quote:
xDquote:Op maandag 29 september 2014 19:06 schreef Specularium het volgende:
Geschoren benen met een zadelstang in je reet.
Misschien eens stoppen met deze 'sport'.
Volgens FOK! is geen enkele sport meer een sport te noemen.quote:Op maandag 29 september 2014 19:06 schreef Specularium het volgende:
Geschoren benen met een zadelstang in je reet.
Misschien eens stoppen met deze 'sport'.
Ze komen nu met Bureau Marokko.quote:Op maandag 29 september 2014 19:06 schreef Karina het volgende:
Oh de Jakhalzen zitten er allebei. Zou wel leuk zijn als ze weer met Bureau Sport zouden komen.
Ja xd.quote:Op maandag 29 september 2014 19:08 schreef muzas het volgende:
Kreeg hij niet in zo'n programma van m een blikje cola naar zn harses van een of andere 7-jarige mocro?
quote:Op maandag 29 september 2014 19:08 schreef muzas het volgende:
Kreeg hij niet in zo'n programma van m een blikje cola naar zn harses van een of andere 7-jarige mocro?
^^ ditquote:Op maandag 29 september 2014 19:10 schreef marcodej het volgende:
Obama spreekt Mulder toe. Altijd +1.
Omdat Johan Fretz niet kon vanavondquote:Op maandag 29 september 2014 19:12 schreef marcodej het volgende:
Is Prem Obamakenner ofzo? Qaarom krijgt een bewezen dorpsidioot dit podium.
Misschien heeft hij een ban op fok! En moet hij nu ergens trollen?quote:Op maandag 29 september 2014 19:12 schreef marcodej het volgende:
Is Prem Obamakenner ofzo? Qaarom krijgt een bewezen dorpsidioot dit podium.
Negers in de politiek verdienen automatisch meer sympathie in de samenleving.quote:Op maandag 29 september 2014 19:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Obama heeft gelijk omdat die een neger is
Helemaal van klootzakken als Premquote:Op maandag 29 september 2014 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Negers in de politiek verdienen automatisch meer sympathie in de samenleving.
Dat mag niet gezegd worden.quote:Op maandag 29 september 2014 19:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
Opsporing verzocht is toch ook een soort Bureau Marokko.
quote:Op maandag 29 september 2014 19:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
Opsporing verzocht is toch ook een soort Bureau Marokko.
Eigenlijk ken ik geen enkele Marokkaanse voetballer die het echt heeft waargemaakt.quote:Op maandag 29 september 2014 19:21 schreef OProg het volgende:
De meeste Marokkaanse voetballers hebben een carrière die raar is en halen de potentie er niet uit.
Dat is de schuld van andere groepen.quote:Op maandag 29 september 2014 19:23 schreef Specularium het volgende:
Bij andere groepen is deze extreme aandacht niet nodig.
Wat boeit ons jouw mening over voetbal?quote:Op maandag 29 september 2014 19:24 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Over Marokaanse voetballers, maar wat de fuck boeit mij dat nou
Da's dat gedachtegoed dat de 'problemen' met marokkanen e.d. onze eigen schuld is.quote:Op maandag 29 september 2014 19:23 schreef Specularium het volgende:
Bij andere groepen is deze extreme aandacht niet nodig.
Het gaat niet alleen over Marokkaanse voetballers, even opletten hè.quote:Op maandag 29 september 2014 19:24 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Over Marokaanse voetballers, maar wat de fuck boeit mij dat nou
We begrijpen ze verkeerd.quote:Op maandag 29 september 2014 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen komt ISIS de studio binnenvallen.
Hadjiquote:Op maandag 29 september 2014 19:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eigenlijk ken ik geen enkele Marokkaanse voetballer die het echt heeft waargemaakt.
Mooi , Mathijs onthoofden met een manchetequote:Op maandag 29 september 2014 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen komt ISIS de studio binnenvallen.
En niet alleen in Nederland.quote:Op maandag 29 september 2014 19:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hadji
Maar de lijst is enorm ja, Aissati, Afellay, Assaidi, Labyad, El Hamdaoui, Bakkali, Hadouir, Diba, Boussatta, Bousouffa.. Die hebben eigenlijk allemaal een carrière gehad die minder is dan het talent dat ze hadden/hebben..
ik op zo'n ezel...quote:Op maandag 29 september 2014 19:25 schreef Karina het volgende:
Ik had Evenblij wel in zo een jurk willen zien.
Chamakh.quote:Op maandag 29 september 2014 19:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hadji
Maar de lijst is enorm ja, Aissati, Afellay, Assaidi, Labyad, El Hamdaoui, Bakkali, Hadouir, Diba, Boussatta, Bousouffa.. Die hebben eigenlijk allemaal een carrière gehad die minder is dan het talent dat ze hadden/hebben..
Ik bedoel de naam.quote:
quote:Op maandag 29 september 2014 19:25 schreef Karina het volgende:
Ik had Evenblij wel in zo een jurk willen zien.
zo dat Frank zijn wasquote:Op maandag 29 september 2014 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]Dat is van die reclame voor wasmiddel, witte reus.
Engelse Geubels.quote:Op maandag 29 september 2014 19:29 schreef Karina het volgende:
Wat een irritante stem heeft die kerel.
Heb je jezelf wel eens gehoord, Cor?quote:Op maandag 29 september 2014 19:29 schreef Karina het volgende:
Wat een irritante stem heeft die kerel.
Nee ik luister nooit naar mezelf op bandquote:Op maandag 29 september 2014 19:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je jezelf wel eens gehoord, Cor?
Mijn grapquote:
Die was ook kut.quote:Op maandag 29 september 2014 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik heb het niet gezien. Volgens mij zat ik Transformers te kijken. /dagboek
En veeeel te lang man. Bijna 3 uur.quote:
Harry Mensgodquote:Op maandag 29 september 2014 19:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze mochten alle drie door:
http://glamora.ma/2014/09/kocht_harry_mens_hollands_got.html
Zijn ze allemaal, alleen deel 1 was leuk.quote:Op maandag 29 september 2014 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
En veeeel te lang man. Bijna 3 uur.
Gelul over sport is altijd goed.quote:Op maandag 29 september 2014 19:36 schreef whosvegas het volgende:
Slechte uitzending
Te veel gelul over sport en Chef Special
quote:Op maandag 29 september 2014 19:36 schreef whosvegas het volgende:
Slechte uitzending
Te veel gelul over sport en Chef Special
Hij gaat binnenkort dood ja, even wat meer respect.quote:
Dan leek deze zeker langer omdat er niet zoveel aan was. Alleen het eerste stuk was wel leuk, toen die uitvinder die truck vond.quote:Op maandag 29 september 2014 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn ze allemaal, alleen deel 1 was leuk.
Nee dat was ook al niet leuk.quote:Op maandag 29 september 2014 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan leek deze zeker langer omdat er niet zoveel aan was. Alleen het eerste stuk was wel leuk, toen die uitvinder die truck vond.
Ik vond dat wel leukquote:Op maandag 29 september 2014 19:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee dat was ook al niet leuk.
Met je Marky Mark.
Wat je zegt ben je zelf.quote:Op maandag 29 september 2014 19:39 schreef marcodej het volgende:
Ik word zo moe van dit slappe geouwehoer.
Gewoon geluid afzetten en naar het lekkere wijf achter Mathijs kijken.quote:Op maandag 29 september 2014 19:39 schreef marcodej het volgende:
Ik word zo moe van dit slappe geouwehoer.
Hij ziet er nu redelijk gezond uit. Dan verwacht je niet dat zo'n kerel over 2 maanden dood is.quote:
Het kan best zijn dat jij over 3 maanden ook dood bent.quote:Op maandag 29 september 2014 19:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Heftig dit.
Blijft raar om iemand te zien waarvan je weet dat hij er over 3 maanden niet meer is.
Nee dat is wel gek, al weet ik niet wat hij heeft eigenlijk. Misschien is het iets wat je niet ziet?quote:Op maandag 29 september 2014 19:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij ziet er nu redelijk gezond uit. Dan verwacht je niet dat zo'n kerel over 2 maanden dood is.
Ik denk een verkoudheidje.quote:Op maandag 29 september 2014 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat is wel gek, al weet ik niet wat hij heeft eigenlijk. Misschien is het iets wat je niet ziet?
Het is botkanker lees ik nu.quote:Op maandag 29 september 2014 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]ja tuurlijk Mani. Wel iets met zijn longen lijkt, zo te horen.
Aan je posts te lezen zou je zijn graf nog aanstampen.quote:
Veel plezier!quote:Op maandag 29 september 2014 19:47 schreef DjinN het volgende:
Woeeehhh Cheffies!![]()
![]()
![]()
Kaartjes zijn al in the pocket
Komt wel dichtbij zo.quote:Op maandag 29 september 2014 19:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat jij over 3 maanden ook dood bent.
Jij wel eerder dan ons, heb je nog dromen?quote:Op maandag 29 september 2014 19:49 schreef Karina het volgende:
Nou jongens ga wat doen voor je het weet ben je dood.
Die zijn al allemaal vervuldquote:Op maandag 29 september 2014 19:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij wel eerder dan ons, heb je nog dromen?
Ik vind het erg voor hem, maar ik heb helemaal niks met dit gezwam.quote:Op maandag 29 september 2014 19:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Aan je posts te lezen zou je zijn graf nog aanstampen.
Ja oké maar van hem weten we het zo goed als zeker.quote:Op maandag 29 september 2014 19:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat jij over 3 maanden ook dood bent.
Nummer 1 poster van FOK! worden.quote:Op maandag 29 september 2014 19:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij wel eerder dan ons, heb je nog dromen?
Is goed marcodej.quote:Op maandag 29 september 2014 19:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind het erg voor hem, maar ik heb helemaal niks met dit gezwam.
Danku danku!quote:
Ik denk dat de NOS een filmpje met gekke stemmetjes onder een haaksbergen filmpje weggeveto'd heeftquote:Op maandag 29 september 2014 19:52 schreef Mani89 het volgende:
Wat een flutshow, na dit depressieve item had ik wel een lach nodig.
Ja allemaalquote:
Schijnt dat hij deze tekst onder het filmpje had geplakt.quote:Op maandag 29 september 2014 19:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik denk dat de NOS een filmpje met gekke stemmetjes onder een haaksbergen filmpje weggeveto'd heeft
En level uppen bij WoW ja toch?quote:Op maandag 29 september 2014 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja allemaalAlleen de nieuwe LP van Danny Vera staat nog op het lijstje, maar die is nog niet uit.
Dit moet toch wel de meest pijnlijke afwijzing zijn die ik heb meegemaaktquote:Op maandag 29 september 2014 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja allemaalAlleen de nieuwe LP van Danny Vera staat nog op het lijstje, maar die is nog niet uit.
Ik ben al level 90 hoor!quote:Op maandag 29 september 2014 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En level uppen bij WoW ja toch?
Oh ik snap hints nooit Straniquote:Op maandag 29 september 2014 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit moet toch wel de meest pijnlijke afwijzing zijn die ik heb meegemaakt
quote:Op maandag 29 september 2014 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben al level 90 hoor!
[..]
Oh ik snap hints nooit StraniWat dat betreft ben ik net een man.
En een IJshockey wedstrijd bezoeken.quote:Op maandag 29 september 2014 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
1 grote wens is laatst iig vervuld, Zlatan live zien
Da's wel een hele gekke wens hoor. Zo knap is ie niet.quote:Op maandag 29 september 2014 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
1 grote wens is laatst iig vervuld, Zlatan live zien
Oh dat heb ik al een paar keer gedaan hoor.quote:Op maandag 29 september 2014 20:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En een IJshockey wedstrijd bezoeken.
Niet knap wel aantrekkelijk, vind ik dan.quote:Op maandag 29 september 2014 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's wel een hele gekke wens hoor. Zo knap is ie niet.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:06 schreef Norrage het volgende:
Sinds wanneer is Mart ineens een muziekkenner.....
Oja, waar ging dat ook alweer over?quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:05 schreef Rnnz het volgende:
Neeee, alsjeblieft geen Mart. Wat een stronthekel heb ik aan die vent gekregen sinds z'n 'ben jij nou zo dom'-opmerking bij DWDD en z'n vele TV-optredens erna.
Over z'n boek en over wielrennen. Het was overigens 'dan ben je nog stommer dan je eruit ziet' (7.30m).quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, waar ging dat ook alweer over?
quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:05 schreef Rnnz het volgende:
Neeee, alsjeblieft geen Mart. Wat een stronthekel heb ik aan die vent gekregen sinds z'n 'ben jij nou zo dom'-opmerking bij DWDD en z'n vele TV-optredens erna.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:06 schreef Norrage het volgende:
Sinds wanneer is Mart ineens een muziekkenner.....
quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:05 schreef Rnnz het volgende:
Kan wel tof zijnquote:Micropia
Wist je dat 2/3 van al het leven op aarde onzichtbaar is en dat je alleen al in je mond 700 soorten verschillende bacteriën hebt? Koningin Maxima opende vandaag Micropia in Artis. Micropia is het eerste museum ter wereld dat alleen micro-organismen toont. Aan tafel: Eveline Hensel, directeur Micropia en microbioloog Jasper Buikx.
Wordt natuurlijk vakkundig om zeep geholpen door tijd te gaan vullen met nietszeggende filmpjes. En vast nog even lachen om bacterien in uitwerpselen of zo en dan kan Matthijs weer heel hard 'STOP!' roepen om het item te beëindigen.quote:
Als Lucia een poging had gewaagd bij Pauw was dat wel gelukt waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:44 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat veel Mart de laatste tijd, die man is niet van de buis te slaan
quote:
Oja, erg was dat.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:38 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Over z'n boek en over wielrennen. Het was overigens 'dan ben je nog stommer dan je eruit ziet' (7.30m).
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/234447
Maar afgelopen zondag was hij er dus nietquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:44 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat veel Mart de laatste tijd, die man is niet van de buis te slaan
Het nieuwe wielrennen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar afgelopen zondag was hij er dus niet
Logisch gelet op de gasten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |