fail van de eeuwquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik had OP, dat telt als een fipo
quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
meningen van limburgers tellen niet
quote:
Limbo's bashen doen we alleen op zondagavondquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Het is maar wat je bashen noemtquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Limbo's bashen doen we alleen op zondagavond
elke dag is een goede dag om je negatief uit te laten over limburgquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Limbo's bashen doen we alleen op zondagavond
Vind je die lekkerderderder dan Tat aan de Paal?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:47 schreef Pheno het volgende:
gelukkig begint het programma weer zodat we naar Chantal kunnen kijken
Gevangenis-aasquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:47 schreef tralalala het volgende:
Hoe oud zijn die 4 meisjes eigenlijk? Ik loop weer te geilen op minderjarige meisjes of niet?![]()
Lachen om het "Riebewies invorderen" accent bij Stop! Politie.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:46 schreef appelen het volgende:
[..]
Het is maar wat je bashen noemt
Ja, ik heb niet zo veel met vrouwen die al voor de daad een witte zooi op hun gezicht hebbenquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vind je die lekkerderderder dan Tat aan de Paal?
Mijn tweede post.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh hoi.. heb nu pas in de gaten dat je er ook bent![]()
![]()
En ook teveel in vorm ook zekerquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik heb niet zo veel met vrouwen die al voor de daad een witte zooi op hun gezicht hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |