Lay upquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:45 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
maar je wordt bedankt....Mooie voorzet..
Stand AKQ #3092:quote:
Gecheckt en goedquote:
Leefde: (January 1, 1895 – May 2, 1972)quote:
Ik vond dit ook een prima antwoord, weet geen betere.quote:
Dat is hem.quote:
eensch!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:31 schreef enilnomrow het volgende:
Oh ja, dat had ik wel kunnen weten. Leuke vraag.
Stand AKQ #3092:quote:
Eh nee, eigenlijk nietquote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:15 schreef tomtomaat het volgende:
Heb mijn puntje weer teruggezet... weet niet of dat mag
Daar ken ik alleen Bol & Buijs van.quote:
Omdat ? Ik heb toch een vraag gesteld voordat iemand anders dat deed...?quote:
Ik weet ook niet of ik de juiste titel heb. Zie die hoofdrolspeler zo voor me, maar de titel.... niet echt mijn ding die seriequote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:19 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Daar ken ik alleen Bol & Buijs van.
Ik gok Het Zonnetje In Huis.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:19 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Daar ken ik alleen Bol & Buijs van.
Ik gok Het Zonnetje In Huis.
Dan haal ik hem er weer af.quote:
Welke acteur en welke clip (artiest en titel)?quote:Opvallend genoeg heeftook zijn kunsten in drie muziekvideo's vertoond. Zijn debuut kwam als de Beschermengel in de Bad Girl video van Madonna uit 1993. Zijn tweede rol was in Breakin' Down van Skid Row. Zijn derde en meest spectaculaire optreden was in XXX's
clip in 2001, die 6 MTV Awards in de wacht sleepte en tot Beste Videoclip Aller Tijden werd uitgeroepen door het Britse kanaal VH1. In dit filmpje doet de tegen de zestig lopende
een tapdans rond de lobby van het Marriott Hotel in Los Angeles in een stijl die ergens tussen Fred Astaire en Spiderman in zweeft.
Weapons of Choice. Mild als ik ben keur ik het goed.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:32 schreef Mark het volgende:
Christopher Walken in de clip van Fatboy Slim. Titel is iets als Choose your weapons oid
Nope, geen Kquote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:40 schreef plagvreugd het volgende:
Iets met een K. Mssn Kobe (als ook de stad) ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |