SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
Pollepels? Pennen? Tijdschrift? Iets voor je kind?quote:Op maandag 29 september 2014 12:21 schreef Cwen het volgende:
Ik lees, ik schrijf, ik kook, ik speel met m'n kind. Ik ben saai geloof ik - maar wél heel aardig enzo .
Ik geloof dat het was omdat er veel mensen spulletjes van Ebay willen sleuren. Dan wil je wel kunnen gokken op de levertijd.quote:Op maandag 29 september 2014 23:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
Waarom eigenlijk maar aanmelden tot 1 oktober, meestal is het toch half oktober, of zit ik er dan naast? (even met vorig jaar in herinnering toen hoopjes mensen de aanmelddatum gemist hadden)
Top!quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:11 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb in alle relevante topics een berichtje gepost, zo ook in het update topic.
Is idd voor de eBay spulletjes dat die op zijn binnen zijn.
Iedereen heeft ook zijn lootje ingeleverd. Behalve het nep lootje
Want de moeders van de jonge kindjes hebben toch niks te doenquote:Op dinsdag 30 september 2014 08:17 schreef Cwen het volgende:
[..]
Top!
En tja, tijden veranderen toch een beetje, soms. De focusgroep van SS ligt dit jaar meer bij de users met ook jongere kindjes, volgens mij.
Dat zal je mij nooit horen zeggen!quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:45 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Want de moeders van de jonge kindjes hebben toch niks te doen![]()
Hoe laat worden de lootjes getrokken? *ongeduldig*
Chinese rommel voor 99 dollarcent inclusief verzendkostenquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:30 schreef Roomsnoes het volgende:
Oeh morgen al!
Enneh.. wat voor ebay-spulletjes?
www.eBay.comquote:
Neeeeeee! Want jij moest mij weet je nog??quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:44 schreef Mineola het volgende:
Ik was nog twijfel maar ik doe definitief niet mee. Vond het vorig jaar heel geslaagd, maar ik ben de laatste maanden weinig en maar selectief actief hier, dat is niet zo leuk voor een lootje vind ik. En druk genoeg de rest van het jaar.
Ik ga wel enthousiast lurken hier! Veel plezier allemaal!
Ik heb ook nog een half verhaal. Vul het langzaam aan, blijft het spannendquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:56 schreef BlueEyes het volgende:
Ik ga morgen mijn boekwerk schrijven.
Nu alvast sorry voor degene die mij straks treft en het is nog niet helemaal klaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |