SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 september 2014 14:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Pas op jij. Ze gaan het stadion vol voetballen
Record ja?quote:Op zondag 28 september 2014 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
10 maart 2013 was de laatste thuiswedstrijd die Twente verloor. Mooi record wel
Het Philips stadion was ooit onneembaar.quote:Op zondag 28 september 2014 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
edit: en het zal me niks verbazen als dat tegen Ajax was
Ik zat met twee zinnen te worstelen, bedoelde streakquote:
Heracles won ooit alleen maar thuisquote:Op zondag 28 september 2014 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het Philips stadion was ooit onneembaar.
Vitesse was dat geloof ik. Goal van bony.quote:Op zondag 28 september 2014 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ooit won Heracles eens wedstrijden.quote:Op zondag 28 september 2014 14:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heracles won ooit alleen maar thuis
reeksquote:Op zondag 28 september 2014 14:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zat met twee zinnen te worstelen, bedoelde streak
Nou, dat probleem hebben ze wel vakkundig opgelost HAHAHAquote:Op zondag 28 september 2014 14:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heracles won ooit alleen maar thuis
Ja , maar winnen wordt er de laatste jaren ook niet veel gedaanquote:Op zondag 28 september 2014 14:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zondag 28 september 2014 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
D
[..]
Ooit won Heracles eens wedstrijden.
xdquote:Op zondag 28 september 2014 14:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, dat probleem hebben ze wel vakkundig opgelost HAHAHA
Dit vind ik een leuke postquote:Op zondag 28 september 2014 14:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, dat probleem hebben ze wel vakkundig opgelost HAHAHA
NEC uitquote:Op zondag 28 september 2014 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer won Heracles zijn laatste wedstrijd=
Zeg het maar.
Maart.quote:Op zondag 28 september 2014 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer won Heracles zijn laatste wedstrijd=
Zeg het maar.
Toen was NEC de schlemiel van de Eredivisie, Heracles heeft dat stokje vakkundig overgenomenquote:
Wij hebben nog mazzel dat Dordrecht erin zit. Die gaan ook niet veel winnen. Dat geluk had NEC niet.quote:Op zondag 28 september 2014 14:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Toen was NEC de schlemiel van de Eredivisie, Heracles heeft dat stokje vakkundig overgenomen
Ik hoop dat ze het record verbeteren. Ik houd van verbeterde records. Dan moeten ze volgende week van NAC verliezen en de week er na van Feyenoord.quote:Op zondag 28 september 2014 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Net zoals NEC vorig seizoen snakken naar de eerste winst of het punt.
Toen was Heerenveen het slachtoffer in De Goffert.
Ehm, NEC werd niet laatste hoor.quote:Op zondag 28 september 2014 14:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wij hebben nog mazzel dat Dordrecht erin zit. Die gaan ook niet veel winnen. Dat geluk had NEC niet.
Fair enough.. maar om op die manier te ontkomen aan directe degradatie helpt nog bar weinig als je via de playoffs als nog van de mat getikt wordt door Roda of NECquote:Op zondag 28 september 2014 14:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wij hebben nog mazzel dat Dordrecht erin zit. Die gaan ook niet veel winnen. Dat geluk had NEC niet.
Nee.quote:Op zondag 28 september 2014 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er al een doelkans geweest?
5 punten is niks. Als mijn berekening klopt sta je dan met 2x winnen alweer op een 'veilige' plekquote:Op zondag 28 september 2014 14:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het record verbeteren. Ik houd van verbeterde records. Dan moeten ze volgende week van NAC verliezen en de week er na van Feyenoord.
Overigens is de kans dat Heracles niet degradeert vrijwel nihil als je kijkt naar de geschiedenis van de Eredivisie.
Al die mensen die dag na dag, maand na maand bleven volhouden dat hij de potentie had om bij Ajax te kunnen slagenquote:Op zondag 28 september 2014 14:49 schreef napoleonfour het volgende:
Hoessen laat de bal van zijn voet stuiteren.
Gras is groen.
Ajacied422quote:Op zondag 28 september 2014 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Al die mensen die dag na dag, maand na maand bleven volhouden dat hij de potentie had om bij Ajax te kunnen slagen
Milik overkomt hetzelfde als Hoesen.quote:Op zondag 28 september 2014 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al die mensen die dag na dag, maand na maand bleven volhouden dat hij de potentie had om bij Ajax te kunnen slagen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |