twitter:JandeHoop twitterde op zaterdag 18-10-2014 om 22:07:01Kostenbesparing! Deelnemer Dit was het nieuws leent vestje van Janny van Heel Holland Bakt reageer retweet
Maximquote:Vanavond om 22:15 op RTL4 met presentator Maxim Hartman en schrijver Özcan Akyol. Kijken dus!
Iemand die 'neoliberale' op de Nederlandse TV gebruikt, nooit gedacht dat ik dat nog zou zienquote:Op zondag 19 oktober 2014 11:51 schreef Slobeend het volgende:
Zihni Ozdil, wat een vervelende gozer is dat zeg. Met z'n neokoloniale geleuter en 'de markthal is één grote clusterfuck van neoliberale gentrificatie'!
Zeker weten, hete DM in je inboxje.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dank. Mocht het eerder beginnen moet je maar DMen. Maxim
Ik schakel er ook per ongeluk op in, lekkerquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:14 schreef zoem het volgende:
Wat een timingIk keek naar de klok en dacht sh*t eerste kwartier niet gezien. Blijkt dat het vorige programma uitloopt
Wat ben jij een natte tosti joh, bedankt voor die DMquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:13 schreef Specularium het volgende:
Nu beginnen ze er lekker tussenin.
appeltaart timmmm, appeltaart (of wortel)quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat ben jij een natte tosti joh, bedankt voor die DM
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat ben jij een natte tosti joh, bedankt voor die DM
DM openbaar maken is ban.quote:DM van jou aan timmmmm
25-10-2014 @ 22:25:36
Na de reclame begint het.
Was een beetje een rare opmerking omdat het van hem kwam, ik had wat krekelgeluiden erna wel gepast gevondenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:35 schreef zoem het volgende:
Jammer dan je geen hart hebt, anders kon je dat ook verkopen![]()
Dafuqquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mosterdgas is lekker met een lange-afstandskroket..
Dit past wel bij het verhaal van nuquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mosterdgas is lekker met een lange-afstandskroket..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |