quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Waarschijnlijk is het volgende week weer kut.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:01 schreef Typisch het volgende:
Wel jammer dat je dit seizoen wederom voor saus meedoet naar de dramatische start.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het volgende week weer kut.
Ja hij blijft ook gewoon rustig bij een terugspeelbalquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:03 schreef Wiebeldak het volgende:
Vermeer staat er tot nu in mijn ogen met veel meer zelfvertrouwen dan Mulder.
en kan beter foebbele en beter keepenquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:03 schreef Wiebeldak het volgende:
Rutten, topcoach.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:03 schreef Fred_B het volgende:
We gaan gewoon een keer een wedstrijd ontspannen uitspelen.
Klopt niet, in de eerste helft was er ook een schot op doel, recht op de keeper. Of telt dat niet in de stats?quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:05 schreef DeHovenier het volgende:
Feyenoord 3 schoten op doel, 3 goals
Hebben allebei nog tot '16 staan geloof ik. Die zien zelf ook wel in dat zij het ook niet hebben gebracht voorlopig. Gaan nog genoeg spelen ook trouwens.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:04 schreef Henrys het volgende:
Zal hij deze opstelling aanhouden? Boeitius en Vilhena moeten nog bijtekenen en weet niet of hun ego niet te groot is voor de bank
Die 2 zijn nog zo jong die komen wel weer terug. Gewoon een dip en dat mag bij dat soort jonge gasten vind ik.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:04 schreef Henrys het volgende:
Zal hij deze opstelling aanhouden? Boeitius en Vilhena moeten nog bijtekenen en weet niet of hun ego niet te groot is voor de bank
2 uit 3 is een betere start dan Pelle én Guidetti.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
1 doelpunt maakt nog geen Pelle of Guidetti
Vermeer is gewoon altijd nuchter, Mulder altijd onder een soort spanningquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:03 schreef Wiebeldak het volgende:
Idd, hij speelt en meteen wordt er gewonnenquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:11 schreef Maver24 het volgende:
Kan toch wel zien dat Immers wel belangrijk is hoor
Hij speelt ook veel beter dan de eerste wedstrijden. Immers en Vilhena samen werkte gewoon nietquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:11 schreef Maver24 het volgende:
Kan toch wel zien dat Immers wel belangrijk is hoor
Jinx het nou nietquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:13 schreef Wiebeldak het volgende:
Nee dit gaan ze niet meer weggeven.
Nou...quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:13 schreef Wiebeldak het volgende:
Nee dit gaan ze niet meer weggeven.
Hij moet gewoon niet willen denken aan scoren. Helptquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:14 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Immers is gewoon een belangrijke schakel voor het team, zorgt ervoor dat we 20 meter verder op de helft van de tegenstander staan.
Vermeer zat erbij.quote:
Ik heb niet geteld, ik ga af van de stats die worden geshowed in de wedstrijd.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt niet, in de eerste helft was er ook een schot op doel, recht op de keeper. Of telt dat niet in de stats?
Voorkwam toch een goalquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:16 schreef Typisch het volgende:
Op de één of andere manier ben ik wel fan van Wilkshere.
Eigen goal was geen schot. Dat zal de reden zijn.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb niet geteld, ik ga af van de stats die worden geshowed in de wedstrijd.
3 op doel bij 0-3, lijkt me evident dat de statistieken fout zijn... Of dat schoten op de keeper (tussen de palen of niet) niet mee tellen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb niet geteld, ik ga af van de stats die worden geshowed in de wedstrijd.
Ah, daar zat ik dan vaudtquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Eigen goal was geen schot. Dat zal de reden zijn.
Heeft ie van Clasie afgekeken.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:19 schreef napoleonfour het volgende:
zo jong en dan al zulke mooie plakplaatjes.
Hij doet mij denken met die kop van hem aan die acteur Steve Carellquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:16 schreef Typisch het volgende:
Prima speler die nooit rare dingen doet.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:16 schreef Typisch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |