Dat is Benno Baksteen heul nietquote:
Och, het is altijd al zo geweest hoor. Ik vind het gewoon getuigen van 'niet om kunnen gaan met naar nieuws'.quote:Op zondag 28 september 2014 17:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Er komt de laatste maanden zo ontzettend veel ellende tot ons, eigenlijk kan ik me wel voorstellen dat mensen dan een beetje 'rampmoe' worden (zeker als je de impact en ernst afzet tegen ISIS, MH17, ebola, enz enz).
Niet dat het dan wel normaal is overigens, om ongepast te gaan zitten reageren.
Dat zou de beste oplossing zijn om dit soort dingen te voorkomen.quote:Op zondag 28 september 2014 17:44 schreef MaJo het volgende:
Wat is dat gedoe met die zeecontainers? Geen zin om deel 1 terug te lezen
Truckers? Hebben doorgaans weinig te maken met dit soort gasten.quote:Op zondag 28 september 2014 17:44 schreef trucker3 het volgende:
Zeer triest bericht dit. Hopelijk worden truckers nu niet op één hoop gegooid want 99% rijden te allen tijden veilig.
iemand zei dat je zeecontainers als barricade moest gebruikenquote:Op zondag 28 september 2014 17:44 schreef MaJo het volgende:
quote:Op zondag 28 september 2014 17:44 schreef WeertGeeIders het volgende:
Cartman had gelijk...
Truckers zijn leeghoofden
Ja, ga nou maar weer fijn buitenspelen.quote:Op zondag 28 september 2014 17:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Poeh, jij wordt vast vaak serieus genomen als iemand die op z'n moral high ground zit en het plebs gare dingen verwenst die niet dezelfde mate van empathie tonen als jijzelf.![]()
Lijkt me ook niet verstandig. Ze open houden was wat dit betreft misschien ook handig geweest.quote:Op zondag 28 september 2014 17:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Chauffeur doet de rest van z'n leven ook geen oog meer dicht.
Volgens mij is al besloten dat de fout bij de organisatie / het publiek / de gemeente ligt en niet bij de chauffeurquote:Op zondag 28 september 2014 17:44 schreef trucker3 het volgende:
Zeer triest bericht dit. Hopelijk worden truckers nu niet op één hoop gegooid want 99% rijden ten alle tijden veilig.
volgens sommige users had dit kunnen worden voorkomen als er zeecontainers rond het parkoers hadden gestaanquote:Op zondag 28 september 2014 17:44 schreef MaJo het volgende:
Ah okquote:Op zondag 28 september 2014 17:44 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat zou de beste oplossing zijn om dit soort dingen te voorkomen.
Ga je lekker ergens anders verheven voelen.quote:Op zondag 28 september 2014 17:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ga nou maar weer fijn buitenspelen.
Waarom zouden we meteen de schuld bij de trucker leggen? Ligt misschien voor de hand om dat te doen maar er zullen wellicht meer factoren zijn geweest.quote:Op zondag 28 september 2014 17:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet verstandig. Ze open houden was wat dit betreft misschien ook handig geweest.
Ik heb net couscous op en het smaakte best prima.quote:Op zondag 28 september 2014 17:44 schreef BabeWatcher het volgende:
Wat begonnen is als een prachtige dag is geëindigd in een vreselijk drama.
Vanmiddag nog lekker in het zonnetje gefietst, ik heb nu eigenlijk geen trek in eten.
Het publiek stond achter gewone hekjes, die houden een monstertruck niet tegen natuurlijk. Een gevulde zeecontainer wel en had dan ook een stuk veiliger geweestquote:Op zondag 28 september 2014 17:44 schreef MaJo het volgende:
Als er geen technisch mankement was is het eigenlijk gewoon een erg ongelukkige combinatie van inschattingen van alle betrokkenen. Organisatie, bestuurder, gemeente en publiek.quote:Op zondag 28 september 2014 17:45 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Volgens mij is al besloten dat de fout bij de organisatie / het publiek / de gemeente ligt en niet bij de chauffeur
Ik hoop voor die beste man dat er wat aan dat ding mankeerde.quote:Op zondag 28 september 2014 17:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom zouden we meteen de schuld bij de trucker leggen? Ligt misschien voor de hand om dat te doen maar er zullen wellicht meer factoren zijn geweest.
wat stond er?quote:
Ik weet nou niet of dat nu de "grap" is of dat ie het echt verkeerd heeftquote:
Verheven? Nee, bepaald niet. Ik zeg deze dingen niet om mensen als jij af te zeiken maar om ze te verzoeken dit gewoon eens één keer niet te doen. Waarom maak je die grappen als je wéét dat ze niet bij iedereen goed gaan vallen? Ik wil graag echt serieus antwoord van je.quote:Op zondag 28 september 2014 17:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom zouden we meteen de schuld bij de trucker leggen? Ligt misschien voor de hand om dat te doen maar er zullen wellicht meer factoren zijn geweest.
Geeft dat niet juist aan dat het niet uitmaakt hoe veel afstand je dat publiek op houdt? Ongelukken gebeuren toch.quote:Op zondag 28 september 2014 17:44 schreef beeer het volgende:
Deze dus:
En dan op zo'n klein pleintje hier. Achterlijke ratjes.
Een moslim poserend voor een met afgehakte hoofden gedecoreerd hekwerk.quote:
Inderdaad.. helaas gaat dan de schuld wel weer naar iemand andersquote:Op zondag 28 september 2014 17:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik hoop voor die beste man dat er wat aan dat ding mankeerde.
Het is fucking Haaksbergen.quote:Op zondag 28 september 2014 17:48 schreef Onnoman het volgende:
Gruwelijk ongeluk...
RIP voor nabestaanden..
maar GODVERDOMME wat een pruts organisatie..
Halve downies daar bij de gemeente of wat?
Als je Adele had laten optreden had die de klappen kunnen opvangen, maar dit is niet aan de orde dus het is een beetje een gekke suggestiequote:Op zondag 28 september 2014 17:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens sommige users had dit kunnen worden voorkomen als er zeecontainers rond het parkoers hadden gestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |