Nou ja, je mag ergens aannemen dat het wel veilig is als er een vergunning is afgegeven. Mag je alsnog wel zelf nadenken natuurlijk, maar theoretisch gezien moet je daar gewoon veilig heen kunnen gaanquote:Op zondag 28 september 2014 16:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat de omstanders vrijuit gaan. Wat ik al zei: als je als ouder je (kleine) kinderen meeneemt naar zo'n evenement dan spoor je ook niet.
Ik heb de afgelopen jaren, weliswaar in het buitenland, verschillende ongelukken voorbij zien komen.quote:Op zondag 28 september 2014 16:48 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Als het altijd zo gaat verbaast het me dat dit het eerste ongeluk is.
Helemaal niet. De mensen die denken dat zoiets veilig is en vrolijk gaan staan kijken met een kinderwagen erbij nota bene zijn allemaal achterlijk. Komop zeg, elke schlemiel weet dat dit onveilig is en dat heeft niets met hindsight te makenquote:
En als je de snelweg oprijdt ben je ook niet goed bij.quote:Op zondag 28 september 2014 16:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat de omstanders vrijuit gaan. Wat ik al zei: als je als ouder je (kleine) kinderen meeneemt naar zo'n evenement dan spoor je ook niet.
Veel mensen vertrouwen sterk op de overheid. Als in "als het is toegestaan zal het wel veilig zijn".quote:Op zondag 28 september 2014 16:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat zijn ook ambtenaren.
Als ouder spoor je trouwens ook niet als je daar gaat staan met je kinderwagen.
De gemeente die de vergunning verstrekt heeft.quote:
hoho zo makkelijk gaat dat niet. Eerst moet er een commissie aangewezen door een groep van wijze mannen. En dan een hoorzitting met deskundigen gevolgd door een verhoring met betrokkenen zodat we over 2 jaar een verslag kunnen uitbrengen.quote:
En terecht. Het kan namelijk ook zomaar een technisch mankement zijn geweest.quote:Op zondag 28 september 2014 16:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoho zo makkelijk gaat dat niet. Eerst moet er een commissie aangewezen door een groep van wijze mannen. En dan een hoorzitting met deskundigen gevolgd door een hoorzetting met betrokkenen zodat we over 2 jaar een verslag kunnen uitbrengen.
Om een dag daarvoor te besluiten dat het verslag vertrouwelijk is.quote:Op zondag 28 september 2014 16:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoho zo makkelijk gaat dat niet. Eerst moet er een commissie aangewezen door een groep van wijze mannen. En dan een hoorzitting met deskundigen gevolgd door een hoorzetting met betrokkenen zodat we over 2 jaar een verslag kunnen uitbrengen.
quote:Op zondag 28 september 2014 16:57 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
1 dode teminste hoor ik net.
Rip aan de nabestaanden. Ook erg kut voor de bestuurder dit..
In een gracht kunnen mensen lelijk vallenquote:Op zondag 28 september 2014 16:57 schreef xzaz het volgende:
Wij gaan altijd naar Autocross hier in 't dorp en daar regelen ze het zo:
[ afbeelding ]
Dikke gracht er omheen.
En de burgemeester kan zich niet vinden in de conclusies.quote:Op zondag 28 september 2014 16:58 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Om een dag daarvoor te besluiten dat het verslag vertrouwelijk is.
op een parkeerplaats is dat een beetje lastigquote:Op zondag 28 september 2014 16:57 schreef xzaz het volgende:
Wij gaan altijd naar Autocross hier in 't dorp en daar regelen ze het zo:
[ afbeelding ]
Dikke gracht er omheen.
al die mensen ook die filmen met hun mobieltjequote:Op zondag 28 september 2014 16:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nieuwe video: https://www.facebook.com/RTVSternet
Dus moet je zoiets ergens anders doen.quote:Op zondag 28 september 2014 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
op een parkeerplaats is dat een beetje lastig
Gewoon afzetten met zeecontainers en dan op die containers staan.quote:Op zondag 28 september 2014 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
op een parkeerplaats is dat een beetje lastig
Ik ook.quote:Op zondag 28 september 2014 16:50 schreef Mani89 het volgende:
Oei wel heftig dit, ik heb ook een auto.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |