Precies. Beroerde ontwikkeling.quote:Op zondag 28 september 2014 16:57 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Veel mensen vertrouwen sterk op de overheid. Als in "als het is toegestaan zal het wel veilig zijn".
Dit waarschijnlijk ook mede doordat we in NL zoveel regeltjes hebben, dat men op een gegeven moment het denken aan de overheid overlaat.
wtfquote:Op zondag 28 september 2014 16:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nieuwe video: https://www.facebook.com/RTVSternet
of dat hij de eer aan zich zelf houdt en opstapt met behoud van 3 jaar wachtgeldquote:Op zondag 28 september 2014 16:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En de burgemeester kan zich niet vinden in de conclusies.
Kolere hele video die opbouw om maar 5sec te zienquote:Op zondag 28 september 2014 16:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
ik ken nog iemand met aandelen in zeecontainers.quote:Op zondag 28 september 2014 16:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gewoon afzetten met zeecontainers en dan op die containers staan.
Dat las ik hier tenminste
Als je daar gaat staan met al die monstertrucks moet je ook accepteren dat je dood kunt gaan.quote:Op zondag 28 september 2014 17:00 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
wtf
Dat is toch ook geen plaats om dit soort dingen te doen? Dan kan je wachten tot er iets fout gaat.
Jep. Nog steeds niet 100% veilig, maar wel 99,9% veiliger.quote:Op zondag 28 september 2014 16:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gewoon afzetten met zeecontainers en dan op die containers staan.
Dat las ik hier tenminste
Daarom misschien gewoon niet op dat pleintje organiseren maar uitwijken naar een weiland?quote:Op zondag 28 september 2014 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
op een parkeerplaats is dat een beetje lastig
Dit maakt het geheel nog wat idioter, hij rijdt dus al de hele tijd vlak langs het publiek.quote:Op zondag 28 september 2014 16:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat schokkende filmpje klopt wel ja, die camera/telefoon wordt niet erg stilgehoudenquote:Op zondag 28 september 2014 16:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat een kutlul hequote:Op zondag 28 september 2014 16:59 schreef Mani89 het volgende:
Die bestuurder is dan wel echt een ubertroll, om die mensen zo aan te rijden.
als je naar buiten toegaat moet je al ook accepteren dat je dood kunt gaat.quote:Op zondag 28 september 2014 17:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je daar gaat staan met al die monstertrucks moet je ook accepteren dat je dood kunt gaan.
Doe ff normaal zeg of sluit je op op je zolderkamertje. Die mensen wisten niet welke route die wagen moest nemen (en dus dat die ruimte veel te klein is voor de draaicirkel). Mensen die met hun kinderen gaan kijken naar een optocht zijn zeker ook levensgevaarlijk bezig? En toch sloeg daar ooit een span paarden op hol die omstanders ernstig verwondden.. Of was er een randdebiel die met een auto op de stoet in wilde rijden.quote:Op zondag 28 september 2014 16:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat de omstanders vrijuit gaan. Wat ik al zei: als je als ouder je (kleine) kinderen meeneemt naar zo'n evenement dan spoor je ook niet.
Ik sta er ook echt van te kijken. Dom van de organisatie en ook niet zo slim van publiek om daar te gaan staan.quote:Op zondag 28 september 2014 17:00 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
wtf
Dat is toch ook geen plaats om dit soort dingen te doen? Dan kan je wachten tot er iets fout gaat.
Wat de neuk.quote:Op zondag 28 september 2014 16:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
is een goed plan.quote:Op zondag 28 september 2014 17:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Daarom misschien gewoon niet op dat pleintje organiseren maar uitwijken naar een weiland?
lege zeecontainers rij je ook wel omver met een monstertruckquote:Op zondag 28 september 2014 17:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jep. Nog steeds niet 100% veilig, maar wel 99,9% veiliger.
Buiten dat is de hele opzet gewoon veel en veel en heel veel te krap. Dat pleintje voldoet gewoon niet voor dit soort dingen.
whehequote:Op zondag 28 september 2014 17:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat schokkende filmpje klopt wel ja, die camera/telefoon wordt niet erg stilgehouden
quote:Op zondag 28 september 2014 17:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat schokkende filmpje klopt wel ja, die camera/telefoon wordt niet erg stilgehouden
Daarom blijf ik ook altijd binnen. Ik ga dus nooit dood.quote:Op zondag 28 september 2014 17:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als je naar buiten toegaat moet je al ook accepteren dat je dood kunt gaat.
Afgevuld met zand niet en al zeker niet als dat ding geen gas geeft.quote:Op zondag 28 september 2014 17:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lege zeecontainers rij je ook wel omver met een monstertruck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |