Tja die heeft tenminste nog seks he?quote:Op maandag 29 september 2014 22:50 schreef Latert het volgende:
[..]
Die is op dit moment nog even snel de visagiste aan het uitwonen.
Een sekstape lekken zal hem meer kijkcijfers opleveren dan alle uitzendingen Pauw bij elkaar.quote:Op maandag 29 september 2014 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja die heeft tenminste nog seks he?
Nou wie weet leest hij hier meequote:Op maandag 29 september 2014 22:52 schreef Latert het volgende:
[..]
Een sekstape lekken zal hem meer kijkcijfers opleveren dan alle uitzendingen Pauw bij elkaar.
Ligt eraan wie de gasten op de desbetreffende dag waren.quote:Op maandag 29 september 2014 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou wie weet leest hij hier mee![]()
Ik zou het niet kijken trouwens.
Stop maar gewoon met je Toren Corrie act.quote:Op maandag 29 september 2014 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja die heeft tenminste nog seks he?
Mwah ik hoef geen blote wijven te zien en Pauw in zijn nakie, nou nee.quote:Op maandag 29 september 2014 22:53 schreef Latert het volgende:
[..]
Ligt eraan wie de gasten op de desbetreffende dag waren.
Dat Toren C snap ik nog steeds niet he?quote:Op maandag 29 september 2014 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stop maar gewoon met je Toren Corrie act.
Iedereen weet dat je elk weekend uitgewoond wordt.
Jij ziet Humberto liever apenkooien in de slaapkamer.quote:Op maandag 29 september 2014 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah ik hoef geen blote wijven te zien en Pauw in zijn nakie, nou nee.
Als ik mocht kiezen zie ik liever Humberto.quote:Op maandag 29 september 2014 22:56 schreef Latert het volgende:
[..]
Jij ziet Humberto liever apenkooien in de slaapkamer.
Humberto kan dat wel met zijn negroide.quote:Op maandag 29 september 2014 22:56 schreef Latert het volgende:
[..]
Jij ziet Humberto liever apenkooien in de slaapkamer.
#Els.quote:Op maandag 29 september 2014 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat Toren C snap ik nog steeds niet he?
Ik ook niet, maar via FB (hi-ha-ho) is Toren-C Els een fenomeen(pje) geworden.quote:Op maandag 29 september 2014 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk het dus nooit he? Enige wat ik af en toe zag waren kleine stukjes bij DWDD.
ik ken toch niet alle negorsquote:
Ach man je kent hem wel. Die kickbokser.quote:Op maandag 29 september 2014 23:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ken toch niet alle negors
we zijn met een heleboel man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |