SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
Pollepels? Pennen? Tijdschrift? Iets voor je kind?quote:Op maandag 29 september 2014 12:21 schreef Cwen het volgende:
Ik lees, ik schrijf, ik kook, ik speel met m'n kind. Ik ben saai geloof ik - maar wél heel aardig enzo .
Ik geloof dat het was omdat er veel mensen spulletjes van Ebay willen sleuren. Dan wil je wel kunnen gokken op de levertijd.quote:Op maandag 29 september 2014 23:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
Waarom eigenlijk maar aanmelden tot 1 oktober, meestal is het toch half oktober, of zit ik er dan naast? (even met vorig jaar in herinnering toen hoopjes mensen de aanmelddatum gemist hadden)
Top!quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:11 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb in alle relevante topics een berichtje gepost, zo ook in het update topic.
Is idd voor de eBay spulletjes dat die op zijn binnen zijn.
Iedereen heeft ook zijn lootje ingeleverd. Behalve het nep lootje
Want de moeders van de jonge kindjes hebben toch niks te doenquote:Op dinsdag 30 september 2014 08:17 schreef Cwen het volgende:
[..]
Top!
En tja, tijden veranderen toch een beetje, soms. De focusgroep van SS ligt dit jaar meer bij de users met ook jongere kindjes, volgens mij.
Dat zal je mij nooit horen zeggen!quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:45 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Want de moeders van de jonge kindjes hebben toch niks te doen![]()
Hoe laat worden de lootjes getrokken? *ongeduldig*
Chinese rommel voor 99 dollarcent inclusief verzendkostenquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:30 schreef Roomsnoes het volgende:
Oeh morgen al!
Enneh.. wat voor ebay-spulletjes?
www.eBay.comquote:
Neeeeeee! Want jij moest mij weet je nog??quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:44 schreef Mineola het volgende:
Ik was nog twijfel maar ik doe definitief niet mee. Vond het vorig jaar heel geslaagd, maar ik ben de laatste maanden weinig en maar selectief actief hier, dat is niet zo leuk voor een lootje vind ik. En druk genoeg de rest van het jaar.
Ik ga wel enthousiast lurken hier! Veel plezier allemaal!
Ik heb ook nog een half verhaal. Vul het langzaam aan, blijft het spannendquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:56 schreef BlueEyes het volgende:
Ik ga morgen mijn boekwerk schrijven.
Nu alvast sorry voor degene die mij straks treft en het is nog niet helemaal klaar!
Ho, wacht, ik heb wat gemist geloof ik.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:53 schreef MaJo het volgende:
Ik wil best meedoen maar ben nog zo'n n00b in OUD, post hier pas een paar dagen
Nog niet hoorquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ho, wacht, ik heb wat gemist geloof ik.
Hoi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nog niet hoorWe wachten op het tweede streepje
En als je in de AKQ kijkt staat er wel een leuk nieuwtje
Zag ik al. Maar dat is ook nieuws! Ik ga me snel eens in de SC melden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik wil jouw lootje wel hoor. En als je LB en/ of Soemp zover krijgt zijn er al meer die je kent.![]()
Dat zou leuk zijnquote:
Hallo, wij hebben elkaar toch altijdquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:12 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Neeeeeee! Want jij moest mij weet je nog??
Alweer? Was je er zó blij mee!quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:12 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Neeeeeee! Want jij moest mij weet je nog??
Jaaaaaaaaaaaaaa!! En ik wil jou weer!!!quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:58 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Hallo, wij hebben elkaar toch altijd
Behalve nu dan, aangezien ik niet meedoe
top! Ik ga het zo checkenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:20 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
MaJo, je hebt een lootje ontvangen
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, what the hell, ik doe gewoon mee.
Dang!! 10 uur en 15 minuten. Iets met niet kunnen rekenenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:01 schreef Cwen het volgende:
soms kan ik echt niet rekenen...
10 uur en 45 minuten? Ga je pas om 20.30 trekken?
You got mailquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:16 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Dang!! 10 uur en 15 minuten. Iets met niet kunnen rekenen![]()
![]()
8 uur en 41 minuten![]()
Niet te doen johquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:52 schreef Burdie het volgende:
Mijn Secret Santa gaat maar 12 jaar aan PoHi doorspitten. Moet er wat voor over hebben he.
Daar ga ik niet voor waarschuwenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik waarschuw ook maar alvast dan, ik ga op korte termijn werpen en zal dus misschien niet elke dag komen rijmen enzo![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik waarschuw ook maar alvast dan, ik ga op korte termijn werpen en zal dus misschien niet elke dag komen rijmen enzo![]()
Werpen op de lange termijn uitstellen, is geen optie he?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
Helaasquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:00 schreef Hilzillah het volgende:
Geen goeie garpIk dacht een leuke herhaling van vorig jaar
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:01 schreef Hilzillah het volgende:
WUT???? En dit is geen garp!!
Fifafakenstijn is verwijderd.
De lootjes worden binnen een uur getrokken!
Ga terug naar de groepspagina.
Computerstoring ofzo. Zou mijn karma kunnen zijnquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:04 schreef Skittles het volgende:
[..]
Neenee binnen een uurJij maakt het helemaal mooi zeg
Ik heb mn lootje al. Ik winquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:05 schreef Hilzillah het volgende:
Binnen het uur! Wedstrijdje doen wie het vaakst kan F5'en?
Heb jij mijquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:09 schreef Omentielvo het volgende:
Ik heb een lootje. En een leuk lootje ook nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh shit ja. Moet ik weer een ander mailadres aanmaken, anders kan het niet toch?quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:14 schreef Mineola het volgende:
Oh shit ik wilde toch meedoen! 😫😭SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
We hebben wel overal gespamd...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wel n korte inschrijftijd hoor! Leek mij ook wel leuk om mee te doen, maar zie t hele topic nu pas!
Vorig jaar was ik ook al te laat
ik ben de laatste tijd niet meer zo vaak op fokquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
We hebben wel overal gespamd...
Mijn kind slaapt de komende weken bij mijn ouders hoor. Zodat ik dit topic bij kan houdenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:29 schreef L-E het volgende:
Ik was trouwens even kinderen naar bed aan het brengen, stelletje non-OUDers!
Ik zie dit als een poging tot een zet op het verkeerde been. Jij hebt Coco, zo duidelijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:24 schreef aapieannie het volgende:
Onze laptop is zojuist dood verklaard. Kan ff duren voor mn kloon er is!
Goed plan!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:33 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Mijn kind slaapt de komende weken bij mijn ouders hoor. Zodat ik dit topic bij kan houden
Ja zou je denken? Misschien heb ik jou welquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zie dit als een poging tot een zet op het verkeerde been. Jij hebt Coco, zo duidelijk.
Nope!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:37 schreef Roomsnoes het volgende:
Als je iemand Sherlockt, ziet diegene dat dan...?
Dat zou echt tof voor jou zijnquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:37 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Ja zou je denken? Misschien heb ik jou wel
Lieve GM, jij lekker klein ding,quote:
Niet als je het als anonieme fokker doetquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:38 schreef Stormqueen het volgende:
Alleen wel als je iemands FoBo aanklikt
Ja he, inloggen, uitloggen, inloggen, uitloggen. Aaaarrrgghhquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:42 schreef L-E het volgende:
Ik vind het nu al lastig, zo'n kloon erbij. Handen vol joh
Steeds opnieuw inbellenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:44 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja he, inloggen, uitloggen, inloggen, uitloggen. Aaaarrrgghh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see if I've got this Santa business straight. You say he wears a beard, has no discernible source of income and flies to cities all over the world under cover of darkness? You sure this guy isn't laundering illegal drug money?
Met je 56k modempjequote:
Ik had vorig jaar bellelena. Helaas heb je daar niks aan vrees ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
Kunnen de eigenaars van de klonen van vorig jaar de wachtwoorden trouwens niet even posten zodat de Santa's ze kunnen hergebruiken?
Ik voel me plotseling heel oud.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:47 schreef Kyara het volgende:
[..]
Met je 56k modempje
Ik kan het geluid nog voor de geest halen. Idem voor de matrixprinter trouwens.
En ik T_A_P, net zo nuttig. Ik heb L-Ellebel nog wel, maar die is niet zo kersterigquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:47 schreef danic het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar bellelena. Helaas heb je daar niks aan vrees ik.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:53 schreef Kyara het volgende:
Aan de kloon dan, begrijp me niet verkeerd.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:53 schreef Kyara het volgende:
Ik had Soempie. Heb je ook niks aan dus.
Aan de kloon dan, begrijp me niet verkeerd.
Hoezo doe jij niet mee? We genieten nog dagelijks van je superheldenmaskersquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En ik T_A_P, net zo nuttig. Ik heb L-Ellebel nog wel, maar die is niet zo kersterig
Hé doe ik niet mee? Ik heb anders wel een lootje.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoezo doe jij niet mee? We genieten nog dagelijks van je superheldenmaskers
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:58 schreef ChristmasBurd het volgende:
[..]
Laat de voorpret maar beginnen
Want ook burdies kloon is binnen
Gelukkig!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hé doe ik niet mee? Ik heb anders wel een lootje.![]()
En yay![]()
ik kwam laatst nog een toffe set dhz snorren en baarden tegen, zou er een geniale combo mee zijn.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Gelukkig!
Heb je mij weer? Want dan kan het er gewoon bij in de doos he!
Anders ik wel.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ohhhhhhhh!! OOOOHHHHHH!
Ik heb zo'n tof lootje
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:07 schreef Roomsnoes het volgende:
ik heb een lootje, traliela <3
Maar nu heeft ook iemand mij dus.
Wie o wie?
* Roomsnoes kan slecht tegen spanning
nee, die bestaat niet eens meer zomg.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:47 schreef danic het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar bellelena. Helaas heb je daar niks aan vrees ik.
Of iPad, mobiel en laptop tegelijkertijdquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:46 schreef Skittles het volgende:
Of gewoon Chrome en Firefox tegelijkertijd
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of iPad, mobiel en laptop tegelijkertijdLike a pro!
Die masterlevel heb ik nog niet bereiktquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of iPad, mobiel en laptop tegelijkertijdLike a pro!
twee uit drie is meestal wel voldoende. Tenzij je nog een extra fopkloon aanmaaktquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:11 schreef Skittles het volgende:
[..]
Die masterlevel heb ik nog niet bereikt![]()
ik heb geen tablet![]()
Ooh, er wordt al druk gerijmelarijd,quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:05 schreef ChristmasBurd het volgende:
[..]
Gelukkig is dat wederzijds
En werd ik met jouw loot verblijds
Mij?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vorig jaar had ik trouwens Elmo maar die doet niet mee!
Ooh mensen ik heb zo'n leuk lootje
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:39 schreef ZantaSelf het volgende:
[..]
Lieve GM, jij lekker klein ding,
vind jij het goed als ik een liedje voor je zing.
Een beetje zo van 'do re mi'
Is dat geen ware poëzie.
Voor nu zal ik het hier maar bij laten.
Voordat ik veel te veel ga blaten.
Altijd de jouwe,
Zanta Self
Owwww, iedereen heeft mijquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:16 schreef klaprooss het volgende:
Noooooh ik heb echt een leuk lootje!
Ik ken mezelf. Dan lig ik in bed op m'n mobiel te reageren onder kloons naamquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
twee uit drie is meestal wel voldoende. Tenzij je nog een extra fopkloon aanmaakt![]()
![]()
Aaw! Dat is leuk!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vraag me bij iedereen die roept een leuk lootje te hebben af of ik daar eventueel mee bedoeld zou kunnen worden..
ik hoop dat straks bij de big reveal een van die mensen mijn santa is. Dont we allquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vraag me bij iedereen die roept een leuk lootje te hebben af of ik daar eventueel mee bedoeld zou kunnen worden..
automagisch uitloggen aanzettenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:17 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik ken mezelf. Dan lig ik in bed op m'n mobiel te reageren onder kloons naam
Meerdere browsers ftw!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
automagisch uitloggen aanzetten
Natuurlijkquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wachtwoorden onthouden.. brr..quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
automagisch uitloggen aanzetten
Ik las fapkloonquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
twee uit drie is meestal wel voldoende. Tenzij je nog een extra fopkloon aanmaakt![]()
![]()
Daar ben je dan, lief poezekindquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:39 schreef Santaqueen het volgende:
"Your hair is winter fire
January embers
My heart burns there, too.”
ik ben online en ben te lui voor een kloon op dit momentquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:43 schreef Hilzillah het volgende:
Okay, iedereen die nu online is kan ik uitsluiten als mijn santa...
Ik heb nog geen kloon en hilzanta is nog niet geclaimd!!
of wel?![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik ben online en ben te lui voor een kloon op dit moment
heus niet!quote:Op maandag 29 september 2014 09:28 schreef Cholula het volgende:
En ik vind het spannend. Ben bang dat ik mijn lootje ga teleurstellen ofzo.
vreest niet!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:48 schreef aapieannie het volgende:
[..]mijn kloon is ook nog niet gesignaleerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<3<3quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:49 schreef SantaSnoes het volgende:
Roomsnoes mijn lieve loot
Het geluk viel zomaar in mijn schoot.
Van geluk kan ik wel zingen
Want wat vraag jij leuke dingen.
Hollands spul is wat jij wil
Dus opletten dat ik mij niet vertil
Maar een hele kaas is best wel zwaar
Dus een kleinere is misschien n leuker gebaar.
Of ga ik toch voor de koek met stroop?
Dat ik ze niet zelf opvreet is wat ik hoop.
Voor jouw kleine meid ga ik ook op zoek
Heb je van die J&J soms al een boek?
Hier laat ik het nu even bij,
Hopenlijk ben je kalm en blij met mij.
Dikke klapzoen van SantaSnoes
HEB JIJ MIJ!!!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik ben online en ben te lui voor een kloon op dit moment
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:00 schreef Santoletti het volgende:
Fazzoletti!
Joehoe, ben je daar?
Of zit je te relaxen, met het werken klaar?
Wat een geluk had deze sint,
Dat hij jou als zijn lootje vind (of nou ja, vond, maar dat rijmt niet)
Dichten is niet mijn sterkste zijde,
Maar in deze tijden toch echt niet te vermijden.
Je vliegt heel graag heb ik vernomen,
Dus jouw gewenste kalender zal goed van pas komen!
Deze sint moet nog maar eens zien,
Of die jouw kant op komt, misschien.
Laat snel wat van je horen,
Want ik kan natuurlijk niet alleen washitape voor je scoren
Liefs,
SantaFazzzzz
Jaaaaquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:16 schreef De_Kerstaap het volgende:
aapieannie, hallo hallo?
hier is de kerstaap, hoo hoo hoo
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:14 schreef Mevr.Kerstmus het volgende:
Hallo Mevr_Mus, je wachten wordt beloond,
Hier is nu toch echt voor je gekloond!![]()
Een half lijstje had je pas zei je eerder vandaag,
ik vond het al eigenlijk al een hele aanvraag!
De komende tijd zal ik me eens verdiepen in je historie,
dat wordt iets van 1500 posts lezen verdorie
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:48 schreef Happysnappysanta het volgende:
Oh lieve Sugar een kerstfeest vol verlangen, mag ik met mijn ballen jouw sprookjesboom behangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |