SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 september 2014 14:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Pas op jij. Ze gaan het stadion vol voetballen
Record ja?quote:Op zondag 28 september 2014 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
10 maart 2013 was de laatste thuiswedstrijd die Twente verloor. Mooi record wel
Het Philips stadion was ooit onneembaar.quote:Op zondag 28 september 2014 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
edit: en het zal me niks verbazen als dat tegen Ajax was
Ik zat met twee zinnen te worstelen, bedoelde streakquote:
Heracles won ooit alleen maar thuisquote:Op zondag 28 september 2014 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het Philips stadion was ooit onneembaar.
Vitesse was dat geloof ik. Goal van bony.quote:Op zondag 28 september 2014 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ooit won Heracles eens wedstrijden.quote:Op zondag 28 september 2014 14:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heracles won ooit alleen maar thuis
reeksquote:Op zondag 28 september 2014 14:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zat met twee zinnen te worstelen, bedoelde streak
Nou, dat probleem hebben ze wel vakkundig opgelost HAHAHAquote:Op zondag 28 september 2014 14:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heracles won ooit alleen maar thuis
Ja , maar winnen wordt er de laatste jaren ook niet veel gedaanquote:Op zondag 28 september 2014 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zondag 28 september 2014 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
D
[..]
Ooit won Heracles eens wedstrijden.
xdquote:Op zondag 28 september 2014 14:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, dat probleem hebben ze wel vakkundig opgelost HAHAHA
Dit vind ik een leuke postquote:Op zondag 28 september 2014 14:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, dat probleem hebben ze wel vakkundig opgelost HAHAHA
NEC uitquote:Op zondag 28 september 2014 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer won Heracles zijn laatste wedstrijd=
Zeg het maar.
Maart.quote:Op zondag 28 september 2014 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer won Heracles zijn laatste wedstrijd=
Zeg het maar.
Toen was NEC de schlemiel van de Eredivisie, Heracles heeft dat stokje vakkundig overgenomenquote:
Wij hebben nog mazzel dat Dordrecht erin zit. Die gaan ook niet veel winnen. Dat geluk had NEC niet.quote:Op zondag 28 september 2014 14:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Toen was NEC de schlemiel van de Eredivisie, Heracles heeft dat stokje vakkundig overgenomen
Ik hoop dat ze het record verbeteren. Ik houd van verbeterde records. Dan moeten ze volgende week van NAC verliezen en de week er na van Feyenoord.quote:Op zondag 28 september 2014 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Net zoals NEC vorig seizoen snakken naar de eerste winst of het punt.
Toen was Heerenveen het slachtoffer in De Goffert.
Ehm, NEC werd niet laatste hoor.quote:Op zondag 28 september 2014 14:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wij hebben nog mazzel dat Dordrecht erin zit. Die gaan ook niet veel winnen. Dat geluk had NEC niet.
Fair enough.. maar om op die manier te ontkomen aan directe degradatie helpt nog bar weinig als je via de playoffs als nog van de mat getikt wordt door Roda of NECquote:Op zondag 28 september 2014 14:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wij hebben nog mazzel dat Dordrecht erin zit. Die gaan ook niet veel winnen. Dat geluk had NEC niet.
Nee.quote:Op zondag 28 september 2014 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er al een doelkans geweest?
5 punten is niks. Als mijn berekening klopt sta je dan met 2x winnen alweer op een 'veilige' plekquote:Op zondag 28 september 2014 14:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het record verbeteren. Ik houd van verbeterde records. Dan moeten ze volgende week van NAC verliezen en de week er na van Feyenoord.
Overigens is de kans dat Heracles niet degradeert vrijwel nihil als je kijkt naar de geschiedenis van de Eredivisie.
Al die mensen die dag na dag, maand na maand bleven volhouden dat hij de potentie had om bij Ajax te kunnen slagenquote:Op zondag 28 september 2014 14:49 schreef napoleonfour het volgende:
Hoessen laat de bal van zijn voet stuiteren.
Gras is groen.
Ajacied422quote:Op zondag 28 september 2014 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Al die mensen die dag na dag, maand na maand bleven volhouden dat hij de potentie had om bij Ajax te kunnen slagen
Milik overkomt hetzelfde als Hoesen.quote:Op zondag 28 september 2014 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al die mensen die dag na dag, maand na maand bleven volhouden dat hij de potentie had om bij Ajax te kunnen slagen![]()
In Milik zie ik wel een degelijk aanspeelpunt als hij zich nog iets door weet te ontwikkelen. Iets wat ik in Hoesen nooit heb gezien.quote:Op zondag 28 september 2014 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Milik overkomt hetzelfde als Hoesen.
9 van de 8 ploegen die de eerste vijf wedstrijden verloren eindigde als 18e (alleen MVV niet ergens in de jaren '80). Heracles heeft de eerste 7 al verloren. Voor zover ik uit mijn hoofd kan nagaan klopt je berekening inderdaad, maar je lijkt vergeten te zijn dat alle clubs boven je ook wedstrijden spelen.quote:Op zondag 28 september 2014 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
5 punten is niks. Als mijn berekening klopt sta je dan met 2x winnen alweer op een 'veilige' plek
Hoesen was ook wel een aanspeelpunt, juist dat was imo het enige goede aan hem. Alleen geen afmaker. Milik lijkt wat beter daarin en een fijnere techniek.quote:Op zondag 28 september 2014 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Milik zie ik wel een degelijk aanspeelpunt als hij zich nog iets door weet te ontwikkelen. Iets wat ik in Hoesen nooit heb gezien.
Het achterlijke aan Milik is alleen dat hij gehuurd is
Het zijn alleen wel 3 clubs die binnen een marge van 6 punten staan. De kans dat die punten pakken is ook vrij klein. Al wordt het mentaal natuurlijk wel steeds lastiger de langer het resultaat uitblijft.quote:Op zondag 28 september 2014 14:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
9 van de 8 ploegen die de eerste vijf wedstrijden verloren eindigde als 18e (alleen MVV niet ergens in de jaren '80). Heracles heeft de eerste 7 al verloren. Voor zover ik uit mijn hoofd kan nagaan klopt je berekening inderdaad, maar je lijkt vergeten te zijn dat alle clubs boven je ook wedstrijden spelen.
Ik heb het echt nooit bij hem gezien. De ballen sprongen nog verder van zijn voet dan Sigthorsson naast zijn traagheid.quote:Op zondag 28 september 2014 14:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Hoesen was ook wel een aanspeelpunt, juist dat was imo het enige goede aan hem. Alleen geen afmaker. Milik lijkt wat beter daarin en een fijnere techniek.
En Milik is gehuurd met optie tot koop, niks mis mee dus.
En Heracles is geen Vitesse. Niet alleen pakken ze weinig/geen punten, ze spelen ook daadwerkelijk kutquote:Op zondag 28 september 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zijn alleen wel 3 clubs die binnen een marge van 6 punten staan. De kans dat die punten pakken is ook vrij klein. Al wordt het mentaal natuurlijk wel steeds lastiger de langer het resultaat uitblijft.
[..]
Ik heb het echt nooit bij hem gezien. De ballen sprongen nog verder van zijn voet dan Sigthorsson naast zijn traagheid.
Jahoor, iedereen zag het behalve jij. Met je Limburghaatquote:Op zondag 28 september 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb het echt nooit bij hem gezien. De ballen sprongen nog verder van zijn voet dan Sigthorsson naast zijn traagheid.
Gisteren tegen PEC speelden ze niet kut en dat zeg ik als blauwvinger. Ze waren alleen te lomp op Nijland, rood pakken helpt dan niet echt als je zo graag gelijkspel eruit wil slepen.quote:Op zondag 28 september 2014 14:55 schreef Adames het volgende:
[..]
En Heracles is geen Vitesse. Niet alleen pakken ze weinig/geen punten, ze spelen ook daadwerkelijk kut
spelen die weer eredivisie ja?quote:
Goeie TT welquote:Op zondag 28 september 2014 14:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
VBL / Live Eredivisieverslagen #67 Het Philipsstadion was ooit onneembaar
Met het doelsaldo van Heracles moet je dus al méér dan 6 punten halen die zowel Dordt als ADO als GAE niet halen.quote:Op zondag 28 september 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zijn alleen wel 3 clubs die binnen een marge van 6 punten staan. De kans dat die punten pakken is ook vrij klein. Al wordt het mentaal natuurlijk wel steeds lastiger de langer het resultaat uitblijft.
Eerste helft waren ze wel verschrikkelijk slecht. Pas na de 2-1 werden ze echt wakker.quote:Op zondag 28 september 2014 14:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gisteren tegen PEC speelden ze niet kut en dat zeg ik als blauwvinger. Ze waren alleen te lomp op Nijland, rood pakken helpt dan niet echt als je zo graag gelijkspel eruit wil slepen.
quote:Op zondag 28 september 2014 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Johannes inmiddels naar het WK Wielrennen kijkt omdat hij het niveau van FC Groningen v Willem II niet meer aankan
2-1? Tweede helft bleven ze achteruit lopen totdat de 2-2 werd gemaakt.quote:Op zondag 28 september 2014 14:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eerste helft waren ze wel verschrikkelijk slecht. Pas na de 2-1 werden ze echt wakker.
Gelijkspel was verdiend ja.quote:Op zondag 28 september 2014 14:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gisteren tegen PEC speelden ze niet kut en dat zeg ik als blauwvinger. Ze waren alleen te lomp op Nijland, rood pakken helpt dan niet echt als je zo graag gelijkspel eruit wil slepen.
Doelsaldo zegt nu dan wel weer weinigquote:Op zondag 28 september 2014 14:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Met het doelsaldo van Heracles moet je dus al méér dan 6 punten halen die zowel Dordt als ADO als GAE niet halen.
Wel als je letterlijk twee keer zo veel goals tegen krijgt als ADOquote:Op zondag 28 september 2014 14:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Doelsaldo zegt nu dan wel weer weinig
Ik begon nog redelijk coulant al verzuurde ik toch vrij snel.quote:Op zondag 28 september 2014 14:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Jahoor, iedereen zag het behalve jij. Met je Limburghaat
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja, maar met Hoesen als alternatief... Ik zou hem ook best een langere periode in de basis willen zien, maar zijn rol wordt hier toch wel echt schromelijk overschat.
quote:Op maandag 2 september 2013 13:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Draait ook altijd naar het doel in plaats van zich nuttig te maken voor de naar binnen trekkende spelers. Al zijn deze naar binnentrekkende spelers natuurlijk ook direct het probleem waarom Sigthorsson niet kan aarden in dit team.
Al ben ik er nog altijd over uit wat ik van Hoesen moet vinden.
quote:Op woensdag 18 september 2013 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja geweldig dat ziet iedereen, maar waar slaat het dan op om een matige speler als Hoesen erin te schreeuwen. Dat is wel het minste probleem nu.
Niet dat er een probleem is overigens. Ajax doet het beter dan verwacht.
quote:Op woensdag 18 september 2013 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je gaat nu van elke kant aangevallen worden, dat je het weet. Mensen leven hier in een Hoesen droomwereld op Fok!.
hoe laat is de verwachte finish? schakel ik straks ook effe inquote:Op zondag 28 september 2014 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Johannes inmiddels naar het WK Wielrennen kijkt omdat hij het niveau van FC Groningen v Willem II niet meer aankan
http://www.npo.nl/live/npo-1quote:Op zondag 28 september 2014 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hoe laat is de verwachte finish? schakel ik straks ook effe in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 september 2014 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is echt zieligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 september 2014 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cabralquote:
Die uitspraken van Utrechtquote:Op zondag 28 september 2014 15:01 schreef j0rdiiii het volgende:
adriaanse met zijn attractieve voetbal en 5-2 is ook goed
T zelfde geld voor Heinnnz Hoesen is echt slechtquote:Op zondag 28 september 2014 15:02 schreef GGMM het volgende:
Hoesen is slecht joh. Snap niet dat Littlerabbit al die tijd bleef volhouden dat hij in de spits zou moeten staan bij Ajax. Alleen vanwege die goal tegen Barcelona zeker.
Foxsports.nl stream is wel okequote:Op zondag 28 september 2014 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk gewoon niet via een stream, pauper.
quote:Op zondag 28 september 2014 15:02 schreef Tchock het volgende:
[..]Ze staan momenteel alleen achter tegen de nummer laatst. Met deze stand is het een enkeltje topklasseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er degradeert niemandquote:Op zondag 28 september 2014 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze staan momenteel alleen achter tegen de nummer laatst. Met deze stand is het een enkeltje topklasse
Had wel verwacht dat hij het bij groningen beter zou doen eigenlijquote:Op zondag 28 september 2014 15:03 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
T zelfde geld voor Heinnnz Hoesen is echt slecht
Nee als je goeie downlaodsnelheid hebt... jij kijkt via TV?quote:Op zondag 28 september 2014 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een lijdensweg moet het zijn om via die kutstream van FOX Sports te kijken.
Is er verplichte promotie aan het eind van dit seizoen of was dat volgend seizoen?quote:Op zondag 28 september 2014 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze staan momenteel alleen achter tegen de nummer laatst. Met deze stand is het een enkeltje topklasse
Waarom niet eigenlijk?quote:
Ik kijk meestal via TV. Als er een leuke wedstrijd is, wil ik wel eens de fox sports stream aanzetten op het tweede scherm.quote:Op zondag 28 september 2014 15:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee als je goeie downlaodsnelheid hebt... jij kijkt via TV?
Ik niet Islamovic is 10x beterquote:Op zondag 28 september 2014 15:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Had wel verwacht dat hij het bij groningen beter zou doen eigenlij
RKC heeft dan ook bijna geen bestaansrecht. Vervelend clubje ook trouwens.quote:Op zondag 28 september 2014 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook abo opgezegd ja. Heb geen DTV en 18e/maand betalen voor een kutstream doe ik niet.quote:Op zondag 28 september 2014 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je 15 jaar bent en je hebt ouders word het moeilijk via de TV. moeders die tv willen kijkenquote:Op zondag 28 september 2014 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk meestal via TV. Als er een leuke wedstrijd is, wil ik wel eens de fox sports stream aanzetten op het tweede scherm.
Nu Boer Janus hoofdscout is geworden bij Vitesse, Erwin Koeman ook weg is en ze Braber en Duits kwijt zijn, is het wel armoedig daar.quote:Op zondag 28 september 2014 15:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
RKC heeft dan ook bijna geen bestaansrecht. Vervelend clubje ook trouwens.
Is die slechtquote:Op zondag 28 september 2014 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
TV op de eigen kamer, Hansje.quote:Op zondag 28 september 2014 15:06 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Als je 15 jaar bent en je hebt ouders word het moeilijk via de TV. moeders die tv willen kijken
Voetbal spelenquote:
Heb een tv maar, die gebruik ik als monitorquote:Op zondag 28 september 2014 15:07 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Heb ik ook maar geen COAX aansluiting of zo'n tv aansluiting en de stream is goedkoper
Daarom verplichte promotie. Zou het voetbal goed doen.quote:Op zondag 28 september 2014 15:07 schreef hafcfan het volgende:
Er is toch geen topklasser te vinden die in de JL wil spelen. Op Achilles na dan.
Met de regels van Achilles willen er wel meer denk ikquote:Op zondag 28 september 2014 15:07 schreef hafcfan het volgende:
Er is toch geen topklasser te vinden die in de JL wil spelen. Op Achilles na dan.
Ik blijf van mening dat ze een treurige verdediging en aanval hebben. Het sterke middenveld kan veel voor ze verbloemen.quote:Op zondag 28 september 2014 15:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet wat ik kan verwachten van Twente dit seizoen
Word je daar onzeker van?quote:Op zondag 28 september 2014 15:08 schreef Adames het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 september 2014 15:07 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Heb ik ook maar geen COAX aansluiting of zo'n tv aansluiting en de stream is goedkoper
Mij is heel Rosales zijn transfer naar Malage ontgaanquote:Op zondag 28 september 2014 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik blijf van mening dat ze een treurige verdediging en aanval hebben. Het sterke middenveld kan veel voor ze verbloemen.
Ergens tussen de 4e en 6e plek denk ik.quote:Op zondag 28 september 2014 15:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Je moet toch trouwens zo'n coax aansluiting hebbenquote:Op zondag 28 september 2014 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem II alweer penalty onthouden
Waar speelt Malage?quote:Op zondag 28 september 2014 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mij is heel Rosales zijn transfer naar Malage ontgaan. Niet dat hij echt een meerwaarde was in verdedigend opzicht maar toch.
Spanjaquote:
nee zeefuikquote:Op zondag 28 september 2014 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze wedstrijd heeft Nickgod nodig.
Rosales wordt juist enorm gemist, Martina moet uit armoede op rechtsback staan.quote:Op zondag 28 september 2014 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mij is heel Rosales zijn transfer naar Malage ontgaan. Niet dat hij echt een meerwaarde was in verdedigend opzicht maar toch.
Logisch, die kostte een paar miljoenquote:Op zondag 28 september 2014 15:15 schreef j0rdiiii het volgende:
Mexico outsider voor het volgende WK als ik Corona zo zie spelen. Echt een supertalent.
Als die eens leert langs een mc Donalds te rijden zonder te stoppen zou hij heel makkelijk meekunnen.quote:
Rosales stond alleen nooit linksback. Hij bleef rond het middenveld hangen.quote:Op zondag 28 september 2014 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Rosales wordt juist enorm gemist, Martina moet uit armoede op rechtsback staan.
Hij was rechtsback, miepje.quote:Op zondag 28 september 2014 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rosales stond alleen nooit linksback. Hij bleef rond het middenveld hangen.
quote:Op zondag 28 september 2014 15:15 schreef j0rdiiii het volgende:
Mexico outsider voor het volgende WK als ik Corona zo zie spelen. Echt een supertalent.
Roma doet het wel weer lekker dit jaar.quote:
Ik heb geen idee.quote:Op zondag 28 september 2014 15:22 schreef GGMM het volgende:
Vroeg Toine nou of Twente een kampioenskandidaat is?
quote:Op zondag 28 september 2014 15:22 schreef GGMM het volgende:
Vroeg Toine nou of Twente een kampioenskandidaat is?
Enige buitenlandse competitie waar ik nog een voorkeur voor de winnaar heb.quote:Op zondag 28 september 2014 15:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Roma doet het wel weer lekker dit jaar.
quote:Op zondag 28 september 2014 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat blijft FOX iedere keer in dat FC Twente zien dat ze zogenaamd titelkandidaat zijn?
Iemand?
Omdat ze bij winst op 2 punten van de koploper staan (Er voor het gemak van uitgaande dat Heerenveen wint vandaag)quote:Op zondag 28 september 2014 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat blijft FOX iedere keer in dat FC Twente zien dat ze zogenaamd titelkandidaat zijn?
Iemand?
Ze kunnen nu moeilijk stellen dat Ajax en PSV de enige twee zijn. Hoort nog een derde bij.quote:Op zondag 28 september 2014 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand?
Van Halst en Perez hebben beide een Twente verleden.quote:Op zondag 28 september 2014 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand?
Dit is niet opeens maar dit gaat al sinds het begin van het seizoen door, eng eng eng.quote:Op zondag 28 september 2014 15:25 schreef Adames het volgende:
[..]
Ze kunnen nu moeilijk stellen dat Ajax en PSV de enige twee zijn. Hoort nog een derde bij.
Begin van het seizoen is al helemaal normaal. Zo slecht zijn ze nou ook weer niet.quote:Op zondag 28 september 2014 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is niet opeens maar dit gaat al sinds het begin van het seizoen door, eng eng eng.
Jaquote:Op zondag 28 september 2014 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet het eten van je kat opeet?
nou en? als de chips op is pak ik ook gewoon een schaaltje hondenbrokjesquote:Op zondag 28 september 2014 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet het eten van je kat opeet?
quote:Op zondag 28 september 2014 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand?
quote:Op zondag 28 september 2014 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja
https://www.facebook.com/(...)30.8585725981&type=1
Dirk Kuijt. One of the best![]()
lekker fap handjequote:Op zondag 28 september 2014 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op mijn hand toch wel? #Perfectie
Dat wel ja. Ik wou dat ik je identical hand twin was.quote:Op zondag 28 september 2014 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op mijn hand toch wel? #Perfectie
Die zooi kregen wij met Sint-Maarten altijd. Taai-taai ofzo?quote:
Nee, pepernotenquote:Op zondag 28 september 2014 15:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die zooi kregen wij met Sint-Maarten altijd. Taai-taai ofzo?
En het is ook geen zooiquote:Op zondag 28 september 2014 15:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee. Gewoon ietwat groot uitgevallen pepernoten. Het was goedkoop en smaakt prima mij hoor je niet klagen.quote:Op zondag 28 september 2014 15:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 september 2014 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wel ja. Ik wou dat ik je identical hand twin was.
Dat het te koop is? Waar heb je dat gekocht johquote:Op zondag 28 september 2014 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Gewoon ietwat groot uitgevallen pepernoten. Het was goedkoop en smaakt prima mij hoor je niet klagen.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je bent zelf gay + je moeder.quote:Op zondag 28 september 2014 15:32 schreef GGMM het volgende:
Zo ontzettend gay die speler die in zo'n kringetje gaan staan
Ik mag toch hopen dat je ze wel volgens de gebruikelijke wijze opdient.quote:
quote:De gebruikelijke wijze van opdienen is dat men de pepernoten door de kamer strooit, zodat de kinderen ze kunnen opzoeken. De strooiende arm wijst terug op het oude symbool van vruchtbaarheid, op de boer die zijn akker met zaad bestrooit.
Ik zal jou even met zaad bestrooienquote:Op zondag 28 september 2014 15:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je ze wel volgens de gebruikelijke wijze opdient.
[..]
quote:
Je hebt nog een hoop werk te verzetten om dit misverstand uit te bannen.quote:
Het was alleen het eerste kwartier goed, jaquote:
Dus waarom een zinnig persoon ze als titelkandidaat ziet is ons een groot raadsel.quote:Op zondag 28 september 2014 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het was alleen het eerste kwartier goed, ja
Er zijn van oudsher drie clubs die als titelkandidaat gezien worden, wie moet je er anders als derde naast Ajax en PSV bij halen?quote:Op zondag 28 september 2014 15:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus waarom een zinnig persoon ze als titelkandidaat ziet is ons een groot raadsel.
wattequote:Op zondag 28 september 2014 15:44 schreef Adames het volgende:
Hun sympathieke reactie nadat Ajax geen kampioen werd in 2008
PECquote:Op zondag 28 september 2014 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er zijn van oudsher drie clubs die als titelkandidaat gezien worden, wie moet je er anders als derde naast Ajax en PSV bij halen?
Zwollequote:Op zondag 28 september 2014 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er zijn van oudsher drie clubs die als titelkandidaat gezien worden, wie moet je er anders als derde naast Ajax en PSV bij halen?
Van oudsherquote:Op zondag 28 september 2014 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uh, waarom zou dat moeten?quote:Op zondag 28 september 2014 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgens die redenatie is Feyenoord elk jaar titelkandidaatquote:Op zondag 28 september 2014 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ajax, PSV, PEC?quote:Op zondag 28 september 2014 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, waarom zou dat moeten?Je kan toch gewoon kijken naar de huidige selecties en bepalen wie er om de titel gaan strijden?
Beetje karig om alleen Ajax en PSV te roepen, voelt zo... onaf.quote:Op zondag 28 september 2014 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, waarom zou dat moeten?Je kan toch gewoon kijken naar de huidige selecties en bepalen wie er om de titel gaan strijden?
Is Miyachi weer net zo slecht als hij tegen Heracles was?quote:Op zondag 28 september 2014 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uh... oke....quote:Op zondag 28 september 2014 15:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beetje karig om alleen Ajax en PSV te roepen, voelt zo... onaf.
Graag gedaan, Hans.quote:
Geblesseerd naar de kant, heeft iig weinig laten zien.quote:Op zondag 28 september 2014 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is Miyachi weer net zo slecht als hij tegen Heracles was?(Ik ben inmiddels afgehaakt)
goedemiddagquote:Op zondag 28 september 2014 15:48 schreef Caland het volgende:
Hallo daar ben ik weer. (Ik was in slaap gevallen)
quote:
quote:
Duitsquote:Op zondag 28 september 2014 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Wisten jullie dat Kum een Duitse moeder heeft?
twitter:stuartwinton twitterde op zondag 28-09-2014 om 15:09:14There's a team playing in the Eredivisie called Go Ahead Eagles. What the fuck is that? Hahaha reageer retweet
hahaha wtf manquote:Op zondag 28 september 2014 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:stuartwinton twitterde op zondag 28-09-2014 om 15:09:14There's a team playing in the Eredivisie called Go Ahead Eagles. What the fuck is that? Hahaha reageer retweet
quote:Op zondag 28 september 2014 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb jij een obsessie voor Marokkanen of wat?quote:Op zondag 28 september 2014 15:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wtf moet ik met deze add_!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klikken om verder te lezen.quote:Op zondag 28 september 2014 15:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een nobuddie met zijn 170 volgersquote:Op zondag 28 september 2014 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee.quote:Op zondag 28 september 2014 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij een obsessie voor Marokkanen of wat?
Post het op fok zodat mensen kunnen reageren op iets wat echt niemand boeit.quote:Op zondag 28 september 2014 15:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
KLBquote:Op zondag 28 september 2014 15:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Post het op fok zodat mensen kunnen reageren op iets wat echt niemand boeit.
quote:Op zondag 28 september 2014 15:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Post het op fok zodat mensen kunnen reageren op iets wat echt niemand boeit.
de echte wil om te winnen ontbreektquote:Op zondag 28 september 2014 15:57 schreef Breekfast het volgende:
Het mag dan wel 2-0 staan, maar Twente moet zich gewoon diep schamen voor het spel tot nu toe.
Dit ligt gewoon puur aan de instelling, meteen na de 1-0 werd er opeens helemaal gestopt met voetballen en gingen we achterover leunen![]()
Als Twente gewoon was blijven aandringen en zelf het spel had gemaakt had het in de 1e helft al minimaal 3-0 voor gestaan.
Eensquote:Op zondag 28 september 2014 15:57 schreef Breekfast het volgende:
Het mag dan wel 2-0 staan, maar Twente moet zich gewoon diep schamen voor het spel tot nu toe.
Dit ligt gewoon puur aan de instelling, meteen na de 1-0 werd er opeens helemaal gestopt met voetballen en gingen we achterover leunen![]()
Als Twente gewoon was blijven aandringen en zelf het spel had gemaakt had het in de 1e helft al minimaal 3-0 voor gestaan.
Hoeft niet eens tegen Utrecht.quote:Op zondag 28 september 2014 15:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
de echte wil om te winnen ontbreekt
FC Twente kan er gewoon niks van.quote:Op zondag 28 september 2014 15:57 schreef Breekfast het volgende:
Zullen nooit tot de top3 van Nederland gaan horen.quote:Op zondag 28 september 2014 15:57 schreef Breekfast het volgende:
Beetje krachten sparen kan geen kwaad zo voor een Europese midweek.quote:Op zondag 28 september 2014 15:57 schreef Breekfast het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |