Extremist, racist, haarzaaier.quote:Op maandag 29 september 2014 22:42 schreef sp3c het volgende:
dan moet je in random topics roepen wat iedereen ooit eens over je gezegd heeft en daarna verzin je een reden waarom dat jou een held maakt
dat is cool en stoer
ik denk dat hij kaal isquote:Op maandag 29 september 2014 22:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Extremist, racist, haarzaaier.
En gewoon 2 dagen mod zijn.
quote:Op maandag 29 september 2014 22:43 schreef sp3c het volgende:
die is op kruistocht denk ik, van elflollerig magtie nu niet meer terugkomen met zijn 17 kids
Klopt wel, die heeft 3 alinea's nodig waar ik 2 zinnen voor nodig heb.quote:Op maandag 29 september 2014 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, die post meestal geen one-liners. En die is nog bozer altijd.
Dat doet hij gewoon met opzet, om te pestenquote:Op maandag 29 september 2014 22:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt wel, die heeft 3 alinea's nodig waar ik 2 zinnen voor nodig heb.
Kusjekroel en alles.quote:Op maandag 29 september 2014 22:46 schreef sp3c het volgende:
daarna verklaart hij iedereen de liefde met bloemetjes en hartjes enzo, dan raak ik helemaal in de war
die topics hebben te weinig foto's van tanks die shit kapot schieten manquote:Op maandag 29 september 2014 22:46 schreef Specularium het volgende:
Penage post de hele tijd oneliners in die oorlogstopics.
Hou ik wel van, de rest lees ik niet.
Wat moet dat kosten dan? Ik zou ¤322,- kwijt zijn voor een set (nieuw)quote:Op maandag 29 september 2014 22:33 schreef Webschip het volgende:
[..]
Mooi spul allemaal
Die ls3/5a produceren een groots geluid, gezien de afmetingen. Zou ze graag willen kopen, maar zijn tweedehands stervensduur. Je betaalt helaas teveel de markprijs, hebben dan ook een cultstatus.
Er zijn meer merken, zoals Harbeth, Kef, die dit type hebben geproduceerd.
Je bent zelf zogenaamd.quote:Op maandag 29 september 2014 22:49 schreef sp3c het volgende:
ik kijk nu helemaal niets, ik geniet van dit topicje zogenaamd
neequote:
Die is op dit moment nog even snel de visagiste aan het uitwonen.quote:Op maandag 29 september 2014 22:49 schreef Karina het volgende:
Pauw is trouwens nog niet eens begonnen.
ow dat kijk ik wel eens, Tan is de nieuwe negerkoningquote:Op maandag 29 september 2014 22:49 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het is bij Tan, die laat Bakkum tijdens de reclame zingen.
Dat geeft toch te denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |