quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Waarschijnlijk is het volgende week weer kut.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:01 schreef Typisch het volgende:
Wel jammer dat je dit seizoen wederom voor saus meedoet naar de dramatische start.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het volgende week weer kut.
Ja hij blijft ook gewoon rustig bij een terugspeelbalquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:03 schreef Wiebeldak het volgende:
Vermeer staat er tot nu in mijn ogen met veel meer zelfvertrouwen dan Mulder.
en kan beter foebbele en beter keepenquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:03 schreef Wiebeldak het volgende:
Rutten, topcoach.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:03 schreef Fred_B het volgende:
We gaan gewoon een keer een wedstrijd ontspannen uitspelen.
Klopt niet, in de eerste helft was er ook een schot op doel, recht op de keeper. Of telt dat niet in de stats?quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:05 schreef DeHovenier het volgende:
Feyenoord 3 schoten op doel, 3 goals
Hebben allebei nog tot '16 staan geloof ik. Die zien zelf ook wel in dat zij het ook niet hebben gebracht voorlopig. Gaan nog genoeg spelen ook trouwens.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:04 schreef Henrys het volgende:
Zal hij deze opstelling aanhouden? Boeitius en Vilhena moeten nog bijtekenen en weet niet of hun ego niet te groot is voor de bank
Die 2 zijn nog zo jong die komen wel weer terug. Gewoon een dip en dat mag bij dat soort jonge gasten vind ik.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:04 schreef Henrys het volgende:
Zal hij deze opstelling aanhouden? Boeitius en Vilhena moeten nog bijtekenen en weet niet of hun ego niet te groot is voor de bank
2 uit 3 is een betere start dan Pelle én Guidetti.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
1 doelpunt maakt nog geen Pelle of Guidetti
Vermeer is gewoon altijd nuchter, Mulder altijd onder een soort spanningquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:03 schreef Wiebeldak het volgende:
Idd, hij speelt en meteen wordt er gewonnenquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:11 schreef Maver24 het volgende:
Kan toch wel zien dat Immers wel belangrijk is hoor
Hij speelt ook veel beter dan de eerste wedstrijden. Immers en Vilhena samen werkte gewoon nietquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:11 schreef Maver24 het volgende:
Kan toch wel zien dat Immers wel belangrijk is hoor
Jinx het nou nietquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:13 schreef Wiebeldak het volgende:
Nee dit gaan ze niet meer weggeven.
Nou...quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:13 schreef Wiebeldak het volgende:
Nee dit gaan ze niet meer weggeven.
Hij moet gewoon niet willen denken aan scoren. Helptquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:14 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Immers is gewoon een belangrijke schakel voor het team, zorgt ervoor dat we 20 meter verder op de helft van de tegenstander staan.
Vermeer zat erbij.quote:
Ik heb niet geteld, ik ga af van de stats die worden geshowed in de wedstrijd.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt niet, in de eerste helft was er ook een schot op doel, recht op de keeper. Of telt dat niet in de stats?
Voorkwam toch een goalquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:16 schreef Typisch het volgende:
Op de één of andere manier ben ik wel fan van Wilkshere.
Eigen goal was geen schot. Dat zal de reden zijn.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb niet geteld, ik ga af van de stats die worden geshowed in de wedstrijd.
3 op doel bij 0-3, lijkt me evident dat de statistieken fout zijn... Of dat schoten op de keeper (tussen de palen of niet) niet mee tellen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb niet geteld, ik ga af van de stats die worden geshowed in de wedstrijd.
Ah, daar zat ik dan vaudtquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Eigen goal was geen schot. Dat zal de reden zijn.
Heeft ie van Clasie afgekeken.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:19 schreef napoleonfour het volgende:
zo jong en dan al zulke mooie plakplaatjes.
Hij doet mij denken met die kop van hem aan die acteur Steve Carellquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:16 schreef Typisch het volgende:
Prima speler die nooit rare dingen doet.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:16 schreef Typisch het volgende:
Hij bijt zich ook echt vast in de wedstrijd.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:24 schreef Slobeend het volgende:
Manu heeft wat van Suarez, met veel gehannes gevaarlijk zijn.
Blijft zelfs met 3-0 voor fanatiekquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:23 schreef Henrys het volgende:
Wat toont Manu een inzet zeg, gelijk weer opstaan en weer doorgaan en nooit klagen. Geweldige mentaliteit veel beter dan Boeitius die niks meer kan sinds hij in de vakantie ontmaagd is
En terecht.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Blijft zelfs met 3-0 voor fanatiek
Het werkt blijkbaarquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:32 schreef Toekito het volgende:
De winnende Fredj heeft altijd gelijk....en toch vind ik het raar dat je met Lex EN Jens speelt.
De eerste 20 minuten haperde het soms nog.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:31 schreef Wiebeldak het volgende:
En dit heet nou een wedstrijd controleren. De gehele wedstrijd bijna.
Jups, fijn ook dat Kenneth V. de 0 houdt.quote:
En daar ook zelf voor verantwoordelijk wasquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
Jups, fijn ook dat Kenneth V. de 0 houdt.
Immers is de voetbalvader van Feyenoord. Zijn passie en inzet slaat over op de rest op het veldquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:34 schreef Perrin het volgende:
Mooie team-prestatie neergezet. Iedereen werkte er hard voor.
Ongeveer hetzelfde als een Guidetti of Pelle die het team motiveert.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Immers is de voetbalvader van Feyenoord. Zijn passie en inzet slaat over op de rest op het veld
Hij deed net iets impliceren over een vaste(re) opstelling met dit team als basis.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:52 schreef Henrys het volgende:
Hopelijk kunnen we dit ook tegen Luik doorzetten en dat Fred niet weer gaat sleutelen aan de opstelling.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij deed net iets impliceren over een vaste(re) opstelling met dit team als basis.
Je wint, dan mag je blij zijn, maakt niet uit tegen wie. Donderdag kijken of we twee keer op rij kunnen winnen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 23:01 schreef De_Pel het volgende:
Laten we nou allemaal niet zo vrolijk gaan doen ofzo, dit is een niet meer dan normale uitslag tegen een degradatiekandidaat. Des te schandaliger dat je van de week gewoon keihard in de poeperd wordt gepakt.
Na 2 punten in 7 duels waardoor in de competitie voor jan lul speelt en de beker direct bent uit geflikkerd terwijl je europees ook geen potten ga breken lijkt het me nogal misplaatst om blij te gaan lopen doen. We hebben het hier wel over de fucking eagles.quote:Op zaterdag 27 september 2014 23:24 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Je wint, dan mag je blij zijn, maakt niet uit tegen wie. Donderdag kijken of we twee keer op rij kunnen winnen.
iddquote:Op zondag 28 september 2014 00:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Na 2 punten in 7 duels waardoor in de competitie voor jan lul speelt en de beker direct bent uit geflikkerd terwijl je europees ook geen potten ga breken lijkt het me nogal misplaatst om blij te gaan lopen doen. We hebben het hier wel over de fucking eagles.
Competitie is nog te overzien, maar dan voor plek 3 in eerste instantie. Europees is er nog niks verloren, een goed resultaat tegen Luik en je doet volop mee om de 2e plek. Alleen de beker is verdomd jammer.quote:Op zondag 28 september 2014 00:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Na 2 punten in 7 duels waardoor in de competitie voor jan lul speelt en de beker direct bent uit geflikkerd terwijl je europees ook geen potten ga breken lijkt het me nogal misplaatst om blij te gaan lopen doen. We hebben het hier wel over de fucking eagles.
Ik mag hem ook wel, in de 2de helft maakte hij (dacht ik) een sliding en het werd inworp voor Feijenoord. Je zag Wilkshere even lachen naar zijn tegenstander. Dat was een komisch moment.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:16 schreef Typisch het volgende:
Feit is wel dat je van de laatste 3 wedstrijden er 2 prima speelt. Ik denk dat het team mentaal nog niet zo sterk is, waardoor het vorige week van zo een vroege onnodige goal van slag raakt. In ieder geval lijkt er wel meer voetbal in de ploeg te komen. Kongolo en van Beek vandaag echt van genoten, en ook Toornstra en Ahmadi brengen extra kwaliteiten in de ploeg.quote:Op zondag 28 september 2014 00:18 schreef De_Pel het volgende:
Ja, veel waarheid.quote:Op zondag 28 september 2014 00:32 schreef elCholo het volgende:
Rutten heeft deze basis te laat heeft opgesteld. Kongolo centraal ipv Mathijssen had al veel eerder moeten gebeuren. Manu had ook eerder in de basis moeten staan, die is nu in vorm. Over 2 maanden is het misschien Bilal/Boetiüs weer. En dan nog maar te zwijgen over de combinatie Immers/te Vrede.
Ik hoop dat Karsdorp ook meer zijn minuten mag gaan maken op het middenveld. De klasse druipt van die man af.
Nope,ManuGODquote:Op zondag 28 september 2014 00:35 schreef renwan het volgende:
Door werk alleen de samenvatting kunnen kijken maar gelukkig had ik gelijk:
KAZIMGOD
Oke, manu is oppergodquote:
Inderdaad, graag even een omschrijving van de spreekkoren. Via de samenvatting viel dat echt niet te horenquote:
Zullen wel oerwoudgeluiden zijn geweest, want Nederlands verstaat hij niet.quote:Op zondag 28 september 2014 02:21 schreef renwan het volgende:
[..]
Inderdaad, graag even een omschrijving van de spreekkoren. Via de samenvatting viel dat echt niet te horen
Hij brengt wel echt iets extra's qua uitstraling en kracht. A la Pelle.quote:Op zondag 28 september 2014 04:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij moet nog wel oefenen op z'n omhalen, heeft er al twee gemist
Daar waar er we druk werd gezet werd er ook erg makkelijk onderuit gevoetbald anders, met name op het middenveld. Lekker hoor om een Clasie, El Ahmadi en een Toornstra te hebben lopenquote:Op zondag 28 september 2014 09:08 schreef Bombvis het volgende:
Manu heeft gisteravond iig mijn mond gesnoerd #bless, ben benieuwd of we dit donderdag ook gaan zien. Moet wel zeggen dat GAE echt heel slecht was aangezien er 0 druk gezet werd, maar ach
Jawel, het voetballen ging zeker erg lekker, maar ik verbaasde mij echt heel erg over de tamheid van GAE. Maar lekker belangrijk verder, eindelijk weer 3 punten, paar goede goals gezien, op naar Luikquote:Op zondag 28 september 2014 09:16 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Daar waar er we druk werd gezet werd er ook erg makkelijk onderuit gevoetbald anders, met name op het middenveld. Lekker hoor om een Clasie, El Ahmadi en een Toornstra te hebben lopen
Ik vind overigens dat we nog altijd vrij weinig creėerde, maar wellicht dat dat ook 'verdienste' is van GAE. Als je tegen een iets aanvallendere ploeg speelt zal er wel meer ruimte ontstaan.
Sinds die dubbele bekerfinale geef ik echt geen ene flikker om die beker. Kan me echt gestolen worden, corrupt ding. Ik baalde alleen van het spel tegen, volgens De_Pel, fucking eagles. Maar gister hebben ze laten zien dat je met de juiste 11 gewoon een wedstrijd kan controleren. Dus geen Schaken, geen Mathijssen en even geen Boetius.quote:Op zondag 28 september 2014 00:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Competitie is nog te overzien, maar dan voor plek 3 in eerste instantie. Europees is er nog niks verloren, een goed resultaat tegen Luik en je doet volop mee om de 2e plek. Alleen de beker is verdomd jammer.
Dit seizoen is de beker toch wel belangrijk vanwege rechtstreekse plaatsing in de ELquote:Op zondag 28 september 2014 09:47 schreef satecl het volgende:
[..]
Sinds die dubbele bekerfinale geef ik echt geen ene flikker om die beker. Kan me echt gestolen worden, corrupt ding. Ik baalde alleen van het spel tegen, volgens De_Pel, fucking eagles. Maar gister hebben ze laten zien dat je met de juiste 11 gewoon een wedstrijd kan controleren. Dus geen Schaken, geen Mathijssen en even geen Boetius.
Laat die Belgen maar komen.
Plus dat je als Feyenoord altijd het vooruitzicht hebt van een finale in de eigen Kuip.. is altijd een leuk feestje. Voor een club als Feyenoord is de beker een mooie prijs, vind het daarom jammer dat we al jaren geen cupfighters meer zijn.quote:Op zondag 28 september 2014 10:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit seizoen is de beker toch wel belangrijk vanwege rechtstreekse plaatsing in de EL
Ja, ik vind Vermeer ook nog niet echt overtuigen hoor in al zijn potten. Nu heeft hij weer 3 ballen onnodig over de zijlijn getrapt bij een poging tot spelvoortzetting, en hij lijkt ook vaak lijm aan zijn schoenen te hebben bij tegendoelpunten.quote:Op zondag 28 september 2014 11:58 schreef exile79 het volgende:
Die bal die Wilkshire van de lijn kopte, daar stond Vermeer ook weer lekker naar te kijken.
En dat is nou net wat ik na Timmer en Mulder nou eens keer niet wil. Verder wel genoten, mooi stadion en ook enthousiaste supporters. Maar ik snap niet waarom de biertent alleen voor de wedstrijd en in de rust open is.quote:Op zondag 28 september 2014 12:01 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, ik vind Vermeer ook nog niet echt overtuigen hoor in al zijn potten. Nu heeft hij weer 3 ballen onnodig over de zijlijn getrapt bij een poging tot spelvoortzetting, en hij lijkt ook vaak lijm aan zijn schoenen te hebben bij tegendoelpunten.
Ik zeg niet dat ie er veel van had moeten tegenhouden, maar hij houdt zijn armen wel erg strak langs zijn lichaam, terwijl hij de tegendoelpunten aanschouwt
Daarvoor heb je toch ook een mannetje bij de palen staanquote:Op zondag 28 september 2014 11:58 schreef exile79 het volgende:
Die bal die Wilkshire van de lijn kopte, daar stond Vermeer ook weer lekker naar te kijken.
Das die gozer van Arsenal, wij hebben Wilkshirequote:Op zondag 28 september 2014 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarvoor heb je toch ook een mannetje bij de palen staanWat moet hij dan, Wilshere een stomp op zijn muil geven en de bal zelf vangen.
ff serieus... 3 ballen onnodig over de zijlijn getrapt? en die andere 30 die wel goed waren? Grow up, dat gebeurd wel eens. Die bal van van rhijn was gewoon een harde vreemde bal, prima geschoten klaar uit. die goals tegen sevilla kon hij ook geen reet aan doen. twee goals tegen GAE ook niet, die vrije trap zat er geweldig in, is gewoon een specialst die gast, zag je gisteren maar weer belandde dit keer op de paal.quote:Op zondag 28 september 2014 12:01 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, ik vind Vermeer ook nog niet echt overtuigen hoor in al zijn potten. Nu heeft hij weer 3 ballen onnodig over de zijlijn getrapt bij een poging tot spelvoortzetting, en hij lijkt ook vaak lijm aan zijn schoenen te hebben bij tegendoelpunten.
Ik zeg niet dat ie er veel van had moeten tegenhouden, maar hij houdt zijn armen wel erg strak langs zijn lichaam, terwijl hij de tegendoelpunten aanschouwt
Ik denk dat ie 1 v/d 2 ballen tegen Sevilla had kłnnen tegenhouden, niet moeten. Die van Van Rhijn had ie móeten hebben, vind ik. Volgens mij (wat ie ook zo een beetje zei) dacht ie gewoon dat ie naast ging en er niets aan hoefde te doen...quote:Op zondag 28 september 2014 12:34 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
ff serieus... 3 ballen onnodig over de zijlijn getrapt? en die andere 30 die wel goed waren? Grow up, dat gebeurd wel eens. Die bal van van rhijn was gewoon een harde vreemde bal, prima geschoten klaar uit. die goals tegen sevilla kon hij ook geen reet aan doen. twee goals tegen GAE ook niet, die vrije trap zat er geweldig in, is gewoon een specialst die gast, zag je gisteren maar weer belandde dit keer op de paal.
Deze keeper straalt tenminste wat uit, ipv die zoutzak, Vermeer gaat nog punten pakken voor ons
Misschien moet je wel eerst inloggen (met een gratis account):quote:
Ja, opvallend vreemde reactie iddquote:
Dat moet toch haast wel. Gezien zijn acties op het veld berekenen zijn hersenen dingen niet al te snel. Plausibele verklaring dus.quote:Op zondag 28 september 2014 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien dacht Immers dat hij in het zijnet vloog?
Nee. Als je naar de samenvatting kijkt zie je dat ie vervolgens zijn handen weer naar beneden doet en terugloopt, hij snapt dat het een doelpunt is, maar lijkt er gewoon allesbehalve blij meequote:Op zondag 28 september 2014 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien dacht Immers dat hij in het zijnet vloog?
Dan had ie een gat in de lucht moeten springen. Dit was de 0-3.quote:Op zondag 28 september 2014 13:12 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hij had op 0 - 3 bij unibet ingezet.
Goed in de kleedkamer enzo. Typetje Ooijer.quote:Op zondag 28 september 2014 13:25 schreef Heeinz het volgende:
Is het nog de bedoeling dat Boulahrouz gaat spelen dit seizoen of is hij alleen voor de ervaring gekomen?
Hoeveel salaris vangt hij eigenlijk?quote:Op zondag 28 september 2014 13:25 schreef Heeinz het volgende:
Is het nog de bedoeling dat Boulahrouz gaat spelen dit seizoen of is hij alleen voor de ervaring gekomen?
Ik heb geen flauw idee, maar zal me niet verbazen als hij een van de grootverdieners isquote:Op zondag 28 september 2014 13:26 schreef eight het volgende:
[..]
Hoeveel salaris vangt hij eigenlijk?
Gezien zijn gemiddelde van 10 wedstrijden per seizoen is dat nog steeds 70.000 per wedstrijdquote:Op zondag 28 september 2014 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
Zat bij Brondby op 7 ton, mag toch hopen dat Feyenoord zo bijdehand is niet meer dan dat te betalen, gezien het feit dat z'n doorverkoopwaarde 0 is. Maar goed, transfervrij aan komen waaien, dus wie weet...
Ik dnek dat ie niet in de buurt van die 7 ton komt hoor, wellicht rond de 5. Kun je op die manier je nog steeds terugrekenen naar 50K per potje maar goed, wat denk je van een Verhoek, Schaken, Mathijsen, etc. die in dit lopende seizoen misschien ook niet tot meer dan 10 potjes komen. Je hebt ook gewoon een bank nodig, en ja, die mensen ontvangen ook salaris. Zolang ie geblesseerd is heb je er minder aan, maar als ie gewoon meetraint mag je dat niet op zo een manier bepalen.quote:Op zondag 28 september 2014 13:35 schreef eight het volgende:
[..]
Gezien zijn gemiddelde van 10 wedstrijden per seizoen is dat nog steeds 70.000 per wedstrijd
Schijnt rond de 3 ton te zitten.quote:Op zondag 28 september 2014 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
Zat bij Brondby op 7 ton, mag toch hopen dat Feyenoord zo bijdehand is niet meer dan dat te betalen, gezien het feit dat z'n doorverkoopwaarde 0 is. Maar goed, transfervrij aan komen waaien, dus wie weet...
Best netjes dan, had 'm wel op half miljoentje geschat, zeker gezien het feit dat hij een prima onderhandelingspositie had (leek te hebben) omdat hij transfervrij was.quote:
Oké.quote:Op zondag 28 september 2014 14:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Best netjes dan, had 'm wel op half miljoentje geschat, zeker gezien het feit dat hij een prima onderhandelingspositie had (leek te hebben) omdat hij transfervrij was.
Daar heb je gelijk in. Ik heb er dan ook vooral moeite mee dat hij zo blessuregevoelig is en daardoor overbodig is. Ervaring is er genoeg dus dat lijkt mij niet echt een meerwaarde. Mocht hij voor slechts 3 of 4 ton op de lijst staan dan is het wel verdedigbaar.quote:Op zondag 28 september 2014 13:44 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik dnek dat ie niet in de buurt van die 7 ton komt hoor, wellicht rond de 5. Kun je op die manier je nog steeds terugrekenen naar 50K per potje maar goed, wat denk je van een Verhoek, Schaken, Mathijsen, etc. die in dit lopende seizoen misschien ook niet tot meer dan 10 potjes komen. Je hebt ook gewoon een bank nodig, en ja, die mensen ontvangen ook salaris. Zolang ie geblesseerd is heb je er minder aan, maar als ie gewoon meetraint mag je dat niet op zo een manier bepalen.
Het zou best kunnen dat een Van Beek of Kongolo links of rechts iets van hem oppikken, volledigere verdedigers worden en daardoor een miljoen meer opleveren. Zou kunnen, valt niet te controleren, en dus ook niet terug te rekenen naar Bouhla zijn salaris.
Haha, mooie kerel!quote:Op zondag 28 september 2014 12:58 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Misschien moet je wel eerst inloggen (met een gratis account):
http://foxsports.nl/video(...)n-op-de-tribune.html
Sympathieke kerel inderdaad.quote:
Ging na de wissel ook met wat supporters op de foto en gaf zijn shirt weg. Vind ik altijd wel tof als spelers daar de tijd/moeite voor nemen.quote:Op zondag 28 september 2014 15:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Sympathieke kerel inderdaad.
Mooie reactie van zijn vrouw ook op zijn doelpunt tegen Go Ahead, geen felicitaties of blijdschap, maar een simpel berichtje "18 more to go!!" zo zien we dat graag.
Ja, dit heb ik UITGEBREID kunnen lezen op whatsapp door HMF.quote:Op zondag 28 september 2014 16:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ging na de wissel ook met wat supporters op de foto en gaf zijn shirt weg. Vind ik altijd wel tof als spelers daar de tijd/moeite voor nemen.
In jouw ogen zal dat vast zo zijn ja, maar jij bent tenslotte ook een racist pur sang.quote:Op zondag 28 september 2014 12:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat racisme verhaal is nog al overdreven van Kazim wat ik er zo van begreep.
Ik lees het al niet eens meer.quote:Op zondag 28 september 2014 16:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dit heb ik UITGEBREID kunnen lezen op whatsapp door HMF.
Anders pleur je ff op met je 'oké'-reacties.quote:
Zeker, als het nu eens zodanig meezit dat we nu ff 3 wedstrijden op rij winnen dan is alles weer op rails.quote:Op zondag 28 september 2014 18:43 schreef Vasion het volgende:
Maar een overwinning was weer eens lekker.
Als 'ie nou netjes naar zijn vrouw luistert mag hij van mij nog een paar seizoenen blijven.quote:Op zondag 28 september 2014 16:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ging na de wissel ook met wat supporters op de foto en gaf zijn shirt weg. Vind ik altijd wel tof als spelers daar de tijd/moeite voor nemen.
quote:Op zondag 28 september 2014 16:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In jouw ogen zal dat vast zo zijn ja, maar jij bent tenslotte ook een racist pur sang.
en werd hij niet door sommigen bestempeld als probleem voetballer die altijd voor onrust zorgt? Gelukkig heeft ie totnu toe bewezen het tegengestelde te zijn. Maar ja 1 zwaluw maakt nog geen zomer...quote:Op zondag 28 september 2014 20:22 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
OT: Ik ben verbaasd dat Kazim toch zo professional opstelde wat betreft het publiek, en het teambelang belangrijker vindt. Een normale voetballer zou uitgebreid het verhaal doen voor Jan en alleman.
Wellicht staat hij op scherp met een clausule in het contract, wie weet. Zo als 't nu gaat ben ik tevreden met 'm.quote:Op zondag 28 september 2014 20:28 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
en werd hij niet door sommigen bestempeld als probleem voetballer die altijd voor onrust zorgt? Gelukkig heeft ie totnu toe bewezen het tegengestelde te zijn. Maar ja 1 zwaluw maakt nog geen zomer...
Aanstaande wanneer? Voor de EL 19.00 uur (=KUT)quote:Op zondag 28 september 2014 20:40 schreef Antaris het volgende:
[..]
Leg uit. Maar hoe laat moet Feijenoord a.s. voetballen?
ik vind het wel lekker eigenlijkquote:Op zondag 28 september 2014 20:47 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Aanstaande wanneer? Voor de EL 19.00 uur (=KUT)
Eerder moeten beginnen met de PMDS (dat is geen klacht), op een vaag tijdstip eten als je een beetje op tijd in het stadion wil zijn (dat wel) en sowieso is Rotterdam op dat tijdstip lastig te bereiken voor mensen die niet een middag vrij genomen hebben (Bert, kom er maar in). Nee, ik heb liever 21.00 uurquote:Op zondag 28 september 2014 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het wel lekker eigenlijk
Eens.quote:Op zondag 28 september 2014 20:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Eerder moeten beginnen met de PMDS (dat is geen klacht), op een vaag tijdstip eten als je een beetje op tijd in het stadion wil zijn (dat wel) en sowieso is Rotterdam op dat tijdstip lastig te bereiken voor mensen die niet een middag vrij genomen hebben (Bert, kom er maar in). Nee, ik heb liever 21.00 uur
Dit dus. De A16 en de trams zijn al retedruk tussen 5 en 6, dus met de wedstrijd erbij zal het vervoer naar het stadion gewoon ondraaglijk kut worden.quote:Op zondag 28 september 2014 20:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Eerder moeten beginnen met de PMDS (dat is geen klacht), op een vaag tijdstip eten als je een beetje op tijd in het stadion wil zijn (dat wel) en sowieso is Rotterdam op dat tijdstip lastig te bereiken voor mensen die niet een middag vrij genomen hebben (Bert, kom er maar in). Nee, ik heb liever 21.00 uur
Die gaat er sowieso niet meer komen begreep ik.quote:Op zondag 28 september 2014 20:58 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dit dus. De A16 en de trams zijn al retedruk tussen 5 en 6, dus met de wedstrijd erbij zal het vervoer naar het stadion gewoon ondraaglijk kut worden.
Kan niet wachten tot de metrolijn naar het stadion af is.
Serieus? Ik heb altijd begrepen dat bij een verbouwing of HNS een metrostation zou komen voor lijn F(eyenoordquote:Op zondag 28 september 2014 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gaat er sowieso niet meer komen begreep ik.
Er zijn wel wat oerwoud geluiden geroepen, gelukkig niet massaal maar door een paar supporters her en der.quote:Op zondag 28 september 2014 12:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben wel benieuwd wat dat inhoudt eigenlijk. Care to explain?quote:Op zondag 28 september 2014 21:14 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Verder nog wat Obiekulu geroep wat een meer verkapte vorm van rasiscme is bij GAE.
zo echt wel, geen tram meerquote:Op zondag 28 september 2014 21:07 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb altijd begrepen dat bij een verbouwing of HNS een metrostation zou komen voor lijn F(eyenoord) (Kralingse Zoom - De Kuip - Zuidplein).
Echt jammer dan. Zou perfect geweest zijn.
Ja hé hé, nogal logisch dat die alleen zou komen bij HNS hé waarbij het hele gebied werd meegenomen.quote:Op zondag 28 september 2014 21:07 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb altijd begrepen dat bij een verbouwing of HNS een metrostation zou komen voor lijn F(eyenoord) (Kralingse Zoom - De Kuip - Zuidplein).
Echt jammer dan. Zou perfect geweest zijn.
Obiekulu (de naam geeft al aan dat het om een donkere speler gaat) speelde in de jaren 90 bij GAE, en is uitgegroeid tot een cult figuur in Deventer.quote:Op zondag 28 september 2014 21:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat dat inhoudt eigenlijk. Care to explain?
Ik dacht dat het bij de verbouwing dat ook zou gebeuren maar ik lees idd net dat metrolijn F in de koelkast is gezet na het afblazen van HNS.quote:Op zondag 28 september 2014 21:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja hé hé, nogal logisch dat die alleen zou komen bij HNS hé waarbij het hele gebied werd meegenomen.
Heeft iedereen zich rijk gerekend met dat vernieuwbouw ofzo vraag ik me weleens af? Allemaal verkeerde verwachtingen.
Niet verkeerd en persoonlijk bedoeld overigens, ik hoop dat je dat weet.quote:Op zondag 28 september 2014 21:43 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het bij de verbouwing dat ook zou gebeuren maar ik lees idd net dat metrolijn F in de koelkast is gezet na het afblazen van HNS.
wordt dalijk 2e ring dichthoudenquote:Op zondag 28 september 2014 21:58 schreef Caland het volgende:
Loopt storm voor donderdag ook.
[ afbeelding ]
Nee, ik begrijp jequote:Op zondag 28 september 2014 21:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niet verkeerd en persoonlijk bedoeld overigens, ik hoop dat je dat weet.
Maar ik merk wel vaker dat mensen veels te hoge en verkeerde verwachtingen hebben van het vernieuwbouw-stadion dat wellicht komen gaat.
Alsof we met dat vernieuwbouw-stadion weer hele grote financiėle stappen voorwaarts gaan zetten en dat het een state-of-the-art stadion wordt die zich kan meten met een compleet nieuw stadion.
Maar dat is dus niet het geval.
Daarnaast wordt een vernieuwbouw stadion niet veel goedkoper dan een compleet nieuw stadion.
Ik zeg het maar vast. Iedereen mag me hierop pakken als ik over enkele jaren ongelijk blijk te hebben.
Wtf? Begrijp hier niets van. Is toch een aardige tegenstander.quote:Op zondag 28 september 2014 21:58 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdstip is gewoon intens kut. Maar verwacht toch wel 30.000 man minimaal.quote:Op zondag 28 september 2014 23:04 schreef eight het volgende:
[..]
Wtf? Begrijp hier niets van. Is toch een aardige tegenstander.
En vol uitvak toch wel?quote:Op zondag 28 september 2014 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Tijdstip is gewoon intens kut. Maar verwacht toch wel 30.000 man minimaal.
mag je wel aannemen, is gewoon om de hoek..quote:
Als je dan kijkt bij bijvoorbeeld psv, waar de prijzen aanzienlijk lager liggen, komt er nog geen hond op af.quote:Op zondag 28 september 2014 23:15 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
mag je wel aannemen, is gewoon om de hoek..
Ja,kuttijden en best wel hoge prijzen schrikt toch best veel mensen af
tsja, psv...quote:Op zondag 28 september 2014 23:18 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Als je dan kijkt bij bijvoorbeeld psv, waar de prijzen aanzienlijk lager liggen, komt er nog geen hond op af.
Bij de meeste clubs worden er toch zelden veel EL kaarten verkocht, zeker in de groepsfase. Maar na zo lang niet in Europa gezeten te hebben verwacht je wel iets meer belangstellingquote:Op zondag 28 september 2014 21:58 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Neuh. Het is gewoon dat tijdstip. Veel mensen hebben er niet een (halve) dag vrij voor over, als je van buitenaf komt moet je ook nog eens voor de spits vertrekken.quote:
als je op s staat mag je ook wel een keer hallo zeggen hoorquote:Op zondag 28 september 2014 21:58 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
tsja W wil je nog niet dood gevonden wordenquote:Op zondag 28 september 2014 22:12 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
wordt dalijk 2e ring dichthouden
Zal wel meevallen, maar wel opvallend dat įlles nog beschikbaar is
Behalve W Y en Z![]()
33 de goedkoopste volgens mij.quote:Op zondag 28 september 2014 23:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoe duur zijn bij jullie de kaarten voor de EL?
Passe-partout op vak W was iets van 65 euro geloof ik.quote:Op zondag 28 september 2014 23:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoe duur zijn bij jullie de kaarten voor de EL?
quote:Op zondag 28 september 2014 23:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tsja W wil je nog niet dood gevonden worden![]()
Vermeer werd ook bejegend. You black bastard bij elke utitrap.quote:Op zondag 28 september 2014 12:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgens de clubsite:quote:Op maandag 29 september 2014 08:50 schreef Multiply het volgende:
Als je al een passe partout heb gekocht, kun je dan ook nog een los kaartje kopen op je scc?
Dat lijkt me dus ook niet een passe-partout + los kaartjequote:Clubkaartverplichting: Ja, 1:1 Seizoenkaarthouders en (Legioen) Clubkaarthouders kunnen één kaart kopen
Hm als ik ga bestellen lijkt het wel te lukken. Maar goed eerst eens kijken of er animo is voor 33 euro.quote:Op maandag 29 september 2014 09:09 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Volgens de clubsite:
[..]
Dat lijkt me dus ook niet een passe-partout + los kaartje
Kaarten vind ik ook vrij duur.quote:Op zondag 28 september 2014 21:58 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 september 2014 10:22 schreef satecl het volgende:
Feyenoord na Heerenveen de minst gepasseerde verdediging van Eredivisie.Van Beekgod - King Kongolo
En we hebben dus ook het meeste aantal schoten van de eredivisie. Daar kan je op bouwen.twitter:OptaJohan twitterde op zondag 28-09-2014 om 20:27:2620 - Feyenoord have faced 20 shots on target this season, at least 6 fewer than any other Eredivisie team. Closed. reageer retweet
Ok manquote:Op maandag 29 september 2014 11:01 schreef WhateverWhatever het volgende:
Gefeliciteerd met de 3 punten!
Knap hoor tegen Go Ahead!
En in de categorie nog meer nutteloze statistieken ook het meeste balbezit.quote:Op maandag 29 september 2014 10:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]En we hebben dus ook het meeste aantal schoten van de eredivisie. Daar kan je op bouwen.twitter:OptaJohan twitterde op zondag 28-09-2014 om 20:27:2620 - Feyenoord have faced 20 shots on target this season, at least 6 fewer than any other Eredivisie team. Closed. reageer retweet
Heb zo'n vermoeden dat er heel wat supporters zonder uitkaartje naar Kroatiė zullen gaan. Silvercardhouders komen nog aan de beurt. Ben benieuwd hoe het daar op de thuisvakken zal gaan.twitter:Feyenoord_SLO twitterde op maandag 29-09-2014 om 10:40:07#rijFEY bijna uitverkocht, op dit moment nog 21 kaarten verkrijgbaar reageer retweet
Gewoon kampioenelftal alles!quote:Op maandag 29 september 2014 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
En in de categorie nog meer nutteloze statistieken ook het meeste balbezit.
[ afbeelding ]
Kunnen ze weer een groene uitslag bijschrijven in de OPquote:Op maandag 29 september 2014 11:01 schreef WhateverWhatever het volgende:
Gefeliciteerd met de 3 punten!
Knap hoor tegen Go Ahead!
quote:Op zondag 28 september 2014 23:49 schreef Jimbo het volgende:
Kampioenen!?quote:Op maandag 29 september 2014 11:20 schreef Caland het volgende:
Leuke statistiek wel, van de top 5 staan er 3 onderaan het rechterrijtje.quote:Op maandag 29 september 2014 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik tel er éénquote:Op maandag 29 september 2014 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Leuke statistiek wel, van de top 5 staan er 3 onderaan het rechterrijtje.
Die hebben/hadden ook precies hetzelfde probleem: kansen niet afmaken. Als dat ook maar een beetje gaat lopen gaan ze zich allebei in de top 5 spelen.quote:Op maandag 29 september 2014 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goed, Fey en Vitesse hebben sprongetje gemaakt. In het rechterrijtje dan.
Leuke statistiek wel, als je naar de top5 kijkt zie je net niet dat Ajax op nr 6 staatquote:Op maandag 29 september 2014 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goed, Fey en Vitesse hebben sprongetje gemaakt. In het rechterrijtje dan.
Je punt?quote:Op maandag 29 september 2014 12:48 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Leuke statistiek wel, als je naar de top5 kijkt zie je net niet dat Ajax op nr 6 staat
quote:
quote:
Zit helaas niets anders op. Al zou er nog sprake zijn van extra kaarten die beschikbaar komen. Stadion aldaar is nog lang niet uitverkocht en de verwachting is dat het ook niet gaat gebeuren.quote:Op maandag 29 september 2014 11:25 schreef Muto het volgende:
Heb zo'n vermoeden dat er heel wat supporters zonder uitkaartje naar Kroatiė zullen gaan. Silvercardhouders komen nog aan de beurt. Ben benieuwd hoe het daar op de thuisvakken zal gaan.twitter:Feyenoord_SLO twitterde op maandag 29-09-2014 om 10:40:07#rijFEY bijna uitverkocht, op dit moment nog 21 kaarten verkrijgbaar reageer retweet
quote:Cruijff: 'De ploeg gaat met de week beter spelen'
Door: Harm Jan29 september 2014 08:275067x gelezen10 reactiesbron: Soccernews.nl
Johan Cruijff heeft een goed gevoel overgehouden aan de wedstrijd van zaterdagavond tussen Go Ahead Eagles en Feyenoord. De Rotterdammers wonnen de uitwedstrijd in de Adelaarshorst met 0-4. De voormalig speler kreeg daardoor vertrouwen in aanloop naar het duel van donderdagavond met Standard Luik.
"De ploeg gaat met de week beter spelen", liet Cruijff zich in zijn wekelijkse column in De Telegraaf uit over de Rotterdammers. "Tegen Go Ahead zat eindelijk het resultaat mee en was er het geluk dat de doelpunten nu wel op de juiste momenten vielen."
Op donderdagavond wacht opnieuw een wedstrijd voor Feyenoord, maar dan thuis in De Kuip. "Juist omdat ze heel compact speelden, geeft dat me een goed gevoel voor de thuiswedstrijd tegen Standard Luik", aldus Cruijff.
Dit is het Feyenoordtopic, dus hier mag ik hem een seniele debiel noemen.quote:Op maandag 29 september 2014 12:54 schreef Happel het volgende:
Cruijf heeft er vertrouwen in jongens.
[..]
Dat mag overal wel, Don.quote:Op maandag 29 september 2014 12:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit is het Feyenoordtopic, dus hier mag ik hem een seniele debiel noemen.
Op W staan echte bazen. Daarom is W ook zo uitverkocht. Dat er nu nog kaarten beschikbaar zijn voor S geeft de teloorgang voor dat overgehypte vak maar eens te meer aan.quote:Op zondag 28 september 2014 23:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
19.00 uur is gewoon een achterlijke tijd. Ik ga de wedstrijd in de auto moeten volgen.quote:Op maandag 29 september 2014 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op W staan echte bazen. Daarom is W ook zo uitverkocht. Dat er nu nog kaarten beschikbaar zijn voor S geeft de teloorgang voor dat overgehypte vak maar eens te meer aan.
Oh. en naar het schijnt word je op W verplicht om hard mee te zingen. Als ik dat wil, ga ik wel bij een kerkkoor...quote:Op maandag 29 september 2014 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op W staan echte bazen. Daarom is W ook zo uitverkocht. Dat er nu nog kaarten beschikbaar zijn voor S geeft de teloorgang voor dat overgehypte vak maar eens te meer aan.
Maar daar komen ze wel uit Rotterdam hoor, dat heb ik wel gehoordquote:Op maandag 29 september 2014 12:59 schreef DonRaja het volgende:
Oh. en naar het schijnt word je op W verplicht om hard mee te zingen.
het is zo druk op W dat je 4 uur van te voren er al moet staan omdat je anders niet zietquote:Op maandag 29 september 2014 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, vanaf Z ken je da nie hore...quote:Op maandag 29 september 2014 13:01 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Maar daar komen ze wel uit Rotterdam hoor, dat heb ik wel gehoord
Heb ik nooit last van hoorquote:Op maandag 29 september 2014 13:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het is zo druk op W dat je 4 uur van te voren er al moet staan omdat je anders niet ziet![]()
Bakkali oppikken uit Eindhoven dan maar?quote:Op zondag 28 september 2014 20:38 schreef ace_eleven het volgende:
Fred schijnt goed om te kunenn gaan met moeilijke jongens
Buitenspeler hebben we inderdaad nodig.quote:Op maandag 29 september 2014 13:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Bakkali oppikken uit Eindhoven dan maar?
Bakkali of Schaken? Zeg het maar.quote:Op maandag 29 september 2014 13:33 schreef satecl het volgende:
[..]
Buitenspeler hebben we inderdaad nodig.
Allebei niet. We hebben Boetius, Toornstra, Manu, Bilal en in de jeugd Klooster.quote:Op maandag 29 september 2014 13:35 schreef Vasion het volgende:
[..]
Bakkali of Schaken? Zeg het maar.
RRquote:Op maandag 29 september 2014 13:51 schreef Divje het volgende:
Waar in het stadion kom je niet tussen de compleet debiele jeugd van tegenwoordig te zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
In vak W moet je zingen en schreeuwen anders heb je een of andere debiel met down in je nek hijgen.quote:Op maandag 29 september 2014 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 september 2014 15:15 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
RR
Zitten
OjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoef niet per sé te zitten. Maar ook geen behoefte om als een ragdoll door het vak te worden geslingerd als er gescoord wordt
Kan dit weekend gratis met de trein, dus leek het me een goed idee om dan m'n eerste wedstrijd in De Kuip te bezoekenmaar heb dus geen idee welk vak.
oh ah toma toma vem vem vem vem
Dan moet je eens kijken naar W4 en Z1. Al weet ik eigenlijk niet of daar überhaupt wel kaarten voor zijn.quote:Op maandag 29 september 2014 15:22 schreef Divje het volgende:
[..]
OjaHoef niet per sé te zitten. Maar ook geen behoefte om als een ragdoll door het vak te worden geslingerd als er gescoord wordt
Kan dit weekend gratis met de trein, dus leek het me een goed idee om dan m'n eerste wedstrijd in De Kuip te bezoekenmaar heb dus geen idee welk vak.
Viagogoquote:Op maandag 29 september 2014 15:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan moet je eens kijken naar W4 en Z1. Al weet ik eigenlijk niet of daar überhaupt wel kaarten voor zijn.
Koop een kaartje voor W3, dan zit je aan de middellijn.quote:Op maandag 29 september 2014 15:22 schreef Divje het volgende:
[..]
OjaHoef niet per sé te zitten. Maar ook geen behoefte om als een ragdoll door het vak te worden geslingerd als er gescoord wordt
Dat geloof ik ook wel. Maar heb het gewicht van een opblaaspop dus moet mezelf een beetje in bescherming nemenquote:Op maandag 29 september 2014 15:35 schreef Typisch het volgende:
Overigens is elke plek prima in De Kuip.
Fissa.quote:Feyenoord had 30 juni j.l. , bij sluiting van het boekjaar 2013-2014, voor het eerst sinds 2004 een positief eigen vermogen. Dit blijkt uit de jaarcijfers die de stadionclub maandag (vandaag) presenteerde. Vier jaar geleden bedroeg het eigen vermogen nog 35 miljoen euro negatief. Op 30 juni 2014 was dit ‘omgebogen’ tot een positief eigen vermogen van 3 miljoen euro, mede dankzij een winst van 8,4 miljoen die over het afgelopen seizoen werd geboekt.
Dat Feyenoord eerder dan voorzien weer over een bescheiden positief eigen vermogen beschikt is volgens algemeen directeur Eric Gudde vooral goed nieuws omdat dit betekent dat toekomstige winsten in steeds toenemende mate kunnen worden gestoken in (het versterken van) de selectie en de jeugdopleiding. De afgelopen jaren had het wegwerken van de enorme schuldenlast de hoogste prioriteit.
Vier jaar geleden stelde de clubleiding een beleidsplan op dat moest leiden tot een positief eigen vermogen uiterlijk aan het einde van het seizoen 2015-2016. Dit is sinds afgelopen zomer dus al het geval. Deze zeer snelle positieve ontwikkeling heeft drie oorzaken, weet Gudde. ‘De kapitaalinjectie van de “Vrienden van Feyenoord”, de forse ombuigingsoperatie naar positieve operationele resultaten en de gerealiseerde transfers hebben alle drie, ook in samenhang met elkaar, geleid tot dit resultaat. Een resultaat om trots op te zijn, vooral omdat dit mét elkaar is gebeurd, van personeel tot investeerders en sponsors, van supporters tot staf en spelers.’
‘Uiteraard gaan we nu geen gekke dingen doen’, benadrukt Gudde. De situatie waarin Feyenoord in het verleden door het nemen van onverantwoorde risico's verzeild is geraakt en waardoor de licentie zelfs in gevaar dreigde te komen, mag zich immers nooit meer voor doen. ‘Maar, en dat is afgelopen zomer met transfers van bijvoorbeeld Bilal Basaēikoglu en Jens Toornstra al gebleken, het wordt nu wel steeds beter mogelijk om daar waar nodig ook weer te investeren in dat waar het natuurlijk allemaal om draait: het voetbal.’
Download het Jaarverslag van Feyenoord Rotterdam N.V.
http://www.feyenoord.nl/media/6ad67a79b10f265c97dfb9eef6d7c8a9quote:Op maandag 29 september 2014 15:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Welke transfers vielen binnen dat boekjaar?
R. Kongolo en BMI dus. Volgens transfermarkt.de kostten die twee samen 8,15 miljoen, maar daar blijft dus maar 5,3 miljoen van over.quote:Op maandag 29 september 2014 15:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://www.feyenoord.nl/media/6ad67a79b10f265c97dfb9eef6d7c8a9
Succes met (uit)zoeken.
Goede bron ook mang.quote:Op maandag 29 september 2014 15:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
R. Kongolo en BMI dus. Volgens transfermarkt.de kostten die twee samen 8,15 miljoen, maar daar blijft dus maar 5,3 miljoen van over.
Staan dus eh.quote:Op maandag 29 september 2014 15:34 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Koop een kaartje voor W3, dan zit je aan de middellijn.
Zie hier op Viagogo http://www.viagogo.nl/fey(...)rd-Kaartjes/E-667404
Nee. Transferbedragen zijn simpelweg niet te voorspellen.quote:Op maandag 29 september 2014 16:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weet je een betere, waar iedereen toegang tot heeft?
Stond de transfersom van BMI niet gewoon op de clubsite van FC Porto? Omdat dat daar gebruikelijk is...quote:Op maandag 29 september 2014 16:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou op V gaan zitten. Prima vak en je maakt de sfeer goed mee. Wel genummerd though.quote:Op maandag 29 september 2014 16:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Staan dus eh.
Wel een mooie plek ja, voor de volledige ervaring
Klopt jaquote:Op maandag 29 september 2014 16:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Stond de transfersom van BMI niet gewoon op de clubsite van FC Porto? Omdat dat daar gebruikelijk is...
Ik heb liever hmf zn vriendin in mn nek hijgenquote:Op maandag 29 september 2014 15:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
In vak W moet je zingen en schreeuwen anders heb je een of andere debiel met down in je nek hijgen.
doe mij maar die van jouquote:Op maandag 29 september 2014 16:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb liever hmf zn vriendin in mn nek hijgen
* Tik hem aan !
Ja en Schaken. En zou je die niet omruilen voor een Bakkali.quote:Op maandag 29 september 2014 13:37 schreef satecl het volgende:
[..]
Allebei niet. We hebben Boetius, Toornstra, Manu, Bilal en in de jeugd Klooster.
Nooit last van..quote:Op maandag 29 september 2014 15:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
In vak W moet je zingen en schreeuwen anders heb je een of andere debiel met down in je nek hijgen.
Jawelquote:
De jaarrekeningquote:Op maandag 29 september 2014 16:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klinkt ook prima. Als ik via Viagogo een kaart koop krijg ik dan nog te maken met dat ik een CC moet hebben? Ivm weetikveelwat. Nee toch?quote:Op maandag 29 september 2014 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou op V gaan zitten. Prima vak en je maakt de sfeer goed mee. Wel genummerd though.
Het staat letterlijk in de jaarrekening:quote:Op maandag 29 september 2014 16:18 schreef ender_xenocide het volgende:
Kijk per 30-06-2014 dus nog 1 speler in de talent pool I uit 2006/2007, 5 in de beloftenpool 2009.
Die beloftenpool 2009 is van 8 naar 5 gegaan in seizoen 2013-2014, verminderd met drie door aflopende contracten.
Dit zijn de nog enige twee pools die er zijn. Er zijn dus geen spelers uit deze twee pools verkocht, die worden altijd met naam toegelicht als dat gebeurt.
Is BMI niet pas na 30-06 verkocht en valt dus in resultaat 2014-2015? Moet ook wel want resultaat transfers is slechts 1.6 miljoen.
Staat gewoon in het rapport. Transferopbrengsten zijn ¤5,2 miljoen, voornamelijk door BMI en Rodney Kongolo. Daarbij is al rekening gehouden met de beloftenpool uit 2009.quote:Op maandag 29 september 2014 16:18 schreef ender_xenocide het volgende:
Kijk per 30-06-2014 dus nog 1 speler in de talent pool I uit 2006/2007, 5 in de beloftenpool 2009.
Die beloftenpool 2009 is van 8 naar 5 gegaan in seizoen 2013-2014, verminderd met drie door aflopende contracten.
Dit zijn de nog enige twee pools die er zijn. Er zijn dus geen spelers uit deze twee pools verkocht, die worden altijd met naam toegelicht als dat gebeurt.
Is BMI niet pas na 30-06 verkocht en valt dus in resultaat 2014-2015? Moet ook wel want resultaat transfers is slechts 1.6 miljoen.
Alleen Bilal en Vermeer toch? Zou best kunnen.quote:Op maandag 29 september 2014 16:34 schreef Karelnoord het volgende:
Dat zou betekenen dat we voor 5.3 -1.6 = 3.7 miljoen gekocht hebben?
Vermeer al in deze begroting opgenomen? Lijkt me sterk.quote:Op maandag 29 september 2014 16:35 schreef exile79 het volgende:
[..]
Alleen Bilal en Vermeer toch? Zou best kunnen.
Ja.quote:Op maandag 29 september 2014 16:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Klinkt ook prima. Als ik via Viagogo een kaart koop krijg ik dan nog te maken met dat ik een CC moet hebben? Ivm weetikveelwat. Nee toch?
Dit gaat over transfers van 1 juli 2013 tot 30 juni 2014. Dus die sowieso niet.quote:Op maandag 29 september 2014 16:35 schreef exile79 het volgende:
[..]
Alleen Bilal en Vermeer toch? Zou best kunnen.
Schaken ruilen voor Bakkali? Ja ze zijn helemaal debiel in Eindhoven...quote:Op maandag 29 september 2014 16:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja en Schaken. En zou je die niet omruilen voor een Bakkali.
Gewoon puur als je zou kijken naar hem als voetballer, niet zn gedrag oid.
Nee. Blader dat jaarverslag gewoon even door.quote:Op maandag 29 september 2014 16:34 schreef Karelnoord het volgende:
Dat zou betekenen dat we voor 5.3 -1.6 = 3.7 miljoen gekocht hebben?
Mijn geheugen laat me even in de steek.
Hoe komen we dan aan een transferresultaat van 1.6 miljoen als we voor 5.3 verkocht hebben?quote:Op maandag 29 september 2014 16:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee. Blader dat jaarverslag gewoon even door.
Sowieso gaat dit maar t/m 30 juni 2014. Alles wat daarna is gebeurd, is niet opgenomen in dit verslag.
Hebben we niet tussendoor nog pipo's aangekocht, die Hahn ofzo?quote:Op maandag 29 september 2014 16:37 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Hoe komen we dan aan een transferresultaat van 1.6 miljoen als we voor 5.3 verkocht hebben?
Ah ok, my bad.quote:Op maandag 29 september 2014 16:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit gaat over transfers van 1 juli 2013 tot 30 juni 2014. Dus die sowieso niet.
Pelle is officieel overgenomen in de zomer van 2013, dus die zou er in kunnen zitten. Dat is echter maar 2.1 miljoenquote:Op maandag 29 september 2014 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hebben we niet tussendoor nog pipo's aangekocht, die Hahn ofzo?
Oh ja klopt, misschien nog de uitgestelde betaling van Lexie.quote:Op maandag 29 september 2014 16:39 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Pelle is officieel overgenomen in de zomer van 2013, dus die zou er in kunnen zitten. Dat is echter maar 2.1 miljoen
Hahn was transfervrij.
Huur kosten zouden hier inderdaad in verrekend kunnen zijn.quote:Op maandag 29 september 2014 16:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja klopt, misschien nog de uitgestelde betaling van Lexie.
Staat letterlijk in het jaarverslag:quote:Op maandag 29 september 2014 16:37 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Hoe komen we dan aan een transferresultaat van 1.6 miljoen als we voor 5.3 verkocht hebben?
Is afschrijving vergoedingssommen ook gedefinieerd? Ben wel benieuwd aangezien dat talentpoule blijkbaar niet als afschrijving vergoedingssommen wordt gezien.quote:Op maandag 29 september 2014 16:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Staat letterlijk in het jaarverslag:
- Transferopbrengsten: ¤5,3 miljoen
- Afschrijving vergoedingssommen: ¤3,2 miljoen
- Afschrijving goodwill: ¤0,5 miljoen
Talentpool is al bij de transferopbrengsten van ¤5,3 miljoen inbegrepen. Exacte bedragen zijn niet gespecificeerd. Staat wederom letterlijk in het jaarverslagquote:Op maandag 29 september 2014 16:43 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Is afschrijving vergoedingssommen ook gedefinieerd? Ben wel benieuwd aangezien dat talentpoule blijkbaar niet als afschrijving vergoedingssommen wordt gezien.
Lijkt niet logisch, afschrijving op vergoedingssommen impliceert dat het reeds gemaakte kosten zijn. Ik had een post Kosten vergoedingssommen verwacht, geen afschrijving erop...quote:Op maandag 29 september 2014 16:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Staat letterlijk in het jaarverslag:
- Transferopbrengsten: ¤5,3 miljoen
- Afschrijving vergoedingssommen: ¤3,2 miljoen
- Afschrijving goodwill: ¤0,5 miljoen
Waarom zou je daarin investeren? En PSV wil een 31 jarig renpaard!?quote:Op maandag 29 september 2014 16:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja en Schaken. En zou je die niet omruilen voor een Bakkali.
Gewoon puur als je zou kijken naar hem als voetballer, niet zn gedrag oid.
32 zelfs.quote:Op maandag 29 september 2014 16:47 schreef satecl het volgende:
[..]
Waarom zou je daarin investeren? En PSV wil een 31 jarig renpaard!?
Probeer je nu mijn mondje te snoeren?quote:
Je bent toch niet 1 van die haters he.quote:Op maandag 29 september 2014 17:15 schreef satecl het volgende:
[..]
Probeer je nu mijn mondje te snoeren?
#bless
quote:Op maandag 29 september 2014 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent toch niet 1 van die haters he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |