quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Zal ik 'm anders even appenquote:Op maandag 29 september 2014 17:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik verwacht nog wel een reactie van hmf in de app...
Ja vet filmpje idd. Het is dat ik naast HMF stond ander zou ik denken dat hij dit gemaakt heeft.quote:
Het één sluit het ander niet uit bij hem.quote:Op maandag 29 september 2014 17:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja vet filmpje idd. Het is dat ik naast HMF stond ander zou ik denken dat hij dit gemaakt heeft.
HMF die bij zo'n jodenzender (vrij naar WvH) werkt? Kan ik mij niet voorstellen, ook al 'ken' ik HMF (en jullie) alleen van hierquote:Op maandag 29 september 2014 17:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit bij hem.
HMF persoonlijk niet kennen is een gemis in je leven. HMF-kenners kunnen dit beamen.quote:Op maandag 29 september 2014 18:02 schreef Bombvis het volgende:
[..]
HMF die bij zo'n jodenzender (vrij naar WvH) werkt? Kan ik mij niet voorstellen, ook al 'ken' ik HMF (en jullie) alleen van hier
Scheelt je wel een hoop dataverbruik op je mobiel.quote:Op maandag 29 september 2014 18:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HMF persoonlijk niet kennen is een gemis in je leven. HMF-kenners kunnen dit beamen.
Bekant plezant ne balleke trappen.quote:Op maandag 29 september 2014 18:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
2500 Belgkes naar de Kuip donderdag.
Zij mogen wel bier zuipen in de combi.quote:Op maandag 29 september 2014 18:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
2500 Belgkes naar de Kuip donderdag.
Zij mogen zelfs bier zuipen tijdens AA meetings.quote:Op maandag 29 september 2014 18:17 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Zij mogen wel bier zuipen in de combi.
Helemaal nietquote:Op maandag 29 september 2014 18:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zij mogen zelfs bier zuipen tijdens AA meetings.
Er is zelfs een clubje duitstalige belgen.... Eupen geloof ik.quote:Op maandag 29 september 2014 18:24 schreef Caland het volgende:
Ook nog Franstalige Belgen. Dan heb je dubbel pech in je leven.
quote:Schaken hoorde reden op tv: 'Dat was even slikken'
Ruben Schaken zat zaterdagavond met klapperende oren en grote ogen naar FOX Sports te kijken. Hij zag zijn trainer Fred Rutten voor de camera verklaren dat hij de aanvaller van Feyenoord buiten de selectie had gelaten, omdat Lex Immers weer terug was. Overbodig verklaard, dus. Terwijl Schaken dacht dat hij vanwege zijn knieblessure niet was meegereisd naar Deventer voor het competitieduel tegen Go Ahead Eagles.
"Na de bekerwedstrijd tegen Go Ahead had ik last van mijn knie, maar met pijnstillers had ik best kunnen spelen", aldus Schaken tegenover Metro. "Ik ging ervan uit dat die lichte blessure de reden was dat ik niet bij de selectie zat, maar toen hoorde ik de trainer ineens zeggen dat ik buiten de groep was gelaten omdat hij andere spelers de voorkeur gaf. Ik was heel erg verbaasd, dat was even slikken."
De 32-jarige Feyenoorder is niet boos, al had hij de teleurstellende boodschap graag persoonlijk vernomen. "Dat was netjes geweest, maar hij is het niet verplicht. Ik de trainer nog niet gesproken en ik ga ook niet om een uitleg vragen. Laat ik het zo zeggen: de boodschap is duidelijk overgekomen. Bovendien heeft hij als winnende trainer altijd gelijk. Het belangrijkst is dat we eindelijk weer een zege hebben geboekt. Anders waren we pas echt in een crisis terechtgekomen."
Daarmee relativeert hij zijn eigen situatie wel heel erg gemakkelijk. Maar Schaken kent inmiddels het klappen van de zweep. "Tja, dit hoort erbij. Grote talenten als Jean-Paul Boëtius en Tonny Vilhena spelen ook niet. De concurrentie is nu eenmaal groot. Er zijn miljoenen euro's neergelegd voor nieuwe spelers, dat speelt ook een rol. Een Porsche Cayenne van een paar ton laat je niet in de garage staan, zeg ik altijd maar. Dat is in de voetballerij ook van toepassing. Maar goed, ik loop al een tijdje mee en ik red me wel weer. Het is aan mij om te laten zien dat ik wel nog van waarde ben."
Terwijl de rest van de selectie van een vrije dag genoot, stond Schaken maandag samen met Khalid Boulahrouz op het trainingsveld. Zijn knie hield het prima. "We hebben 1 tegen 1-oefeningen gedaan en ik had weinig last meer. Morgen train ik met de groep en moet ik kijken hoe mijn knie daarop reageert. Natuurlijk is het een teleurstelling als ik donderdag weer niet bij de groep zit voor de Europa Leaguewedstrijd tegen Standard Luik. Ik laat me verrassen."
Schaken of Immers. Ebola of cholera...quote:Op maandag 29 september 2014 18:46 schreef Caland het volgende:
Schaken vond volgens mij zelf dat het wel lekker ging. Hoop eigenlijk ook dat Rutten de optie Toornstra hangend op rechts maar incidenteel gaat gebruiken. We gaan toch niet allerlei noodgrepen inzetten om Immers maar te laten spelen
Dan moet ik maar leren leven met die leegte in m'n leven, nietwaar?quote:Op maandag 29 september 2014 18:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HMF persoonlijk niet kennen is een gemis in je leven. HMF-kenners kunnen dit beamen.
Vermeer 1 miljoentwitter:VoetbalFinance twitterde op maandag 29-09-2014 om 18:51:27FEY meldt dat het nog ¤8m aan vaste activa en transfers heeft uitgegeven. Betekent tot. transferbedrag voor Vermeer/Bilal/Toornstra c.¤7.5m reageer retweet
Rutten zei dat hij wel gek was om nu alles weer om te gooien.quote:Op maandag 29 september 2014 18:46 schreef Caland het volgende:
Schaken vond volgens mij zelf dat het wel lekker ging. Hoop eigenlijk ook dat Rutten de optie Toornstra hangend op rechts maar incidenteel gaat gebruiken. We gaan toch niet allerlei noodgrepen inzetten om Immers maar te laten spelen
Hij had gewoon z'n bakkes moeten houden en eerst met Rutten gaan praten als hij dan toch zo verbaasd was.quote:
Van wie moet dat?quote:Op maandag 29 september 2014 19:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij had gewoon z'n bakkes moeten houden en eerst met Rutten gaan praten als hij dan toch zo verbaasd was.
Is dezelfde ziekte die veel spelers/trainers hebben: eerst via de media 'verbazing' uiten en daarna pas de betreffende persoon zelf aanspreken.quote:Op maandag 29 september 2014 19:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Van wie moet dat?Is niks mis met deze reactie hoor.
Uhh, nee. Volgens mij zijn veel van die jonge gasten van vak gewisseld, dit jaar minder jeugd dan vorig seizoen.quote:
Gewoon Boëtius rustig weer brengen, zodra hij fit en in vorm is kun je fijn met Manu en Boëtius op de flanken spelen.quote:Op maandag 29 september 2014 18:46 schreef Caland het volgende:
Als Rutten hem gewoon persoonlijk had aangesproken was er geen verbazing te uiten geweest.quote:Op maandag 29 september 2014 19:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is dezelfde ziekte die veel spelers/trainers hebben: eerst via de media 'verbazing' uiten en daarna pas de betreffende persoon zelf aanspreken.
Hij is inderdaad een volwassen kerel, zou hij dan écht verbaasd zijn over de keuze van Fred? Maar goed, ik ben al een poosje een beetje klaar met Ruben...quote:Op maandag 29 september 2014 19:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als Rutten hem gewoon persoonlijk had aangesproken was er geen verbazing te uiten geweest.
Daarnaast is Schaken een volwassen mens, hij mag zelf wel bepalen wat hij wel en niet tegen de krant zegt, en deze reactie is gewoon fatsoenlijk.
Alleen maar omdat hij zwart is zeker.quote:Op maandag 29 september 2014 19:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is inderdaad een volwassen kerel, zou hij dan écht verbaasd zijn over de keuze van Fred? Maar goed, ik ben al een poosje een beetje klaar met Ruben...
Misschien een plekkie in onze RVC, lullen kan ie wel....quote:Op maandag 29 september 2014 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen maar omdat hij zwart is zeker.
Nee, klopt.quote:Op maandag 29 september 2014 19:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien een plekkie in onze RVC, lullen kan ie wel....
Zijn al die transfers meegenomen in het boekjaar 2013-2014? Lijkt me dat ze niet allemaal in dat boekjaar vallenquote:Op maandag 29 september 2014 19:00 schreef Grifte het volgende:
Vermeer 1 miljoentwitter:VoetbalFinance twitterde op maandag 29-09-2014 om 18:51:27FEY meldt dat het nog ¤8m aan vaste activa en transfers heeft uitgegeven. Betekent tot. transferbedrag voor Vermeer/Bilal/Toornstra c.¤7.5m reageer retweet
Bilal 3.5 miljoen
De Toorn 3 miljoen
Zoiets?
Een gesprek voorstellen...quote:Op maandag 29 september 2014 19:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stel je een gesprek voor tussen Vermeer en Schaken...
Zijn reactie is extreem netjes en professioneel, spijkers op laag water zoeken dit.quote:Op maandag 29 september 2014 19:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is inderdaad een volwassen kerel, zou hij dan écht verbaasd zijn over de keuze van Fred? Maar goed, ik ben al een poosje een beetje klaar met Ruben...
Bilal was 2.5 en Toorn 3.5. Verder is er ook nog 4 (?) ton betaald voor El Ahmadi.quote:Op maandag 29 september 2014 19:00 schreef Grifte het volgende:
Bilal 3.5 miljoen
De Toorn 3 miljoen
Zoiets?
hooo high fives all aroundquote:
Varkenoord hé. Place to be. En zo...quote:Op maandag 29 september 2014 19:38 schreef Divje het volgende:
Zo, vak V zondag. Nog ff een gelegenheid vinden om wat te kanen en zuipen voor de wedstrijd. Ben benieuwd
Jawel jawel. Van de week kunnen we wel eens een potje doen.quote:Op maandag 29 september 2014 20:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hooo high fives all around
speel je nou al eens fifa ?
lekker hoor, ouwe boefquote:Op maandag 29 september 2014 20:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel jawel. Van de week kunnen we wel eens een potje doen.
Achahbar overigens een hattrickje gemaakt bij de belofte.
varkenoord natuurlijkquote:Op maandag 29 september 2014 19:38 schreef Divje het volgende:
Zo, vak V zondag. Nog ff een gelegenheid vinden om wat te kanen en zuipen voor de wedstrijd. Ben benieuwd
Schuimspaan, laan op Zuid.quote:Op maandag 29 september 2014 19:38 schreef Divje het volgende:
quote:Halverwege juli maakte Feyenoord melding van de komst van Khalid Boulahrouz. De verdediger werd omschreven als 'zeer welkome versterking'. Voorlopig blijft zijn inbreng dit seizoen echter beperkt tot één officieel duel. Ook de ontmoeting met Standaard Luik, donderdag in de Europa League, komt te vroeg voor de van een blessure herstellende verdediger.
"Hij is topfit en bovendien op meerdere posities in de defensie inzetbaar", zei technisch directeur Martin van Geel bij de presentatie van Boulahrouz. Al snel bleek dat de voormalig international een conditionele achterstand had. In de voorronde Champions League maakte hij als invaller zijn debuut tegen Besiktas. Niet veel later liep hij tijdens de training een knieblessure op. Sinds dat moment, begin augustus, staat Boulahrouz geblesseerd langs de kant.
De 35-voudig international is op de weg terug, meldt De Telegraaf. Volgens de ochtendkrant is de voormalig speler RKC Waalwijk, Hamburger SV, Chelsea, Sevilla, VfB Stuttgart, Sporting Portugal en Bröndby IF bijna fit, hij heeft alleen nog wedstrijdritme nodig. Dat gaat de 32-jarige achterhoedespeler eerst opdoen bij de beloften van de Rotterdammers.
Nee. Afgelopen zaterdag heeft die gewoon 90 minuten lang zitten ouwehoeren met een maatje van me. Je hebt er niks aan.quote:Op maandag 29 september 2014 18:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Te ver lopen.quote:Op maandag 29 september 2014 22:23 schreef Caland het volgende:
Varkenoord als je van bier uit plastic houdt.
Anders die 40-45 kroegen op zuid rondom het stadion.
quote:Mathijsen en Schaken grote slachtoffers puzzel Rutten
De puzzel die coach Fred Rutten probeert op te lossen bij Feyenoord heeft twee prominente slachtoffers geëist. Routinier Joris Mathijsen (34) en aanvaller Ruben Schaken (33), beide grootverdieners, stevenen af op een anoniem seizoen in de Kuip.
Fred Rutten keek zaterdag in de Adelaarshorst halverwege de tweede helft naar Karim El Ahmadi. De international van Marokko had aan de blik van de trainer voldoende en knikte. Feyenoord leidde met 0-2 en besloot tot het zorgvuldig rondspelen van de bal. Een soort grote rondo met de spelers van Go Ahead in het midden.
De druk van de zwakke resultaten hebben coach Rutten niet van zijn geloof gebracht. Zijn defensie moet ver van het eigen doel kunnen verdedigen. En het belangrijkste aspect van de filosofie van Rutten: het middenveld moet altijd in handen zijn van Feyenoord. Daarom laat hij al jaren graag een verdediger doorschuiven naar het middenveld of, zoals zaterdag in Deventer, juist een aanvaller (Jens Toornstra) 'uitzakken' naar het middenrif.
De twee voornaamste slachtoffers van de gekozen stijl: Joris Mathijsen en Ruben Schaken, die beiden een behoorlijke hap nemen uit het salarisbudget van technisch directeur Martin van Geel. Mathijsen toonde in de eerste maanden van het seizoen aan dat de slijtage in rap tempo is ingezet. De ex-international mist snelheid en heeft een voorkeur om achteruit te lopen zodat de ruimtes in de rug van de verdediging minder groot worden. Rutten weet dat hij met Sven van Beek en Terence Kongolo veel meer druk naar voren kan ontwikkelen.
Bij Ruben Schaken ligt zijn degradatie nog gevoeliger. De rechterspits vond tot zijn grote verbazing vrijdag zijn naam niet terug bij de 18-koppige selectie voor de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles. Rutten zei er na de 0-4 overwinning slechts over 'dat hij Immers terug had en op de bank koos voor andere spelers'.
Dat Schaken zelf geen uitleg kreeg, was veelzeggend. Schaken: 'Toen ik de trainer hoorde zeggen dat ik buiten de groep was gelaten omdat hij andere spelers de voorkeur gaf, was dat wel even slikken. De concurrentie is groot. Talenten als Vilhena en Boëtius spelen ook niet. Aan mij de taak om te laten zien dat ik nog van waarde ben.'
Feyenoord wilde de voormalig international afgelopen zomer al kwijt. Bilal Basaçikoglu werd aangetrokken als rechterspits, maar hij bleek nog niet klaar te zijn voor de basiself. 'Bilal is een groot talent', zegt Rutten. 'Hij gaat er absoluut komen, daar ben ik van overtuigd.'
Dat Schaken uit de ploeg en zelfs de wedstrijdselectie is verdwenen terwijl zijn opvolger er voorlopig nog niet klaar voor is, zegt in feite alles. De kans dat de buitenspeler ooit nog terugkeert in de basiself is klein.
Voor Jean-Paul Boëtius en Tonny Vilhena is de situatie anders. Ook het jonge duo zat zaterdag op de bank omdat de juiste vorm ontbreekt. Maar Rutten is wel zeer gecharmeerd van de talenten en beseft dat hun weg naar de top nog even bezaaid zal zijn met hobbels.
Op hun beurt zijn beide spelers blij met de aanpak van Fred Rutten, ook al kost het ze af en toe speeltijd. Feyenoord wil hun contracten ook openbreken en verlengen, waar het bij Mathijsen en Schaken nu nog slechts wachten is tot hun verbintenissen aan het einde van het seizoen zijn afgelopen.
Al vallen de resultaten eens, ik ben het wel vaak eens met Rutten. Goossens laten vertrekken. Daarna Verhoek niet meer opstellen. Mulder eruit, Mathijssen eruit en nu Schaken... Dat waren in mijn ogen ook écht de zwakste schakels.quote:
quote:Towers wil de spelers en de supporters een hart onder de riem steken. "Alles bij elkaar heb ik tientallen keren acte de présence gegeven in De Kuip. Het Feijenoord Stadion vol met gelijkgestemde zielen is een feest. Ook dit keer, geloof me maar. Met elkaar creëren we de twaalfde man. De Kuip zal bomvol zitten. Zo doen we dat in Rotterdam als het tegenzit."
"Kijk maar naar de thuiswedstrijd tegen VVV, een paar dagen na die 10-0. Als het goed gaat, dan heb je niemand nodig. Maar als je je verlaten voelt, dan wel. Niet verslagen, niet nu. Daarom ben ik er ook donderdag. Om de supporters achter de ploeg te krijgen. Het Legioen moet de euforie er weer instampen bij de spelers: Pats, boem! Vlak voor de aftrap met elkaar You'll Never Walk Alone. Moeten de mensen eens zien hoe die twaalfde man tekeer blijft gaan."
Lee Towers kijkt uit naar het Europa League duel met Standard Luik van aanstaande donderdag. "Eerst zoek ik de jongens op in de kleedkamer, voor een handje. Niet de moed laten zakken, positief blijven denken dat is mijn credo. Believe in your dreams, ik heb ook dingen gedaan die niemand voor mogelijk hield. Het is niet míjn Feyenoord, maar óns Feyenoord. En niets is sterker dan dat ene woord, Feyenoord. We mogen de club niet laten zakken."
Ja, en hij gelooft ook dat hij die zelf heeft bedacht.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
Die gozer playbackt zijn hele leven slechts 1 liedje toch?
quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:58 schreef Muto het volgende:
Ze zouden gewoon een keertje Paul Elstak op het veld moeten zetten met een draaitafel.
Die heeft dat toen een keer gedaan met de klassieker in de legioenzaal en sindsdien heel wat boekingen geannuleerd zien worden. Doet dat dus niet meer. Al treedt hij sowieso maar nauwelijks op in die regionen geloof ik.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:58 schreef Muto het volgende:
Ze zouden gewoon een keertje Paul Elstak op het veld moeten zetten met een draaitafel.
Daar draait hij toch al niet meer sinds de jaren 90?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft dat toen een keer gedaan met de klassieker in de legioenzaal en sindsdien heel wat boekingen geannuleerd zien worden. Doet dat dus niet meer. Al treedt hij sowieso maar nauwelijks op in die regionen geloof ik.
Klopt. Maar die gasten zitten niet alleen daar natuurlijk. Heb het hem een keer gevraagd, maar dat leverde toen zoveel gezeik op (terwijl dat juist weer wat was gaan liggen) dat hij dat niet meer doet. Is voor hem ook zijn inkomen natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:07 schreef satecl het volgende:
[..]
Daar draait hij toch al niet meer sinds de jaren 90?
Is ook een moeilijke club om te slagenquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:13 schreef Cara het volgende:
Ze zijn bij Newcastle niet zo blij met Janmaat..
Vertel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:13 schreef Cara het volgende:
Dan komt hij hier volgend jaar maar weer heen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:13 schreef Cara het volgende:
Kopen we hem net als El Ahmadi voor ¤ 700.000,- terug.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:13 schreef Cara het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2014 22:20 schreef Happel het volgende:
[..]
$833.
En dat is maar een momentopname. Binnen een half jaar staat het op $2500.
quote:
Hij geeft veel te veel ruimte weg in de verdediging.quote:
We zitten niet in slowchat, stuk endeldarm.quote:
Dat hadden ze kunnen weten toen ze hem haalde toch?quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:26 schreef Cara het volgende:
[..]
Hij geeft veel te veel ruimte weg in de verdediging.
Wil je schieten? Is goed, ga je gang. Wil je voorgeven? Is goed, geef maar voor.
Een van de redenen waarom de verdediging daar zo zwak oogt.
Bron?quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:26 schreef Cara het volgende:
[..]
Wil je schieten? Is goed, ga je gang. Wil je voorgeven? Is goed, geef maar voor.
They couldn't guarantee his safety?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Maar die gasten zitten niet alleen daar natuurlijk. Heb het hem een keer gevraagd, maar dat leverde toen zoveel gezeik op (terwijl dat juist weer wat was gaan liggen) dat hij dat niet meer doet. Is voor hem ook zijn inkomen natuurlijk.
Ik moet zeggen dat ik hem ook wat hoger had ingeschat hoor.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:27 schreef Happel het volgende:
Dat hadden ze kunnen weten toen ze hem haalde toch?
quote:
Daar kwam die quote ook niet vandaan, waardeloze voorspeller.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:27 schreef Happel het volgende:
[..]
We zitten niet in slowchat, stuk endeldarm.
[..]
Dat hadden ze kunnen weten toen ze hem haalde toch?
Gewoon je eigen voetbalverstand dus. In Engeland waren ze er enthousiast over hem. Maar ze staan nu onderaan en inderdaad: Dan komt er even kritiek.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:31 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik hem ook wat hoger had ingeschat hoor.
Valt alleen voorlopig zwaar door de mand en toont geen enkele tekenen van ontwikkeling.
[..]
[ afbeelding ]
Spreek je over een paar jaar wel weer.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar kwam die quote ook niet vandaan, waardeloze voorspeller.
Enig voordeel ; 375.23. Wel +0.13%!!!
Ze waren tevreden over hem. En hij kan ook wel wat, maar het is natuurlijk meer een aanvallende verdediger dan echt een pure verdediger.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:31 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik hem ook wat hoger had ingeschat hoor.
Valt alleen voorlopig zwaar door de mand en toont geen enkele tekenen van ontwikkeling.
Is goed ouwe reusquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Spreek je over een paar jaar wel weer.
[..]
Ze waren tevreden over hem. En hij kan ook wel wat, maar het is natuurlijk meer een aanvallende verdediger dan echt een pure verdediger.
Na 2 uur en 3 kwartier in de trein ben ik wel toe aan lopenquote:
En dat heb je als degradatiekandidaat nou nét niet nodig. Verder gewoon een prima speler.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:49 schreef Happel het volgende:
Ze waren tevreden over hem. En hij kan ook wel wat, maar het is natuurlijk meer een aanvallende verdediger dan echt een pure verdediger.
Waarom zou je dat willen doen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:54 schreef Divje het volgende:
Dat afstandje van Rotterdam CS naar de Kuip is ook wel te doen
Omdat tijd zat. En ik geen bierpens mee hoef te slepen. & ff de benen strekkenquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:00 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen doen?
Dat scheelt welquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Omdat tijd zat. En ik geen bierpens mee hoef te slepen. & ff de benen strekken
Daarom, zo vaak kom ik ook niet in Rotterdamquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:05 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat scheelt wel
Ja, en dan heb je wel weer eens een leuk wandelingetje Rotterdam, niets mis mee
Moet je even langs de Markthal. Die is open vanaf de 1ste.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Daarom, zo vaak kom ik ook niet in Rotterdambeetje sightseeing dit dat
Da's wel een leuke tip ja. Eerst daar even langsquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet je even langs de Markthal. Die is open vanaf de 1ste.
Drie en een half uur de hoogtepunten van Immers.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:26 schreef Caland het volgende:
De Feyenoord-documentaire ''Hoop en verwachting in De Kuip'' is vanavond om 19.30u en 23.00u te zien op FOX Sports 1
Een heuse docu ja?
Staan 8e in Belgie toch? Kunnen we hebben dus.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:10 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Hoe goed is Standard eigenlijk, is er een goede kans om te winnen? Sevilla was overdreven sterk, had wel 7-0 kunnen zijn, maar die zijn ook EL kampioen. Als we tegen Standard winnen dan kunnen we een goede reeks neerzetten wat nu echt nodig is.
Standard heeft net zo'n seizoen als Feyenoord tot nu toe: driewerf kut. Aantal oude bekenden (als in hebben in de Eredivisie gespeeld) zijn Enoh, Van Damme en Ronnie Stam, verder nog wel wat bekende spelers maar ze zijn niet echt in vorm nog dit seizoenquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:10 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Hoe goed is Standard eigenlijk, is er een goede kans om te winnen? Sevilla was overdreven sterk, had wel 7-0 kunnen zijn, maar die zijn ook EL kampioen. Als we tegen Standard winnen dan kunnen we een goede reeks neerzetten wat nu echt nodig is.
quote:
Wat een infantiele documentaire joh.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:26 schreef Caland het volgende:
De Feyenoord-documentaire ''Hoop en verwachting in De Kuip'' is vanavond om 19.30u en 23.00u te zien op FOX Sports 1
Een heuse docu ja?
quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:26 schreef Caland het volgende:
Een heuse docu ja?
Sowieso beetje jammer van de timing van die docu, hadden ze dat niet om 20.45 uur kunnen doenquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:51 schreef Caland het volgende:
Die 'docu' gaat echt helemaal nergens over.
Ik zag zo'n moment ook van De Vrij dit weekend.. 'wil je er langs? is goed.. loop maar door jongen'.. vervolgens mist die aanvaller alleen voor de keeper, maar het is wel tekenend. De Vrij is verdedigend nooit echt overtuigendquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:26 schreef Cara het volgende:
[..]
Ignjatovicquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:04 schreef PIETR het volgende:
Tering, wat een hoop slechte spelers zijn er uit die helikopter gestapt zeg ..
Ja, dat is een beetje het probleem met ons. Al die 'kunnen we hebben' tegenstanders verliezen we gewoon vaak tegen. Ook vraag ik me af of we het spel tegen GA ook kunnen spelen tegen betere tegenstanders.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:43 schreef PIETR het volgende:
[..]
Staan 8e in Belgie toch? Kunnen we hebben dus.
Die leeft ook in een droom met Koeman, gewoon dik 2e staan in de PL. Ik hoop maar dat ze het lang volhouden en straks niet te ver afglijden.quote:
Eind van het seizoen staat Kazim Kazim hiertussen.quote:
Documentaire ging inderdaad helemaal nergens over. Weggegooid geld.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:24 schreef Caland het volgende:
Serieus joh. Het gaat gewoon een uur lang over de helikopter. De tering
Bedankt voor dezen tip, dan ga ik niet kijken ook.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Documentaire ging inderdaad helemaal nergens over. Weggegooid geld.
Toch zeker een stuk of 40-45 absolute miskopen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:04 schreef PIETR het volgende:
Tering, wat een hoop slechte spelers zijn er uit die helikopter gestapt zeg ..
Wedstrijd tegen ajax niet gezien?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:17 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ja, dat is een beetje het probleem met ons. Al die 'kunnen we hebben' tegenstanders verliezen we gewoon vaak tegen. Ook vraag ik me af of we het spel tegen GA ook kunnen spelen tegen betere tegenstanders.
Tja, wij staan zelf 12e.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:43 schreef PIETR het volgende:
[..]
Staan 8e in Belgie toch? Kunnen we hebben dus.
Zij 9 gespeeld 12 punten, wij 7 gespeeld 8 punten. 2x winnen en we doen het statistisch beter dan hun in de competitiequote:
[clichemodus]Ja maar de weg omhoog is ingezet!![/clichemodus]quote:
Het is dat de snor is weggephotoshoptquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:20 schreef satecl het volgende:
Buiten het veld scoort bouhlarouz wel..
[ afbeelding ]
chocolademelksnor?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is dat de snor is weggephotoshopt
Lijkt me VIlhena, Lex komt net terug van een blessure, dan hoop ik dat 2x in de week spelen teveel is...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:07 schreef satecl het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd of Fjed morgen Lexie opstelt of Vilhena.... Ik ben bang van Lex maar hoop zo op Vilhena.
Waar las jij dat het bomvol wordt?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:25 schreef yvette1982 het volgende:
Al bekend hoe vol het morgen zit? Gisteren las ik 30.000 en vandaag dat het bomvol zou zijn, dat lijkt wat tegenstrijdig.
Die behaarde armenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:20 schreef satecl het volgende:
Buiten het veld scoort bouhlarouz wel..
[ afbeelding ]
Bron: Krabbyquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:36 schreef eight het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/56(...)avigationItemId=1001
Begint toch wel echt heel triest te worden nu die Krabby.quote:
In deze vorm moet je er niet rouwig om zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:36 schreef eight het volgende:
quote:Of ze bij Standard Luik morgenavond bang zijn voor Feyenoord? Ja, maar vooral voor de Europese wedstrijd in België, begin december. In Luik is het nu al duidelijk dat de supporters uit Rotterdam massaal plannen maken voor een bezoekje aan Sclessin. En omdat de harde kern van de Belgische club ook het etiket 'bloedfanatiek' verdient, zijn alle alarmbellen afgegaan in België.
Maar ook voor het treffen in De Kuip is het alarmfase 1. Voor Guy Luzon, de Israëlische coach van Standard, dreigt zelfs ontslag als het weer misgaat. De Belgische topclub hoopte dat Luzon de ploeg naar de Champions League zou leiden. Tegen Panathinakos bleef die droom intact, maar de laatste horde op weg naar het miljoenenbal bleek een stap te ver te zijn. Zenit Sint-Petersburg was te sterk.
Standard Luik wil in Europa eerherstel na de beschamende campagne van vorig seizoen. In een poule met Red Bull Salzburg, Elfsborg en Esbjerg werd slechts één puntje gepakt. De ploeg, met de Nederlander Ronnie Stam en Eyong Enoh uit Kameroen in de gelederen, is de competitie moeizaam begonnen. Standard heeft nu al meer tegendoelpunten geïncasseerd dan na dertig speeldagen vorig seizoen.
En tegen hekkensluiter Lierse SK verspeelde de ploeg afgelopen weekeinde een 2-0 voorsprong om teleurstellend met 2-2 te finishen. De Belgische media oordelen al weken hard over de verrichtingen van de club waar ooit spelers als Eric Gerets, Arie Haan, Michel Preud'-homme, Alex Czerniatinsky, Simon Tahamata, Wilfried van Moer en Marc Wilmots onder contract stonden.
Marc Dergryse is kritisch in zijn column in Het Laatste Nieuws. 'Trainer Guy Luzon heeft nog héél veel werk te verrichten. Ik vraag me zelfs af of dit nog goed komt, want ik zie weinig progressie. De spelers doen maar wat.'
De oud-speler van PSV denkt dat Feyenoord in De Kuip de tegenstander nog dieper in de problemen kan duwen. 'Ik vrees dat het tegen Feyenoord niet goed afloopt voor dit Standard. Enige voordeel: een punt is, na de overwinning op de eerste speeldag tegen HNK Rijeka, al voldoende. Maar de vraag is hoe Standard de nul zal houden, want de Kuip is toch iets anders dan het stadion van Waasland-Beveren.'
Voor Feyenoord is het ook nog eens goed nieuws dat de steunpilaren Mehdi Carcela en Mujangi Bia er door blessureleed niet bij zijn
Fucking vermoeiend steeds van die voetbal international stookberichten.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:36 schreef eight het volgende:
Soccernews schreef dat het in de telegraaf zou staan, niet heel betrouwbaar natuurlijk.quote:
Soccernews die wat van de telegraaf overneemt...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:55 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Soccernews schreef dat het in de telegraaf zou staan, niet heel betrouwbaar natuurlijk.
Het zou nu ook typisch zijn als ze volgende week allebei hebben bijgetekent. Net als toen met Clasie: "Ja hij wil weg. Gaat slecht, hij is ongelukkig. Van Geel pakt het verkeerd aan met hem!!!!"quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:50 schreef Cara het volgende:
[..]
Fucking vermoeiend steeds van die voetbal international stookberichten.
Die Derksen en Krabbendam daar hebben echt nul komma nul, niets, nada, niente over Feyenoord. Alles wat daar vandaan komt is pure stront om dat excuus van een voetbalblad te vullen.
Ach Pelle maakte ze ook helemaal kapot toen hij net bij ons kwam. Die Van der Gijp zit over iedereen slecht te praten maar als iemand iets kritisch over hem zegt is hij gelijk 3 maanden depressief en kan hij niet meer werken. Snap niet dat mensen nog naar dat programma kijken, elke keer hetzelfde. Wist wel nog dat ze dat Juichen filmpje van Louis Van Gaal 10x per aflevering afspeelde en dat domme publiek maar blijven lachenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:00 schreef satecl het volgende:
[..]
Het zou nu ook typisch zijn als ze volgende week allebei hebben bijgetekent. Net als toen met Clasie: "Ja hij wil weg. Gaat slecht, hij is ongelukkig. Van Geel pakt het verkeerd aan met hem!!!!"
Dag later tekent hij voor 2 jaar bij....
Goed werk VI !
Lekker suggestief stukje weer zonder enige concrete aanleiding. Berust enkel op vermoedens en verwachtingen. Zo kan ik ook nieuws maken zeg.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:36 schreef eight het volgende:
Ga je even druk maken om VIquote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:44 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ach Pelle maakte ze ook helemaal kapot toen hij net bij ons kwam. Die Van der Gijp zit over iedereen slecht te praten maar als iemand iets kritisch over hem zegt is hij gelijk 3 maanden depressief en kan hij niet meer werken. Snap niet dat mensen nog naar dat programma kijken, elke keer hetzelfde. Wist wel nog dat ze dat Juichen filmpje van Louis Van Gaal 10x per aflevering afspeelde en dat domme publiek maar blijven lachen
Die clubwatchers van PSV komen continu met inside info en hebben goede banden binnen de club en met spelers. Krabby daarentegen moet het hebben van suggestieve stukken die 9 van de 10 keer niet kloppen en gaat uit frustratie maar proberen te stoken.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:50 schreef Cara het volgende:
[..]
Fucking vermoeiend steeds van die voetbal international stookberichten.
Die Derksen en Krabbendam daar hebben echt nul komma nul, niets, nada, niente over Feyenoord. Alles wat daar vandaan komt is pure stront om dat excuus van een voetbalblad te vullen.
Dat komt allemaal door van Geel. Die moet dat soort gasten gewoon niet over de vloer hebben. En daarom heeft VI weer een hekel aan van Geel.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:13 schreef elCholo het volgende:
[..]
Die clubwatchers van PSV komen continu met inside info en hebben goede banden binnen de club en met spelers. Krabby daarentegen moet het hebben van suggestieve stukken die 9 van de 10 keer niet kloppen en gaat uit frustratie maar proberen te stoken.
Schaken is schaakmat gezet! Yes!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:03 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Schaken wederom buiten de selectie donderdag.
Mathijsen en Schaken komen niet meer terug dit seizoen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:03 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Schaken wederom buiten de selectie donderdag.
twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 01-10-2014 om 13:48:02Schaken trainde vandaag niet mee omdat Rutten met de spelers werkte die morgen bij de selectie zitten. #feysta reageer retweet
Ik zie het zomaar gebeuren dat 1 van de twee zelfs ergens anders gaat ballen in Januari.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Mathijsen en Schaken komen niet meer terug dit seizoen.
Ik hoop met je meequote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zie het zomaar gebeuren dat 1 van de twee zelfs ergens anders gaat ballen in Januari.
Een mens mag hopen nietwaar.
Voor dat salaris wat ze bij Feyenoord verdienen? Nee die genieten nog van hun 6 laatste maandsalarisjes waar een paard de hik van krijgt. Daarna moeten ze het met veel minder doen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zie het zomaar gebeuren dat 1 van de twee zelfs ergens anders gaat ballen in Januari.
Een mens mag hopen nietwaar.
Ze kunnen betere spelers halen in Qatar.. Schaken moet lekker ergens gaan afbouwen, bedankt voor bewezen diensten maar je kan niet meerquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:09 schreef Kerftminister het volgende:
Zie Schaken wel naar Qatar ofzo gaan.
Fernandez ging er ook naartoequote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ze kunnen betere spelers halen in Qatar.. Schaken moet lekker ergens gaan afbouwen, bedankt voor bewezen diensten maar je kan niet meer
Is gewoon een prima spelertje, maar heeft het op het moment even niet. Heeft een enorme drive, goede techniek en een prima (steek)pass.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:56 schreef GwaiLow het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk altijd in Vilhena gezien eigenlijk? Hij werd gebombardeerd als het grote talent maar ik heb hem maar weinig dingen zien doen waarvan ik rechtop ging zitten.
Maakt veel meters, fysiek erg sterk, goeie drive, tactisch inzicht en een goeie steekpass. Daar komt bij dat hij in de jeugd altijd op 10 stond en erg trefzeker was. Ook veel vrije trappen. Waardoor ik altijd dacht: Zet hem op 10 en hij maakt er 15 per seizoen. Zo denk ik er trouwens nog steeds over.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:56 schreef GwaiLow het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk altijd in Vilhena gezien eigenlijk? Hij werd gebombardeerd als het grote talent maar ik heb hem maar weinig dingen zien doen waarvan ik rechtop ging zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is nu gewoon even uit vorm, maar ben ervan overtuigd dat dat gewoon weer goed komt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
De meningen over Vilhena zijn een beetje verdeeld.. het ene kamp vindt hem niet veel bijzonders omdat hij zelden beslissende dingen doet en hij in wedstrijden vaak niet opvalt.. hij speelt mee maar dat is het dan ook.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:56 schreef GwaiLow het volgende:
Nee, die deal is afgeketst, ik gok omdat erachter kwamen wat z'n kwaliteiten warenquote:
Oh ok, vond het al opmerkelijkquote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, die deal is afgeketst, ik gok omdat erachter kwamen wat z'n kwaliteiten waren
Fred heeft pret hihahoquote:Fred Rutten lijkt zich steeds meer op zijn gemak te voelen tijdens de bijeenkomsten met de media. Zo had de oefenmeester vandaag zijn lolbroek aan meldt Metronieuws, toen hij met een zaal vol Nederlandse en Belgische verslaggevers vooruitblikte op de Europa Leaguewedstrijd tegen Standard Luik. Op de vraag hoe hij sinds de 4-0 zege op Go Ahead Eagles heeft geslapen, antwoordde hij ad rem: "Ik deel mijn bedgeheimen niet met jullie". Naast hem kwam Jordy Clasie niet bij van het lachen.
De aanvoerder van de Rotterdammers was even later zelf het lijdend voorwerp van een grap. Rutten verhaalde over zijn ideale elftal waarmee hij zaterdagavond eigenlijk pas voor het eerst echt heeft kunnen spelen. "Dat kwam omdat veel spelers later instroomde en de mijnheer naast me zo nodig op vakantie moest." Clasie kreeg na het WK in Brazilië tien dagen vrij om zich op te laden voor het nieuwe seizoen. Weer gelach in de perszaal.
Toch wel 1000x beter dan bijv. een John van den Brom. Bah, ik heb er nachten niet van geslapen sinds hij weer in ons land actief is. Om te kotsenquote:
Naar mannetje hè?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Toch wel 1000x beter dan bijv. een John van den Brom. Bah, ik heb er nachten niet van geslapen sinds hij weer in ons land actief is. Om te kotsen![]()
![]()
.
Ruig, 1e en 2e ring als uitvak dus?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:15 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Uitvakje klaarzetten ditdat.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Maakt veel meters, fysiek erg sterk, goeie drive, tactisch inzicht en een goeie steekpass. Daar komt bij dat hij in de jeugd altijd op 10 stond en erg trefzeker was. Ook veel vrije trappen. Waardoor ik altijd dacht: Zet hem op 10 en hij maakt er 15 per seizoen. Zo denk ik er trouwens nog steeds over.Veel mensen lijken te vergeten hoe jong die gozer is,19 jaar nog maar en toch al meer dan 80 wedstrijden in de Eredivisie op een voor jonge spelers vrij lastige positie, zeker voor iemand die in de jeugd op 10 speelde. Ik vond hem dit seizoen sterk beginnen, eindelijk leek er wat pit in te zitten wat, maar een paar weken later sjokte hij weer als vanouds over het veld. Hij lijkt er soms niet veel zin in te hebben, zo komt hij ook in interviews over. Pas als hij scoort zie ik passie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is nu gewoon even uit vorm, maar ben ervan overtuigd dat dat gewoon weer goed komt.
Ik weet niet of hij het nu wel doet, maar ik kan me herinneren dat Koeman kritiek op hem had vanwege het opeisen van een vrije trap geloof ik terwijl hij er nooit op trainde. Als deze jongen die knop om weet te zetten en besluit er alles aan te doen om het beste uit zichzelf te halen dan staat hem een mooie carrière te wachten. Over een tijdje staat hij er weer gewoon, want Rutte is wel zo'n trainer die in hem gaat investeren, maar dit zal zo'n beetje de laatste trainer zijn die hem bij de hand gaat nemen.Proud member of the IDGAF+FU2 community
2500 man, dus denk het wel.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:17 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ruig, 1e en 2e ring als uitvak dus?
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:23 schreef XSbig het volgende:
Nou kaartjes voor zondag ook weer binnen. Volgend jaar toch maar een seizoenskaart nemen denk ik.
Volgend jaar -> halve SCC dus eerstquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:23 schreef XSbig het volgende:
Nou kaartjes voor zondag ook weer binnen. Volgend jaar toch maar een seizoenskaart nemen denk ik.
Ook een goeie ja, wordt denk ik tegen december bekend?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Volgend jaar -> halve SCC dus eerst
Ja, zo rond de 16e thuiswedstrijd wordt dat meestal bekend. Geen idee of die in december of januari valt, zal wel december zijnquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:55 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ook een goeie ja, wordt denk ik tegen december bekend?
Die hebben toch een combi?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Zoveel Belgen in de stad morgen.. dat kan bijna niet goed gaan zou je denken..
Oh.. ja dan is het anders. Misschien komen er ook wel veel op eigen gelegenheid. Maar goed, hopelijk niet teveel rottigheid morgen.quote:
Klopt, maar zij denken dat ze daarmee de stationcar bedoelen.quote:
Zolang het in het stadion rustig blijft... Buiten het stadion heeft de UEFA niks te vertellen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Oh.. ja dan is het anders. Misschien komen er ook wel veel op eigen gelegenheid. Maar goed, hopelijk niet teveel rottigheid morgen.
Ik bedoelde ook buiten het stadion, weet niet hoe de supporters van Standard bekend staan maar voor gasten die de confrontatie willen zoeken is morgen een ideale gelegenheid.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Zolang het in het stadion rustig blijft... Buiten het stadion heeft de UEFA niks te vertellen.
Laten we het hopen. Wel zonde van die 1.8 miljoen aan jaarsalaris.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Mathijsen en Schaken komen niet meer terug dit seizoen.
Zonde?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:48 schreef eight het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Wel zonde van die 1.8 miljoen aan jaarsalaris.
Volgens mij is dit gewoon de uitkomst van de onderhandelingen geweest. Feyenoord wilde hem graag hebben, en hij heeft ingezet op 3 jaar of geen contract.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 01:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Zonde?
Gewoon oerstom dat ze met name Mathijsen nog zo'n absurd lang contract gegeven hebben.
Eergisteren waren het er 30.000.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 07:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoeveel kaarten zijn er verkocht?
twitter:FeyenoordLoyals twitterde op dinsdag 30-09-2014 om 14:17:03Pas 30.000 kaarten verkocht voor donderdag. Veel te weinig voor zo'n cruciale wedstrijd. Koop hier nog een kaartje: https://t.co/nPA8mbqOnx reageer retweet
Beetje vreemd dat ze een volle Kuip verwachten als er op dinsdag pas 30.000 kaarten zijn verkocht. Zal wel uit de dikke duim van een journalist komen dit berichtquote:Volle Kuip bij duel tegen Luik
Feyenoord verwacht morgenavond om 19.00 uur in een nagenoeg volle Kuip de eerste thuiswedstrijd in de groepsfase van de Europa League tegen Standard Luik af te werken. Het publiek blijft ondanks meer tegenvallende dan goede resultaten pal achter de ploeg staan.
Gisteren waren al 30.000 kaarten in de losse verkoop weg. De Rotterdammers, die het eerste duel met Sevilla kansloos verloren (2-0), denken in staat te zijn de Belgen te verslaan. Standard Luik is net als Feyenoord weinig indrukwekkend begonnen in de competitie.
Ik weet niet hoevele kaarten er normaal op het laatste moment nog verkocht worden... Aan de andere kant, met een wedstrijdtijd van 19:00 kan ik me voorstellen dat die verkoop niet echt storm loopt, weinig mensen die nog ff op het laatste moment beslissen dat ze toch naar de Kuip willen aangezien veel mensen ws vrij zullen moeten nemen/ extreem moeten haasten om op tijd te zijnquote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Beetje vreemd dat ze een volle Kuip verwachten als er op dinsdag pas 30.000 kaarten zijn verkocht. Zal wel uit de dikke duim van een journalist komen dit bericht
Klopt.. en vooral de 1:1 verkoop speelt een rol denk ik. Zonde van die maatregelquote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:28 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik weet niet hoevele kaarten er normaal op het laatste moment nog verkocht worden... Aan de andere kant, met een wedstrijdtijd van 19:00 kan ik me voorstellen dat die verkoop niet echt storm loopt, weinig mensen die nog ff op het laatste moment beslissen dat ze toch naar de Kuip willen aangezien veel mensen ws vrij zullen moeten nemen/ extreem moeten haasten om op tijd te zijn
30000 + 2500 + ongetwijfeld nog wat last minute verkoop mag je toch wel nagenoeg vol noemen imo.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Beetje vreemd dat ze een volle Kuip verwachten als er op dinsdag pas 30.000 kaarten zijn verkocht. Zal wel uit de dikke duim van een journalist komen dit bericht
Wat denk je van de prijs, ik vind het redelijk duur en dat in combinatie met de slechte start.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klopt.. en vooral de 1:1 verkoop speelt een rol denk ik. Zonde van die maatregel
Gaaf man, doeiquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
Poll: Feyenoord gaat winnen vanavond?
• Ja
• Nee
• Anders;
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik denk dat jij het leuk vindt om polls te maken om vervolgens nee in te vullen...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Wat? Is gewoon een Poll, wat denk jij dan?
Wat is er mis met een mening hebben?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:58 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het leuk vindt om polls te maken om vervolgens nee in te vullen...
Ik vul m niet voor je in, maar denk wel dat we winnen. Verder zou ik je graag een Feyenoord-topic-verbod geven omdat je een vervelende bloedzuiger bent die eigenlijk alleen maar opduikt om te trollen. Misschien maar goed dat ik geen mod-rechten heb
Of die van Kazimquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:08 schreef satecl het volgende:
Wel lekker hoor, die 6 extra wedstrijden in Europa(en hopelijk meer). Lekker 2x in de week naar Feyenoord kijken
Dit gaat de avond worden van Jens Toornstra!
Die van Lexiequote:
Speelde goed van het weekend, het is alleen net een robot, gekke motoriek en stem.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:08 schreef satecl het volgende:
Wel lekker hoor, die 6 extra wedstrijden in Europa(en hopelijk meer). Lekker 2x in de week naar Feyenoord kijken
Dit gaat de avond worden van Jens Toornstra!
Ik kan door de tijd ook niet heen. Maar voor een 'thuis op de bank wedstrijd' is dit voor mij ideaal. 18:30 thuis van werk, even wat Chinees bestellen voor mij en wat vrienden. En om 18:55 met de schalen eten en bier op tafel beginnenquote:
Kan wel, maar ben zuinig op mijn uren voor als de baby komtquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:30 schreef Happel het volgende:
[..]
#AMF
Gewoon wat eerder weg van het werk, ja toch?
Gaat helemaal goed komen vanavond.twitter:feyenoordpings twitterde op donderdag 02-10-2014 om 09:51:41Feyenoord verloor in eigen huis nog nooit van Belgische clubs #Feyenoord: http://t.co/95T5YpXpeH http://t.co/bAvBbxBKxo reageer retweet
Je wordt vader?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:37 schreef Luni het volgende:
[..]
Kan wel, maar ben zuinig op mijn uren voor als de baby komt![]()
Ga gelijk door vanuit mijn werk, ben ik 17.20 uur in de Schuimspaan.
Ik zit niet stil, 2e al, heb al een zoon van 3, Feyenoord - ADO wordt zijn 1e wedstrijd in februari.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je wordt vader?
Baas! Gefeliciteerd
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:33 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik zit niet stil, 2e al, heb al een zoon van 3, Feyenoord - ADO wordt zijn 1e wedstrijd in februari.
2x7quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:41 schreef GwaiLow het volgende:
Hoe groot is de kans volgens jullie dat Feyenoord goed genoeg is om de Europa League naar zich toe te trekken?
neequote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
14% kans? Daar kan ik me best in vinden.
pi x lex immers inderdaadquote:
grote kans op een blauwtje inderdaadquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
pi x lex immers = 3 liter, ik denk dat onze kans de kleur blauw is.
Feyenoord verloor in eigen huis ook nog nooit van Tilburgse clubs.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:39 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Gaat helemaal goed komen vanavond.twitter:feyenoordpings twitterde op donderdag 02-10-2014 om 09:51:41Feyenoord verloor in eigen huis nog nooit van Belgische clubs #Feyenoord: http://t.co/95T5YpXpeH http://t.co/bAvBbxBKxo reageer retweet
Je lult, of kwam Willem II in de seizoenen 61/62, 90/91, 94/95 niet uit Tilburg?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Feyenoord verloor in eigen huis ook nog nooit van Tilburgse clubs.
Oh ik was te lui om zo ver terug te lezen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je lult, of kwam Willem II in de seizoenen 61/62, 90/91, 94/95 niet uit Tilburg?
Waarom is dit een achterlijke vraag? Feyenoord is a big club (in Nederland). Je mag echt wel iets verwachten hoor.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Stel gewoon geen achterlijke vragen.
Dat klopt, toen zaten ze een eindje verder.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je lult, of kwam Willem II in de seizoenen 61/62, 90/91, 94/95 niet uit Tilburg?
ok.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat klopt, toen zaten ze een eindje verder.
Kuttijd. Kutwedstrijd. Kutpoule.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:47 schreef ufopiloot het volgende:
Heerlijke tijd juist. En zo'n beetje de belangrijkste wedstrijd die er is deze poule.
Ga je naar de wedstrijd?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:47 schreef ufopiloot het volgende:
Heerlijke tijd juist. En zo'n beetje de belangrijkste wedstrijd die er is deze poule.
Laatste wedstrijd van de poule is in Belgie. Die is pas belangrijk.... Hoop ik.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:47 schreef ufopiloot het volgende:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waarom is dit een achterlijke vraag? Feyenoord is a big club (in Nederland). Je mag echt wel iets verwachten hoor.
Jij had liever 21.05 gezien?quote:
21:05 is ook kut, ben je veel te laat thuis (Voor die van ver moeten komen dan)quote:
Dat was voor mij tenminste fatsoenlijk haalbaar geweest. Zonder te stressen over files e.d.quote:
Door dit soort grappen van de UEFA maken ze van de EL een echte 'tv-show' van. Voor de thuisblijvers is het natuurlijk fantastisch: Om 17:00 begint het 'feest' al, en om 23:00 is het pas afgelopen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
21:05 is ook kut, ben je veel te laat thuis (Voor die van ver moeten komen dan)
Maar denk eens aan al die kindjes die het niet kunnen zien omdat ze dan op bed moeten liggenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat was voor mij tenminste fatsoenlijk haalbaar geweest. Zonder te stressen over files e.d.
Die moeten om 19.00 uur ook al in bed liggen op een schooldag.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar denk eens aan al die kindjes die het niet kunnen zien omdat ze dan op bed moeten liggen
De Noorse Iniesta!quote:Besiktas houdt een bij Feyenoord mislukte middenvelder in de gaten. Harmeet Singh stond tussen 2012 en 2014 onder contract in Rotterdam, maar kwam in die periode niet verder dan zeven wedstrijden in de Eredivisie en dus keerde de vijfvoudig Noors international in de zomer terug naar zijn geboorteland, waar hij voor Molde FK ging spelen. Daar doet Singh het nu goed en dat heeft hem belangstelling van Besiktas opgeleverd
Die Omar Elabdellaoui speelt zelfs CL Met Olympiakos Piraeus.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:31 schreef satecl het volgende:
[..]
De Noorse Iniesta!Het komt eruit!
Tjah Serero speelt ook Champions League. Zegt niks dus.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:33 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Die Omar Elabdellaoui speelt zelfs CL Met Olympiakos Piraeus.
Altijd al gezegd.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:31 schreef satecl het volgende:
[..]
De Noorse Iniesta!Het komt eruit!
Beschamendquote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Eergisteren waren het er 30.000.twitter:FeyenoordLoyals twitterde op dinsdag 30-09-2014 om 14:17:03Pas 30.000 kaarten verkocht voor donderdag. Veel te weinig voor zo'n cruciale wedstrijd. Koop hier nog een kaartje: https://t.co/nPA8mbqOnx reageer retweet
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waarom is dit een achterlijke vraag? Feyenoord is a big club (in Nederland). Je mag echt wel iets verwachten hoor.
Niet iedereen kan een halve dag vrij nemen om op tijd te zijn.quote:
Dit was 2 dagen terug. Ik verwacht dat er nog aardig wat verkocht is deze dagen. Daar komt bij dat die Belgen een extra groot uitvak hebben(volgens mij?) en de buffervakken dus ook groter zijn.quote:
quote:02 okt El Ahmadi: 'Geen betere dan Feyenoord-supporters'
Na een avontuur in Dubai en een verblijf in de Engelse Premier League is Karim El Ahmadi terug in Rotterdam. De technische middenvelder maakt weer deel uit van Rotterdams trots en daar traint hij opnieuw onder Fred Rutten, die hem ooit bij FC Twente tot een betere speler maakte. In het magazine van de supportersvereniging, Hand in Hand spreekt El Ahmadi ondermeer over Rutten
'Ik zie veel dingen die bij hem nog steeds hetzelfde zijn. Hij gaat veel met de jonge jongens om, is continu bezig om ze scherp te houden, als een soort vaderfiguur. Hij heeft bewezen talenten beter te maken. Je merkt nu wel dat hij nog meer ervaring heeft opgedaan als trainer. Hij raakt niet snel in paniek. Na de matige resultaten krijgt hij niet de zenuwen. Jongere coaches zouden dat zeker wel doen.
Rutten zijn tactische visie en inzicht zijn zo goed, wat hij vooraf voorspelt komt vaak precies uit in een wedstrijd. Als je naar hem luistert, dan vormt jij je niet alleen als voetballer, maar ook qua mens. Hij heeft in de korte tijd bij Feyenoord al spelers beter gemaakt, zoals Elvis Manu. Dat heeft zeker te maken met de invloed van de trainer en zijn staf.
Of het niveau in Engeland veel hoger ligt dan in Nederland? Niet zo zeer qua niveau van voetbal, maar wel qua snelheid en spel. Je moet daar echt de hele wedstrijd opletten. Hier kom je er af en toe nog mee weg als je je man laat lopen, daar is dat dodelijk. Het daar 90 minuten lang gáán. Na een wedstrijd ben je helemaal leeg. De beleving is in Engeland ook erg mooi, maar nog altijd niet te verglijken met het Feyenoord-Legioen. Dat zeg ik niet om te 'pleasen', het is domweg de realiteit.
Feyenoord-supporters zijn zo geweldig, dat zal nooit veranderen. Ik heb bij andere clubs gespeeld en andere supporters meegemaakt, maar zoals het Legioen maak je nergens mee. Ik hoor dat trouwens ook terug van andere collega's die ooit bij Feyenoord hebben gespeeld. Feyenoord heeft gewoon de beste supporters.'
De geboren Marokkaan is naar Feyenoord gekomen om prijzen te winnen.'Ik heb twee bekerfinales gespeeld en allebei verloren. Het wordt nu wel eens tijd voor een prijs. Ik heb hier drie jaar getekend en wil absoluut met Feyenoord kampioen worden', besluit El Ahmadi.
True that.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:20 schreef Multiply het volgende:
33 euro voor een kaartje is ook wat aan de hoge kant..
Ik heb een SCC van VV, vind het een leuk vak. Bovendien kun je zelf je plek kiezen.quote:
VV is prima hoor, je hebt sowieso overal in de Kuip goed zicht. Met uitzondering van K als je tegen dat plexiglas aanzit...quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik heb een SCC van VV, vind het een leuk vak. Bovendien kun je zelf je plek kiezen.
Dankquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
VV is prima hoor, je hebt sowieso overal in de Kuip goed zicht. Met uitzondering van K als je tegen dat plexiglas aanzit...
Ben benieuwd of m'n trein er straks doorheen komt danquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:32 schreef viagraap het volgende:
Bij Blaak allemaal ME enzo. Ondergronds was er volgens mij wat gaande, zag één arrestant door agenten in burger geboeid naar boven komen.
Daar zat ik dus tijdens de Klassieker, doe ik ook nooit meerquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
VV is prima hoor, je hebt sowieso overal in de Kuip goed zicht. Met uitzondering van K als je tegen dat plexiglas aanzit...
Wie?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:49 schreef macca728 het volgende:
Weer lekker bezig... wat een mongolen
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:49 schreef macca728 het volgende:
Weer lekker bezig... wat een mongolen
Duidelijk de schuld van Feyenoordfans ja!!!twitter:johanvanboven twitterde op donderdag 02-10-2014 om 18:48:12Fans Standard Luik breken door de hekken van het uitvak en lopen het buffervak in. #feysta reageer retweet
En dan oproepen plaatsen voor het 'postief' supporten omdat het Feyenoord geld kost.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:52 schreef Grifte het volgende:
Volgende boete voor Feyenoord voor incompetente organisatie
twitter:sjoerdmossou twitterde op donderdag 02-10-2014 om 18:50:22Supporters van Standard breken nu al door de geïmproviseerde hekken van het uitvak. Knokken. reageer retweet
twitter:sjoerdmossou twitterde op donderdag 02-10-2014 om 18:53:58Treurige chaos. Groot gat in het hekwerk. Rijtje stewards fungeert als menselijke buffer. reageer retweet
Dit zijn hekken. Zijn tijdelijk geplaatst vanwege groter uitvak.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:53 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe breek je door zo'n plastic wand heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |