Riga ?quote:Op zondag 28 september 2014 16:26 schreef plagvreugd het volgende:
Wegens ff wielrennen kijken...
Wat is de hoofdstad van Estland?
Dat is goed.quote:Op zondag 28 september 2014 20:16 schreef plagvreugd het volgende:
Ik gok:
Transaction Authentication Number
Nope, die was van volksgezondheid en de jaren daarvoor.quote:
yepyepquote:
Mietjes ?quote:Op maandag 29 september 2014 11:19 schreef Mark het volgende:
Wat is er zo opvallend aan het tenue van de Italiaanse voetbalclub Palermo?
de 2 onbekendstequote:
Stand AKQ #3092:quote:
yepyepquote:
Ik wilde net dit gaan toevoegen aan de vraag:quote:
Jep. Ik dacht dat dat wel een bekende naam was eigenlijk.quote:
Wat isquote:De-dynastie bekleedde het koningschap van Engeland en Wales van 1485 tot 1603. Van 1541 tot 1603 regeerden de
ook als koning van Ierland.
Deveranderden Engeland van een onbelangrijke staat in een machtige renaissancenatie. Het
-tijdperk was een enorme bloeiperiode voor de Engelse cultuur, waaronder literatuur, wetenschap, architectuur en handel. De
versterkten ook de Engelse vloot en legden de basis voor het Britse koloniale imperium.
De vijf-vorsten waren achtereenvolgens:
Hendrik VII (regeerde van 1485-1509)
Hendrik VIII (regeerde 1509-1547), een zoon van Hendrik VII
Eduard VI (regeerde 1547-1553), een zoon van Hendrik VIII
Maria I (regeerde 1553-1558), een dochter van Hendrik VIII
Elizabeth I (regeerde 1558-1603), een dochter van Hendrik VIII
yepyepquote:
Nope, het zit wel in het raphoekje. Beetje dezelfde tijdquote:
Whoops, was even weg. Is goed jaquote:
Niet zo cryptisch antwoorden Tongquote:
yepyepquote:
Hoe heet het programma en wie presenteert het?quote:XXX XXX is een televisieprogramma over vis, uitgezonden door de RVU. Het programma wordt gepresenteerd door culinair journalist
.
zoekt in het programma naar opmerkelijk nieuws over vis uit en voor Nederland. Een vast item in het programma is een bezoek van visbioloog Niels Daan aan
, samen bereiden en eten ze vervolgens een vis en/of schaaldier.
Titel is achternaam van de presentator en dan twee woorden van drie letters.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:10 schreef Mark het volgende:
Ik weet de presentator, maar de titel niet goed...
Dat zal Klootwijk aan Zee wel zijn denk ik? Gepresenteerd door Klootwijkquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:10 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Hoe heet het programma en wie presenteert het?
Inderdaad Middellandse Zee maar de goede is voor Quyxz_! Corsica it is.quote:
Moby Dickquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:53 schreef Quyxz_ het volgende:
is een boek van de Amerikaanse schrijver Herman Melville, genoemd naar een ongewoon grote en agressieve witte potvis die in het boek een centrale rol speelt.
is?
Wie?quote:(July 21, 1899 – July 2, 1961) was an American author and journalist. His economical and understated style had a strong influence on 20th-century fiction, while his life of adventure and his public image influenced later generations
Da is 'mquote:
Niet gecheckt, denk dat dat niet nodig is...quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:49 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Niet gecheckt, denk dat dat niet nodig is...
Stand AKQ #3092:
4 Quyxz_
5 plagvreugd
1 TradeMarkie
5 Mark
1 BeamofLight
1 ß
1 Mexicanobakker
2 enilnomrow
1 lubje25
1 MadMaster
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
Zo ongeveer...quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:27 schreef Mark het volgende:
Gooide hem toch in een rivier uit protest tegen racisme in de USA?
quote:The last mosquito that bit me had to check into the Betty Ford clinic.
Seinfeld ?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:45 schreef Berkery het volgende:
Uit welke TV serie komt deze zin?
[..]
quote:E: Right, time for another little drinky before we go.
S: Where are you going?
E: New York.
S: I didn't think they let people with drug convictions in.
E: Darling, it's not a conviction.
P: Just a firm belief!
Fabulousquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whitesnake met o.a. Adje Vandenberg ?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:20 schreef Mark het volgende:
Hij heeft wel bij Deep Purple gezeten, maar ik zoek zijn "eigen" band. Zit ook een Nederlands tintje aan trouwens. Had eind jaren 80 redelijk wat bekendheid, mede door een clip met een zwoele dame op een motorkap
Stand AKQ #3092:quote:Op woensdag 1 oktober 2014 02:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Whitesnake met o.a. Adje Vandenberg ?
geen ideequote:Op woensdag 1 oktober 2014 02:39 schreef tong80 het volgende:
Welke latere BNer was programmeur van Paradiso en regisseur van het TV-programma RUR ?
Nee, die niet. Denk aan Jan de Bouvrie.quote:
Down by Lawquote:
Seahawks ?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:19 schreef Mark het volgende:
De basketballers van Oklahoma City Thunder speelden eerst in Seattle. Hoe heette de club toen?
Oh jah Sonics.quote:
quote:
maar je wordt bedankt....Mooie voorzet..quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:39 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht na 10 seconden op verzenden geklikt te hebben. Ging ff pissen en ben te laat. Was niet verzonden.
Lay upquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:45 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
maar je wordt bedankt....Mooie voorzet..
Gecheckt en goedquote:
Leefde: (January 1, 1895 – May 2, 1972)quote:
Ik vond dit ook een prima antwoord, weet geen betere.quote:
Dat is hem.quote:
eensch!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:31 schreef enilnomrow het volgende:
Oh ja, dat had ik wel kunnen weten. Leuke vraag.
Eh nee, eigenlijk nietquote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:15 schreef tomtomaat het volgende:
Heb mijn puntje weer teruggezet... weet niet of dat mag
Daar ken ik alleen Bol & Buijs van.quote:
Omdat ? Ik heb toch een vraag gesteld voordat iemand anders dat deed...?quote:
Ik weet ook niet of ik de juiste titel heb. Zie die hoofdrolspeler zo voor me, maar de titel.... niet echt mijn ding die seriequote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:19 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Daar ken ik alleen Bol & Buijs van.
Ik gok Het Zonnetje In Huis.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:19 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Daar ken ik alleen Bol & Buijs van.
Ik gok Het Zonnetje In Huis.
Dan haal ik hem er weer af.quote:
Welke acteur en welke clip (artiest en titel)?quote:Opvallend genoeg heeftook zijn kunsten in drie muziekvideo's vertoond. Zijn debuut kwam als de Beschermengel in de Bad Girl video van Madonna uit 1993. Zijn tweede rol was in Breakin' Down van Skid Row. Zijn derde en meest spectaculaire optreden was in XXX's
clip in 2001, die 6 MTV Awards in de wacht sleepte en tot Beste Videoclip Aller Tijden werd uitgeroepen door het Britse kanaal VH1. In dit filmpje doet de tegen de zestig lopende
een tapdans rond de lobby van het Marriott Hotel in Los Angeles in een stijl die ergens tussen Fred Astaire en Spiderman in zweeft.
Weapons of Choice. Mild als ik ben keur ik het goed.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:32 schreef Mark het volgende:
Christopher Walken in de clip van Fatboy Slim. Titel is iets als Choose your weapons oid
Nope, geen Kquote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:40 schreef plagvreugd het volgende:
Iets met een K. Mssn Kobe (als ook de stad) ?
Je krijgt 15 minuten om een nieuwe vraag te stellen, vanaf het moment dat jouw antwoord is goedgekeurd. Na 15 minuten mag iemand anders een nieuwe vraag stellen en wordt jouw punt ingetrokken.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:42 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Belachelijk, maar dat is mijn mening...
Heb een vraag gesteld... Zo zijn er meerderde gevallen in dit topic..., waar geen punt van is afgetrokken... Bv blz 1 plagvreugd 2 vraag in dit topic...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:44 schreef ß het volgende:
[..]
Je krijgt 15 minuten om een nieuwe vraag te stellen, vanaf het moment dat jouw antwoord is goedgekeurd. Na 15 minuten mag iemand anders een nieuwe vraag stellen en wordt jouw punt ingetrokken.
Lijkt mij vrij duidelijk.
Dit mag in het discussietopic:quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:46 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Heb een vraag gesteld... Zo zijn er meerderde gevallen in dit topic..., waar geen punt van is afgetrokken... Bv blz 1 plagvreugd 2 vraag in dit topic...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:53 schreef Mark het volgende:
[..]
Dit mag in het discussietopic:
MEN / AKQ-discussietopic #9: waar we met smart op Flitspaal wachten
Moet weggeen zin inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Père la chaise (schrijf je dat ongeveer zo?)quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:30 schreef Mark het volgende:
Goed, was het Wagyu rund
Wat is de grootste begraafplaats van Parijs?
Jep!quote:
Postcode?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:17 schreef plagvreugd het volgende:
Zone Improvement Plan.
Hoe noemen wij deze codering in het nederlands?
Yepyep. Wist niet dat ZIP een afko was, dus leek me wel leuk om er een vraag over te stellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |