fail van de eeuwquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik had OP, dat telt als een fipo
quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
meningen van limburgers tellen niet
quote:
Limbo's bashen doen we alleen op zondagavondquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Het is maar wat je bashen noemtquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Limbo's bashen doen we alleen op zondagavond
elke dag is een goede dag om je negatief uit te laten over limburgquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Limbo's bashen doen we alleen op zondagavond
Vind je die lekkerderderder dan Tat aan de Paal?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:47 schreef Pheno het volgende:
gelukkig begint het programma weer zodat we naar Chantal kunnen kijken
Gevangenis-aasquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:47 schreef tralalala het volgende:
Hoe oud zijn die 4 meisjes eigenlijk? Ik loop weer te geilen op minderjarige meisjes of niet?![]()
Lachen om het "Riebewies invorderen" accent bij Stop! Politie.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:46 schreef appelen het volgende:
[..]
Het is maar wat je bashen noemt
Ja, ik heb niet zo veel met vrouwen die al voor de daad een witte zooi op hun gezicht hebbenquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vind je die lekkerderderder dan Tat aan de Paal?
Mijn tweede post.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh hoi.. heb nu pas in de gaten dat je er ook bent![]()
![]()
En ook teveel in vorm ook zekerquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik heb niet zo veel met vrouwen die al voor de daad een witte zooi op hun gezicht hebben
Geen probleem, ik heb een conditie als een paardquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ook teveel in vorm ook zeker
Maar wel met afdakje?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen probleem, ik heb een conditie als een paard
Dat is het publiek van Boer zoekt vrouw.quote:
Een geheel zadelquote:
ik heb een paar keer voor boris gestemdquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:52 schreef tralalala het volgende:
Enige keer dat ik gestemd heb was voor Tessa Belinfante en dat was terecht.
Dankquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb een paar keer voor boris gestemd
quote:
Ik heb voor VI bij de Televizierringverkiezing gestemdquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:52 schreef tralalala het volgende:
Alleen nutteloosquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:52 schreef tralalala het volgende:
Was dat niet zo'n show in Engeland?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:56 schreef Guanabana het volgende:
Mijn god wat een farce. Maar ik kan me herinneren dat er weleens eerder zoiets gebeurd is? Ook met HGT en ook met Robert? Weet iemand dat nog?
Ik trapte er in.quote:
Er zijn toch afvallers?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:57 schreef Stickertje het volgende:
en de mensen die gestemd hebben, krijgen die dan ook hun geld terug?
Nee joh, allemaal voor de centenquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:57 schreef Stickertje het volgende:
en de mensen die gestemd hebben, krijgen die dan ook hun geld terug?
Ik ook niet, wie is er nou door en wie nietquote:
haha fylax van zijn zakgeld berooftquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
Mensen hebben dus voor niets gestemd
Lekker gratis geld!
quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
haha fylax van zijn zakgeld berooft
quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
haha fylax van zijn zakgeld berooft
matchfixingquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:58 schreef Paxcon het volgende:
Kutshow
als ze het gewoon zo hadden gelaten had niemand raar opgekeken
mediastunt
Als dat waar is dan moet dat maar even groot in de publiciteit komen. Wat een doorgestoken kaart dan.quote:Op zondag 28 september 2014 00:39 schreef _The_General_ het volgende:
Ik zat in de zaal vooraan. Ik heb de briefjes voorbij zien komen. Tp4y lag er uit en toen moest men improviseren. . . .
Meen je dit?quote:Op zondag 28 september 2014 00:39 schreef _The_General_ het volgende:
Ik zat in de zaal vooraan. Ik heb de briefjes voorbij zien komen. Tp4y lag er uit en toen moest men improviseren. . . .
quote:Op zondag 28 september 2014 00:39 schreef _The_General_ het volgende:
http://glamora.ma/2014/09/kocht_harry_mens_hollands_got.htmlquote:Twitter helemaal over de zeik natuurlijk, en toen de jury dan maar bekend maakte dat IEDEREEN door was begonnen de complottheorietjes binnen te druppelen. Op Fok! zegt iemand die in de zaal aanwezig was dat wat alle woedende sms-stemmers al vermoedden: formatie nummer 3, TP4Y (Too Pretty for You...) bakte er niks van, lag er dus uit, maar dit MOCHT niet en dus improviseerde men dit maffe toneelstukje. Ter info: in TP4Y zingt onder andere Nour Mens, dochter van Harry. Aanschouw het tafereeltje hieronder en oordeel zelf (of niet, u mag het ook lekker langs u heen laten gaan).
Update: SMS stemmers, eis uw geld terug!
Buiten de opening het enige stukje wat ik heb gezien (moest ondertussen gewerkt wordenquote:Op zondag 28 september 2014 09:10 schreef Cee het volgende:
Top geacteerd, zal flink wat uren repetitie in hebben gezeten.
Het is godverdomme schaamteloosquote:Op zondag 28 september 2014 13:06 schreef Atemno het volgende:
[..]
[..]
http://glamora.ma/2014/09/kocht_harry_mens_hollands_got.html
Oehquote:Op maandag 29 september 2014 18:11 schreef iBenny het volgende:
Albert is zich al een heel weekend aan het 'klaarstomen' om zijn mening erover te geven in Boulevard
Inderdaad, Robert ten Brink neemt alle schuld op zich. Daarna hupsakee in de Doofpot en niemand heeft het er meer over ... ... ...quote:Op maandag 29 september 2014 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ah, alles wordt meegespeeld. Hoe verrassend
Ik snap het nietquote:Op zondag 28 september 2014 13:06 schreef Atemno het volgende:
[..]
[..]
http://glamora.ma/2014/09/kocht_harry_mens_hollands_got.html
Ik heb het wel gevolgd en zou het ook niet wetenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:47 schreef MissJ het volgende:
ik ga ook kijken
Heb wel een paar afleveringen gemist, iig de laatste 2, dusss geen idee wie, wat, waar enzo.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb het wel gevolgd en zou het ook niet weten
okquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb het wel gevolgd en zou het ook niet weten
Ik zou dan eerst het witte randje even weghalenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:04 schreef iBenny het volgende:
Vragen jullie je ook wel eens af hoe de microfoon van Robert smaakt?
Jeujquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:57 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik ben er ook bij! Huis voor me alleen, pyjama aan, chocorozijnen klaar
Jawel he?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zou dan eerst het witte randje even weghalen
Doet Leco toch?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Make-up op de live show is écht tig keer beter. Chantal ziet er prachtig uit.
Ah, Vandaar.quote:
En groen, hoop ik voor jequote:
Maar die hadden nog humorquote:
Ja, was een goede tik van jequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, werkt die tik tegen het beeld hier het ook voor jou?
I KNOW YOU WANT ITquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Het is net of ik 3 minuten lang één zelfde zin hoorde.
Net het origineel dusquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Het is net of ik 3 minuten lang één zelfde zin hoorde.
Vanuit Gordons oogpunt welquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:13 schreef Burner82 het volgende:
Eurovisie songfestival waardig... is dat een compliment?
Daar hoor ik nog verschil. Zelfs hun dansje is telkens hetzelfde. En dan nog x3.quote:
nuff saidquote:
dat wordt dus een geile Danquote:
Veel pauzes tussenin. Jammer.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:18 schreef TigerXtrm het volgende:
Waarom moet er altijd zo'n dom verhaal omheen zittenRot toch op, ga gewoon dansen
Zo klinkt het hier ook als ik door de wasmachine heen praat..quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:19 schreef muzas het volgende:
Gelukkig is de muziek nog goed.
Oh wacht.....
Wordt het toch eens tijd voor een nieuwe wasmachinequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zo klinkt het hier ook als ik door de wasmachine heen praat..
SWEK!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:20 schreef Burner82 het volgende:
Waarom heeft die jongen in het publiek een mega koptelefoon om zijn nek
die homoquote:
*eerst metaal uit de zakken halen*quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:20 schreef muzas het volgende:
[..]
Wordt het toch eens tijd voor een nieuwe wasmachine
Waarschijnlijk hun auditienummerquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:21 schreef muzas het volgende:
Alsof gevangenen allemaal het zelfde nummer hebben![]()
FAKE
Ah, scherpquote:
Doe maar zonder brilquote:
Knappe kop. Voor de act wel leuk die bril, beetje extra als je al alleen staatquote:
Stuiteren met de ballen van Gordon...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:24 schreef Stickertje het volgende:
lichtgevende stuiterballen toevoegen zeker
Als ik op de muziek lette dan zat hij nog op de seconde nauwkeurig, hoorde het er niet stiekem bij?quote:
Dat jochie is 15 ofzo?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:26 schreef Burner82 het volgende:
Om het te redden moet hij zijn shirt uitdoen... toch, ja he
ditquote:
14, das beetje jong idd...quote:
Ik vind die toevoeging van verschillende kleurtjes wel leukquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:27 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik vind dit super knap, maar is wel veel van hetzelfde
Ik moest net aan Jim denken, maar dan door zijn uiterlijk, net zo knapquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:28 schreef iBenny het volgende:
In het voorfilmpje had hij een verveelde saaie Jim-blik. Nu glunderd hij helemaal!
Maar, dan moet je het wel nog kunnen natuurlijk...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:29 schreef TigerXtrm het volgende:
Gordon slaat de spijker hier zo hard op z'n kop. De acts in de liveshows worden helemaal niet door de 'talenten' zelf verzonnen maar door de productie die wel even weet wat goed is voor TV. Gaat natuurlijk helemaal nergens over. Die acts worden groot gemaakt, ze zijn niet groot van zichzelf
NU!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
Wanneer krijgen w reclame? Ik wil eten en drinken
nuquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
Nu?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
je wordt op je wenken bediendquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ja natuurlijk, maar dan nog blijft het gewoon zo enorm fake. Je staat daar met je talent in de audities en daar wordt je op uitgekozen. In de liveshows voer je in principe het zelfde kunstje op, maar dan met een heel team van licht, geluid en productie er achter waardoor het er ineens een stuk beter uit ziet. Maar dat hebben ze niet zelf gedaan, dat wordt VOOR ze gedaan. Zelf veranderen ze eigenlijk niets aan de act.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar, dan moet je het wel nog kunnen natuurlijk...
Zo gaat het toch overal?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:31 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar dan nog blijft het gewoon zo enorm fake. Je staat daar met je talent in de audities en daar wordt je op uitgekozen. In de liveshows voer je in principe het zelfde kunstje op, maar dan met een heel team van licht, geluid en productie er achter waardoor het er ineens een stuk beter uit ziet. Maar dat hebben ze niet zelf gedaan, dat wordt VOOR ze gedaan. Zelf veranderen ze eigenlijk niets aan de act.
Hij zal ook wel op Fok! zitten dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:31 schreef iBenny het volgende:
Johannes is briljant.
Hij komt op mij over als een rockende autistische IT'er die opera zingt
Die kans acht ik wel groot jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hij zal ook wel op Fok! zitten dan?
Nou nee. Neem nou die dans groep met hun gevangenis verhaaltje. Ik betwijfel ten zeerste of ze dat zelf zouden hebben willen doen. Maar het 'moest' zo van de productie van HGT.quote:
Als je dat niet zelf bedenkt, zou je het moeten weigeren... want dat zag er echt niet uitquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:34 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nou nee. Neem nou die dans groep met hun gevangenis verhaaltje. Ik betwijfel ten zeerste of ze dat zelf zouden hebben willen doen. Maar het 'moest' zo van de productie van HGT.
Denk niet dat ze veel te weigeren hebben. Die productie moet dingen verzinnen voor al die acts. Ze gaan echt niet 5 keer opnieuw iets bedenken omdat het niet helemaal hun ding is. Dat is helaas hoe het werkt op TV.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je dat niet zelf bedenkt, zou je het moeten weigeren... want dat zag er echt niet uitDus ik vrees dat ze het echt zelf verzonnen hebben
Blijven autisten hequote:
Arme Mio, altijd alleen...quote:
ditquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |