanavond om 22:15 op RTL4 met presentator Maxim Hartman en schrijver Özcan Akyol. Kijken dus!
Iemand die 'neoliberale' op de Nederlandse TV gebruikt, nooit gedacht dat ik dat nog zou zienquote:Op zondag 19 oktober 2014 11:51 schreef Slobeend het volgende:
Zihni Ozdil, wat een vervelende gozer is dat zeg. Met z'n neokoloniale geleuter en 'de markthal is één grote clusterfuck van neoliberale gentrificatie'!
Zeker weten, hete DM in je inboxje.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dank. Mocht het eerder beginnen moet je maar DMen. Maxim
Ik schakel er ook per ongeluk op in, lekkerquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:14 schreef zoem het volgende:
Wat een timingIk keek naar de klok en dacht sh*t eerste kwartier niet gezien. Blijkt dat het vorige programma uitloopt
Wat ben jij een natte tosti joh, bedankt voor die DMquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:13 schreef Specularium het volgende:
Nu beginnen ze er lekker tussenin.
appeltaart timmmm, appeltaart (of wortel)quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat ben jij een natte tosti joh, bedankt voor die DM
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat ben jij een natte tosti joh, bedankt voor die DM
DM openbaar maken is ban.quote:DM van jou aan timmmmm
25-10-2014 @ 22:25:36
Na de reclame begint het.
Was een beetje een rare opmerking omdat het van hem kwam, ik had wat krekelgeluiden erna wel gepast gevondenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:35 schreef zoem het volgende:
Jammer dan je geen hart hebt, anders kon je dat ook verkopen![]()
Dafuqquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mosterdgas is lekker met een lange-afstandskroket..
Dit past wel bij het verhaal van nuquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mosterdgas is lekker met een lange-afstandskroket..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |