quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:11 schreef Roomsnoes het volgende:
Yay!
Fijn dat je het leuk vindt! Het is heuse kerstthee, net op tijd dus! Hihi.
En pakje nr 2 kom ik persoonlijk brengen in januari
Leuk!quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:50 schreef Spees_Eend het volgende:
Is er eigenlijk genoeg animo voor SV?want dat is al over een week of 6-7 denk ik!
quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:50 schreef Spees_Eend het volgende:
Is er eigenlijk genoeg animo voor SV?want dat is al over een week of 6-7 denk ik!
JA! DAT IS DE REGELLL!quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Gewoon hetzelfde! Vorig jaar was t wel brievenbuspost, maar eigenlijk kost een brievenbuspakketje 3.85 en pakketpost met Kiala of dhl 4 euro dus of voor die 15 cent verschil nou die regel moet gelden vraag ik me af
Weet je wat je allemaal kunt doen met 15 cent?? Wat je daar allemaal voor kunt kopen??!quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Gewoon hetzelfde! Vorig jaar was t wel brievenbuspost, maar eigenlijk kost een brievenbuspakketje 3.85 en pakketpost met Kiala of dhl 4 euro dus of voor die 15 cent verschil nou die regel moet gelden vraag ik me af
Wil jij mij? Dan was ik me even.quote:Op woensdag 24 december 2014 08:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Moest je weer per se de aandacht op je poes vestigen?
Ik wil jou altijd, dat weet je toch? En ik kan je ook wel even schoon 'wassen' hoor, npnp.quote:Op woensdag 24 december 2014 08:12 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Wil jij mij? Dan was ik me even.
jaja, ik weet hoe dat gaat met jou. Nooit een ander iets gunnen. Alles voor je eigen bevrediging.quote:Op woensdag 24 december 2014 08:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik wil jou altijd, dat weet je toch? En ik kan je ook wel even schoon 'wassen' hoor, npnp.
Ik zou anders denken dat je er zelf ook wat aan hebtquote:Op woensdag 24 december 2014 08:16 schreef Mangostine het volgende:
[..]
jaja, ik weet hoe dat gaat met jou. Nooit een ander iets gunnen. Alles voor je eigen bevrediging.
Ik wil gewoon slapen daarna.quote:Op woensdag 24 december 2014 08:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik zou anders denken dat je er zelf ook wat aan hebt
klik het subforum es openquote:Op woensdag 24 december 2014 10:27 schreef Hilzillah het volgende:
IK DOE MEE!Is er al een nieuw topic? Ik zit op peecee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |