Was geen eckte milf trouwens, zou niet raken.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:48 schreef Kutmanager het volgende:
Ja met die milf. Niks mis met milfjes.
Welke van de 3 dolfijnen is het?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:49 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Volgende week donderdag weer een date. Maar zeg er lekker nog niets over, brengt ongeluk
Neukdate of potentieel 'relatiemateriaal' na het heen en weer appen?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:49 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Volgende week donderdag weer een date. Maar zeg er lekker nog niets over, brengt ongeluk
Die ene.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Welke van de 3 dolfijnen is het?
Hoezo niet
Juist op deze manier jinx je het
Ik hoop dat laatste maar ga sowieso nooit ergens van uit. Alleen gaan we eerst gewoon netjes op date, alle kleding blijft aan.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Neukdate of potentieel 'relatiemateriaal' na het heen en weer appen?
Wat saai.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:53 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik hoop dat laatste maar ga sowieso nooit ergens van uit. Alleen gaan we eerst gewoon netjes op date, alle kleding blijft aan.
Saai x2quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:52 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Die ene.
Daarom. Gewoon wachten.
Hij is wel erg
Sowieso wel.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:50 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Was geen eckte milf trouwens, zou niet raken.
Wat was dat dan voor topic?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:47 schreef UnicornFarts het volgende:
Sedan
KM heb je dat topic weleens gezien van AnthonyZeus? Dat op GS ook stond enzodie is pas leuk om te lezen
Of je geeft gewoon even antwoord?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:51 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ging over google. Hoe goed je daar dingen kunt opzoeken enzo.
Morgen date met die chick, bedankt voor 't nummerquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:15 schreef Basxt het volgende:
Sommige..
Waarom geef je je nummer als je zelf geen moeite wilt gaan doen?![]()
De kansen zijn verkeken ben ik bang. Tinder is overgenomen door gedrochten en aandachtshoertjes die alleen maar story geil zijn.
Elke. dag. weer.. "School" "Pause
" "Met deze op de foto" "Dik" Praat?!" "App me 063498732"
Echt.
Sounds legit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:31 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Nu zelfs zonder ongein in hun tags
Wacht nog op antwoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |