SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierTogether We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Die chick in de op is sterker dan jij vriend.quote:Op zondag 28 september 2014 19:53 schreef Beach het volgende:
haha heeft die chick uit de op een bowlingbal in haar handtasje
Wat zijn haar stats?quote:Op zondag 28 september 2014 19:55 schreef Klokov het volgende:
[..]
Die chick in de op is sterker dan jij vriend.
P0rn met jou en Drinky.quote:Op zondag 28 september 2014 12:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Close, ik heb wel eens gehoord dat ik er een beetje op lijj.
quote:Op zondag 28 september 2014 16:29 schreef IrCute het volgende:
Hier omdat jullie allemaal mijn prachtige zelf ontworpen badkamer willen zien. Tegels zijn mooier in het echt trouwensEn er komt nog een glazen douchedeur in.
Kijk deze klote Murican eens op de grote voet leven ten koste van de rest van de wereld. Viese kapitalist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfde Hont?quote:Op zondag 28 september 2014 16:48 schreef IrCute het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan moet je eerst langs mn alphahont floortje, pas maar op jonguh
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Nee man, dies lelijk.quote:Op zondag 28 september 2014 21:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
P0rn met jou en Drinky.
[..]
Kijk deze klote Murican eens op de grote voet leven ten koste van de rest van de wereld. Viese kapitalist.
[..]
Zelfde Hont?
Jakken zit je ook te kijkenquote:
Waar gaat t over dan. Doe nie gierig.quote:
Zal wel over die gast gaan die zijn piemel inruilt voor een vagina.quote:Op zondag 28 september 2014 21:50 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waar gaat t over dan. Doe nie gierig.
Oh ja, dat. Nee bedankt jeff. Dat hoef ik niet te zien.quote:Op zondag 28 september 2014 21:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zal wel over die gast gaan die zijn piemel inruilt voor een vagina.
ik kijk gelukkig geen tvquote:Op zondag 28 september 2014 22:02 schreef Montelly het volgende:
Zouden jullie geven die nu staat te praten? Maria..
hhhhhhhhhhnnnnnnnnnnggggggggquote:Op zondag 28 september 2014 21:53 schreef Klokov het volgende:
Hey Mcnulty, Montelly, Weissman, Sapstengel, etc
https://www.facebook.com/video.php?v=10152779802782948
leeg?quote:Op zondag 28 september 2014 22:05 schreef Beach het volgende:
http://www.reddit.com/tb/2ho8kf
he montelly
Boody takin ova da wurrrrldquote:Op zondag 28 september 2014 21:53 schreef Klokov het volgende:
Hey Mcnulty, Montelly, Weissman, Sapstengel, etc
https://www.facebook.com/video.php?v=10152779802782948
ow thx, kkquote:Op zondag 28 september 2014 22:10 schreef Sapstengel het volgende:
Je moet op de titel klikken zag ik Montelly, reddit is een pauper interface uit 1983
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
beach srs wat kijk jij manquote:Op zondag 28 september 2014 22:05 schreef Beach het volgende:
http://www.reddit.com/tb/2ho8kf
he montelly
quote:Op zondag 28 september 2014 22:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
ow thx, kkdat face
watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2014 23:21:51 ]
Hahaquote:Op zondag 28 september 2014 23:21 schreef Dimachaerus het volgende:
ethabrown @ kpd dames & heren
leuk![]()
![]()
lkr uncut hmm eg genietenquote:Op zondag 28 september 2014 23:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha
maybe
Wat vind je van mijn zwaard?
Ga je harder van lopen als een soort straalmotor.quote:Op zondag 28 september 2014 23:24 schreef Klokov het volgende:
Yo boys, waarom moest ik net tijdens het hardlopen zoveel scheten laten?
quote:Op zondag 28 september 2014 23:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ga je harder van lopen als een soort straalmotor.
Een week of 8 geleden was er hier in het winkelcentrum dezelfde show. Ik liep toen naar de sportschool en dacht wtf! welke mongool heeft hier toestemming voor gegeven omdat zo te mogen doen.quote:Op zondag 28 september 2014 21:51 schreef Klokov het volgende:
Twee doden, 24 gewonden bij ongeval monstertruck
Er is een dode herrezen
Hoeveel kg aangekomen?quote:Op maandag 29 september 2014 08:44 schreef Questular het volgende:
Zo gisteren terug gekomen van 11 dagen Kos, nu maar meteen door naar de tandarts vanwege een zenuw pijn/ontsteking waar ik de hele vakantie mee heb rondgelopen
Tandartsmeet in Haastrecht straksquote:Op maandag 29 september 2014 08:44 schreef Questular het volgende:
Zo gisteren terug gekomen van 11 dagen Kos, nu maar meteen door naar de tandarts vanwege een zenuw pijn/ontsteking waar ik de hele vakantie mee heb rondgelopen
quote:En Klokov is waarschijnlijk een bodybuilder die zichzelf volpropt met magere proteïnen en alleen hardloopt in een extra dik joggingpak om lekker te zweten voor de vetverbranding. Gespierd en "droog" word je misschien wel van dit eetpatroon, maar niet gezond.
In de categorie bijzondere eetgewoonten:
In de trein een maïskolf afkluiven bij wijze van ontbijt.
Zo, nu lees je het. In detail beantwoord. Per ons. Het voedingscentrum kijkt toe en geniet.quote:Op maandag 29 september 2014 07:20 schreef mosselmossel het volgende:
LOL, je eet minstens 2 ons groente en een ons fruit per dag te weinig. Je eet minstens twee ons kwark en 2 eieren per dag te veel en je drinkt een halve liter melk te veel. Ik zou daar eens iets aan gaan doen. Te beginnen met een fatsoenlijke warme maaltijd.
Roerbak die shit gewoon. Veel lekkerder.quote:Op maandag 29 september 2014 09:10 schreef stinkie het volgende:
Dit gezegd hebbende, ik ga ff een bak kwark leeglepelen en een paar eieren koken
Bro, wat eet jij weinig vast voedselquote:Op maandag 29 september 2014 09:02 schreef Klokov het volgende:
Gepost wat ik op een dag heb gegeten in het hardlooptopic, weet niet of ik er nu spijt van heb of niet
o.a.:
[..]
Kwark roerbakken? Not sure if....quote:Op maandag 29 september 2014 09:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Roerbak die shit gewoon. Veel lekkerder.
mwehehe nee sorry ouwe ik bedoelde je eitjesquote:Op maandag 29 september 2014 09:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
Kwark roerbakken? Not sure if....
Wat een kansloze figuren daar LOLquote:Op maandag 29 september 2014 09:02 schreef Klokov het volgende:
Gepost wat ik op een dag heb gegeten in het hardlooptopic, weet niet of ik er nu spijt van heb of niet
o.a.:
[..]
Oh noquote:Op maandag 29 september 2014 09:02 schreef Klokov het volgende:
o.a.:
[..]
Lunch (warm) is bijna altijd vast, alleen vandaag niet.quote:Op maandag 29 september 2014 09:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Wat een kansloze figuren daar LOL
kan me voorstellen dat je er spijt van hebt heheh.
maar euhm wtf! Dat is nog geen 2000kcal voor m'n gevoel ????
ik zou niet zoveel melk drinken hoor, en geen eieren niet zoveel. Is niet goed voor je.
staat in alle hardloopboeken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heah? nee dat vroeg iemand anders. Maak toch niet uit of je vast of vloeibaar aan je kals komt?quote:Op maandag 29 september 2014 09:32 schreef Klokov het volgende:
[..]
Lunch (warm) is bijna altijd vast, alleen vandaag niet.
Appels brotherquote:Op maandag 29 september 2014 09:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
heah? nee dat vroeg iemand anders. Maak toch niet uit of je vast of vloeibaar aan je kals komt?
mits genoeg vezels....
Apple TSSSss je gaat toch geen apple kopen LOL laatst nog op een verjaardag gehoort NOOOOIT kopen veel te duurquote:
Dit.quote:Op maandag 29 september 2014 09:31 schreef Awesome_ het volgende:
Ik accepteer klokov gewoon in deze reeks, ondanks dat hij niet lift.
Ray hoeveel van jouw eiwitten per dag zijn mager?quote:Op maandag 29 september 2014 09:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
heah? nee dat vroeg iemand anders. Maak toch niet uit of je vast of vloeibaar aan je kals komt?
mits genoeg vezels....
niet 1quote:Op maandag 29 september 2014 09:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ray hoeveel van jouw eiwitten per dag zijn mager?
Nog 9 delen en 50 posts broeder ....quote:Op maandag 29 september 2014 09:31 schreef Awesome_ het volgende:
Ik accepteer klokov gewoon in deze reeks, ondanks dat hij niet lift.
Ziet er echt uit als lekkere kots. Mmhquote:Op maandag 29 september 2014 09:50 schreef Klokov het volgende:
Picca van mijn ontbijt trouwens, niet zo vloeibaar als 1 liter melk doet vermoeden:
[ afbeelding ]
dat lijkt op mijn ontbijt. En diner. Na de koffiequote:Op maandag 29 september 2014 09:50 schreef Klokov het volgende:
Picca van mijn ontbijt trouwens, niet zo vloeibaar als 1 liter melk doet vermoeden:
[ afbeelding ]
Jij bent de grootste hahahquote:Op maandag 29 september 2014 10:05 schreef RaymondK het volgende:
tsss. patsers hier die zich zelf alleen maar op zitten te blazen in de sportschool
rinkel tinkel ting. elke keer als ik moet piessen. Hoort dat niet ?quote:Op maandag 29 september 2014 10:07 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
je praat wel anders als je volledige grintpaden uitpist.![]()
Mooiste vind ik nog dat ze in dat topic er vanuit gaan dat er door die topsporters geen doping wordt gebruiktquote:Op maandag 29 september 2014 10:05 schreef RaymondK het volgende:
tsss. patsers hier die zich zelf alleen maar op zitten te blazen in de sportschool
nee idd.quote:Op maandag 29 september 2014 10:13 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zou er echt niet uit willen zien als een ballon. Vieze ventjes allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij eet 3kquote:Op maandag 29 september 2014 10:57 schreef Beach het volgende:
Klokov hoezo eet je maar 2k? Iemand jij lijkt me eerder te moeten cutten op 3000 ofzo.
quote:Op maandag 29 september 2014 11:00 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Hij zegt toch dat daar nog een warme maaltijd a 1000 kcal bijkomt
oh oepsquote:Op maandag 29 september 2014 11:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hij eet 3k
nog wel weinig voor master race imho idd.
Niet gelezen.quote:Op maandag 29 september 2014 11:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hij eet 3k
nog wel weinig voor master race imho idd.
hahah. misschien zit ik wel aan de andere kant .vh. spectrum, maar toch vind ik het vrij weinig klinken. Zeker als je veel cardio doet ook nog.quote:Op maandag 29 september 2014 11:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niet gelezen.
Maar niet iedereen is een buffel die kan cutten op 4500was het maar zo'n feest.
maar kettlebell is toch ook cardio?quote:Op maandag 29 september 2014 11:09 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Maar staat nergens of die onderhoud of cut
Denk dat die cut hardlopen, wie doet dat nu voor de fun
als jee een foto op z'n facebook ziet met 2 dwergen van collega's d'r naast, dan is hij wel degelijk masater racequote:Op maandag 29 september 2014 11:08 schreef Ethanolic het volgende:
ik eet 3k voor maintenance
volgens mij is kloki helemaal geen masterrace
Yes dus only cardio voor deze grote eikquote:Op maandag 29 september 2014 11:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
maar kettlebell is toch ook cardio?
dm je facebook maarquote:Op maandag 29 september 2014 11:25 schreef Ethanolic het volgende:
mag ik ook bij het fb groepje? plssss
Als je swings of snatches doet wel. (daar ga je behoorlijk stuk van) En dan nog is het krachttrainingquote:Op maandag 29 september 2014 11:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
maar kettlebell is toch ook cardio?
Toevalquote:Op maandag 29 september 2014 11:34 schreef Awesome_ het volgende:
Sushi vanavond jongens. Gains fo' days
sperm foreverquote:Op maandag 29 september 2014 11:34 schreef Awesome_ het volgende:
Geen idee, maat. Ik ben echt de grootste sushibarbaar ooit. Moet niks uit de zee dus is alleen maar kiprol, gefrituurde kip en biefstuk.quote:Op maandag 29 september 2014 11:40 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
ToevalNog tips van wat ik absoluut wel/niet moet proberen?
me 2quote:Op maandag 29 september 2014 11:44 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Geen idee, maat. Ik ben echt de grootste sushibarbaar ooit. Moet niks uit de zee dus is alleen maar kiprol, gefrituurde kip en biefstuk.
quote:Op maandag 29 september 2014 11:44 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Geen idee, maat. Ik ben echt de grootste sushibarbaar ooit. Moet niks uit de zee dus is alleen maar kiprol, gefrituurde kip en biefstuk.
ik had gisteren mega lekkere olijven van de griekquote:Op maandag 29 september 2014 11:50 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]![]()
Ik vreet vrijwel alles behalve olijven, gekookte aardappelen en pompoen![]()
![]()
Iemand gaat hier GROOT worden.quote:Op maandag 29 september 2014 11:57 schreef HeaN82 het volgende:
Bij de Action verkopen shakes!![]()
Of wisten jullie dit al?!![]()
Aardbei smaakt prima trouwens!![]()
[ afbeelding ]
Ik kan eigenlijk niet tegen die zooi, ik ga er echt gruwelijk van ruften!quote:
Ja maar het is en blijft Action, duussssss waarschijnlijk zitten er vermalen Chinese foetussen in ofzoquote:Op maandag 29 september 2014 11:57 schreef HeaN82 het volgende:
Bij de Action verkopen shakes!![]()
Of wisten jullie dit al?!![]()
Aardbei smaakt prima trouwens!![]()
[ afbeelding ]
http://www.action.nl/proteine-shake-330ml-aardbeiquote:Op maandag 29 september 2014 12:01 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ja maar het is en blijft Action, duussssss waarschijnlijk zitten er vermalen Chinese foetussen in ofzo
Awesome pls, was een grapje toch!!quote:Op maandag 29 september 2014 12:05 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Maat, wat ben je nu voor een nepgriek??
Spruiten met satesaus!quote:Op maandag 29 september 2014 12:10 schreef Ethanolic het volgende:
haha lust je echt geen olijven, vms? dat is hetzelfde als een nederlander die geen spruiten lust!!
sickquote:Op maandag 29 september 2014 12:02 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
http://www.action.nl/proteine-shake-330ml-aardbei
http://www.action.nl/proteine-shake-330ml-chocolade
1,29
OMG, snel die vinger in de keel!!!
Ik cut ook op iets meer dan 3k, dit eet ik elke dag. Avondeten verschild dus die heb ik er niet tussen gezet.quote:Op maandag 29 september 2014 10:57 schreef Beach het volgende:
Klokov hoezo eet je maar 2k? Iemand jij lijkt me eerder te moeten cutten op 3000 ofzo.
Hardlopen doe ik voor de conditie trouwens, niet voor een kcal deficit.quote:Op maandag 29 september 2014 11:09 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Maar staat nergens of die onderhoud of cut
Denk dat die cut hardlopen, wie doet dat nu voor de fun
Je echte vrienden zitten toch hierquote:Op maandag 29 september 2014 12:39 schreef VMSDKR het volgende:
Lust wel olijven vriendjes.
Zo, fb gedeactiveerd - het leven kan nu beginnen.
no homo tochquote:Op maandag 29 september 2014 13:31 schreef Montelly het volgende:
Echte vriendschap voel je van binnen idd
Echt vriendschap penetreert je diep en hard. No homo.quote:Op maandag 29 september 2014 13:31 schreef Montelly het volgende:
Echte vriendschap voel je van binnen idd
jij durftquote:Op maandag 29 september 2014 12:39 schreef VMSDKR het volgende:
Ik dacht al welke hommo heeft mij ontvriend. Heb verdomme nog maar 758 vrienden ipv 759quote:Op maandag 29 september 2014 12:39 schreef VMSDKR het volgende:
Lust wel olijven vriendjes.
quote:Op maandag 29 september 2014 14:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik dacht al welke hommo heeft mij ontvriend. Heb verdomme nog maar 758 vrienden ipv 759
Badr?quote:Op maandag 29 september 2014 15:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oei, dat lijkt verdacht veel op mijn naam.
Hey Barabasquote:Op maandag 29 september 2014 15:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je ouders hebben je toch niet Baas genoemd?quote:Op maandag 29 september 2014 15:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hey Mahmoud Abbasquote:Op maandag 29 september 2014 15:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 september 2014 14:24 schreef snakelady het volgende:
FANN bracht me op een idee in een ander topic.
Zou jij vreemd gaan met een andere mooie man of vrouw als je 100% zeker weet dat je partner er niet achter zal komen?
Poll: Vreemd gaan, als je zeker weet hij/zij er niet achter komt?
• Ja, ik ben man.
• Ja, ik ben vrouw.
• Nee, ik ben man
• Nee, ik ben vrouw.
• Anders
Tussenstand:
Ik ben benieuwd.
hieruit blijkt maar weer dat vrouwen vuige sletten zijnquote:Op maandag 29 september 2014 15:18 schreef Klokov het volgende:
Check de resultaten van deze poll
[..]
Hoezo? Er zouden meer mannen vreemdgaan dan vrouwen toch.quote:Op maandag 29 september 2014 15:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hieruit blijkt maar weer dat vrouwen vuige sletten zijn
ik kots ervan
11/20 = 55%quote:Op maandag 29 september 2014 15:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoezo? Er zouden meer mannen vreemdgaan dan vrouwen toch.
En toen met e.o.a. ecto garnaal die Ethan heete op de proppen kwamen hehehhhhquote:Op maandag 29 september 2014 15:16 schreef Ethanolic het volgende:
Mwehehe, had net even een flashback toen RayK en Cor gingen googlen naar 'Ethan Rabobank'
Bassie?quote:Op maandag 29 september 2014 15:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
11 tegenover 20, niet 11 van de 20 dus zo'n 35%quote:
dat is toch geen voedsel manquote:Op maandag 29 september 2014 11:34 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zou 't ook doen als ze er wel achter komt.quote:Op maandag 29 september 2014 15:18 schreef Klokov het volgende:
Check de resultaten van deze poll
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
If not now, then when.
quote:Op maandag 29 september 2014 17:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 17:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Haha goeie post man. Als ik kon had ik je rep gegeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deathlift or Die.
Heb het gelezen ja bedankt voor je berichtjequote:Op maandag 29 september 2014 15:20 schreef Klokov het volgende:
Lees je mee JB?
Het komt allemaal door Weissman en MsMessy. Of is het geen vreemdgaan als het mag?
zou je mij willen rimmen, gewoon voor de grap?quote:
Lolquote:Op maandag 29 september 2014 16:47 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Alleen de stang, maar dat lukt nog niet echt goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwoah, zit toch wel 1 redelijke video tussen:quote:Op maandag 29 september 2014 22:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Elliot is zowat alleen maar broscience en zweverig gelul. Halverwege weet hij zelf niet eens meer waar hij het over heeft.
Hodgetwins zijn niet leuk. The Brofessor wordt je zat en voor de rest zijn er een hoop 'gewone' channels met goede info.
De enige die er met kop en schouders bovenuit steekt is Scooby1961.
Ik vond de finale maar tegenvallen. Te voorspelbaar.quote:Op maandag 29 september 2014 21:35 schreef Montelly het volgende:
NEEEEEEEEEE GVDKKKGVDDO*&E*(#E^##&^%4563@^#$@#$!!!
Laatste aflevering Ray Donovanpfff seizoen 3 pas volgend jaar.
kettlebells, je verwacht het nietquote:Op maandag 29 september 2014 22:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mwoah, zit toch wel 1 redelijke video tussen:
LOL @ die overhead swingquote:Op maandag 29 september 2014 22:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mwoah, zit toch wel 1 redelijke video tussen:
American kettlebell swingsquote:
Haha ja fucking sick is dat. Je kan ook gewoon hele opleidingen van de top tier uni's via internet volgen voor niks.quote:
yuri kijk ff dat verhaal met shipwreck, cabin boy ergens halverwege..quote:Op maandag 29 september 2014 23:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha ja fucking sick is dat. Je kan ook gewoon hele opleidingen van de top tier uni's via internet volgen voor niks.
Aait, zal het zo eens checken.quote:Op maandag 29 september 2014 23:56 schreef Montelly het volgende:
[..]
yuri kijk ff dat verhaal met shipwreck, cabin boy ergens halverwege..
#everydaywelearningcrewquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:03 schreef McNulty het volgende:
Tjek die meatheads braingainzzzz proberen te maken dan hahaha lol.
Nu al gainzzz, Jeremy Bentham utilitarian < John Stuart Millquote:Op dinsdag 30 september 2014 00:03 schreef McNulty het volgende:
Tjek die meatheads braingainzzzz proberen te maken dan hahaha lol.
nice broer...quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:22 schreef McNulty het volgende:
Dat hypothetische gelul is wel leuk en aardig maar hier een praktijkvoorbeeld over een moreel grijs gebied.
quote:Op maandag 29 september 2014 20:58 schreef JaqenHghar het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)konijnendansles.html
He ecto's: je kunt je nu inschrijven voor dansles om dat kekke konijnnendansje te leren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Skinny jeans verplicht. En voor de gene met zero shoulder mass ---> tanktop ook verplichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een kansloze exercitie die dansen, sowiezo dansen in het algemeen![]()
![]()
never ever
[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 30-09-2014 07:41:25 ]
Nvm iedereen heeft een potlood achter het oor blijkbaar.quote:
lolquote:Op dinsdag 30 september 2014 07:35 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nvm iedereen heeft een potlood achter het oor blijkbaar.
Ja tog, lekker raven op vunzige deuntjes. Fuck yeah, eat, sleep, rave, repeat.quote:
als ze me weer eens aanrijden op m'n scooter.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:40 schreef Awesome_ het volgende:
Lol, Ray wanneer ga jij nu ff lkkr uit je plaatje dan??
Haha houten plank.quote:Op dinsdag 30 september 2014 06:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Sowiezo dansen in het algemeen![]()
![]()
never ever
dat wel natuurlijk.quote:
Haha McNultyquote:Op dinsdag 30 september 2014 09:45 schreef McNulty het volgende:
Ik denk dat dit Cor wel is.
[ afbeelding ]
Dat mag.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dat wel natuurlijk.
lol.
maar ik vind het een vrij kansloze aangelegenheid persoonlijk that's all
lol
Lees eens vriend, er staat toch discomeet?quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:06 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wat wou je opmeten dan hue hue hueeee
Leoquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:07 schreef Klokov het volgende:
Hey Ray
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:07 schreef Klokov het volgende:
[..]
Lees eens vriend, er staat toch discomeet?
Even guns in de club meten om te zien wie de alpha is, haha ja tog.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:26 schreef fathank het volgende:
Ik zie de uitsmijter al raar kijken als je met 5 man voor de deur staat met een rolmaat
Hoe was sushi? Ik heb garnalen en krab geprobeerd. Schaamde me toch een beetje. Was wel binnen te houden maar niks aparts verder of zoquote:
Gewoon scheel vreten aan de zalm enzo man.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:47 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hoe was sushi? Ik heb garnalen en krab geprobeerd. Schaamde me toch een beetje. Was wel binnen te houden maar niks aparts verder of zo
Lust geen zalm. Lol, je moet ook geen all you can eatje van een tientje zetten, dan weet je dat het kut is.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gewoon scheel vreten aan de zalm enzo man.
Laatst sushi gegeten, ben als enige 2 dagen ziek geweest. Ik was ook de enige die kip had gegeten
Gewoon helemaal geedit man. Had wel zoiets verwacht, maar het lijkt allemaal zo fucking synchroon. En die backroom casting couch en shit dan? Weet wel dat dat ook fake is, maar geluid is wel van diezelfde opname volgens mij.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:05 schreef Klokov het volgende:
Laat ons niet zo in spanning, wat is het antwoord?
quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:26 schreef Awesome_ het volgende:
Hahaah fuck daar heeft beach me bij de lurven gvd hee hahaha
Die is zo vervelend, gewoon blijven hangen ookquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:52 schreef Awesome_ het volgende:
Was het maar kut of niet, jongens ?Cor? Dima? Anyone?
[ afbeelding ]
Lol je moet de rolletjes en de zalm proberenquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:47 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hoe was sushi? Ik heb garnalen en krab geprobeerd. Schaamde me toch een beetje. Was wel binnen te houden maar niks aparts verder of zo
Hij kan nog echt dansen ook.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:13 schreef RaymondK het volgende:
Hey Klokov, hey Etha, hey Henk
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:13 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
is wel een neger natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Hey Ray, leuk plaatje, wat is hiermee?quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:13 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
Ray deelt The Funk met jullie. Snap dat dan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hey Ray, leuk plaatje, wat is hiermee?
hey nultz, ik hoorde in de wandelgangen dat jij een neger bent en dat negers kunnen dansenquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:33 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ray deelt The Funk met jullie. Snap dat dan.
dat is wat ik zie als iemand staat te dansenquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hey Ray, leuk plaatje, wat is hiermee?
quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hey nultz, ik hoorde in de wandelgangen dat jij een neger bent en dat negers kunnen dansen
kan jij ook dansen? en welke stijlen?
Vond haar eerst geiler.quote:
Het jammere aan Kizomba is dat het er op filmpjes altijd spang uit ziet, tot je een keer mensen in een les zietquote:
Beetje pre workout snuiven vlak voordat je daar binnen stapt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:47 schreef RaymondK het volgende:
godvr domme man. ik kom er net achter dat ik vanavond om 19:00 naar een vergadering moet voor gezamelijk inkopen van energie en schilderwerk voor de gebouwen in onze wijk.
Dat mag wettelijk helemaal niet als VvE's
maar het vve beheerbedrijf heeft iets fantastisch te laten zien![]()
Ik ga rellen daar hoor als het niet echt fantastisch is. High nog van de deadlifts en de pre-workout
Heb in het verleden wel eens chicks geschuurd.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met jouw dansskills gesteld, als reverse Bounty?
lolquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:48 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Beetje pre workout snuiven vlak voordat je daar binnen stapt.
Wtf heeft deze jostie met mij te maken?quote:
Dat is een grote verbeteringquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook. Ze ziet er nu meer uit als die burgerlijke nieuwslezeres van Fathank.
Haha tja, je hebt het in de vingers of je hebt het niet. Zo gaat die leef.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Het jammere aan Kizomba is dat het er op filmpjes altijd spang uit ziet, tot je een keer mensen in een les ziet
Liever een burgerlijke nieuwslezeres dan een borderliner die je strot doorsnijdt als je ligt te slapen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook. Ze ziet er nu meer uit als die burgerlijke nieuwslezeres van Fathank.
Niet mijn geprefereerde vocalen, wel prima muziek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |